نتایج جستجو
خرید از آمازون با ویزا کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر شما هم یکی از آنها هستید، ممکن است تبلیغاتی برای کارت اعتباری آمازون دیده باشید، یا بخواهید خرید از آمازون با ویزا کارت را تجربه کنید. در این خصوص، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از جذابیت های خرید از آمازون دبی این است که کاربران ایرانی می توانند در کوتاه ترین زمان، کالاهای سفارشی خود را دریافت کنند. اکنون آمازون دبی، پانزده میلیون محصول اضافه کرده است

آموزش خرید از آمازون امارات
مقالات
توسط : تیم خبری

شاید کمتر کسی باشد که تا به امروز نام شرکت آمازون را نشنیده باشد. شرکت آمازون را بدون شک می توان غول دنیای تجارت الکترونیک دانست. از آغاز به فعالیت این شرکت تقریبا بیست سال می گذرد و فروشگاهی که کار خود را با فروش کتاب آغاز کرد در حال حاضر به یک فروشگاه اینترنتی بدون رقیب تبدیل شده است.

انواع کارت اعتباری برای خرید از آمازون
مقالات
توسط : تیم خبری

برای تهیه کارت اعتباری ارزی ویزا کارت و یا مستر کارت می توانید وارد سایت 20 Peyment شده و در صفحه مربوط به کارت های اعتباری ، خرید کارت را انجام دهید. در صورتی که اولین بار است که این کار را تجربه می کنید ، پیشنهاد می شود با کارشناسان ما در این سایت مشورت نمایید. 

خرید از آمازون را بلد نیستم
خبر روز
توسط : تیم رصد خبری

ولفگانگ یوپ، طراح سرشناس مد، با خرید اینترنتی میانه‌ای ندارد. این طراح آلمانی می‌گوید، نه تنها تا به حال از آمازون خرید نکرده، بلکه لپ‌تاپ هم ندارد. او کارکرد مد برای خود را "ترسیم افقی نو" در زندگی عنوان می‌کند.

آموزش خرید از آمازون ترکیه
آموزش
توسط : تیم خبری

آمازون به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا در ادامه فعالیت های توسعه بازار خودش به بازار ترکیه نیز ورود پیدا کرده است.با توجه به موقعیت ایده آل ترکیه نسبت به ایران، علاقمندی ایرانی ها به گردشگری ترکیه و حضور پر رنگ شهروندان ایرانی در ترکیه می توان به راحتی و با چند واسطه اقدام به خرید از آمازون نمود.