نتایج جستجو
گیفت کارت بازی Free Fire
مقالات
توسط : تیم محتوا

می توانید برای بازی، گیفت کارت فری فایر را خریداری کنید و پول مجازی دریافت کنید. به دلیل تحریم ها علیه ایران، برای خرید این گیفت کارت، به صورت مستقیم نمی توانید اقدام کنید و باید از شرکت های واسطه

خرید گیفت کارت Origin
مقالات
توسط : تیم محتوا

همراه دستورالعمل دریافت و بازخرید بلافاصله برای شما ایمیل می شود. طی چند لحظه، اعتبار گیفت کارت Origin و پیش پرداخت کافی برای خرید محتوای درون بازی بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری خواهید داشت.

مسترکارت استاندارد چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

از مزایایی فراتر از آنچه بانک صادرکننده شما ارائه می‌دهد برخوردار شوید. این هدیه‌ها می‌توانند در هزینه های شما صرفه‌جویی کنند. می توانید مسترکارت استاندارد را انتخاب کنید و از آن برای خرید از سایت های خارجی بهره ببرید.

انواع مسترکارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

انواع مسترکارت می‌توانند صدها دلار در هزینه های شما صرفه ‌جویی کنند. اگرچه ویژگی های اصلی کارت اعتباری شما، مانند هر پاداش، پیشنهادات یا کارمزدهای APR توسط بانک تعیین می شود

بررسی بهترین کارت های اعتباری بین المللی
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از بهترین کارت های اعتباری بین المللی در کیف پول خود، می توانید آرامش خاطر داشته باشید. روزهایی که نیاز به خرید بیمه مسافرتی داشتید یا نگران آوردن پول نقد کافی برای پوشش هزینه های خود بودید، گذشته است.

گیفت کارت آمریکن اکسپرس
مقالات
توسط : تیم محتوا

گیفت کارت آمریکن اکسپرس ، یکی از کارت هدیه های معتبر در سطح جهانی است که به راحتی می توانید در هر جای دنیا که آمریکن اکسپرس پذیرفته می شود، از آن استفاده کنید. این کارت های هدیه که در قیمت های 50، 100 و 200 دلاری موجود است

همه چیز درباره دیسکاور Discover
مقالات
توسط : تیم محتوا

در برخی موارد، عبارت بازگشت نقدی مترادف با شرکت Discover همراه است. اما شرکت دیسکاور بسیار بیشتر از یک شرکت کارت اعتباری است. در واقع، آنها می خواهند در همه امور بانکی و پرداخت پیشرو باشند.

مسترکارت پلاتینیوم چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

. اینجاست که مسترکارت پلاتینیوم می تواند راهگشا باشد. زمانی که از کارتی مسئولانه استفاده کنید، کارتی مانند این می تواند انتخاب خوبی برای ادامه ساختن آینده مالی شما باشد.

مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

کارت طلایی Mastercard که از استیل ضد زنگ و روکش طلا 24K ساخته شده است، از نظر فیزیکی سنگین است و با قیمتی بالا عرضه می شود و سالانه 995 دلار هزینه دارد. این در حالی است که برخی از مزایا و اعتبارات برتر را ارائه می دهد و جوایز آن با هزینه بالای سالانه آن متناسب نیست. 

نکاتی مهم در حفظ امنیت کارت اعتباری ارزی
مقالات
توسط : تیم محتوا

به خاطر داشته باشید که هکرها منتظرند اطلاعات شخصی شما را بگیرند و به حساب شما دسترسی پیدا کنند. خوشبختانه، راه حل های ساده ای وجود دارد که می توانید از آنها برای محافظت از خود و جلوگیری از سرقت آنلاین اطلاعات کارت اعتباری ارزی استفاده کنید.