خرید از آمازون را بلد نیستم

خرید از آمازون را بلد نیستم

توسط : تیم رصد خبری
3,313

ولفگانگ یوپ، طراح سرشناس مد، میانه‌ای با فروشگاه‌های آنلاین و خرید اینترنتی ندارد. او می‌گوید، لطفی ندارد لباس درون یک بسته به در خانه بیاید و آدم آن را تازه در آنجا ببیند.

این طراح سرشناس آلمانی در مورد دلیل علاقه‌اش به خرید کردن به شکل سنتی، به خبرگزاری آلمان می‌گوید: «چون رفتن برای خرید و با اعصاب فروشنده بازی کردن لطف دیگری دارد.»

وولفگانگ ژوپ (به انگلیسی : Wolfgang Joop ) همچنین خرید کردن را بهانه‌ای برای گفت‌وگو با انسان‌ها می‌داند. او به این پرسش که آیا تاکنون از فروشگاه آنلاین آمازون خرید کرده یا نه، پاسخ منفی می‌دهد و می‌گوید: «من اصلا این کار را بلد نیستم.»

افزون بر این، طراح ۷۵ ساله آلمانی به گفته خود نه تنها تا به حال از آمازون خرید نکرده، بلکه لپ‌تاپ هم ندارد و تنها یک تبلت آن‌هم برای تماشا کردن فیلم دارد.

آقای یوپ که علاوه بر طراحی مد، در هنرهای تجسمی نیز دستی دارد و نقاش و نویسنده هم هست، تأکید می‌کند که هنوز هم با دست می‌نویسد و طراحی می‌کند.

مالک شرکت یوپ (Joop) که کار کردن در پیری را "موهبت" می‌داند، به گفته خود در کمدش تنها چند دست لباس دارد که مدام آنها را می‌پوشد و با آنها خود را "کمی روشنفکرتر" احساس می‌کند.

ولفگانگ یوپ درباره حرفه‌ای هم که او را بیشتر با آن می‌شناسند، می‌گوید: «مد این کارکرد را دارد که وقتی با آن مشغول می‌شوی، افقی دیگر برای خود ترسیم می‌کنی. می‌گویی: چه کسی این کار را کرده؟ او کیست؟»

برچسـب هـا : آمازون ، خرید از آمازون
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
4 سال قبل

مطالب ارزنده بودومن متشکرم ازشما