نتایج جستجو
ویزای کار دانمارک
مقالات
توسط : تیم محتوا

ویزای کار دانمارک به افراد این امکان را می دهد که کارهایی را انجام دهند تا به اقتصاد کشور کمک کنند. قبل از شروع کار در دانمارک، باید بررسی کنید که آیا برای کار کردن به اجازه کار و اقامت نیاز دارید یا خیر.

لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

در واقع، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، استرالیا را در چندین جنبه مرتبط مانند درآمد و ثروت، شغل و درآمد، نرخ پایین بیکاری، وضعیت سلامت و مسکن در صدر قرار داد. می توانید با کمک لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا، شغلی متناسب با مهارت خود را در این کشور بیابید.

نحوه دریافت ویزای تجاری در کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

به همین دلیل، دولت مسیرهای مختلفی برای ویزای تجاری کانادا ایجاد کرده است که از طریق آن افراد خارجی می توانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. در این صفحه، تمام اطلاعات به روز در مورد برنامه های ویزای بیزینس کانادا، الزامات، هزینه ها، نحوه درخواست، زمان پردازش و موارد دیگر را خواهید آموخت.

ویزای شینگن و انواع آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر به اروپا سفر می کنید و از کشوری بدون برنامه ویزا وارد منطقه شینگن می شوید، باید برای ویزای شینگن اقدام کنید. این ویزا در چهار دسته اصلی A، B، C و D وجود دارد. رایج ‌ترین نوع شینگن، ویزای یکنواخت

انواع ویزا کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

اما انواع ویزا کارت بسته به سطح در نظر گرفته شده، مزایایی را ارائه می دهند. اغلب این مزایا می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند و هنگام مسافرت و خرید از سایت های خارجی، آرامش خاطری را برای شما فراهم نمایند.

خرید از آمازون با ویزا کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر شما هم یکی از آنها هستید، ممکن است تبلیغاتی برای کارت اعتباری آمازون دیده باشید، یا بخواهید خرید از آمازون با ویزا کارت را تجربه کنید. در این خصوص، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

ویزا کارت یکی از کارت های اعتباری است که در سطح جهان پذیرفته شده است. این کارت، حداقل 5٪ پاداش در خریدها و 10% در اولین روز خرید را ارائه می دهد. می توانید برای استفاده از این کارت در سایت های خارجی و خریدهای خود، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

ویزا کارت طلایی چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

ویزا کارت طلایی برای تمام هزینه های سفر، تفریح و سایر هزینه های شما توان خرج کردن را افزایش می دهد. اگر می خواهید موجودی خود را به طور کامل هر ماه پرداخت کنید

ویزا کارت کلاسیک چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

ویزا کارت کلاسیک بدون امنیت بانک کاربردی برای افرادی طراحی شده است که اعتبار ضعیفی دارند و نمی خواهند برای کارت اعتباری تضمین شده سپرده بگذارند.