پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا (My CIC)

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا (My CIC)

توسط : تیم محتوا مهاجرتی
13,808

اپلیکیشن فی سفارت کانادا (My CIC)

هزینه درخواست اقامت موقت کانادا

دریافت ویزا و اقامت کانادا انواع متفاوتی دارد، درخواست ویزای اقامت کانادا می تواند به منظور تحصیلی، کاری، توریستی و ... باشد و هزینه اپلیکیشن براساس نوع درخواست و هدف شما متفاوت است. در سایت اداره مهاجرت کانادا توضیحات کاملی در خصوص مبالغ مربوط به انواع ویزا و روش های پرداخت آن ارائه گردیده است.

اتباع  14 تا 79 سال برخی کشورها همچون ایران علاوه بر انجام اقدامات معمول جهت اخذ ویزا موظفند نسبت به انجام پروسه بیومتریک (شامل ثبت اثر انگشت و گرفتن عکس) اقدام نمایند و هزینه ای بابت این پروسه پرداخت نمایند.

»» ثبت سفارش پرداخت هزینه سفارت کانادا »»

پروسه بیومتریک ظرف مدت  30 روز از زمانی که اپلیکیشن را ارائه می کنید (همان Submit) باید انجام شود. این کار توسط یک نرم‌افزار به صورت آنلاین و در محل مرکز درخواست ویزا (VAC) اجرا می گردد. امکان انجام تست بیومتریک در کشور‌های ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، گرجستان، کویت، بحرین و امارات برای متقاضیان ایرانی وجود دارد، شما می توانید با مراجعه به صفحه Find a Visa Application Center نزدیک ترین  VAC را پیدا و انتخاب نمایید.

هزینه انگشت نگاری برای ویزای کانادا به صورت انفرادی 85 دلار کانادا و به صورت خانوادگی 170 دلار کانادا برای کل خانواده است.

پروسه انگشت نگاری سفارت کانادا

نکاتی در خصوص پرطرفدارترین ویزاهای موقت کانادا

ویزای کاری کانادا

این ویزا به افرادی اعطا می گردد که از کشور کانادا به آنها کاری پیشنهاد شده و می توانند برای 6 ماه در این کشور کار کنند.

یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کاری، ویزای کاری کانادا می باشد. در صورتی که موفق به اخد ویزای کاری کانادا شوید،  بعد از چند سال کار و پرداخت مالیات در کانادا می توانید درخواست اقامت دائم دهید و پاسپورت کانادایی دریافت کنید.

اقدامات لازم به منظور اقدام برای ویزای کار کانادا  (work permit) به صورت آنلاین عبارتند از:

• پاسخ به سوالات در بخش Determine your eligibility و دریافت کد Personal reference code (پس از پاسخگویی به سوالات در صورتی که واجد شرایط باید کد را دریافت می نمایید)
• ساخت اکانت MyCIC (با کد اختصاصی می توانید نسبت به ساخت اکانت در سایت اداره مهاجرت کانادا اقدام نمایید)
• ارسال مدارک درخواستی ( تا ۶۰ روز پس از ساختن اکانت فرصت دارید مدارک را آپلود کرده و در اکانت خود سابمیت submit نمایید)
• پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزای کانادا ( پرداخت هزینه را می توانید به دو روش استفاده از کارت های اعتباری و یا کارت هدیه ویزا و مستر ( VisaCard /MasterCard ) و یا ثبت سفارش در قسمت خدمات پرداخت وقت سفارت در 20payment انجام دهید.)

ویزای تحصیلی کانادا

کانادا  سیستم آموزشی با کیفیت بالا را همراه با فرصت های بسیار و فرهنگ غنی ارائه می دهد و هرساله هر ساله بیش از 130 هزار دانشجو از سراسر جهان راهی کشور کانادا می شوند.

در گام نخست و پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه و بازکردن حساب کاربری در MyCIC  درخواست ویزای تحصیلی خود را در سایت اداره مهاجرت کانادا ثبت نمایید.

به منظور پرداخت هزینه توسط بیست پیمنت تمامی مراحل درخواست وقت سفارت برای هر یک از انواع ویزاها را تا مرحله پرداخت تکمیل نمایید.

لطفا توجه داشته باشید مبلغ Application Fee برای ویزاهای موقت کانادا غیر قابل بازگشت (non-refundable) می‌باشد.

در هنگام ثبت سفارش هزینه اپلیکیشن فی سفارت کانادا نام کاربری (User ID) و کلمه عبور (Password) برای ورود به اکانت شما و ۴ پرسش امنیتی به همراه پاسخ های شما ، نام و نام خانوادگی انگلیسی مطابق با گذرنامه را ثبت نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد