بهترین راه برای انتقال بین المللی پول چیست؟

بهترین راه برای انتقال بین المللی پول چیست؟

توسط : تیم محتوا حواله ارزی
5,850

برای انتقال بین المللی پول، اولین انتخاب شما نباید بانک شما باشد. از طریق یک شرکت مجاز انتقال پول، شما می توانید پول خود را سریع تر انتقال دهید و به احتمال زیاد هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد. در ادامه چند مورد توضیح داده می شود.

سامانه TransferWise:حواله ارزی transferwise

مصرف کنندگان برای هزینه های ارزان و تجربه زیاد امتیاز کلی 4.5 از 5 به این سامانه داده اند. پوشش آن از ایالات متحده برای بیش از 70 کشور می باشد و دارای مشخصات زیر است:

هزینه: یکی از ارزانترین راه ها برای انتقال بین المللی پول را ارائه می دهد شما می توانید بهترین نرخ ارز را پیدا کنید، و هزینه های پیش بینی شده آن کم، معمولا کمتر از 1٪ از مقدار انتقال است. با این حال، برای ارسال 10000 دلار یا بیشتر، ممکن است OFX راه بهتری باشد.

سرعت: تحویل روزانه امکان پذیر است، اما برای انتقال ارز با استفاده از حساب های بانکی عموما اینطور نیست. انتقال با استفاده از کارت اعتباری یا بدهی می تواند در عرض چند دقیقه انجام شود، در حالی که انتقال با استفاده از یک حساب بانکی می تواند به طور متوسط در حدود یک تا سه روز کاری بسته به مقصد، انجام گیرد.

محدودیت های انتقال ارز: محدودیت ارسال، تا یک میلیون دلار در هر انتقال بین المللی پول است، شما همچنین می توانید با کارت بدهی، کارت اعتباری، پرداخت اپل مبلغ را از حساب بانکی خود پرداخت کنید. گیرنده شما باید یک حساب بانکی داشته باشد.

پشتیبانی مشتری: در تمام روزهای هفته پشتیبانی تلفنی وجود دارد، اما برنامه تلفن همراه TransferWise همیشه در دسترس بوده و وبسایت آن دارای سوالات متداول خوبی است.

بیشتر بخوانید : سوئیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

سامانه OFX:حواله ارزی با ofx

مصرف کنندگان برای هزینه های ارزان امتیاز کلی 4 از 5 به این سامانه داده اند. پوشش آن از ایالات متحده برای بیش از 80 کشور می باشد و دارای مشخصات زیر است:

هزینه: یکی از ارزانترین هزینه های انتقال را OFX دارد، صرف نظر از اینکه چه مقدار ارسال می شود. نرخ انتقال ارز کمتر از 1٪ بوده، بنابراین شما نرخ مطلوبی را دریافت می کنید.

سرعت: گزینه تحویل در همان روز ندارد. معمولا یک یا دو روز کاری طول می کشد که پول شما به  OFX انتقال پیدا کند و انتقال بین المللی پول در یک یا دو روز کاری دیگر، بسته به مقصد انجام می شود.

محدودیت های انتقال ارز: حداقل ارسال برای هر انتقال 1000 دلار است، و هیچ حداکثری در نظر گرفته نشده است. نقل و انتقال فقط می تواند بین حساب های بانکی ایجاد شود.

پشتیبانی مشتری: خط پشتیبانی OFX 24 ساعت در 7 روز است و سوالات متداول آنها در وب سایت مفید هستند. اگر شما با بازار ارز خارجی آشنا نیستید، باید ثبت نام کنید تا نرخ ارز خود را ببینید و پول ارسال کنید.

سامانه Xoom: انتقال پول به خارج از کشور با xoom

مصرف کنندگان برای تحویل سریع و تجربه عالی امتیاز کلی 3.5 از 5 به این سامانه داده اند. پوشش آن از ایالات متحده برای بیش از 70 کشور می باشد و دارای مشخصات زیر است:

هزینه: برای یک ارائه دهنده آنلاین گران است. برای انتقال بین المللی پول در مقادیر کم، از جمله زیر 5 دلار Xoom مناسب است. هنگامی که شما به جای بدهی یا کارت اعتباری، از یک حساب بانکی استفاده کنید، نرخ ارز می تواند بیش از 3 درصد باشد. برخی از ارائه دهندگان نرخ های کمتر از 1٪  دارند. در هنگام انتقال بین المللی ارز به نرخ شارژ بانک ها توجه کنید.

سرعت: بسیاری از عملیات نقل و انتقال  بین المللی پول ، صرف نظر از روش پرداخت می تواند در عرض چند دقیقه، انجام شود. هرچند ممکن است تحویل به خصوص به دلیل ساعتهای بانکی یا مناطق زمانی، چند روز طول بکشد.

محدودیت های انتقال ارز: محدودیت ارسال ارز متفاوت است، اما انتقال تا مبلغ 25000 دلار امکان پذیر می-باشد. شما می توانید با یک حساب بانکی، بدهی یا کارت اعتباری، یا حساب پی پال انتقال دهید از وقتیکه Xoom. یکی از صاحبان پی پال شده است.

پشتیبانی مشتری: پشتیبانی تلفنی 24 در 7 با چهار زبان انگلیسی، اسپانیایی و فیلیپینی، و  فرانسوی دسترس است. امکان پرسش های متداول وبسایت و برنامه های تلفن همراه وجود دارد.

سامانه MoneyGram:انتقال پول با مانی گرام

مصرف کنندگان برای تحویل سریع و انتقال شخص به شخص امتیاز کلی 3.5 از 5 به این سامانه داده اند. پوشش آن از ایالات متحده برای بیش از 200 کشور در 3500 مکان می باشد و دارای مشخصات زیر است:

هزینه: هزینه های پیش پرداخت برای انتقال از طریق حساب بانکی معمولا پایین است، اما هزینه های دیگر روش های پرداخت می تواند بیش از 3٪ باشد.

سرعت: تحویل می تواند صرف نظر از انتخاب نوع پرداخت، در همان روز باشد، اما بسته به ساعت های بانکی و سایر عوامل می تواند طولانی تر شود.

محدودیت های انتقال ارز: برای هر انتقال بین المللی پول و در هر ماه محدودیت MoneyGram حداکثر 6000 دلار است. با این سامانه، اشخاص بدون حساب های بانکی، می توانند پول نقد پرداخت کنند و گیرندگان پول را دریافت کنند. پلت فرم آن اجازه می دهد تا با حساب های بانکی و کارت های اعتباری و اعتباری پرداخت کنید.

پشتیبانی مشتری: پشتیبانی توسط تلفن، ایمیل و چت زنده، و همچنین هزینه ها، نرخ ها و سایر اطلاعات آنلاین در دسترس است. برنامه های موبایل آن بالاترین امتیاز را ندارد.

سامانه Western Union:حواله ارزی وسترن یونیون

سامانه وسترن یونیون از طرف مخاطبان رتبه 3.5 از 5 گرفته است. این سامانه برای نقل و انتقال پول شخص به شخص، و همچنین با کشورهای مقصدی که توسط دیگر تامین کنندگان پشتیبانی نمی شود، مناسب است. پوشش آن از ایالات متحده آمریکا برای بیش از 200 کشور و در 550000 مکان می باشد و دارای مشخصات زیر است:

هزینه: هزینه متفاوت است، برای انتقال بیش از 1000 دلار می تواند کمتر از 5 دلار باشد، ولی نرخ وسترن یونیون بسته به مقصد می تواند کمتر از 1 تا 6 درصد متفاوت باشد.

سرعت: تحویل در همان روز امکان پذیر است، زمانی که شما انتقال بین المللی پول به نقاط تحویل را با استفاده از کارت بدهی و یا کارت اعتباری و یا پرداخت پول نقد شخص به شخص، انجام می دهید. اگر تحویل فوری بخواهید هزینه بیشتری می پردازید. ارزان ترین راه انتقال برای ارسال و دریافت پول، نیاز به حساب های بانکی دارد که ممکن است زمان تحویل یک هفته طول بکشد.

محدودیت های انتقال ارز: وب سایت وسترن یونیون معمولا تخمین هزینه را برای انتقال بین المللی پول کمتر از 7500 دلار محدود می کند. مزیت اصلی این سامانه به عنوان بزرگترین ارائه کننده خدمات در سراسر جهان، به ویژه برای پول نقد به صورت شخصی و گزینه های تحویل نقدی، در اختیار داشتن شبکه گسترده آن است.

پشتیبانی مشتری: پشتیبانی تلفن به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته و چت زنده در هر روز قابل دسترسی است، ولی وبسایت آن مقایسه نرخ تبادل ارز در انتقال بین المللی پول و قسمت پاسخ به سوالات روزمره  FAQsرا ارائه نمی کند. اطلاعات سامانه وسترن یونیون کامل نیست و به راحتی قابل جستجو نمی باشد.

بیشتر بخوانید : وسترن یونیون چیست و چه کاربردی دارد؟

در صورتی که نیاز به ارسال حواله وسترن یونیون دارید می توانید با شماره های دفتر تماس حاصل نمائید.

منبع : سایت nerdwallet.com با عنوان : Best Ways to Send Money Internationally

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد