جدیدترین تغییرات آزمون دولینگو 2024

جدیدترین تغییرات آزمون دولینگو 2024

توسط : تیم محتوا
1,178

آزمون انگلیسی Duolingo تغییراتی را در انواع سوالات ایجاد می کند. توصیه می شود موارد جدید را بررسی کنید. این تغییرات از 2 آوریل ادغام خواهد شد و کسانی که مایل به تجربه آزمون بدون این تغییرات هستند، می توانند قبل از 2 آوریل در آزمون تایید شده شرکت کنند. از جمله تغییرات آزمون دولینگو شامل موارد ذیل است.

آزمون زبان انگلیسی دولینگو

آزمون انگلیسی Duolingo یک آزمون مهارت انگلیسی برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در سراسر ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، ایرلند و غیره است. آزمون انگلیسی Duolingo یک آزمون مهارت انگلیسی برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در سراسر ایالات متحده، بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایرلند است. 

آزمون انگلیسی Duolingo (DET) در روز جمعه یک مارس از راه اندازی انواع سوالات جدید و بازطراحی شده در بخش های مختلف آزمون مهارت زبان انگلیسی خبر داد. این تغییرات از 2 آوریل ادغام خواهد شد و کسانی که مایل به تجربه آزمون بدون این تغییرات آزمون دولینگو هستند، می توانند قبل از 2 آوریل در آزمون تایید شده شرکت کنند.

لیست تغییرات

در بخش «نوشتن تعاملی»، کارشناسان سؤال موجود «بخوان، سپس بنویس» را گسترش داده اند. در این، کاربران یک اعلان را می خوانند و به مدت پنج دقیقه در مورد آن می نویسند. چیزی که جدید است، درخواست پیگیری مربوط به نسخه اصلی است که برای آن سه دقیقه اضافی برای توضیح بیشتر در مورد ایده دریافت می‌کنند که در مجموع 8 دقیقه و 30 ثانیه طول می‌کشد.

تغییرات جدید

دومین تغییرات آزمون دولینگو در بخش «خواندن و انتخاب» است که از کاربران می‌خواهد کلمات واقعی انگلیسی را از چند کلمه در یک صفحه انتخاب کنند. اکنون، کاربران هنوز باید کلمات واقعی را شناسایی کنند، اما آنها یک به یک در چندین صفحه نمایش داده می شوند و به کاربران پنج ثانیه فرصت می دهند تا هر کدام را حدس بزنند.

شرکت کنندگان در این آزمون می توانند حدود 15 تا 18 کلمه را در این بخش از آزمون انتظار داشته باشند. برای این بخش "جاهای خالی را پر کنید" شامل 6 تا 9 جمله با یک کلمه ناتمام است که باید پر شود. نسخه به روز شده همچنین سرنخ های زمینه ای را برای کمک به تکمیل دقیق جملات ارائه می دهد.

برگزاری آزمون زبان در کشورهای مطرح

آزمون انگلیسی Duolingo یک آزمون مهارت زبان انگلیسی برای برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در سراسر ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، ایرلند و غیره است. این تغییرات آزمون دولینگو در تمامی کشورها اجرایی است و این آزمون در حال حاضر توسط بیش از 5000 دانشگاه در سراسر جهان پذیرفته شده است. 

برخی از آنها دارای بالاترین شرکت کنندگان در آزمون با بخش قابل توجهی است که مایل به ادامه تحصیلات تکمیلی در تجارت، علوم کامپیوتر، ریاضیات و مهندسی هستند. درخواست های برخی از آنها نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

سوال جدید نوشتن تعاملی آزمون انگلیسی Duolingo

در تغییرات آزمون دولینگو یک سوال نوشتاری جدید در حال اضافه شدن است. به شما یک درخواست داده می شود و شما 5 دقیقه فرصت دارید تا در مورد آن بنویسید. بعد از اینکه به آن درخواست پاسخ دادید، یک اعلان دوم به شما داده می شود. شما 3 دقیقه فرصت دارید تا به این درخواست دوم پاسخ دهید. اخطار دوم با اعلان اول مرتبط خواهد بود.

جدیدترین تغییرات آزمون دولینگو 2024

دیگر از نوع سوال «بخوان، سپس بنویس» خبری نیست. سوال جدید "نوشتن تعاملی" جایگزین نوع سوال "بخوان، سپس بنویس".

معیارهای جدید نمره گذاری برای سوالات رایتینگ و اسپیکینگ در نظر گرفته شده است. Duolingo  این تغییرات را اعلام نکرده است، اما قطعا هنوز باید در مورد تغییرات آزمون دولینگو بررسی های لازم را در نظر بگیرید.

نوع سوال جدید "جاهای خالی را پر کنید.

جدیدترین تغییرات آزمون دولینگو 2024

این نوع سوال جدید شبیه به نوع سوال "خواندن و تکمیل" است، با این تفاوت که فقط 1 جمله و 1 کلمه به شما داده می شود که باید آن را کامل کنید.

فرمت جدید "خواندن و انتخاب".

تا به حال، هر سوال "خواندن و انتخاب" حدود 15 کلمه بود و شما باید از بین آنها کلمات واقعی انگلیسی را انتخاب می کردید. قبلا به این شکل بود:

جدیدترین تغییرات آزمون دولینگو 2024

اما در تغییرات آزمون دولینگو از 2 آوریل 2024، هر سؤال "خواندن و انتخاب" فقط شامل یک کلمه خواهد بود:

جدیدترین تغییرات آزمون دولینگو 2024

فراوانی سوالات جدید

Duolingo  همچنین تعداد دفعات ظاهر شدن برخی سوالات در آزمون را تغییر داده است. در اینجا تغییرات سوالات جدید آمده است:

جدیدترین تغییرات آزمون دولینگو 2024

در صورتی که بخواهید تغییرات آزمون دولینگو مقایسه کنید، در اینجا سوالات قدیمی وجود دارد:

جدیدترین تغییرات آزمون دولینگو 2024

برای شرکت در آزمون دولینگو و کسب موفقیت در  آن، به دقت تغییرات جدید را بررسی کرده و خود را برای شرکت در این آزمون مهم آماده کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد