همه چیز در مورد حساب بیزینس و افتتاح حساب پی پال

همه چیز در مورد حساب بیزینس و افتتاح حساب پی پال

توسط : تیم محتوا پی پال
6,349

یکی از شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی در حوزه بین المللی paypal است که خدمات گسترده آن باعث شده تا به یکی از قطب های عرصه خدمات مالی ارزی تبدیل شود! تمامی این موضوعات باعث شده تا همواره مردم به دنبال این موضوع باشند که بتوانند نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام نمایند زیرا افتتاح حساب در پی پال موجب می شود تا شما بتوانید از تمامی خدمات آن استفاده نمایید.

مزایا و استفاده های افتتاح حساب پی پال

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در زمینه افتتاح حساب پی پال وجود دارد این است که برای مردمان برخی مناطق و کشور ها همواره محدودیت هایی به دلایل مختلفی وجود داشته است در نتیجه به عنوان مثال هموطنان عزیز ما نمی توانند نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام نمایند و یا اگر بخواهند از طریق کشور های حوزه خلیج فارس و عربی نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام نمایند همواره دارای محدودیت هایی خواهند بود.

افتتاح حساب پی پال تنها جهت استفاده های شخصی نیست بلکه بسیاری از کمپانی ها و شرکت ها و یا حتی کسب و کار های تجارت الکترونیک این قابلیت را دارند تا بتوانند نسبت به افتتاح حساب پی پال از نوع تجاری و بیزینس اقدام نمایند. حساب تجاری و بیزینس paypal به کاربران امکان بهره وری از خدمات اضافه ای را خواهد داد که به عنوان مثال یکی از این خدمات کارمزد کمتر در زمان پرداخت و انتقال وجه است.

افتتاح حساب پی پال و پرداخت با پی پال

یکی از سوالاتی که در زمینه افتتاح حساب پی پال از نوع بیزینس و تجاری وجود دارد این است که حساب های افتتاح شده بن خواهد شد یا خیر؟ بن شدن یا به عبارتی همان بسته شدن ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد اما نکته ای که در این باره وجود دارد این است که شما با رعایت چند موضوع میتوانید از این اتفاق جلوگیری کنید. تراکنش ها در صورتی که از سرور های اروپایی معتبر انجام شود شما درگیر هیچ محدودیتی نخواهید شد.

برای افتتاح حساب پی پال همواره به دنبال راهی باشید تا بتوانید وریفای معتبر آن را نیز انجام دهید زیرا مهم ترین موضوع برای جلوگیری از بن شدن حساب کاربری بیزینس paypal وریفای کردن آن است. 20 پیمنت با سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات ارزی نوین به شما این امکان را می دهد تا با اطمینان خاطر بتوانید نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام نمایید زیرا 20 پیمنت تمامی موارد مورد نظر را بررسی کرده و یک حساب وریفای شده کامل در اختیار شما قرار خواهد داد و یا با استفاده از خدمات پرداخت خود می تواند تمامی امور ارزی شما از طریق پی پال را بدون نیاز به افتتاح حساب پی پال انجام دهد.

افتتاح حساب پی پال بیزینس و مزایای آن

حساب بیزینس پی پال یکی از معتبر ترین و محبوب ترین نوع حساب کاربری پی پال محسوب می شود که باعث می شود تا دارندگان این نوع حساب کاربری از امکانات ویژه ای برخوردار باشند. برای داشتن حساب بیزینس paypal شما در ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب پی پال اقدام نموده و سپس با ارائه مدارک بیشتر حساب کاربری پی پال خود را به بیزینس تبدیل کنید. معمولا حساب کاربری بیزینس یا تجاری پی پال برای کسب و کار هایی با مراودات مالی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

افتتاح حساب بیزینس پی پال

حساب کاربری بیزینس همانند حساب های افراد حقیقی به شما این امکان را می دهد تا در یک محیط امن و مطمئن بتوانید تمامی پرداخت های آنلاین خود را انجام دهید. همان طور که گفته شد پرداخت های حساب کاربری بیزینسی در مقایسه با زمان افتتاح حساب پی پال به صورت شخصی کمتر است. معمولا حساب تجاری برای کسب و کار ها و نهاد ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا به شما این امکان را می دهد تا تحت عنوان یک شرکت حقوقی و با نام تجاری آن نسبت به ارائه و یا دریافت خدمات اقدام نمایید.

به عنوان مثال شما در وب سایت های خود امکان ارسال و دریافت تراکنش های مالی بین 203 کشور جهان را دارا خواهید بود که این حجم در نوع خودش بی نظیر است. همان طور که می دانید یکی از انواع کارت های اعتباری معتبر در جهان نیز، کارت اعتباری تجاری یا بیزینسی است که به شما این امکان را می دهد تا برای شرکت های حقوقی خود از آن استفاده کنید. اما یکی دیگر از امکانات حساب کاربری تجاری و بیزینس پی پال این است که شما می توانید از طریق کارت ها و مستر کارت های تجاری و بیزینسی به مبالغ حساب paypal خود دسترسی داشته باشید.

به راحتی امکان بررسی تاریخچه تراکنش وجود داشته و هم چنین می توانید به صورت همزمان صدها پرداخت را انجام دهید که این قابلیت  تحت عنوان پرداخت های گروهی برای کاربران بیزینس پی پال مهیا شده است. حساب کاربری بیزینس پی پال به شما این امکان را می دهد تا در کنار درگاه پرداخت خود بتوانید نام تجاری و لوگوی تجاری خود را مشاهده نمایید، این قابلیت در زمان افتتاح حساب پی پال به صورت شخصی وجود ندارد و برای تراکنش لوگو و نام تجاری paypal نمایش داده خواهد شد.

مزایای افتتاح حساب پی پال

مزایای افتتاح حساب پی پال نوع بیزینس و تجاری

همان طور که در بالا اشاره شده مزایا و فواید استفاده از حساب های تجاری و بیزینسی پی پال بسیار زیاد است اما در ادامه قصد داریم به صورت خلاصه به این موضوع بپردازیم و در چند عنوان این مزایا را شرح دهیم تا به راحتی بتوانید انتخاب درستی برای خدمات مالی شرکت و تجارت خود داشته باشید.

•    امکان دسترسی به حساب کاربری با چند کاربر و همچنین اتصال به مستر کارت تجاری
•    استفاده از محیط امن پرداخت ها و تراکنش های مالی paypal
•    استفاده راحت و آسان برای کاربران شما
•    قابلیت مدیریت پرداخت های دوره ای و تکراری، به عنوان مثال سود سپرده یا حقوق کارمندان
•    گستردگی در استفاده و عدم محدودیت برای کشور های جهان

گاهی ممکن است به این موضوع فکر کنید که افتتاح حساب پی پال تجاری و شخصی پی پال کاملا در دو دنیای متفاوت انجام خواهد شد اما این موضوع درست نیست، زیرا شما در یک بستر مالی و خدمات دهی از امکانات پی پال استفاده خواهید کرد و تنها تفاوت موجود در امکانات بیشتری است که حساب بیزینس و تجاری برای شما مهیا می کند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar

باسلام در رابطه با حساب پی پال سوال دارم میخام یک حساب داشته باشیم لطفا راهنمایی بفرماید. با تشکر

avatar

سلام خانم قلی پور گرامی، می توانید از طریق مجموعه های که خدمات افتتاح حساب پی پال ارائه میدهند اقدام نمایید. برای نقد کردن درآمد ارزی و پرداخت با پی پال می توانید از خدمات ما استفاده نمایید. باتشکر