همکاری پی پال با متا

همکاری پی پال با متا

توسط : تیم خبری
747

پی پال با متا همکاری می کند تا کمک های مالی را در فیس بوک و اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و کانادا فعال باشند.

در PayPal، ما متعهد هستیم که از قدرت فناوری و مقیاس خود برای حمایت از موسسات خیریه استفاده کنیم و به مردم کمک کنیم تا به اهداف مورد علاقه خود پاسخ دهند. امروز، ما خوشحالیم که به اشتراک بگذاریم که PayPal Giving Fund همکاری خود را با Meta گسترش می دهد تا به طور انحصاری کمک های خیریه را در فیس بوک و اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و کانادا فعال کند.

به عنوان یک موسسه خیریه عمومی 501c(3) ثبت شده در IRS، ماموریت PayPal Giving Fund این است که از موسسات خیریه با کمک به آنها برای بهره مندی از اشکال جدید کمک مالی حمایت کند. خیریه‌ها می‌توانند از طریق جمع‌آوری کمک‌های مالی و دکمه‌های کمک مالی در فیس‌بوک و اینستاگرام پول جمع‌آوری کنند و کمک‌های مالی توسط PayPal Giving Fund دریافت می‌شود و مطابق با سیاست‌های آن به خیریه‌های ذینفع تعلق می‌گیرد.

مشارکت PayPal Giving Fund با متا، حمایت از اهداف مورد علاقه خود را به صورت آنلاین برای اهداکنندگان آسان تر می کند. اعطای خیریه آنلاین همچنان محبوبیت خود را افزایش می دهد، به ویژه در میان مصرف کنندگان جوان. گزارش اخیر Giving By Generation از Giving USA نشان داد که 81٪ از Millennials و 76٪ از اهداکنندگان  نسل Z  که مورد بررسی قرار گرفتند کمک های مالی خود را به صورت آنلاین یا از طریق خدمات تلفن همراه انجام می دهند، که این مشارکت را طبیعی می کند.

PayPal Giving Fund قبلاً کمک‌های مالی دریافت می‌کرد و وجوه اهدایی را به موسسات خیریه در فیس‌بوک در استرالیا، کانادا و بریتانیا اعطا کرد. اعلامیه امروز مبتنی بر مشارکت فعلی آن با متا است و با گسترش کمک‌های مالی در اینستاگرام با PayPal Giving Fund برای این بازارها و فعال کردن همه کمک‌های خیریه در فیس‌بوک و اینستاگرام در بازار ایالات متحده است.

PayPal Giving Fund به مردم کمک می کند تا از خیریه های مورد علاقه خود به صورت آنلاین با بیش از یک میلیون خیریه موجود حمایت کنند. PayPal Giving Fund کمک‌های اهداکنندگان را در PayPal و در پلتفرم‌های شرکای مورد اعتماد، مانند Meta دریافت می‌کند و به خیریه‌های توصیه شده اهداکنندگان کمک‌های مالی می‌دهد.

خیریه‌های ثبت‌نام‌شده در PayPal Giving Fund می‌توانند کمک‌های اهدایی در فیس‌بوک و اینستاگرام را سریع‌تر دریافت کنند و از طریق وب‌سایت و برنامه PayPal و همچنین از طریق سایر شرکای PayPal Giving Fund در معرض دید میلیون‌ها اهداکننده قرار بگیرند. صندوق اعطای PayPal همچنین گزارش فعالیت های اهدایی را به موسسات خیریه ثبت نام کرده و رسیدهای اهدایی را برای همه اهداکنندگان ارائه می کند.

از 31 اکتبر، PayPal Giving Fund به طور انحصاری کمک های خیریه را در فیس بوک و اینستاگرام در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا و کانادا فعال می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت PayPal Giving Fund با متا، لطفاً اینجا را کلیک کنید .

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد