روش های انتقال پول در جهان

روش های انتقال پول در جهان

توسط : تیم محتوا
64,172

در زندگی امروزه و ارتباطات آدم ها فراتر از مرز های خاکی، گاهی پیش می آید که نیاز است پولی را به گوشه دیگری از دنیا ارسال نماییم. این کار ساده ای نیست و عوامل زیادی در آن تاثیر دارد. عواملی همچون نرخ ارز، هزینه های خدمات و مدت زمانی که تا رسیدن پول به گیرنده صرف می شود. در 20 پیمنت با ارائه توضیحاتی در این زمینه، به شما توضیح خواهیم داد چه راه هایی برای این منظور در پیش روی دارید تا بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

حال شاید نیاز باشد که بدانید بهترین راه برای انتقال پول به بیرون از کشور چیست ؟

روش های خدماتی بسیاری ایجاد شده است که بتوان برای انتقال پول از آنها استفاده نمود. از میان آنها سرویس هایی هستند که بصورت مستقل کار می کنند و نسبت به باقی موارد از برتری مشخصی برخوردار هستند. 

روش های انتقال پول در جهان

روش های انتقال پول در جهان

انتقال پول به روش الکترونیکی ، یکی از مزیت های زندگی دیجیتال به حساب می آید. همانطور که پول را به صورت فیزیکی وسنتی هم میتوان انتقال داد، اما انتقال پول آن به صورت الکترونیکی یکی از بهترین و امن ترین راه ها است. در ادامه همراه با 20 پیمنت باشید تا روش های انتقال پول در جهان را بررسی کنیم.

انتقال میان حساب های بانکی

چندین شیوه برای انتقال پول بین حساب‌ های بانکی وجود دارد که این روش‌ها ضمن اینکه نقل و انتقالات پول را انجام می‌دهند، ویژگی‌های مثبت و منفی مربوط به خود را دارند.

انتقال بین دو حساب بانکی

این روش برای انتقال پول از حسابی به حساب دیگر تحت یک بانک صورت میگیرد. انتقال پول توسط بانک فرستنده انجام می‌شود و پس از دو یا سه روز کاری با استفاده از حواله بین بانکی پایا (ACH) در بانک مقصد دریافت می‌شود.

انتقال پول بین حساب‌ های بانکی

برای انتقال پول میان حساب های بانکی نیاز است تا حساب ها با هم پیوند داده شوند که این فرآیند ممکن است تا یک هفته زمان ببرد و پس از آن انتقال وجه میان هر حساب پیوند داده شده میسر می شود.

انتقال وجه برای خود یا دیگران

در روش انتقال بانک به بانک، اگر هر دو حساب بانکی متعلق به خود شما باشد آسان‌ترین شیوه انتقال وجه است. اما در صورتی که  بخواهید به حساب شخص دیگری پول انتقال دهید، باید  از روش انتقال وجه الکترونیکی استفاده کنید.

استفاده از نرم افزارها انتقال وجه و ابزارهای پرداخت آنلاین

اگر دربانکی که حساب دارید، امکان انتقال پول به حساب دیگر را نداشته باشد یا ناچار به انتقال وجه برای شخص دیگر باشید، باید از هر کدام از روش‌های پرداخت P2P که در دسترس هستند استفاده کنید.

استفاده از سرویس های انتقال وجه آنلاین

برای انتقال وجه آنلاین، سرویس ها و وبسایت های زیادی وجود دارند که  به عنوان مثال می توان به پی پال که معروف ترین و قدیمی ترین سرویس است اشاره نمود که از مدت‌ها قبل شهرت داشته و بسیاری از مردم یک حساب پی پال دارند. همچنین ممکن است بانک موردنظر شما، یک سرویس P2P ارزان قیمت داشته باشد که از طربق Popmoney یا چیزی مشابه آن انتقال وجه را انجام دهد.

از دیگر نرم‌افزارهای موجود و مشابه پی پال، می‌توان به نرم افزار Venmo اشاره کرد که محبوبیت میلیونی دارد.  Square Cash نیز یک سرویس رایگان برای پرداخت با دبیت کارت بوده که تنها نکته ای که در رابطه با این سرویس‌ها باید بدانید این است که هنگام استفاده از این خدمات، مطمئن شوید که شخص دریافت کننده دقیقا شخص مورد نظر شما است. به عنوان مثال، پرداخت‌های Venmo را نمی‌توان برگرداند و کلاهبرداران از این ویژگی سود می‌برند.

انتقال پول آنی به‌ صورت Wire Transfer

انتقال وجه الکترونیکی فوری یا Wire Transfer بهترین راه برای انتقال پول بین حساب‌ های بانکی است و تنها اشکال این روش، هزینه های آن است. این نوع انتقال پول همیشه در حدود ۴۰ دلار هزینه‌ دارد. برای انتقال پول به این شیوه، همان اطلاعات مورد نیاز در روش ACH (شماره حساب و Routing Number) در اینجا هم مورد نیاز خواهد بود.

زمانیکه که قصد انتقال پول به شیوه Wire Transfer را دارید، مبلغ مورد نظر پس از یک روز کاری یا همان روز به بانک مقصد می‌رسد. زمان مورد نیاز برای انتقال، بستگی اقدام شما برای ارسال وجه و البته  سرعت نقل و انتقالات بانکی دارد.

مبالغی که با این روش منتقل می شوند به اصطلاح Cleared funds هستند و لذا قبل از قابل برداشت بودن آن مبلغ دوره انتظاری وجود ندارد. به این معنی که Wire Transfer برای پردازش چند ساعت وقت می‌گیرد.

روش‌های قدیمی انتقال پول – کند اما رایج !

اگر از صبر بالا برخودارید وعجله‌ای در انتقال وجه ندارید، روش‌های قدیمی انتقال پول  برای شما مفید و مقرون به صرفه است.

در برخی از موارد فناوری به جای آنکه پیشران و سرعت بخش در کارها باشد، مشکلات متعدد را به وجود می آورد که ممکن است قید همه چیز را بزنید ! بگذارید تا مثالی را برای شما بزنیم :

ممکن است شما مقداری پول در یک حساب قدیمی داشته باشید و بخواهید آن را از بانک بگیرید و به حساب جدید خود منتقل کنید. دشواری انجام انتقال با روش‌هایی که در بالا بیان شد، از قبیل گرفتن Routing Number و شماره حساب‌ها و ثبت‌نام در نرم‌افزار جدید، برای این کار ارزش ندارد.

یک چک در وجه خود صادر کنید

نوشتن چک به نام خود و نقد کردن بهترین و ساده ترین روش ممکن برای انتقال وجه است. برای این کار کافیست تا نام خود را به عنوان دریافت‌کننده بنویسید و مبلغ آن را به حساب جدید خود بگذارید. و راه حل بهتر اینکه اگر چک را با نرم‌افزار های پرداخت موبایلی به حساب خود بگذارید، بدون ازدست دادن وقت و زمان خود توانسته‌اید همه امور را به خوبی انجام دهید.

درخواست دسته چک از بانک

اگر دسته چک ندارید میتوانید از بانک تنها یک برگ چک بخواهید. اینکار حتی اگر خارج از کشور هم باشید، امکان پذیر است و به ندرت ممکن اس در گرفتن یک برگ چک به نام شما و ارسال آن با پست به آدرس منزل شما، مشکلی به وجود آید.

اگر به Cleared Fund نیاز دارید درخواست چک گزینه مناسبی است. برای این روش میتوانید درخواست صدور یک چک صندوقدار بدهید. از این طریق شما می‌توانید در زمان کوتاهی پس از به حساب گذاشتن آن، از آن پول استفاده کنید).

کارشناسان ما در 20 پیمنت، آماده مشاوره و ارائه خدمات ارزی بین المللی برای شما و کسب وکارتان هستند. جهت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید.

روش های انتقال وجه به خارج از کشور

روش های انتقال وجه به خارج از کشور

اینکه کدام روش برای انتقال پول مناسب است به عوامل بسیاری بستگی دارد. مثلا گروهی از خدمات دهندگان جهت انتقال وجه نقد به مبلغ بالا، خدمات با شرایط مناسب تری را ارائه می کنند. این شرایط ممکن است برای انتقال وجوه کمتر مناسب نباشد. این نکته قابل اهمیت است که توجه به گزینه های ذیل می تواند بهترین و مناسب ترین راه را برای انتقال پیش روی شما قرار دهد. تا هم انتقالی ایمن داشته باشید هم با کمترین هزینه آنرا به انجام برسانید. عواملی مانند قیمت ارز، هزینه ها تبدیل کردن ارز، مبلغ پولی که قرار است حواله شود، کشور فرستنده، کارمزد، ایمنی و محلی که انتقال پول قرار است انجام شود.

این نکته مطرح است که تقریبا هیچ کدام از این سرویس ها نتوانسته اند تمامی مزایا را یکجا به متقاضیان ارائه دهند. خدماتی چون کارمزدی کم، سرعتی بالا، ایمنی و سهولت کافی. این گونه است که بعضی از این خدمات کمترین کارمزد را دارند اما امنیت مناسبی ندارند و یا سرعت پرداخت خوبی دارند اما کامزدشان بالاست. در این میان برحسب اولویت ها می توان نوع خدمات را انتخاب نمود.

اپراتور منتقل نمودن پول

این اوپراتورها، قادر هستند در کوتاه ترین زمان ممکن، پول را از یک کشور به کشور دیگر منتقل نمایند. برای انتقال پول بین المللی با سرعت بالا می توان از خدمات این گونه شرکت ها استفاده نمود. سرویس از شرکت ها به صورت اینترنتی بوده و تنها کافی است آنلاین بوده و در هر جایی از دنیا که زندگی می کنید، انتقال وجه خود را انجام دهید. 

فارکس - بازار جهانی ارز

از دیگر موارد قابل ذکر در انتقال پول به کشورهای دیگر، فارکس است. برای استفاده از این سرویس می بایست ابتدا حساب کاربری داشته باشید و بعد از آن پولتان را به حساب فارکس انتقال دهید. ممکن است شما هم هنگامی که نیاز به انتقال ارز داشته باشید اولین گزینه مطمئن را سیستم بانکی که به روش سنتی اقدام می کند را به خاطر آورید. این روش اکنون می تواند آخرین انتخاب باشد به دلیل آن که با وجود راه های جدید بوجود آمده، روش سنتی هم هزینه بر است هم مدت زمان زیادی را از شما خواهد گرفت. از همه این ها مهم تر تحریم های اعمال شده بر علیه ایران، بانک های خارجی بسیاری ارتباطشان را با ایران قطع نموده اند. در اینجا به شما راه های بسیاری را پیشنهاد خواهیم نمود.

انتقال ارز به کشورهای دیگر، در هر صنف و رده علمی و اجتماعی، دارای اهمیت است. بخصوص کسانی که دارای کسب و کاری هستند و در ارتباط با معاملات جهانی کار می کنند. انتخاب خدماتی سریع و مطمئن برای همگان در اولویت است در این میان سرویس آنلاین انتقال ارز می تواند راه حل مناسبی برای پرداخت های ارزی باشد.

روش های پرداخت ارز

روش های پرداخت ارز

در اینجا به شرح مختصری از راه های متفاوت انتقال ارز می پردازیم و امید است که بتوانید بر حسب شرایط و انتظارات خود، راهی کارآمد را برگزینید. توجه داشته باشید نیاز است پس از بررسی و تحقیق در مورد هر کدام از راه ها، از نوع اجرا و سوابق آن ها نیز اطلاع بدست آورید و سپس اقدام به انتقال نمایید.

الف : پی بال PayPal

شرکت پی‌ پال در آمریکا فعالیت خود را در شاخته تجارت الکترونیک و سرویس انتقال پول الکترونیک شروع کرد. مشخصه مهم پی پال این است که بدون حواله بانکی از روش خرید کارت اعتباری ارزی و یا صرافی ها می توانید انتقال را انجام دهید. تبدیل نمودن ارز نیز در این انتقال ها ممکن است. از مشخصه های اهم خدمات پی پال می توان گفت:

ابتدا اینکه برای ایجاد حساب در این سیستم هزینه ای دریافت نخواهد شد. در این روش با تغییر ندادن آی پی و لاگین نکردن در پنل با IP خود در ایران و بدون وارد کردن اطلاعات و مشخصات از کشور ایران در قسمت افتتاح حساب، برای انتقال پول، می توان اقدام نمود.

با استفاده از روش پی پال و با توجه به گستردگی امکانات این سرویس، این امکان وجود دارد که به تعداد یک صد و نود کشور با تنوع بیست نوع ارز انتقال را انجام داد. برای این انتقال تنها نیاز است از گیرنده آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه را داشته باشید. این نکته نیز قابل ذکر است که قبل از انجام انتقال وجه در پی پال، می توانید از هزینه های مربوط به تبدیل کردن ارز اطلاع حاصل نمایید.

این راه برای انتقال وجه اندک در شرایطی که در مبدا و مقصد، دسترسی به ایمیل وجود ندارد مناسب به نظر می رسد. نکته مهم و قابل توجه این است که پس از این انتقال اگر گیرنده تصمیم دارد از حساب پول را برداشت نماید می بایست ابتدا آن را به حساب بانکی خود انتقال دهد. این کار به طور معمول بین پنج تا هفت روز کاری به طول می انجامد.

در این نوع انتقال ممکن است هزینه هایی را نیاز باشد که پرداخت نمایید که مطابق قوانین کشور مقصد است. مثلا اگر برای کسی در کشور آلمان وجهی را منتقل کرده اید، کارمزد و هزینه آن مطابق هزینه های اروپا محاسبه می شود که تقریبا بین یکی تا چهار درصد است.

روش اسکریل Skrill

روش انتقال ارز اسکریل نیز راه حل مناسبی برای انتقال محسوب می شود. نکته مهم این روش این است که هزینه انتقال در این سیستم تنها 1.9 درصد است. از طرفی این نوع از انتقال بسیار آسان قابل انجام است برای همین است که گروه بسیاری از این سیستم استفاده می نمایند. با روش اسکریل قادر خواهید بود تا از راه حساب بانکی یا کارت اعتباری ارزی انتقال را انجام دهید. زمانی که لازم است تا این انتقال انجام شود به جهت زمانی که لازم است متخصصین اسکریل اطلاعات را بررسی و ارزش یابی نمایند، تقریبا یک روز است.

روش پایونیرPayoneer

یکی از جدیدترین راه های انتقال ارز، پایونیر می باشد که دارای کارمزدی کم است اما سرعت انتقال بسیار خوبی دارد. برای همین است که توانسته است در کوتاهترین زمان رقیب قدرتمندی برای هم ردیفانش باشد. در این روش نیاز است که حساب تایید شود و از راه های ارسال پست، حساب بانکی و یا کارت اعتباری انتقال صورت پذیرد. از دیگر قابلیت های این سیستم آن است که می توانید پس از انجام انتقال ارز و وارد شدن به حساب بانکی، از طریق دستگاه های ای تی ام پول خود را مستقیم از حساب پایونیر برداشت نمایید.

اگر قصد خرید از سایت فروشگاهی آمازون را دارید می توانید با روش پایونیر مستقیما خریدتان را انجام دهید. این سیستم از ارز های بسیاری حمایت می نماید. زمانی که لازم است در این سیستم انتقال وجه صورت پذیرد، برای حساب های داخلی بین یک تا سه روز و برای حساب های بیرون از کشور حدودا هفت روز نیاز است. نهایتا کارمزد این انتقال حدود سه دلار برای انتقال دادن به یک حساب بانکی است و برای انتقال حواله سوئیفت پانزده درصد است.

روش وسترن یونیون Western Union

وسترن یونیون نیز یک شرکت آمریکایی است. این شرکت خدمات انتقال وجه را به سرتاسر جهان در کوتاه ترین زمان و بدون آنکه حساب بانکی داشته باشید انجام می دهد. البته استثنایی وجود دارد و اینکه در مورد کشور هایی که تحریم هستند خدماتی ندارد. این شرکت دارای حدود پانصد هزار شعبه است که در یکصد و هشتاد و پنج کشور ایجاد شده است. همین امر باعث شده است که شرکت وسترن یونیون در تمامی دنیا بعنوان برترین و بزرگترین شرکت خدماتی در زمینه انتقال ارز جهانی باشد. زمانی که لازم است تا انتقال پول در این روش انجام شود دو روز کاری است. هزینه کارمزد این شرکت خدماتی برای انتقال های زیر نهصد دلار، چهار و نیم دلار است و برای رقم های بالا تر نه و نیم دلار محاسبه می شود.

روش مانی گرام Money Gram

شاید جالب است بدانید که شرکت مانی گرام همانند وسترن یونیون در تمامی دنیا شعبات بسیاری دارد. تعداد شعبات این شرکت، سیصد و هشتاد هزار شعبه است که در دویست کشور جهان مستقر شده اند. تنها کافیست پس از انجام انتقال، طی چند دقیقه، به یکی از شعبات مانی گرام در هر جای دنیا مراجعه کرده و با ارائه مدرک شناسایی معتبر، کد ده رقمی را دریافت کرده و وجه خود را دریافت نمایید.

در این سیستم و در ابتدای کار، برای انتقال ها سقف مشخص شده بود که مبلغ آن پنج هزار دلار بود. به دلایل امنیتی این رقم به سه هزار دلار کاهش پیدا کرد. زمان لازمه برای انتقال وجه در این نوع از خدمات ده دقیقه است تا وجه به حساب بانکی واریز گردد. لازم بذکر است که این زمان به کشوری که انتقال در آن ثبت شده نیز بستگی دارد. ضمنا کارمزد این انتقال و گردش مالی برای بالای نهصد دلار منظور کرده است دو درصد می باشد، به علاوه دریافت یازده دلار.

کارت های اعتباری (ویزاکارت – مسترکارت)

با داشتن یکی از کارت های اعتباری معتبر همانند مستر کارت و یا ویزا کارت، قادر خواهید بود از سایت های فروشگاهی خارجی همانند سایت آمازون،خرید اینترنتی داشته باشید و یا برای پرداخت های شهریه ها و یا آزمون ها مانند آیلتس، استفاده نمایید. تنها لازم است که در انتخاب کارت اعتباری خود نهایت دقت و بررسی را به انجام برسانید.

انتقال وجه سوئیفت

روش انتقال وجه سوئیفت، روشی است که هم در مقایسه با سایر روش ها ارزان تر است و هم امنیت آن بسیار بالاست. در با استفاده از روش انتقال وجه سوئیفت می توانید با خاطری آسوده و ایمن، انتقال پول را به شخص و یا شرکت مورد نظرتان انجام دهید. این انتقال بین سه تا پنج روز به طول می انجامد.

نکات مهم انتخاب راه های انتقال ارز

تمامی روش هایی که برای انتقال پول جهانی معرفی شد معایب و محاسن ویژه خود را دارند. اینکه روش مناسب و بهتر در این انتقال و پرداخت کدام است، بستگی به نیاز شما دارد. ویژگی هایی که می تواند در این انتخاب موثر باشد و دارای اهمیت است عبارتند از :

سهولت بیشتر برای کاربر

اگر دارای کسب و کار بین المللی معتبری باشید به حتم با راه های متفاوت انتقال پول جهانی ارتباط دارید. بنابراین برای انتقال وجه ابتدا بایستی تحقیق و بررسی نمایید که کدامین روش خدماتی برای گیرنده و مشتری شما ساده تر و مناسب بوده و تمایل دارد از کدامین راه بهره گیرد. به عنوان مثال افرادی که تصمیم دارند از سایت های فروشگاهی اینترنتی خرید نمایند اکثرا روش کارت های اعتباری مانند ویزاکارت و یا مستر کارت را بر می گزینند.

ایجاد امنیت در پروسه انتقال

همانگونه که می دانید راه های پرداخت آنلاین، امروزه به دلیل امکان هک شدن، چندان ایمن نبوده و خطر زیادی در انتقال وجه دارد. از طرفی با وجود تکنولوژی هایی مثل بلاک چین و هوش های مصنوعی، هر روزه میزان این امنیت زیاد تر شده است.

هزینه های کارمزد بانکها

میزان کارمزد برای کسانی که به جهت نوع کسب و کارشان دائما می بایست انتقال ارز انجام دهند، نکته حائز اهمیتی است. بنابر این لازم است در مواقعی که تغییر ارز نیاز است، با بررسی قیمتها، خدماتی را انتخاب نمایید که کمترین کارمزد را محاسبه نماید.
امروزه با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر دنیا و با توجه به رشد روز افزون فناوری الکترونیک، مرسوم ترین و پر طرف دارترین راه انتقال وجه و پرداخت های جهانی، پرداخت آنلاین است. این پرداخت عمدتا کارت های اعتباری همچون ویزا کارت و یا مستر کارت را شامل می شود. با این کارت های اعتباری ارزی، درگاه های انتقال آنلاین، پرداخت اینترنتی را بصورت لحظه ای از حساب بانکی فرستنده کم کرده و در حساب مقصد منتقل می نماید.

به طور معمول پذیرنده این روش انتقال موسسه های بین المللی هستند که دارای اعتبار جهانی هستند. بدلیل آنکه دستیابی به درگاه این دو کارت اعتباری ارزی ( ویزا و مسترکارت) به سادگی امکان پذیر نیست. بعنوان نمونه تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر بین المللی در دنیا همچنان از پرداخت و انتقال اینترنتی انجام می دهند و شهریه های آموزشی را از روش انتقال بانکی پول از دانشجویان دریافت می نمایند. گروهی از این دانشگاه ها و موسسات آموزشی نیز، این پروسه دریافت را به شرکت ثالثی می سپارند. به جهت آنکه بتوانند از خدمات پشتیبانی آن ها نیز استفاده نمایند. این شرکت های واسطه در پایان پول را به حساب دانشگاه واریز می نمایند.

همچنین کلیه هزینه های مربوط به مهاجرت و صادر شدن ویزا از روش انتقال آنلاین انجام می گیرد. خدمات اینترنتی و آی تی نیز هزینه های حق اشتراک و خرید لایسنس و هزینه های سرور به طور معمول از کارت های اعتباری ویزا و مستر استفاده کرده و از آن حمایت به عمل می آورند.

از طرفی اکثر شرکتهای خدمات مسافرتی مانند رزرو و خرید بلیط های پرواز، رزرو اقامت گاه ها (هتل ها، هاستل ها یا اقامت گاه های خانگی) از روش پرداخت آنلاین استفاده می کنند.

برای آنکه بتوانید کارت های اعتباری همچون ویزا کارت و یا مسترکارت داشته باشید، لازمست حساب بانکی برای خود ایجاد نمایید. این نکته نیز وجود دارد که تعدادی از انواع کارت هایی که بانکی نیستند نیز ایجاد شده است که به روش دریافت پیش پرداخت از طریق شرکت های متفاوتی به نام درخواست کننده و آدرسی که اعلام می کند صادر می شود.

اگر کارتی بدون نام صادر شود و یا هویت شخص واقعی نباشد، محدود بوده و در بسیاری از موارد کاربرد ندارند بخصوص برای مواقعی که قرار است انتقال های معتبر و معاملات مهمی انجام شود. که در این صورت به هیچ عنوان این روش مناسب نمی باشد. تعداد زیادی از درگاه ها این نوع کارت ها را پذیرش نمی کنند. اگر چنین کارتی خرید کرده اید با توجه به محدودیت های بسیار این کارت، دچار مسائل عدیده ای خواهید شد و نهایتا بایستی آنرا با ضرر و زیان بفروشید.

در روش پرداخت آنلاین با اطلاع از نحوه و روش پرداخت به سهولت و با کارت های اعتباری ارزی معتبر، می توان انتقال به اشخاص در هر جای دنیا که باشند انجام شود. با کامل نمودن پیج پرداخت آنلاین و وارد کردن مشخصات کاملی که خواسته شده است، قادر خواهید بود انتقال و پرداخت خود را به انجام برسانید.

پرداخت های بانکی

یکی از مرسوم ترین و البته قدیمی ترین راه های پرداخت وجه و انتقال آن به خارج از کشور پرداخت های بانکی است. در این روش از پرداخت، وجه به طور مستقیم و بی واسطه به حساب بانکی مقصد انتقال می یابد و برحسب نوع ارزی که گیرنده نیاز دارد به یورو، دلار و یا هر ارزی که تقاضا دارد تبدیل خواهد شد.

برای انجام این کار لازم است که مشخصات حساب شخص گیرنده و شماره حساب بانکی ایشان را داشته باشید و با داشتن کد سوئیفت بانک، کار انتقال را به انجام برسانید. چنانچه بانکی که پول از آن انتقال می یابد کلیه کارمزد ها و هزینه ها را کسر ننمایند، بانک مقصد از حساب گیرنده این هزینه ها را کسر خواهد کرد.

از طرفی به طور معمول اگر سفارش خرید کالا و خدمات مطرح باشد نیز از روش پرداخت بانکی اقدام می شود. مثلا اگر تصمیم داشته باشید برای کسب و کارتان از شرکتی خارج از کشور محصولی را خرید نمایید، مطابق مکاتباتی که با آن ها داشته اید، به شما همزمان با صدور و تحویل فاکتور، شماره حسابی را ارائه خواهند نمود که درخواست می کنند به آن حساب واریز گردد. در این میان شما می توانید فاکتورتان را از طریق صرافی ها انجام دهید که اگر رقم فاکتور کم باشد عمدتا صرافی ها یا انجام نمی دهند و یا کارمزدهای بسیار بالایی را به شما اعلام خواهند کرد. 

اگر می خواهید به حساب اقوام نزدیکتان و یا دوستی خارج از کشور وجهی را پرداخت نمایید و یا برای هزینه های تحصیلی مانند شهریه دانشگاه نیاز به حواله وجه دارید، یا قصد دارید در کنفرانسی در خارج از کشور شرکت کنید، نیاز است که یکی از روشهای انتقال ارز را انتخاب نمایید. 

این روش ها تماما کار انتقال را انجام خواهند داد و تنها در موارد کاربردی با یکدیگر تفاوت دارند که در اینجا سعی کردیم خلاصه ای از کارآیی آن ها را توضیح دهیم. برای انتخاب راهکار مناسب با تحقیق کامل روش های انتقال و البته متناسب با نیاز خود، یکی از این راه ها را انتخاب نموده و با خاطری آسوده کار پرداخت خود را به انجام برسانید. روشی مطلوب امروزه است که در کمترین زمان، سهولت کامل و البته ایمنی لازم انتقال ارز را انجام دهد.

در 20 پیمنت همواره مشاوری شایسته در این گونه امور بوده و سعی داشته با دستیابی به علم و تکنولوژی به روز در دنیا، اطلاعات مفیدی را دراختیار شما قرار دهد. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

سلام و عرض ادب . می خواستم ببینم سایت گلوبال بیزینس پی دارای اعتبار هست . من یک معامله ای می خاوهم بکنم که وجه معامله توی این حسابم می آد . اگر مورد اعتبار است چشما می تونید در برداشت کمک کنید ؟

avatar
یک سال قبل

سلام آقای سعید یوسفی گرامی ، مجموعه ما در این خصوص اطلاعات کافی ندارد. در صورتی که مبلغ معامله زیاد نیست می توانید از خدمات پی پال استفاده نمایید. با تشکر

avatar
8 ماه قبل

میخوام یک برنامه پول انتقال بدم به آمریکا که شهروند آمریکایی هست چگونهدمیشود انجام داد مطمئن باشد

avatar

سلام آقا جلال گرامی، از طریق پی پال امکان پذیر هست. میتوانید سفارش ثبت نمایید.