بررسی بهترین کارت های اعتباری بین المللی

بررسی بهترین کارت های اعتباری بین المللی

توسط : تیم محتوا
2,675

سفر به خارج از کشور می تواند هیجان انگیز، سرگرم کننده و گاهی اوقات کمی استرس زا باشد. خوشبختانه، با داشتن یکی از بهترین کارت های اعتباری بین المللی در کیف پول خود، می توانید آرامش خاطر داشته باشید. روزهایی که نیاز به خرید بیمه مسافرتی داشتید یا نگران آوردن پول نقد کافی برای پوشش هزینه های خود بودید، گذشته است. با داشتن کارت اعتباری مناسب، نه تنها مجموعه ای از حمایت ها را دریافت خواهید کرد، بلکه می توانید هزینه های خود را نیز به حداکثر برسانید تا در تعطیلات امتیاز کافی برای پوشش سفر بعدی خود در خارج از کشور کسب کنید.

پیشنهاد مطالعه:مسترکارت پلاتینیوم چیست؟

کارت های مسافرتی بین المللی

معیارها در تعیین بهترین کارت های مسافرتی بین المللی با بهترین کارت های اعتباری برای سفرهای داخلی متفاوت است. برای اولین بار، هنگامی که به خارج از کشور سفر می کنید، به محافظت های بیشتری نیاز خواهید داشت. در برخی موارد، شما هزاران مایل دورتر از خانه در قلمروی نا آشنا هستید، بنابراین داشتن پشتوانه بهترین کارت های اعتباری بین المللی خود برای اطمینان از تجربه سفر ایمن و راحت می‌تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. 

با اضافه کردن مزایای عدم دریافت هزینه های اضافی برای خرج کردن در خارج از کشور و همچنین مزایای زمانی که در سفرهای بین المللی هستید، یک کارت عالی برای استفاده در تعطیلات بعدی خواهید داشت. بهترین کارت ‌های اعتباری برای سفرهای بین‌المللی بسته به چیزی که می‌خواهید بیشترین هزینه را در آن بپردازید، دارای هدیه هستند.

چه به دنبال دسترسی به سالن های فرودگاه باشید و چه به دنبال مجموعه کاملی از پوشش بیمه ای باشید، این کارت ها محافظت هایی را ارائه می دهند که باید در کارت اعتباری برای استفاده در خارج از کشور به دنبال آن باشید. قبل از اینکه به مزایای هر یک از بهترین کارت های اعتباری بین المللی بپردازیم، چند دقیقه وقت بگذارید تا مزایایی را که برای یک کارت خوب برای سفرهای بین المللی ایجاد می کند، درک کنید. 

بررسی بهترین کارت های اعتباری بین المللی

چه مزایایی را باید در کارت اعتباری جستجو کنیم؟

هنگامی که به دنبال کارت اعتباری برای سفرهای بین المللی هستید، مزایایی وجود دارد که می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و آرامش خاطر را فراهم نماید. مزایایی مانند بیمه مسافرتی معمولاً برای شما هزینه دارد، اما بسیاری از کارت های اعتباری آن را رایگان ارائه می دهند.

البته محدودیت هایی برای این حفاظت ها وجود دارد. در بیشتر موارد، برای اعمال مزایا، باید هزینه های سفر خود را مانند بلیط هواپیما یا اقامت نیز به کارت اضافه کنید. قبل از تکیه بر پوشش آنها، حتماً چاپ دقیق بهترین کارت های اعتباری بین المللی را که درخواست می کنید بخوانید تا مطمئن شوید که قوانین حاکم بر این امتیازات را درک کرده اید. همانطور که گفته شد، در اینجا شش مزیتی است که باید در یک کارت اعتباری با کیفیت برای استفاده در خارج از کشور جستجو کنید.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره دیسکاور Discover

بدون کارمزد تراکنش خارجی:

برخی از کارت ‌های اعتباری برای خریدهایی که در خارج از کشور انجام می‌شوند، حدود 3 درصد کارمزد تراکنش خارجی دریافت می‌کنند. این ممکن است تا زمانی که هزینه‌های کلان مانند هتل‌ها، ماشین‌های کرایه‌ای، غذاخوری و خرید را در نظر نگیرید، مهم به نظر نرسد. در بهترین کارت های اعتباری بین المللی که این هزینه را دریافت می‌کنند، به ازای هر ۱۰۰۰ دلار خرج شده، ۳۰ دلار کارمزد دریافت خواهید کرد و این می‌تواند به سرعت افزایش یابد.

اگر بیش از 3200 دلار در سال در خارج از کشور خرج می کنید، دریافت کارت اعتباری که هزینه تراکنش های خارجی را لغو می کند منطقی است. این بدان دلیل است که شما حدود 96 دلار هزینه دریافت خواهید کرد که بیشتر از هزینه سالانه در بسیاری از کارت ها است. به عنوان مثال، Chase Sapphire Preferred Card سالانه 95 دلار کارمزد دریافت می کند، اما هیچ کارمزدی برای تراکنش خارجی دریافت نمی کند، که آن را به گزینه ای مناسب برای استفاده در سفرهای بین المللی تبدیل می کند.

از بهترین کارت های اعتباری بین المللی استفاده کنید که هزینه تراکنش های خارجی را در زمانی که خارج از کشور هستید دریافت نمی کند. بیمه لغو و قطع سفر می تواند آرامش نهایی را در سفر به خارج از کشور فراهم کند. اگر سفر شما به دلیل شرایط غیرقابل پیش‌بینی به تأخیر افتاد یا لغو شد، این نوع پوشش، هزینه‌های غیرقابل استرداد را بازپرداخت می‌کند. شرایط تحت پوشش عبارتند از آسیب تصادفی، از دست دادن جان، بیماری، آب و هوای سخت.

بیمه تاخیر در سفر 

اگر سفر شما بیش از شش ساعت تاخیر داشته باشد یا نیاز به یک شب اقامت داشته باشد، بازپرداخت تاخیر در سفر مفید است. چندین کارت این محافظت را ارائه می دهند، مانند Amex Platinum، که در صورت تاخیر در سفر به دلایلی تحت پوشش، تا 500 دلار به ازای هر بلیط را برای پوشش وعده های غذایی، اقامت و سایر هزینه های واجد شرایط ارائه می دهد. برای اینکه واجد شرایط حمایت. در بهترین کارت های اعتباری بین المللی باشید، باید هزینه بلیط رفت و برگشت را به طور کامل با Amex Platinum خود پرداخت کرده باشید.

احساس بدتر این است که متوجه شوید چمدان هایتان به مقصد نرسیده است. بیمه تاخیر چمدان، زمانی مفید است که شرکت هواپیمایی که با آن سفر می کنید چمدان شما را در طول سفر گم کند. برای مثال، کارت طلایی Amex تا 1250 دلار برای چمدان دستی و تا 500 دلار برای چمدان تحویل‌شده در صورت گم شدن، آسیب دیدن یا دزدیده شدن چمدان شما هنگام خرید کل کرایه برای یک شرکت متداول روی کارت، پوشش می‌دهد.

بررسی بهترین کارت های اعتباری بین المللی

امتیازات جایزه در هزینه های سفر:

برخی از مهم ترین هزینه هایی که در طول سفر انجام می شود شامل بلیط هواپیما، هتل، ماشین کرایه و غذا می باشد. البته، شما می خواهید در بهترین کارت های اعتباری بین المللی دریافت کنید که در این دسته بندی ها به شما پاداش سخاوتمندانه می دهد.

خرید جذاب با کارت های اعتباری

در اینجا نگاهی به برخی از بهترین کارت‌های اعتباری و آنچه به شما برای خریدهایی که در تعطیلات انجام می‌دهید، آورده شده است:

 

Chase Sapphire Reserve : 

10 برابر امتیاز در هتل ها، اجاره ماشین و غذاخوری رزرو شده از طریق Chase Ultimate Rewards (بعد از اینکه 300 دلار اول برای خرید سفر در سال خرج می شود) کسب کنید. 5 برابر امتیاز در خریدهای پروازی که از طریق Chase Ultimate Rewards انجام می شود (بعد از اینکه سالانه 300 دلار اول برای خرید سفر خرج می شود). 3 برابر امتیاز در سفر به سراسر جهان (بعد از اینکه 300 دلار اول برای خرید سفر در سال خرج می شود) و همچنین برای صرف غذا بوده و 1 برابر امتیاز در تمام خریدهای دیگر با بهترین کارت های اعتباری بین المللی وجود دارد.

Capital One VentureOne Card: 

به ازای هر دلار خرج شده در هتل ها و اتومبیل های کرایه ای که از طریق Capital One Travel رزرو شده اند، 5 مایل کسب کنید. 1.25 مایل به ازای هر دلار در هر خرید دیگر در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه:گیفت کارت آمریکن اکسپرس

Chase Sapphire: 

در سفر خریداری شده از طریق Chase Ultimate Rewards  پنج برابر امتیاز کسب کنید. امتیاز 3 برابر در مورد خدمات پخش منتخب، خریدهای آنلاین مواد غذایی و ناهار خوری در سراسر جهان،  2 برابر امتیاز در سایر خریدهای سفر و 1 برابر امتیاز در تمام خریدهای دیگر با بهترین کارت های اعتباری بین المللی است.

کارت پلاتینیوم از American Express: 

در پروازهایی که مستقیماً با خطوط هوایی یا Amex Travel رزرو می شوند، امتیاز 5 برابر کسب کنید. 5 برابر امتیاز در هتل های اعتباری رزرو شده با  Amex Travel. یک برابر امتیاز در تمام خریدهای دیگر منظور شده است.
کارت طلایی امریکن اکسپرس: 

با صرف غذا در رستوران‌های سراسر جهان، خواربارفروشی در سوپرمارکت‌های ایالات متحده تا سقف 25000 دلار در سال، امتیاز 4 برابر کسب کنید. 3 برابر امتیاز در پروازهایی که مستقیماً با خطوط هوایی یا Amex Travel رزرو می شوند و 1 برابر امتیاز در تمام خریدهای دیگر با بهترین کارت های اعتباری بین المللی است.

امتیازات سفر با کارت های اعتباری

سفر می تواند خسته کننده و استرس زا باشد، اما تعداد زیادی کارت اعتباری مزایایی را برای بهبود تجربه سفر و صرفه جویی در هزینه ارائه می دهند. برخی از بهترین کارت ‌های اعتباری برای سفرهای بین ‌المللی، مزایایی مانند دسترسی به سالن، شب ‌های رایگان هتل و مزایای ویژه ارائه می‌دهند.

دست کم، در بهترین کارت های اعتباری بین المللی برای مزایای سفر، کارت Amex Platinum است که اعتبار و مزایا زیادی را ارائه می دهد. دارندگان کارت، وضعیت نخبگان Hilton Honors و Marriott Gold را دریافت می‌کنند که آنها را واجد شرایط ارتقای اتاق، امتیاز جایزه و صبحانه رایگان در هتل‌های هیلتون می‌کند. 

کارت Amex Platinum همچنین شامل دسترسی به بیش از 1000 سالن هواپیمایی در شبکه Priority Pass و همچنین دسترسی به شبکه خود از Centurion Lounges و Delta Sky Clubs تا زمانی که با دلتا پرواز می کنید. بعلاوه، دارندگان کارت هر ساله با رزرو هتل های پیش پرداخت انتخابی با Amex Travel، تا سقف 200 دلار اعتبار هزینه هواپیمایی و تا 200 دلار اعتبار صورتحساب دریافت می کنند.

بررسی بهترین کارت های اعتباری بین المللی

پیشنهادات جایزه 

اگر می‌خواهید برای سفرهای بین‌المللی بهترین کارت های اعتباری بین المللی را دریافت کنید، مزایای آن ضروری است. اما، هنگامی که در حال انجام آن هستید، باید به دنبال یک پیشنهاد جایزه بالا نیز باشید. برای بالاترین و همه کاره ترین پاداش، باید کارتی را انتخاب کنید که جوایز قابل انتقال به دست می آورد. در اینجا چند پیشنهاد جایزه قابل توجه آورده شده است.

کارت پلاتینیوم از American Express: پس از خرج کردن 6000 دلار در شش ماه اول عضویت در کارت، 100000 امتیاز پاداش عضویت کسب کنید.

کارت طلایی امریکن اکسپرس: پس از خرج کردن 4000 دلار در شش ماه اول عضویت در کارت، 60000 امتیاز پاداش عضویت کسب کنید.

Chase Sapphire: پس از خرج کردن 4000 دلار در سه ماه اول افتتاح حساب، 80000 امتیاز جایزه کسب کنید.

Chase Sapphire Reserve: پس از خرج کردن 4000 دلار در سه ماه اول افتتاح حساب، 50000 امتیاز جایزه کسب کنید.

کارت Capital One VentureOne: پس از خرج کردن 500 دلار در سه ماه اول افتتاح حساب، 20000 مایل جایزه با بهترین کارت های اعتباری بین المللی دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:همه چیز درباره دیسکاور Discover

بهترین کارت ها برای سفرهای بین المللی

اکنون که ایده ای در مورد آنچه که یک کارت خوب برای سفرهای بین المللی استفاده می کند به دست آورده اید، بیایید به انتخاب بهترین کارت های اعتباری بپردازیم. در اینجا جزئیات هر یک از بهترین کارت های اعتباری آمده است تا بتوانید نحوه جمع آوری آنها را مشاهده کنید.

Chase Sapphire Reserve: 

Chase Sapphire Reserve یک کارت عالی برای سفرهای بین المللی است. این برای کسب امتیازات بسیار عالی داشته و اطمینان می دهد که با خیالی آسوده به مقصد می رسید. این کارت دارای امتیازات ممتاز مانند عضویت Priority Pass Select برای دسترسی به سالن در سفر شما، اعتبار سالانه 300 دلاری سفر و حداکثر 10 برابر امتیاز پاداش در هزینه سفر به عنوان بهترین کارت های اعتباری بین المللی است.

این کارت مخصوصاً برای هزینه‌های هتل بین ‌المللی جذاب است، زیرا می‌توانید با رزروهایی که از طریق پورتال مسافرتی Chase Ultimate Rewards انجام می ‌شوند تا ۱۰ برابر امتیاز کسب کنید. این پورتال معاملات بسیار خوبی را در مورد رزرو هتل و ماشین کرایه ای ارائه می دهد که این یک مزیت کارت فوق العاده است. وقتی هتل خود را با این کارت رزرو می کنید، حتی می توانید از اعتبار سالانه 300 دلاری سفر خود برای آن استفاده کنید.

همچنین شایان ذکر است، Chase Sapphire Reserve هیچ کارمزد تراکنش خارجی دریافت نمی‌کند و امتیازاتی مانند 10 برابر امتیاز در هر خرید Peloton Bike و Tread (حداکثر 50000 امتیاز) تا 30 ژوئن 2022 ارائه می‌کند، بنابراین این کارت در هنگام سفر ارزش ارائه می‌دهد. 

بررسی بهترین کارت های اعتباری بین المللی

Chase Sapphire Preferred: 

اگر هزینه سالانه 550 دلاری Sapphire Reserve بیشتر از آن چیزی است که مایلید خرج کنید، Sapphire Preferred به عنوان بهترین کارت های اعتباری بین المللی ، یک جایگزین معقول و سودآور است. این کارت فقط هزینه سالانه 95 دلار و مزایای سفر کاهش یافته بیشتری دارد، اما هنوز هم ارزش زیادی دارد، به ویژه به عنوان کارتی برای استفاده در سطح بین المللی. به عنوان مثال، دارندگان کارت سالانه 50 دلار اعتبار برای رزرو هتل های انجام شده از طریق Chase Ultimate Rewards دریافت می کنند.

این کارت دارای مزایای سفر است، از جمله بیمه لغو و قطع سفر، بیمه تأخیر چمدان، حفاظت از کرایه اتومبیل و موارد دیگر می باشد. قابل ذکر است که هیچ کارمزد تراکنش خارجی دریافت نمی کند، بنابراین برای استفاده از کارت در خارج از کشور هزینه اضافی دریافت نمی کنید.

به طور کلی، اگر می خواهید مزایای سخاوتمندانه و هزینه سالانه معقول داشته باشید، این به عنوان بهترین کارت های اعتباری بین المللی ، عالی است. Sapphire Preferred همچنین دارای پاداش ثبت نام بالاتری نسبت به Sapphire Reserve است حتی اگر هزینه سالانه کمتری را دریافت کند. در حال حاضر، پس از خرج کردن 4000 دلار در سه ماه اول افتتاح حساب، 60000 امتیاز جایزه کسب خواهید کرد. برای تهیه کارت های اعتباری بین المللی، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد