نکات اساسی هنگام اخذ وقت سفارت آمریکا

نکات اساسی هنگام اخذ وقت سفارت آمریکا

توسط : تیم محتوا مهاجرتی
2,258

همواره یکی از آرزوهای هر شخصی سفر به ایالات متحده آمریکا است و معمولا کمتر کسی پیدا می شود که تمایلی به این سفر نداشته باشد اما با توجه به محدودیت های موجود در کشور ما امکان دریافت مستقیم ویزای آمریکا در کشور وجود نداشته و علاقه مندان برای اخذ وقت سفارت آمریکا حتما باید به کشور های همسایه سفر کنند.

همین موضوع باعث خواهد شد تا متقاضیان ایرانی که برای دریافت ویزای آمریکا به کشور های همسایه سفر خواهند کرد باید دقت لازم را در تکمیل مدارک و انجام مصاحبات مربوطه انجام دهند زیرا علاوه بر هزینه های مرتبط با وقت سفارت آمریکا، هزینه های سفر به کشور های همسایه نیز بر دوش آن ها خواهد بود.

نکات اساسی و مهم اخذ وقت سفارت آمریکا

شما در ابتدا برای اینکه بتوانید ویزای آمریکا را دریافت نمایید باید نسبت به اخذ وقت سفارت آمریکا این کشور اقدام کنید که با توجه به محدودیت پرداخت های بین المللی در کشور این قابلیت برای ایرانیان داخل کشور امکان پذیر نیست لذا شما پس از تکمیل درخواست خود برای اخذ وقت سفارت آمریکا از طریق سایت مهاجرت این کشور می تواند جهت پرداخت هزینه وقت سفارت آمریکا از خدمات 20 پیمنت استفاده کنید.

20 پیمنت با سال ها تجربه در زمینه خدمات ارزی و بین المللی هم اکنون آماده ارائه خدمات ارزی و مالی مرتبط با ویزا و وقت سفارت آمریکا بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکل شما را رفع خواهد کرد.

اما نکته ی دیگری که در رابطه با وقت سفارت آمریکا وجود دارد لغو وقت تعیین شده یا تغییر آن است که به عنوان یکی از متداول ترین سوالات مراجعین این خدمات محسوب می شود.

شما پس از تکمیل فرم مربوط به اخذ وقت سفارت آمریکا و پرداخت هزینه های مرتبط با آن در صفحه بعدی می توانید تاریخ و ساعت ملاقات خود را مشخص کنید. توجه داشته باشید که شما تنها یک بار مجاز به تغییر وقت سفارت آمریکا خواهید بود و پس از آن حتی ممکن است دیگر شانس ملاقات با افسران ویزای آمریکا را نداشته باشید.

اخذ وقت سفارت آمریکا

دزدیده شدن گذرنامه در زمان اخذ وقت سفارت آمریکا

ممکن است پس از تعیین وقت سفارت آمریکا برای مراجعه حضوری و پرداخت هزینه های مربوطه در یک حادثه پاسپورت شما دزدیده شود و یا پاسپورت خود را گم کنید! تحت هر شرایطی اگر مطمئن شدید که در زمان تعیین شده برای مراجعه به سفارت آمریکا نمی توانید پاسپورت خود را به همراه داشته باشید حتما وقت اخذ شده را لغو نمایید و در زمانی که مجددا برای اخذ وقت سفارت آمریکا اقدام می کنید فراموش نکنید که همراه داشتن گزارش پلیس مبنی بر دزدیده شدن گذرنامه خود را همراه داشته باشید.

شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا بدون گذرنامه و تنها با گزارش مبنی بر دزدیده شدن گذرنامه در زمان تعیین شده به سفارت آمریکا مراجعه نکنیم؟ پاسخ به این سوال ساده است زیرا ورود در سفارت های ایالات متحده آمریکا بدون در دست داشتن پاسپورت ممنوع بوده و حضور شما غیر معتبر در نظر گرفته خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه : انواع ویزا آمریکا

آیا خدماتی با عنوان وقت فوری سفارت آمریکا وجود دارد؟

موسسات بسیار زیادی هستند که با چنین ادعا هایی کاربران را جذب خواهند کرد و هزینه های بسیار زیادی از آن ها مطالبه می کنند در صورتی که این ادعا کذب بوده و هیچ خدماتی تحت عنوان وقت فوری برای سفارت های ایالات متحده آمریکا وجود ندارد.

برای زمان مراجعه حضوری و مصاحبه با افسران ویزا هیچ بازه زمانی مشخصی وجود ندارد و تمام امور مرتبط با وقت سفارت آمریکا در سایت رسمی سفارت این کشور انجام خواهد شد که با توجه به بررسی های شما می تواند از یک روز تا دو ماه طول بکشد. اما نکته ای که شکی در آن وجود ندارد این است که قابلیتی برای اخذ فوری وقت سفارت ایالات متحده آمریکا در هیچ سایت معتبری قرار داده نشده است.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد