نحوه حذف حساب پی پال

نحوه حذف حساب پی پال

توسط : تیم محتوا
1,262

حساب های پی پال می توانند بسیار مفید باشند. آنها یک راه آسان و رایگان برای ارسال پول به خانواده در خارج از کشور یا پرداخت هزینه آنلاین هستند. حتی می توانید یک حساب کاربری برای کسب و کار خود راه اندازی کنید تا مشتریان شما بتوانند به شما پول پرداخت کنند. اگر به هر دلیلی متوجه شدید که دیگر حساب پی پال خود را نمی خواهید، بستن آن یک فرآیند سریع و بدون دردسر است که تنها در چند دقیقه تکمیل می شود. برای اطلاع از نحوه حذف حساب پی پال به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چگونه حساب پی پال خود را ببندیم

هنگامی که یک کپی از تاریخچه تراکنش خود را ذخیره کردید، مشکلات حل نشده مرتبط با حساب خود را برطرف کردید و کل موجودی PayPal خود را جمع آوری ساختید، زمان شروع فرآیند بستن حساب PayPal است. حتی اگر بستن حساب شما دائمی است، فرآیند کامل در واقع فقط چند دقیقه طول می کشد. روندی که باید دنبال کنید برای یک حساب شخصی و یک حساب تجاری کمی متفاوت است.

پیشنهاد مطالعه:پرداخت های دیجیتال پی پال و کیف پول های آن

حذف حساب شخصی پی پال 

در اینجا نحوه حذف حساب پی پال خود آورده شده است:

•    در لپ تاپ یا کامپیوتر به حساب پی پال خود وارد شوید.

•    روی نماد چرخ دنده در سمت راست بالای صفحه خود (کنار گزینه خروج از سیستم) کلیک کنید تا به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

•    اگر به طور پیش‌فرض آنجا نیستید، روی تب Account کلیک کنید

•    روی گزینه Close Your Account در پایین صفحه کلیک کنید

نحوه حذف حساب پی پال

نحوه حذف حساب پی پال تجاری

اگر یک حساب تجاری دارید، ممکن است به یک حساب شخصی نیز تنزل رتبه دهید، اما برای انجام این کار باید با خدمات مشتری تماس بگیرید. از مراحل زیر برای بستن حساب کسب و کار خود برای کاهش رتبه خود استفاده کنید:

•    در یک مرورگر وب در رایانه شخصی یا لپ تاپ به حساب PayPal خود وارد شوید

•    روی دکمه پروفایل در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید (کنار گزینه خروج از سیستم)

•    روی دکمه پروفایل و تنظیمات کلیک کنید

•    جهت نحوه حذف حساب پی پال روی تنظیمات حساب کلیک کنید

•    روی دکمه بستن حساب (در سمت راست خط نوع حساب) کلیک کنید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه استفاده از پی پال در آمازون

چرا ممکن است بخواهید حساب پی پال خود را ببندید؟

خبر خوب این است که حتی یک حساب PayPal استفاده نشده نیز برای نگهداری هزینه ای ندارد. اما اگر قصد ندارید دوباره از حساب پی پال خود استفاده کنید، ممکن است ایده خوبی باشد که آن را حذف کنید. PayPal امن است، اما هر مکانی در وب که اطلاعات شخصی و مالی شما در آن فهرست شده است، ممکن است نقض شود. حذف جزئیات خود از مکان‌هایی که دیگر استفاده نمی‌کنید، خطر نقض این اطلاعات را کاهش می‌دهد.

حساب در معرض خطر

برخی از افراد حساب های پی پال خود را می بندند زیرا در معرض خطر قرار گرفته است و به دلایل ایمنی می خواهند آن را ببندند. کاربران تجاری ممکن است بخواهند حسابی را ببندند که برای کسب و کاری که دیگر تجارت نمی کند باز شده است. کاربران همچنین ممکن است انتخاب کنند که حساب PayPal خود را ببندند، زیرا آنها به درگاه پرداخت جایگزین، مانند Venmo یا Stripe تغییر مکان داده اند.

ایمیل متفاوت

پس از آشنایی با نحوه حذف حساب پی پال شاید فقط می خواهید یک حساب پی پال جدید با آدرس ایمیل دیگری باز کنید. اگر هر یک از این دلایل برای شما صدق می کند، می خواهید بدانید که چگونه حساب PayPal را ببندید.

نحوه حذف حساب پی پال

آنچه باید قبل از بستن حساب خود بدانید

مهمترین چیزی که قبل از بستن حساب پی پال خود باید بدانید این است که پس از بسته شدن، برای همیشه بسته می شود. شما حساب پی پال خود را غیرفعال نمی کنید. غیرفعال کردن اغلب به این معنی است که در صورت نیاز، یک حساب می تواند بعداً دوباره فعال شود. باید توجه داشت که این گزینه در خصوص حساب پی پال صادق نیست. پس از حذف یک حساب، برای همیشه بسته می شود.

همه چیز برای همیشه حذف خواهد شد

از آنجایی که در حال نحوه حذف حساب پی پال خود به صورت دائمی هستید، هر چیزی که به حساب شما مرتبط است برای همیشه حذف خواهد شد. این بدان معناست که تاریخچه تراکنش شما از بین خواهد رفت. بنابراین، اگر فکر می‌کنید در آینده‌ای به آن نیاز خواهید داشت، ممکن است ایده خوبی باشد که از صفحه‌نمایش عکس بگیرید، آن را چاپ کنید یا تاریخچه تراکنش‌های خود را ذخیره سازید.

 پس از بسته شدن حساب  PayPal، حتی اگر یک حساب PayPal جدید با استفاده از همان آدرس ایمیل باز کنید، دیگر نمی توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

حساب باید از وب حذف شود

همچنین برای بستن حساب پی پال خود، باید از لپ تاپ یا رایانه برای دسترسی به حساب پی پال خود از وب استفاده کنید. نمی توانید حساب PayPal خود را از برنامه Android یا iOS حذف کنید.

پیشنهاد مطالعه:انتقال پول از پی پال به پرفکت مانی

شما باید تمام مشکلات حساب را حل کنید

قبل از اینکه بخواهید حساب پی پال خود را ببندید، مطمئن شوید که هیچ مشکل حل نشده ای در حساب شما وجود ندارد. این شامل مانده های معوقی است که باید پرداخت شود یا مشکلات حل نشده ای که باید با خدمات مشتری برطرف شوند. اگر مشکلات حل نشده ای در ارتباط با حساب شما وجود داشته باشد، نمی توانید با توجه به نحوه حذف حساب پی پال اقدام کنید. هر گونه درخواست پول پرداخت نشده نیز به طور خودکار لغو می شود.

مطمئن شوید که موجودی خود را برداشت کنید

آخرین کاری که باید قبل از بستن حساب پی پال خود انجام دهید برداشت یا جمع آوری کل موجودی پی پال است. می توانید این کار را با خرج کردن موجودی خود یا با انتقال آن به حساب بانکی یا PayPal دیگر انجام دهید. شما همچنین می توانید از پی پال درخواست چک کنید، اما برای این گزینه باید هزینه کمی بپردازید.

نحوه حذف حساب پی پال

بعد از حذف حساب پی پال چه میشود؟

هنگام استفاده از نحوه حذف حساب پی پال پس از بستن حساب پی پال خود، دیگر نمی توانید به آن دسترسی داشته باشید. سابقه تراکنش شما با پی پال از بین خواهد رفت. درخواست های پولی که پرداخت نشده اند به طور خودکار حذف خواهند شد. پرداخت های آنلاین آینده را نمی توان با استفاده از حساب حذف شده PayPal انجام داد. همچنین کدهای بازخرید یا کوپن های استفاده نشده را از دست می دهید.

در صورت نیاز، می توانید یک حساب پی پال جدید ایجاد کنید (حتی می توانید از همان آدرس ایمیل استفاده کنید)، اما نمی توانید هیچ اطلاعاتی را از حساب قبلی مشاهده کنید. بهتر است پیش از هر اقدامی، ابتدا با کارشناسان این حوزه مشورت کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد