نتایج جستجو
نحوه حذف حساب پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر به هر دلیلی متوجه شدید که دیگر حساب پی پال خود را نمی خواهید، بستن آن یک فرآیند سریع و بدون دردسر است که تنها در چند دقیقه تکمیل می شود. برای اطلاع از نحوه حذف حساب پی پال به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نحوه پیوند کارت PAN به حساب پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا

پی پال به عنوان یک بانک آنلاین کار می کند و یک شکل پذیرفته شده از بانکداری در سراسر جهان است. که پیوند کارت PAN به حساب پی پال ، می تواند دریافت خدمات بانکی را تسهیل کند.

تفاوت حساب های پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا

یک حساب شخصی و یک حساب تجاری یا بیزینس وجود دارد که در اینجا هرکدام را تجزیه می کنیم تا به شما کمک کنیم تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال را دریابید و تصمیم بگیرید کدام نوع حساب برای شما مناسب است.

دلایل لیمیت شدن حساب پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا

محدودیت هایی برای کمک به محافظت از مشتریان و برای انجام تعهدات نظارتی وجود دارد، زیرا محافظت از حساب و پول مشتریان برای پی پال مهم است. اکنون بررسی خواهیم کرد که چه دلایلی باعث لیمیت شدن حساب پی پال می شود؟ 

شارژ حساب Paypal
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین سرویس های ارائه خدمات پرداخت آنلاین، پی پال PayPal می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این سرویس و شارژ حساب پی پال خود، در خصوص پرداخت آنلاین سفارشات خود و یا انتقال وجوه ارزی اقدام نمایند. این را نیز لازم است متذکر شویم که شرکت پی پال، در راستای ایجاد بالاترین سطح امنیت در حساب ها و پرداخت های آنلاین، قوانین و ضوابط سخت گیرانه ای را تعیین نموده و اجرا می کند.

انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این مقاله به معرفی انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal) می پردازیم. پی پال روشی آسان جهت پرداخت های ارزی می باشد. این کیف پول الکترونیکی امروزه از معتبرترین و معروف ترین راه های پرداخت در دنیا محسوب می شود. در بسیاری از سایت های خارجی این درگاه پرداخت به کار گرفته می شود.

حساب پی پال چیست؟
مقالات
توسط : تیم پی پل

eBay میلیونها مورد برای فروش دارد، اما تنها راه پرداخت آن یک سیستم پرداخت به نام پی پال است. این سیستم پرداخت به خریداران اجازه می‌دهد تا عملا اشخاص بدون درگیر شدن با بررسی های شخصی، کارت اعتباری یا شماره کارت اعتباری، به فروشندگان پول ارسال کنند. PayPal از یک سیستم ایمن بهره می برد و به طور گسترده پذیرفته شده ‌است.

بهترین گزینه های جایگزین پی پال برای نوجوانان زیر 18 سال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پال

شاید نوجوانان زیر 18 سال به دلیل شرایط سنی نتوانند از خدمات پی پال استفاده کنند اما گزینه های جایگزین برای این دسته از افراد که نیازمند دانستن و انجام دادن عملیات بانکی ساده هستند کم نیست. در این مقاله قرار است شما به عنوان والدین فرزند نوجوانتان با این گزینه ها بیشتر آشنا شوید

همه چیز در مورد حساب بیزینس و افتتاح حساب پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پال

پی پال یکی از شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی دو نوع حساب دارد. یک : حساب پرسونال. دو: حساب بیزینس.همواره مردم به دنبال این موضوع باشند که بتوانند نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام نمایند زیرا افتتاح حساب در پی پال موجب می شود تا شما بتوانید از تمامی خدمات مالی آن استفاده نمایید.

نحوه پرداخت با پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پل

نحوه پرداخت با پی پال، پرداخت آنلاین ارزی با استفاده از اکانت پی پل و ارسال پول از طریق paypal جهت خرید کالا، لایسنس نرم افزار ، پرداخت هزینه کنفرانس ، هزینه های تمدید هاست ، سرور ، دامین ، خرید از ebay، با استفاده از افتتاح حساب پی پال یا خدمات پی پل سایت بیست پیمنت