نتایج جستجو
آشنایی با انواع ویزای آمریکا
مقالات
توسط : تیم مهاجرتی

در این مطلب به معرفی انواع و اقسام ویزای آمریکا و ویژگی های هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت؛ انواع ویزای آمریکا شمال ویزا های مهاجرتی، گردشگری، کاری و... می باشند که هر کدام شرایط و ضوابط منحصربفردی دارند.

نکات اساسی هنگام اخذ وقت سفارت آمریکا
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

همواره یکی از آرزوهای هر شخصی سفر به ایالات متحده آمریکا است و معمولا کمتر کسی پیدا می شود که تمایلی به این سفر نداشته باشد اما با توجه به محدودیت های موجود در کشور ما امکان دریافت مستقیم ویزای آمریکا در کشور وجود نداشته و علاقه مندان برای اخذ وقت سفارت آمریکا حتما باید به کشور های همسایه سفر کنند.

ویزا با ارزش ترین برند مالی جهان معرفی شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مالی و بانکی همواره جز با ارزش‌ترین برندها بوده‌اند و نام‌های شناخته شده‌ای برای مشتریان به حساب می‌روند. در رده بندی امسال فوربس از برندهای برتر بانکی و مالی بیشترین سهم نصیب شرکت‌ها و بانک‌های آمریکایی شده است.

شرایط و مدارک مورد نیاز تعیین وقت سفارت آمریکا
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

کمتر کسی است که اگر از او بپرسید آیا دوست داری به آمریکا سفر کنی جوابش منفی باشد! معمولا اکثر افراد علاقه مند سفر به ایالات متحده آمریکا هستند. ایرانیان نیز مانند مردمان دیگر کشور ها برای ورود به ایالات متحده آمریکا باید حتما ویزا دریافت کنند اما دریافت ویزای این کشور بدون داشتن وقت سفارت آمریکا امکان پذیر نخواهد بود.

شرط بسیار عجیب آمریکا برای صدور ویزا
خبر روز
توسط : تیم خبری

وزارت خارجه آمریکا قوانین جدیدی را وضع کرده که تقریبا تمامی متقاضیان دریافت ویزای این کشور را به ارائه گزارش کاملی از جزئیات فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی، موظف می‌کند.

نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا (MRV Fee)
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

کلیه افرادی که قصد گرفتن ویزای غیر مهاجرتی کشور آمریکا مانند ویزاهای F1 , J1 و غیره دارند ملزم به پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا می باشند. که به آن پرداخت MRV Fee هم می گویند.