نتایج جستجو
ادامه تحصیل در کانادا
مقالات
توسط : تیم خبری

راهنمای جامع تحصیل متقاضیان در کانادا و شرح شرایط اخذ ویزا ، بورسیه تحصیلی ، شرایط اعزام دانشجو و معرفی بهترین دانشگاه های کانادا و در ادامه شرح هزینه های زندگی و تحصیل و اقامت در این کشور و آینده شغلی رشته های مختلف در کانادا

سفر به سریلانکا بدون اخذ ویزا
خبر روز
توسط : تیم خبری

مقام‌های سریلانکا به منظور افزایش گردشگران خارجی این کشور که شمار آن‌ها در پی حمله‌های تروریستی روز عید پاک با کاهش شدید مواجه شده بود،‌ از ارائه طرح ورورد شهروندان ۴۸ کشور مختلف بدون نیاز به اخذ ویزا خبر دادند.

نکات اساسی هنگام اخذ وقت سفارت آمریکا
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

همواره یکی از آرزوهای هر شخصی سفر به ایالات متحده آمریکا است و معمولا کمتر کسی پیدا می شود که تمایلی به این سفر نداشته باشد اما با توجه به محدودیت های موجود در کشور ما امکان دریافت مستقیم ویزای آمریکا در کشور وجود نداشته و علاقه مندان برای اخذ وقت سفارت آمریکا حتما باید به کشور های همسایه سفر کنند.

شرایط و مدارک مورد نیاز تعیین وقت سفارت آمریکا
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

کمتر کسی است که اگر از او بپرسید آیا دوست داری به آمریکا سفر کنی جوابش منفی باشد! معمولا اکثر افراد علاقه مند سفر به ایالات متحده آمریکا هستند. ایرانیان نیز مانند مردمان دیگر کشور ها برای ورود به ایالات متحده آمریکا باید حتما ویزا دریافت کنند اما دریافت ویزای این کشور بدون داشتن وقت سفارت آمریکا امکان پذیر نخواهد بود.

راهنمای تصویری اخذ ویزای الکترونیکی آذربایجان
مقالات
توسط : تیم محتوا

ویزای الکترونیک آذربایجان 3 روز کاری صادر می شود و مدت اقامت هم 30 روز می باشد. این ویزا برای یک نفر، خانواده (حداقل 2، حداکثر 10نفر) قابل درخواست هست. هزینه ثبت ویزای الکترونیکی به صورت آنلاین و با ویزا کارت مقدور است. بعد از انجام مراحل روادید به ایمیل ارسال می شود.