برترین ویژگی های پلتفرم های PPC

برترین ویژگی های پلتفرم های PPC

توسط : تیم محتوا
1,396

برخی از ویژگی‌ های پلتفرم های PPC امسال بیشتر از بقیه ظاهر شدند. در اینجا به معرفی 10 مورد از برترین آنها می پردازیم. می توانید برای کسب اطلاعات جامع تر در این خصوص، از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.

 TikTok برای تجارت

پلتفرم رسانه ‌های اجتماعی TikTok که سریع‌ ترین رشد را داشت، سال گذشته مورد توجه تبلیغ‌ کنندگان PPC  قرار گرفت. با این برنامه می توانیم ببینیم آیا رشد تبلیغ‌ کننده از رشد کاربر پیشی می‌ گیرد یا خیر و اگر چنین است، چه زمانی شاهد کاهش شدید عملکرد تبلیغات خواهیم بود. تا ماه سپتامبر، TikTok  850 میلیون کاربر داشت که هیچ نشانه ‌ای از کاهش سرعت را نداشت.

برترین ویژگی های پلتفرم های PPC

تبلیغات گوگل

شبیه به  TikTok ، گوگل اکنون پنجره های بازشوی ماوس را برای تغییرات عملکرد KPI ارائه می دهد. ماوس را روی هر KPI پیوند شده و تبلیغات Google واریانس هفتگی نشان می ‌دهد. سپس با کلیک بر روی مشاهده توضیحات، گزارش مفصلی ظاهر می شود که دلیل یا دلایل تفاوت را نشان می دهد. این از  ویژگی‌ های پلتفرم های  PPCاست بسیار کاربردی می باشد.

اغلب، تغییر در حجم (نمایش، کلیک، تبدیل، هزینه) به دلیل تغییر در علاقه جستجو است. این می تواند برای جلوگیری از اتلاف وقت در جستجوی گزینه هایی که به سادگی وجود ندارند، بسیار مفید باشد. چه به یک مدیر ارشد گزارش می دهید یا برای یک مشتری کار می کنید، این می تواند گزارش کاملی باشد. 

مهمتر از آن، هنگامی که "علاقه جستجو" نیست، گوگل موارد دیگری را نشان می دهد که ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد. علاوه بر توضیحات، Google  همچنین زمانی را نشان می ‌دهد که احتمال دارد در محدوده تاریخ فعلی ‌تان تبدیل‌ های بیشتری ایجاد کنید. 

این ویژگی برای همه KPIهای تبدیل در دسترس است، هر زمان که محدوده تاریخی را انتخاب کنید که از لحاظ تاریخی، تبدیل‌ های بیشتری را پر می ‌کند. ویژگی‌ های پلتفرم های  PPCدر این خصوص، کاملا مفید است. به عنوان مثال، اگر از 1 تا 31 اکتبر و 2 نوامبر است، Google  ممکن است نشان دهد که گزارش تبدیل ها تا 6 روز طول می کشد. 

علاوه بر این، Google Ads  تاریخ پایانی را برای مشاهده اعداد تبدیل کامل تر توصیه می کند. این ابزار با مفید ترین ویژگی‌ های پلتفرم های PPC می تواند در هنگام تجزیه و تحلیل عملکرد، به خصوص زمانی که روی بهینه سازی کمپین کار می کنید، دردسرهای زیادی را نجات دهد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ابزارهای سئوی کلاه سفید

Microsoft Ads 

به نظر می رسد Microsoft Ads به شدت در تلاش است تا به Google Ads برسد و مطمئناً این موضوع جدیدی نیست. گوگل چند سالی است که تبلیغ‌ کنندگان و آژانس ‌ها را تحت فشار قرار داده است تا به مناقصه مبتنی بر تبدیل روی آورند. در این میان، MS Ads  حتی تا همین اواخر راه حل مشابهی ارائه نکرده است.

تاکنون، مایکروسافت از Maximize Conversions و tCPA bidding برای جستجو و tROAS bidding جهت جستجو و خرید رونمایی کرده است. شایان ذکر است که در حالی که گوگل مدتی پیش حداقل 15 تبدیل را حذف کرد، این محدودیتی است که MS Ads اعمال کرده است. 

به خاطر داشته باشید که اگر مطابق ویژگی‌ های پلتفرم های PPC ، کمپین ‌های تبلیغاتی Google را وارد می‌ کنید، ممکن است مجبور شوید به روش پیشنهادی دیگری برگردید تا کارها انجام شود.

مناقصه خودکار  MS Ads

مقایسه بین این دو پلتفرم سخت است، زیرا تقریباً همیشه در هزینه تبلیغات و حجم تبدیل تفاوت وجود دارد. اما تاکنون، تجربه عملکرد ها متفاوت بوده است. در مورد  MS Ads، آنها معمولاً دارای مجموعه داده های تبدیل کوچکتری برای کار با آنها هستند و اطلاعات کاربر بسیار کمتری برای تکیه بر آنها دارند. 

اما با هر شانسی، به مرور زمان شاهد بهبود قیمت پیشنهادی خودکار خواهید بود. برای مایکروسافت بسیار مهم است که شاهد موفقیت در اینجا باشد، زیرا پلتفرم های پیشرو در حال حاضر بسیار جلوتر هستند.

Google Analytics 4 (GA4) 

در حالی که به طور خاص مربوط به ویژگی‌ های پلتفرم های PPC نیست، Google Analytics 4  به کاربران نوید روشی بهتر برای ردیابی، تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کمپین ها را برای مشتریان آنلاین خود می دهد. اول، GA4  از هوش مصنوعی برای آشکارسازی بینش ها و پیش بینی ها به صورت خودکار استفاده می کند. 

در حالی که یونیورسال آنالیتیکس (نسخه فعلی گوگل آنالیتیکس) برخی از مشاهدات خودکار را ارائه می دهد، سیستم جدید پیشرفته تر است. ادغام بهتر مخاطب با Google Ads به این معنی است که کاربران می توانند به طور خودکار پس از انجام یک اقدام خاص از لیست حذف شوند. این به سادگی، نیاز به ایجاد لیست ها را از بین می برد و هزینه های تبلیغاتی تلف شده را کاهش می دهد. 

همچنین ویژگی‌ های پلتفرم های PPC همه با مخاطبان راضی روبرو خواهیم شد که تبلیغات چیزی را که قبلاً خریداری کرده اند نمی بینند. با حرکت به مرحله بعدی کنترل‌ های حریم خصوصی اینترنت، یادگیری ماشینی شکاف ‌های داده ‌های کوکی شخص ثالث را پر می ‌کند. GA4  همچنین طرحی را ارائه می دهد که بیشتر جهت سنجش عملکرد مشتری و ارائه درک عمیق تر از چرخه حضور مشتری است.

برترین ویژگی های پلتفرم های PPC

تبلیغات فیس بوک

فیس بوک رابط کاربری خود را بسیار بیشتر از سایر پلتفرم های تبلیغاتی به روز می کند. سال گذشته، فیس ‌بوک رابط کاربری خود را برای ارائه ناوبری ساده ‌تر طراحی کرد و میانبرهایی را برای دسترسی سریع‌ تر به ابزارهای مورد استفاده شما اضافه نمود.

 مخاطبان سفارشی تبلیغات گوگل

مخاطبان سفارشی بیشتر یک تحول است تا یک انقلاب. Google مدیریت مخاطبان سفارشی را با ترکیب هدف سفارشی و وابستگی سفارشی در یک نوع ساده کرده است. بهترین بخش این است که مخاطب ساز سفارشی جدید در این فرآیند پیشرفت زیادی کرده است. ویژگی‌ های پلتفرم های PPC در این روش کاملا کاربردی است.

علاوه بر افزودن کلمات کلیدی، دامنه ها و برنامه ها، اکنون می توانید مکان ها را نیز اضافه کنید. نباید با «مکان‌ها» اشتباه شود. گوگل یک عملکرد تکمیل خودکار ارائه می دهد که نسبتاً خوب کار می کند، اگرچه برای برخی مکان ها چندان شهودی نیست.

پیشنهاد مطالعه:خرید هاست سی پنل ارزان

Google Ads   ویژگی های جدید ppc

Google  اکنون علاوه بر نمایش‌ های تخمینی هفتگی، تفکیک مخاطبان را نیز نشان می‌ دهد. جنسیت، سن و وضعیت والدین را به همراه موضوعات مورد علاقه مخاطبان خود مشاهده خواهید کرد. این ویژگی ها تنظیم مخاطبان خود را برای مطابقت با اهداف کمپین شما آسان تر از همیشه می کند.

 رابط کاربری جدید تبلیغات مایکروسافت

رابط کاربری جدید، با ویژگی‌ های پلتفرم های PPC هنوز برای تبلیغ کنندگان در حال ارائه است. در حال حاضر MS Ads به خوبی از پلتفرم برتر تبلیغات جستجو تقلید می کند. این امر زندگی را برای بازاریابان جستجویی که اغلب اوقات در تبلیغات گوگل هستند، آسان تر می کند. 

 بهینه سازی بودجه کمپین (CBO) تبلیغات فیس بوک

این یک ویژگی جدید برای سال 2020 نیست، بلکه در مورد تصمیم فیس بوک برای اجباری کردن این گزینه است. در پایان، فیس بوک تصمیم گرفت که CBO را برای تبلیغ کنندگان اجباری نکند. این موضوع بسیاری از تبلیغ‌کنندگان را که زمان و تلاش زیادی را صرف به‌ روزرسانی همه کمپین ‌های «پرچم ‌دار» خود کردند، ناامید کرده است. اما، از جنبه مثبت، تبلیغ‌ کنندگان همچنان حق انتخاب دارند که از CBO استفاده کنند یا نه.

برای اکثر تبلیغ کنندگان و کمپین ها، استفاده از CBO را توصیه می کنیم. بهینه سازی بودجه کمپین به طور کلی عملکرد کلی کمپین را بهبود می بخشد و می توان از ویژگی‌ های پلتفرم های PPC آن برای اکثریت قریب به اتفاق کمپین های خود استفاده نمود. 

در برخی موارد، مانند زمانی که مجموعه ‌های تبلیغاتی بازاریابی مجدد را اضافه می ‌کنید، حداقل یا حداکثر سطوح هزینه مجموعه تبلیغات را تعیین می کنید، اما این فقط یک اشکال جزئی است. CBO  بخشی از متدولوژی Power5 فیس بوک است. 

برترین ویژگی های پلتفرم های PPC

 بهبود شبیه ساز بودجه تبلیغات گوگل

در ماه نوامبر، گوگل تعدادی بهبود قابل توجه را در شبیه سازهای بودجه درون برنامه ای خود ارائه کرد. مهم ‌تر از همه، گوگل مناقصه هوشمند را یکپارچه کرده است، بنابراین، می ‌توانید ببینید که تغییر tCPA یا tROAS چگونه بر عملکرد شما تأثیر می‌ گذارد. 

علاوه بر این، اکنون می توانید محدوده تاریخ را تا 90 روز در آینده تنظیم کنید که به طور خودکار فصلی بودن را در محاسبات لحاظ می کند. این به شما امکان می دهد به جای حدس زدن یا صرف زمان در برنامه ریز عملکرد، تغییرات تاکتیکی سریع و آگاهانه ایجاد کنید. در نهایت، هنوز فقط یک شبیه سازی است. البته این ابزار با ویژگی‌ های پلتفرم های PPC ناگهان بسیار قدرتمندتر و مفیدتر شده است.

پیشنهاد مطالعه:فناوری مالی یا فین تک و معرفی بهترین آنها

10 Facebook Business Suite – Facebook

در ماه سپتامبر، فیس بوک مجموعه تجاری جدید خود را راه اندازی کرد. در حالی که این ابزار به طور خاص برای تبلیغ ‌کنندگان طراحی نشده است، اما پشتیبانی مستقیم از تبلیغات مبتنی بر پست را فراهم می ‌کند. این ابزار جدید مکانی مرکزی برای مدیریت پست ‌ها، پیام‌ ها و اعلان ‌ها در فیس ‌بوک و اینستاگرام ارائه می‌ دهد و واتس‌اپ امسال را دنبال می ‌کند.

ساده ‌سازی مدیریت پس از آن می ‌تواند به SMBها در بهینه ‌سازی اثبات اجتماعی کمک کند که تنها عملکرد پست تبلیغاتی را افزایش می ‌دهد.

برترین ویژگی های پلتفرم های PPC

خلاصه

با معرفی ویژگی‌ های پلتفرم های PPC جدید حریم خصوصی اپل در iOS 14، تحول بزرگی در راه است. جالب است که ببینیم چگونه پلتفرم های تبلیغاتی، به ویژه رسانه های اجتماعی، امسال برای ادامه عملکرد نوآوری می کنند. برای کسب اطلاعاتی کامل تر، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد