صفر تا صد خرید از هتزنر

صفر تا صد خرید از هتزنر

توسط : تیم محتوا
1,667

هتزنر چیست؟

Hetzner Online شرکت ارائه دهنده انواع میزبانی اختصاصی، میزبانی وب اشتراکی، سرورهای خصوصی مجازی، سرورهای مدیریت شده، ثبت دامنه، گواهینامه های SSL ، جعبه های ذخیره سازی و خدمات ابری را ارائه می دهد. یکی از بزرگترین اپراتورهای مرکز داده در اروپا است. سال 1997 در آلمان تأسیس و با ترکیب نقاط قوت خود در فناوری نوآورانه، قیمت های جذاب، پشتیبانی متخصص و خدمات انعطاف پذیر به مشتریان، بازار خود را در داخل و خارج از آلمان و اروپا گسترش داده است. Hetzner، یک شرکت آلمانی، مراکز داده با فناوری پیشرفته خود را در نورنبرگ و فالکنشتاین (هر دو در آلمان) و در هلسینکی، فنلاند، مالک و اداره می‌کند، و اخیراً مکان‌های جدیدی را در اشبرن، جورجیا (Ashburn)، ویرجینیا ، Oregon (ایالات متحده آمریکا) اضافه کرده است.

چرا Hetzner در ایران محبوب شد؟

علت محبوبیت هتزنر در مقایسه با سایر میزبانی ها وب برتر جهان تخصیص منابع مناسب با قیمت هایی متوسط می باشد که حتی با قیمت یورو آزاد در ایران، مقرون به صرفه می باشد. همچنین با توجه به محدودیت های اینترنت از سال 1401 استقبال ایرانی ها از این شرکت ارائه دهنده میزبانی هاست و سرور به یکباره زیاد شد.
ساخت اکانت هتزنر

قبل از هر اقدامی برای ثبت نام در هتزنر و ساخت اکانت با توجه به درخواست زیاد ایرانی ها حساسیت Hetzner زیاد شده و برای ساخت اکانت هتزنر حتما با آی پی غیر از ایران وارد شوید.

برای ساخت حساب کاربری Hetzner وارد سایت www.hetzner.com شده و روی دکمه  Login گوشه سمت راست بالا کلیک نمایید و از منوی کشویی Cloud  انتخاب نمایید. تصویر زیر نمایش داده می شود. روی دکمه REGISTER NOW کلیک نمایید.


 

در این مرحله مطابق تصویر زیر آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد نمایید و روی دکمه CONTINUE کلیک نمایید. دقت نمایید رمز عبور 8 کاراکتر و ترکیب حرف بزرگ،کوچک و عدد باشد.


 

به ایمیل خود (که در بالا ثبت نام کرده اید) مراجعه کنید و روی لینک تأیید ارسال شده از هتزنرکلیک کنید. 

 

بعد از تأیید آدرس ایمیل مطابق تصویر زیر در مرحله NAME باید نام و نام خانوادگی خودتان وارد نمایید.


 

در ادامه مرحله Contact ، مشخصات محل سکونت، کشور و شماره تلفن را ثبت کنید. بهتر از آدرس غیر ایران استفاده نمایید و داخل گوگل مپ جستجو نمایید و یک آدرس از کشورهای اطراف ایران استفاده نمایید. حتی اگر هم از آدرس ایران استفاده کرده اید مهم نیست.

 


 
در مرحله آخر مربوط به PAYMENT گزینه آخر پی پال را انتخاب می کنیم و روی دکمه COMPLETE کلیک کنید. بعد از این مرحله یک ایمیل از سمت هتزنر برای شما ارسال می شود که حاوی نام کاربری که با حرف   K  شروع می شود به طور مثال K03****025 که برای وارد شدن به اکانت هتزنر هم می توانید با آدرس ایمیل و هم این نام کاربری وارد حساب Hetzner شوید.

وریفای اکانت هتزنر

برای وریفای اکانت هتزنر بعد از اولین ورود به اکانت هتزنر، روی دکمه DOCUMENT کلیک کنید و اطلاعات خود را برای تأیید حساب تکمیل کنید. قبل از حساسیت هتزنر به راحتی با کارت ملی ایران حساب وریفای می گردید ولیکن به تازگی به دلیل درخواست بسیار زیاد ایرانی ها و متأسفانه عدم پرداخت فاکتور توسط هموطنان ایرانی و ساخت اکانت دیگر بجای پرداخت فاکتور هتزنر باعث این سخت گیرهای شد علاوه بر اینکه تحریم هم می باشیم. ما با تمام مدارک ایرانی از گواهینامه، کارت ملی و پاسپورت ایرانی حساب Hetzner وریفای کرده ایم. الان هم قبل از اینکه بابت خرید اکانت هتزنر اقدام کنید ابتدا با مدارک ایرانی خودتان اقدام نمایید حتی هنگام ارسال مدارک تصویر خودتان هم ارسال کنید. هنگام انتخاب فایل چند تا عکس باهم انتخاب و بارگزاری نمایید. از اینکه یکبار ریجکت شدید نترسید و مجدد با یک آدرس ایمیل و مدارک دیگر اقدام نمایید.

ضمنا بعد از تأیید چه با هویت ایرانی و چه با هویت خارجی در صورتی که قوانین HETZNER رعایت گردد هیچ مشکلی برای اکانت وریفای شده پیش نخواهد آمد یکی از این قوانین پرداخت به موقع فاکتور هتزنر می باشد.

حتما به صورت عکس باشد و از ارسال به صورت اسکرین شات خودداری نمایید. حتی عکس به صورتی که بگیرید که میز یا فرش و ... بک گراند آن باشد. بخاطر اینکه الان خیلی از فتوشاپ استفاده میکنند.

حتی گاها قبل از این مرحله ارسال مدارک برای احراز هویت ایمیل از هتزنر ارسال می شود که اکانت بسته شد که به باید از آی پی ثابت غیر از ایران استفاده نمایید.

خرید اکانت هتزنر

اگر به هر دلیلی نتوانستید اکانت هتزنر وریفای شده بسازید می توانید از خدمات مجموعه ما استفاده نمایید. برای خرید اکانت هتزنر به منوی خدمات مراجعه کنید و از طریق فرم سایر سفارشات مبلغ 55 دلار واریز نمایید و در قسمت توضیحات فرم سفارش کافی یاداشت "بابت خرید اکانت هتزنر" درج نمایید بعد از ثبت سفارش 48 ساعت کاری اکانت ساخته و با کلیه دسترسی ایمیل و اکانت هتزنر برای شما ارسال می گردد.

شاید سوال خیلی از کاربران باشد بابت ساخت یک اکانت وریفای شده چرا این مبلغ باید بدم؟ در ابتدا که پیشنهاد ما این می باشد که چند سری خودتان تلاش کنید شاید توانستید اکانت تأیید شده بسازید. این مبلغ بابت مدارک خارجی و ساخت حساب کاربری خرج می گردد و اینکه کل این مبلغ سود باشد متاسفانه اشتباه است.

پرداخت هتزنر

بعد از ساخت سرور و استفاده از امکانات میزبانی هتزنر، از طرف هتزنر به ایمیل زمان ثبت نام مطابق تصویر زیر در خصوص پرداخت فاکتور اطلاع رسانی می گردد. که در کمترین زمان ممکن نسبت به پرداخت فاکتور هتزنر باید اقدام نمایید.


 

می توانید با ثبت سفارش پرداخت هتزنر از طریق فرم پرداخت با پی پال در کمترین زمان ممکن با کمترین کارمزد توسط مجموعه 20payment اقدام نمایید.

تصویر ذیل نمونه پرداخت فاکتور در سایت هتزنر می باشد. که به راحتی می توان از ایران خرید از سایت هتزنر انجام دهید.

 

جایگزین هتزنر

یکی از جایگزین های شرکت هتزنر، دیجیتال اوشن می باشد که در ایران از استقبال بالای برخورد می باشد مخصوصا که بعد از ثبت نام و وریفای در این سایت مبلغ 200 دلار اعتبار به مدت 60 روز تا یکسال هدیه می دهد. البته شرکت های دیگر مانند: ifastnet، OVH ، Linode و pq و ... جایگزین مناسبی می باشند.

خدمات Hetzner

خدمات هتزنر شامل: خرید Cloud، سرور های اختصاصی (DEDICATED SERVERS)، میزبانی وب (WEB HOSTING)، اشتراک ذخیره سازی (STORAGE SHARE)، مزایده سرورها (SERVER AUCTION)، سرورهای مدیریت شده (MANAGED SERVERS)، راه حل های سفارشی (CUSTOM SOLUTIONS)، جعبه های ذخیره سازی (STORAGE BOXES) ، ثبت دامنه و گواهینامه SSL که هر کدام در مقالات دیگر به تفکیک توضیح خواهیم داد.

هتزنر در صفحه در باره ما خودش ذکر کرده ما در Hetzner Online همیشه در تلاش هستیم تا نسبت قیمت به عملکرد محصولات خود را بهبود بخشیم. با همکاری با تولیدکنندگان معروف سخت افزار و نرم افزار، اطمینان حاصل می کنیم که محصولات ما دارای بالاترین سطح کیفیت هستند. مشتریان می توانند 24/7 (هفت روز هفته و 24 ساعته) با تکنسین های مرکز داده واجد شرایط ما تماس بگیرند.

برچسـب هـا : سایر ، خرید از هتزنر ، هتزنر
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد