آشنایی با سایت فریلنسری PeoplePerHour

آشنایی با سایت فریلنسری PeoplePerHour

توسط : تیم محتوا
1,238

PeoplePerHour یک بازار آزاد است که مشاغل می توانند از آن برای ارتباط با کارگران آزاد در سراسر جهان استفاده کنند. این پلتفرم دسترسی رایگان به پروفایل‌ها و نمونه کارهای فریلنسر ارائه می‌دهد. سایت فریلنسریPeoplePerHour  در سال 2007 در بریتانیا تاسیس شد و فریلنسرها را از سراسر جهان از جمله جذب می کند. آنها از لندن فعالیت می کنند اما به شرکت ها اجازه می دهند در هر کشوری فریلنسر پیدا کنند. با کمک این ساعت مشاغل خود را به بیش از 100 هیئت شغلی ارسال کنید. با این سایت رسیدن به بیش از 250 میلیون نامزد ممکن است.

هزینه های سایت

PeoplePerHour  بابت پرداخت های انجام شده توسط کارت اعتباری و خدمات پرداخت الکترونیکی مانند PayPal، هزینه خدمات 0.6 پوند + 10٪ را از خریداران دریافت می کند. کارمزد خریدار برای اعضای برنامه (Premium 0٪ اعضای طلایی) و 2.5٪ (اعضای نقره ای) برای انتقال بانکی است.

سایت فریلنسریPeoplePerHour  بازاری برای استخدام افراد حرفه ای آزاد با کیفیت بالا است. این امکان دسترسی رایگان به پروفایل های فریلنسر دقیق را فراهم می کند، ابزارهای خوبی برای ارسال پروژه دارد، کنفرانس ویدیویی را بین خریداران و فریلنسرها ارائه می دهد، استعدادها را با پروژه ها مطابقت می دهد و پرداخت ها را تسهیل می کند.

فیلتر کردن جستجوی فریلنسر بر اساس مکان "ایالات متحده" بیش از 10000 نتیجه به دست می دهد. این سایت دارای فریلنسرهایی از رشته های مختلف، از جمله طراحی، توسعه، و کپی رایتینگ است.

آشنایی با سایت فریلنسری PeoplePerHour

جوانب مثبت  PeoplePerHour

PeoplePerHour  بیش از 20 درصد از ترافیک خود را از بریتانیا و ایالات متحده دریافت می کند که برای یافتن انگلیسی زبانان ایده آل است. کارفرمایان دسترسی رایگان به پروفایل های فریلنسر دارند. پروفایل‌ها فریلنسر نمونه کارها، پیشنهادات، قیمت‌گذاری، بررسی‌ها و تاییدات را شامل می‌شود.

•    این پلتفرم مسابقات مربوطه را برای پروژه ها فراهم می کند. 
•    فریلنسرها قبل از پذیرش در پلتفرم بررسی می شوند. 
•    ویژگی های مدیریت فاکتور را ارائه می دهد.
•    پروژه ها را به صورت رایگان قابل ارسال هستند.
•    وجوه در یک حساب امانی نگهداری می شود تا زمانی که هر دو طرف از کار راضی باشند.
•    این ابزاری برای استفاده راحت جهت ارسال پروژه است.

معایب  PeoplePerHour

•    هزینه خدمات 10٪ آنها از هزینه پرداخت 3٪ قیمت ثابت Freelancer پرهزینه تر است.
•    تنها با ارسال تیکت پشتیبانی می توان با پشتیبانی مشتری تماس گرفت.
•    نمونه کارها در قالب پی دی اف ارائه می شوند و فورا دانلود می شوند.
•    برخی از کارفرمایان نسبت به رفتار غیرحرفه ای از طرف مترجمان آزاد و حداقل حمایت برای حل منازعات هشدار داده اند.

بررسی سایت

سایت فریلنسریPeoplePerHour  نظرات متفاوتی دارد. یک منتقد در ShoutMeLoud بازخورد عمدتاً مثبتی ارائه کرد، اما نظرات زیر مقاله او تا حد زیادی منفی بود. 170 بررسی سایت Sitejabber اکثراً منفی هستند و امتیاز کلی 1.8 ستاره دارند. PeoplePerHour بیش از 4900 بررسی در Trustpilot و امتیاز 4 از 5 دارد. احساسات در Quora متفاوت است.

PeoplePerHour در مقابل  Upwork

Upwork  و  PeoplePerHour ابزارهای استخدام مشابهی را ارائه می دهند، اما استفاده از همه ویژگی های PeoplePerHour  رایگان است، در حالی که Upwork دارای برنامه های چند لایه است. Upwork در یافتن فریلنسرهای قابل اعتماد شهرت بهتری نسبت به PeoplePerHour دارد. هر دو پلتفرم برای هدف قرار دادن فریلنسرها عالی هستند.

پیشنهاد مطالعهخرید بلیط خارجی ارزان قیمت

PeoplePerHour در مقابل  Fiverr

هر دو Fiverr و PeoplePerHour پست های پروژه رایگان، دسترسی به پروفایل های فریلنسر و تسهیل پرداخت امن را ارائه می دهند. برخلاف Fiverr، PeoplePerHour یک ابزار تطبیق استعداد هوش مصنوعی نیز ارائه می‌کند که یافتن فریلنسر مناسب برای یک پروژه را کمی آسان‌تر می‌کند. 

آیا PeoplePerHour ایمن است؟

PeoplePerHour دارای تعدادی ابزار، فرآیندها و پروتکل‌ها برای حفظ یک پلتفرم امن و مطمئن برای خریداران و فریلنسرها است. قبل از شروع کار بر روی پروژه PeoplePerHour، خریدار باید وجوه خود را به یک حساب امانی واریز کند. پس از رضایت خریدار و فریلنسر از پروژه، این وجوه بعداً برای پرداخت به فریلنسر استفاده خواهد شد.

روش حذف حساب PeoplePerHour 

•    به «تنظیمات عمومی» بروید و روی «تنظیمات» کلیک کنید.
•    در کنار «حساب»، روی «ویرایش» کلیک کنید.
•    شما این گزینه را خواهید داشت که حساب خود را غیرفعال کنید یا با تیم پشتیبانی مشتری آنها تماس بگیرید تا غیرفعال سازی شما را برای شما پردازش کنند.
•    در صورت تمایل فرم بازخورد را پر کنید.
•    با علامت زدن کادر مربوطه غیرفعال شدن حساب خود را تأیید کنید.

تغییر پست پروژه PeoplePerHour 

برای ویرایش پست‌های سایت فریلنسری PeoplePerHour  ، وارد حساب کاربری خود شوید و پستی را که می‌خواهید تغییر دهید باز کنید. می توانید تغییرات خود را ذخیره کرده و قبل از بستن پنجره دوباره ارسال کنید. می‌توانید هر زمان که بخواهید با انتخاب آن از لیست پروژه‌های فعال خود و کلیک بر روی نماد حذف، یک پست را حذف کنید.

قیمت PeoplePerHour چیست؟

هزینه خدمات استاندارد 0.6 پوند + 10٪ برای پرداخت های انجام شده به فریلنسرها، با خریدهای اضافی مانند تبلیغات، که از 20 دلار شروع می شود، وجود دارد.

چگونه فریلنسرها در PeoplePerHour حقوق می گیرند؟

پس از توافق بر سر نرخ ساعتی یا قیمت ثابت، پول در یک حساب امانی قرار می گیرد تا زمانی که هر دو طرف از کار راضی باشند. جایگزین های ، سایت فریلنسری PeoplePerHour  شامل:

•    Upwork
•    Fiverr
•    Jobspresso

آشنایی با سایت فریلنسری PeoplePerHour

بررسی PeoplePerHour به عنوان یک مترجم آزاد 

تعداد افرادی که ترجیح می دهند پروژه های فریلنسری را به 9-5 شغل ترجیح دهند، به شدت در حال افزایش است. جمعیت فریلنسرها در ایالات متحده بیش از 65 میلیون نفر تخمین زده می شود که پیش بینی می شود تا سال 2028 به 90.1 میلیون نفر افزایش یابد. مردم به راحتی و راحتی کار در هر کجا و در هر زمان اهمیت می دهند.

این شکاف تجاری را برای بازارهای فریلنسری باز کرده است تا شکاف بین مشاغل و فریلنسرها را پر کند. آمار نشان می دهد که 73 درصد از فریلنسرها پروژه های خود را از بازارها دریافت می کنند.  سایت فریلنسریPeoplePerHour  یکی از این پلتفرم ها است.

پلتفرم PeoplePerHour از سال 2007 وجود داشته است. بیش از یک میلیون مشتری را به جامعه 2.4 میلیون فریلنسر خود متصل کرده است. این بررسی PeoplePerHour را بخوانید تا بدانید چگونه کار می کند و آیا ارزش وقت و هزینه شما را دارد یا خیر.

PeoplePerHour چیست؟

PeoplePerHour یک پلت فرم مشاغل آزاد است که برای ارتباط مشتریان و فریلنسرها در سطح جهانی راه اندازی شده است. این یک پلتفرم تراکنشی است. فریلنسرها در پلتفرم، فروشندگان هستند و مشتریانی که برای خدمات پرداخت می کنند، خریداران هستند.

کسب و کارها می توانند پروژه های فریلنسری را در این پلتفرم ارسال کنند. سپس، فریلنسرها با پیشنهادات و نمونه کارها پاسخ می دهند تا سطح تجربه خود را نشان دهند. فریلنسرها همچنین می توانند پیشنهاداتی را برای تعریف مجموعه مهارت، خدمات و نرخ های خود ارسال کنند.

PeoplePerHour  برای چه کسانی بهتر است؟

PeoplePerHour  برای فریلنسرهایی که به دنبال کسب درآمد از کنسرت های فریلنسری هستند بهترین است. این همچنین آن را به یک پلتفرم خوب برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال استعدادهای فریلنسری ماهر هستند. لیست کاملی از مهارت‌هایی وجود دارد که می‌توانید در پلتفرم سایت فریلنسری PeoplePerHour ارائه دهید یا به دنبال آن باشید، از جمله:

•    فناوری و برنامه نویسی
•    نگارش و ترجمه
•    طرح
•    فیلمبرداری و عکاسی
•    بازاریابی و برندسازی
•    رسانه های اجتماعی

پیشنهاد مطالعه8 بهترین تولیدکننده پوستر هوش مصنوعی

PeoplePerHour  چگونه کار می کند؟

زیرا سایت فریلنسری PeoplePerHour یک پلتفرم مستقل است که برای بهره مندی از مشاغل دارای پروژه ها و فریلنسرها ایجاد شده است. این همچنین به این معنی است که برای این دو دسته متفاوت عمل می کند. فریلنسرها پیشنهادهایی را به مشتریان برای مناقصه برای پروژه های آزاد آزاد ارسال می کنند. 

آنها همچنین می توانند پیشنهاداتی را ایجاد کنند که خدمات و نرخ ها را مشخص می کند. در این صورت، مشتریان برای جزئیات بیشتر باید با فریلنسرها تماس بگیرند. سپس مشتری یک فریلنسر را برای کار انتخاب می کند و پرداخت می کند.

نحوه استفاده از PeoplePerHour به عنوان یک کارفرما

مشاغل در صنایع مختلف بیشتر به دلیل افزایش استعفا، فریلنسرهای بیشتری را استخدام می کنند. گزارش فریلنسر 2021 نشان می دهد که صنعت هنر و طراحی با 77 درصد بیشترین درصد فریلنسرها را دارد. بیشتر کارفرمایان از پلتفرم‌های فریلنسری مانند سایت فریلنسری PeoplePerHour برای استخدام استفاده می‌کنند.

آشنایی با سایت فریلنسری PeoplePerHour

بررسی PeoplePerHour

آیا شما یک کارفرما هستید که به دنبال دریافت فریلنسرهای معتبر برای کار بر روی پروژه های شما هستید؟ در اینجا نحوه استفاده از سایت فریلنسری PeoplePerHour برای رسیدن به آن آورده شده است:

پس از استقرار در پروژه، در پلتفرم PeoplePerHour پست کنید و مطمئن شوید که پروژه به وضوح توضیح داده شده است تا فریلنسرهای مربوطه را جذب کنید. با رفتن به منوی پررنگ «پست پروژه» در بالا شروع کنید. با کلیک بر روی آن دکمه به صفحه دیگری می روید که در آن می توانید یک دسته و زیرمجموعه برای پروژه خود برگزینید.

در حال حاضر، می توانید 14 روز رایگان از برنامه بهره وری مستقل، دریافت کنید. در برنامه شماره 1 برای فریلنسرهای جدی، پیشنهاد ایجاد کنید، فاکتورها ارسال کنید، با مشتریان همکاری کنید. اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را درخواست کنید .سپس وقتی به پایین اسکرول می کنید، متوجه فضاهای بیشتری برای پر کردن جزئیات بیشتر در مورد پروژه خواهید شد.

در نهایت، شما باید قبل از ارسال پروژه خود، بودجه تعیین کنید. جزئیات پرداخت مانند ارزی که استفاده خواهید کرد را درج کنید.

ادامه مراحل بررسی

در مرحله بعد، سیستم هوش مصنوعی این پلتفرم با فریلنسرهایی که بیوگرافی و مهارت‌هایشان مطابق با نیازهای پروژه شما باشد، مطابقت داده و با آنها تماس خواهد گرفت. سپس فریلنسرهای علاقه مند با پیشنهادات پاسخ خواهند داد. اما توجه داشته باشید که بیش از یک راه برای دریافت فریلنسر مناسب برای پروژه شما وجود دارد.

برای مثال، می‌توانید از ویژگی‌های جستجو برای یافتن فریلنسرهای مناسب برای کار استفاده کنید. سپس می توانید با آنها تماس بگیرید و پیشنهادات را درخواست کنید. برای دریافت بهترین پیشنهادات از پلتفرم، باید در جستجوی خود دقیق تر باشید. می‌توانید جستجوی خود را با گنجاندن جزئیات مکان، نرخ‌ها و مهارت‌ها اصلاح کنید. سپس، می توانید یک پروپوزال برای یک پروژه خاص از یک فریلنسر درخواست کنید.

پیشنهادات فریلنسری در پلتفرم

همچنین می توانید از ویژگی پیشنهادات فریلنسری در پلتفرم استفاده کنید. پیشنهادات بسته های از پیش تعیین شده ای هستند که شامل مهارت ها و نرخ آن ها می شود. به عنوان مثال:

می توانید پیشنهادات مختلف را مرور کنید و یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. سپس، یک بسته پیشنهادی را انتخاب کنید و به فریلنسر اجازه دهید روی یک پروژه آزمایشی کار کند. اگر از کار آنها راضی هستید، می توانید پروژه را به آنها بدهید و مبلغی را به آنها پرداخت کنید.

مرحله بعدی ارتباط با فریلنسرها و مدیریت پروژه ها است. پلتفرم سایت فریلنسری PeoplePerHour مکالمه با فریلنسرها را از طریق جریان های پروژه آسان می کند. این ویژگی ارتباط و سازماندهی جزئیات پروژه را آسان می کند. می‌توانید پیام‌ها، پیوست‌ها و اعلان‌ها را از طریق یادآورهای ایمیل دریافت یا ارسال کنید. این امر ردیابی پروژه ها را تا پایان آنها آسان می کند.

سیستم های پرداخت PeoplePerHour

پس از اتمام پروژه، می توانید با یک کلیک از طریق سیستم های پرداخت PeoplePerHour پرداخت ها را انجام دهید. آخرین مرحله برای شما به عنوان یک کارفرما در PeoplePerHour، رتبه‌بندی فریلنسر و ارسال بازخوردتان است.

بررسی و رتبه بندی به تعیین وضعیت فریلنسر شما در الگوریتم Cert مورد استفاده توسط پلتفرم کمک می کند. این ویژگی یک فریلنسر را بر اساس بررسی ها و کارهای انجام شده رتبه بندی می کند و آنها را با سایر فریلنسرها مقایسه می کند. می‌توانید از این ویژگی برای بررسی فریلنسرها بر اساس بازخورد کارفرمایان گذشته استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعههمه چیز درباره Outschool

نحوه استفاده از PeoplePerHour به عنوان فریلنسر

اگر می خواهید به عنوان یک فریلنسر در PeoplePerHour شروع کنید، در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

ابتدا، شما باید برای تبدیل شدن به یک فریلنسر معتبر در PeoplePerHour اقدام کنید. این مرحله ای است که در آن پلتفرم ها بررسی می کنند که آیا شما با الزامات مطابقت دارید یا خیر. می‌توانید به آن به‌عنوان نسخه مستقل درخواست مجوز کسب‌وکار نگاه کنید.

شما باید یک نامه درخواست، نمونه کارها و جزئیات شخصی مانند مکان و شماره تلفن را وارد کنید. سپس درخواست شما توسط تیم نظارت سایت فریلنسری PeoplePerHour بررسی و تایید می شود. پس از تأیید، اکنون می توانید به پروژه های جهانی که برای کشورهای خود باز هستند دسترسی داشته باشید. این پلتفرم در حال حاضر دارای یک جامعه مستقل از 180 کشور است. اما هر فریلنسر به راحتی می تواند برای پیوستن به انجمن و دریافت پروژه های باز در کشور یا منطقه خود درخواست دهد.

استفاده فریلنسرها از سایت

گام بعدی ایجاد یک نمایه عالی است تا به شما کمک کند در میان دیگر فریلنسرها در پلتفرم متمایز شوید. مشتریان شما همچنین انتظار دارند که نمایه شما نشان دهد که شما چه کسی حرفه ای هستید. فرصتی برای بیان خود به روشی متمایز است که مهارت ها و تجربیات شما را به نمایش می گذارد.

شما می توانید با ارائه جزئیات شخصی بیشتر اما مرتبط که کارفرمایان را به سمت شما جذب می کند، نمایه خود را شخصی سازی کنید. به عنوان مثال، مجموعه ای از پروژه هایی را که روی آنها کار کرده اید بگنجانید تا تجربه خود را به مشتریان ثابت کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که پروفایل خود را ذخیره کنید.

قدم بعدی شما یافتن پروژه هایی است که با مجموعه مهارت های شما مطابقت دارند. سیستم PeoplePerHour  پروژه های مناسب را بر اساس مشخصات و توانایی های شما مطابقت می دهد و توصیه می کند. اما، می توانید به صورت دستی جستجو کنید و هشدارهای پروژه را ایجاد کنید.

پس از شناسایی پروژه های مناسب، برای آنها مناقصه بدهید. برای این کار، باید پیشنهادهای قانع کننده ای ارسال کنید. PeoplePerHour به شما امکان می دهد 15 پیشنهاد رایگان در ماه ارسال کنید. برای ارسال بیشتر، باید اعتبار اضافی خریداری کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد