نتایج جستجو
نحوه ثبت نام در ارزیابیWES
مقالات
توسط : تیم محتوا

WES راهی برای تبدیل نمرات شما از کشور خود به نمرات قابل قبول در ایالات متحده و کانادا است. در اینجا در خصوص نحوه ثبت نام در ارزیابی WES ، هزینه‌های WES، فرآیند، اعتبار و موارد دیگر خواهیم گفت.

هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo
مقالات
توسط : تیم محتوا

هزینه های آزمون دولینگو به دلیل الگوی تست منحصر به فرد آن به طور قابل توجهی کمتر از آیلتس و تافل است. آزمون آنلاین امکان کاهش هزینه های خارجی مانند اجاره یک مرکز آزمایش و سایر تدارکات مرتبط

گواهینامه Epic و نحوه ثبت نام در آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

Epic نام بزرگترین و پرکاربردترین EHR (سوابق الکترونیکی سلامت) در ایالات متحده است. این توسط اکثر بیمارستان های بزرگ استفاده می شود. متخصصان فناوری اطلاعات که در بخش مراقبت های بهداشتی کار می کنند معمولاً گواهینامه Epic را دریافت می کنند.

ثبت نام در آزمون بین المللی CELPIP
مقالات
توسط : تیم محتوا

ارتباط با همکاران و مافوق در محل کار، تعامل با دوستان، درک اخبار و تفسیر و پاسخ دادن به مطالب نوشتاری ارائه می دهد. برای ثبت نام در آزمون CELPIP می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده نمایید.

شرایط ثبت نام در آزمون ناتی
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر برای آماده شدن و ثبت نام در آزمون ناتی به کمک نیاز دارید، این راهنمای جامع برای شما مناسب است. همچنین می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

ثبت نام در آزمون جی مت GMAT
مقالات
توسط : تیم محتوا

بنابراین کمیته های پذیرش آن را بسیار جدی می گیرند. در صورتی که متقاضی هستید، می توانید برای ثبت نام در آزمون جی مت GMAT ، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

بهترین زمان ثبت نام آزمون تافل
مقالات
توسط : تیم محتوا

ثبت نام، دسترسی به آمادگی آزمون، بررسی تاریخ و مکان آزمون قبل از ثبت نام و موارد دیگر برای شما آسان تر شده است. اکنون، می توانید در این آزمون ثبت نام کنید و در سه مرحله آسان، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل نمایید.

ثبت نام در آزمون SAT و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

SAT یک آزمون ورودی است که توسط اکثر کالج ها برای تصمیم گیری در مورد صلاحیت پذیرش استفاده می شود. آزمون SAT به صورت چند گزینه ای و به صورت کاغذی است که توسط هیئت مدیره کالج ایجاد و اجرا می شود

ثبت نام آزمون NCLEX و نکات مرتبط با آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر در آینده بسیار نزدیک برای شرکت در آزمون NCLEX آماده شده اید و می خواهید برای ثبت نام آزمون NCLEX برنامه ریزی های مناسب را انجام دهید، می توانید در این جا با 20پیمنت همراه باشید تا روند ثبت نام در این آزمون را شرح دهیم. 

آزمون TestDaf و نحوه ثبت نام آن برای کشور آلمان
مقالات
توسط : تیم محتوا

شما می توانید با شرکت در آزمون TestDaF در یک تست زبان شرکت کنید که توسط همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آلمان شناخته شده است. بدین ترتیب دارای مدرکی خواهید بود که بتوانید آن را در موسسات علمی  تحقیقاتی و یا کارفرمایان ارائه دهید.