شرایط پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس

شرایط پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس

توسط : تیم محتوا مهاجرتی
4,651

انواع ویزای بازدید انگلستان کدام است؟

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس برای انواع ویزا متفاوت است. انواع مختلفی از ویزای بریتانیا وجود دارد که می تواند به پنج گروه تقسیم شود: ویزای توریستی و اقامت کوتاه مدت، ویزای کار، ویزای دانشجویی، ویزای خانوادگی و ویزای ترانزیت. در ادامه انواع ویزا تشریح می شود.

چه اشخاصی می توانند ویزای استاندارد توریستی انگلستان بگیرند؟

اگر می خواهید از بریتانیا بازدید کنید، می توانید برای یک ویزای استاندارد توریستی در موارد زیر درخواست دهید:

- برای تفریح، به عنوان مثال سفر در تعطیلات و یا برای دیدن خانواده و دوستان خود.

- برای کسب و کار، و یا برای شرکت در ورزش و یا رویدادهای کارآفرینی.

- به دلایل دیگر، به عنوان مثال برای دریافت درمان خصوصی.

جهت دریافت ویزا ارائه مدارک و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس لازم است.

ویزای استاندارد توریستی این موارد را شامل می شود، ویزای توریستی دیدار از خانواده، ویزای توریستی عمومی، ویزای توریستی دیدار از فرزندان، ویزای توریستی مشاغل، از جمله ویزا برای دانشگاهیان، پزشکان و دندانپزشکان، ویزای توریستی برای تماشاچیان ورزشی، ویزای توریستی جهت بازدیدکنندگان رویدادهای هنری و سرگرمی، ویزای کارآفرینان آینده، ویزای مسافرتی درمان های پزشکی خصوصی، ویزای ترانزیت (ADS). موارد دیگری از جمله ویزای مسافرتی ازدواج ، ویزای مسافرتی نامزدی، ویزای والدین جهت ملاقات فرزندان Tier4، ویزای گذر کردن یا ترانزیت از طریق بریتانیا نیز شامل موارد دریافت ویزای توریستی می باشد.

موارد دریافت ویزای کسب و کار چیست؟

کسانی که درخواست ویزای استاندارد مسافرتی برای فعالیت های مربوط به کسب و کار دارند، لازم است ضمن تهیه مدارک مورد نیاز و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس، برای موارد زیر جهت بازدید از انگلستان  درخواست ویزا بنمایند.

افراد متقاضی شرکت در کنفرانس، جلسات یا آموزش در انگلستان، علاقمندان شرکت در رویدادهای ورزشی، افراد علاقمند به شرکت در رویدادهای سرگرم کننده به عنوان تماشاچی یا هنرمند، اشخاص دانشگاهی و یا دانشجویان مشغول تحصیل در انگلستان، پزشکان یا دندانپزشکان برای ارتباطات کلینیکی و یا شرکت در مشاهدات درمانی در انگلستان،  افراد متقاضی تست ارزیابی حرفه ای و زبانشناختی (PLAB) و یا آزمون اصولی بالینی (OSCE)، افرادی که می خواهند برای شروع یک کسب و کار، شاغل شدن در اداره یا یک شغل آزاد در انگلیس حقوق دریافت کنند.

شرایط دریافت ویزای بازدید بریتانیا چیست؟

اگر نیاز دارید که برای مدت طولانی به طور منظم از انگلستان بازدید کنید، می توانید برای یک ویزای استاندارد مسافرتی طولانی مدت درخواست دهید. پس از تهیه مدارک و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس، برای ویزای برای اقامتی که 2، 5 یا 10 سال طول می کشد، اقدام کنید. شما می توانید برای هر بازدید حداکثر 6 ماه بمانید. در صورتیکه درخواست کننده کمتر از 18 سال سن داشته باشد، ویزای استاندارد طولانی مدت بازدید کنندگان فقط تا 6 ماه پس از اینکه متقاضی 18 ساله شود، معتبر خواهد بود.

میزان پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس و دریافت ویزا چقدر است؟

مبالغ تعیین شده عبارتند از: ویزای استاندارد توریستی دارای هزینه £ 95 است. هزینه ویزای استاندارد مدت بازدید کننده بستگی به طول مدت سفر دار دارد. برای 2 سال مبلغ 361 پوند، برای 5 سال مبلغ 655 پوند و برای10 سال مبلغ 822 پوند می باشد.

برای ویزای تحصیلی مبلغ 254 دلار، برای ویزای دیدار 6 ماهه خانواده مبلغ  133 دلار، برای ویزای 6 ماهه توریستی مبلغ 133 دلار، ویزا جهت سرمایه گذاری به مبلغ 2355 دلار، ویزای مخصوص کارآفرینی به مبلغ  1488 دلار. پس از گرفتن وقت سفارت پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس را با کارت اعتباری از طریق سایت visa4uk می توان پرداخت نمود.

پروسه درخواست ویزای بریتانیا چیست؟

مراحل دریافت ویزای سفارت انگلیس شامل این موارد می باشد: فرم درخواست آنلاین را تکمیل کنید. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای انگلستان را جمع آوری کنید. زمان مصاحبه با سفارت بریتانیا را برنامه ریزی کنید. پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس را انجام دهید. در مصاحبه ویزای بریتانیا شرکت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای انگلستان

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای انگلستان چیست؟

- پاسپورت معتبر بین المللی با یک صفحه که هر دو طرف آن خالی باشد.
- فرم تکمیل شده درخواست ویزا (این فرم به صورت آنلاین تکمیل می شود)
- یک عکس گذرنامه که مطابق با شرایط لازم باشد.
- پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس.
- تأییدیه امور مالی (به عنوان مثال پرینت صورتحساب 3 ماه بانک)
- تأییدیه رزرو و اقامت.
- نامه دعوت نامه اگر شما توسط یکی از دوستان یا اعضای خانواده پشتیبانی می شوید.
- گواهی ازدواج اصلی اگر با همسرتان سفر می کنید.
- گواهینامه های تولد برای فرزندان شما اگر با هم سفر می کنید.
- صورتحساب قبوض اخیر.
- اگر برای کسب و کار مسافرت می کنید، باید مدرکی شامل موارد زیر داشته باشید: دعوت نامه / تاییدیه از آموزش / تاییدیه از کنفرانس و جزئیات کامل از شرکت تان برای معرفی شما به عنوان یک نماینده مجاز و جزئیات تماس آنها. البته پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس نیز باید انجام شود.

نکته: یک درآمد ثابت در حدود 500 دلار و بالاتر، مقدار ایمن محسوب می شود.

هرمدرکی که سفارت اعتماد کند که شما به کشور خود  بازگشت می کنید.

شما همچنین می توانید اسناد ملکی را برای تقویت درخواست خود به مدارک اضافه کنید.

انواع ویزای تحصیلی و دانشجویی انگلستان چیست؟

- ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان، این ویزا برای زمان بین 6 تا 11 ماه می باشد و امکان تمدید آن وجود ندارد. این ویزا اغلب برای فراگیری دوره های زبان انگلیسی می باشد. شخص دارنده این ویزا حق تحصیل در دانشگاه نداشته و امکان دریافت ویزای توریستی ملاقات فرزند برای خانواده وجود ندارد.

- ویزای فرزندان دانش آموزTier 4 ، این نوع ویزا برای دانش آموزان 4 تا 7 ساله است که قصد دارند در مدارس انگلستان به تحصیل بپردازند. یک نفر از اعضای خانواده دانش آموز می تواند به عنوان مراقب فرزند ویزای استاندارد مسافرتی دریافت نماید.

- ویزای عمومی دانشجوییTier 4 ،  این نوع ویزای دانشجویی برای ادامه تحصیل متقاضیان بالای ۱۷ سال در کالج‌ها، دانشکده ها و دانشگاه‌های انگلستان است.

- ویزای دانشجویان با استعدادTier 1 ، این نوع ویزا، برای دانشجویان استعداد درخشان است که در هر سال شامل فقط ۵۰۰ نفر از سرتاسر دنیا می شود.

بسته به مدت زمان اقامت در ویزای درخواستی، پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس متفاوت می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی چیست؟

- گذرنامه فعلی یا سایر اسناد سفر معتبر.
- اثبات اینکه متقاضی حمایت مالی داشته و می تواند هزینه دوره خود پرداخت کند.
- مدارک والدین یا سایر سرپرستان قانونی متقاضی اگر زیر 18 سال باشد.
- اثبات ارتباط متقاضی با والدین یا سرپرست، اگر زیر 18 سال سن داشته باشد.
- اگر متقاضی از کشورهایی هستید که بیماری سل وجود دارد باید نتایج آزمایش خود را نشان دهد.
- برای ویزا به یک صفحه خالی در گذرنامه نیاز است.
- پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس.

ممکن است بسته به شرایط لازم باشد متقاضی اسناد اضافی را نیز خود تهیه کند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد