سود فوق العاده پی پال از پرداخت های موبایلی

سود فوق العاده پی پال از پرداخت های موبایلی

توسط : تیم خبری
2,504

افزایش پرداخت های مالی از طریق تلفن های همراه، موجب شده است تا شرکت پی پال سود خوبی را تجربه کند. کمپانی پی پال در گزارش مالی سه ماهه خود اعلام کرد که سود خوبی از طریق پرداخت های موبایلی به دست آورده است و پیش بینی می شود در طول سال این درآمد افزایش نیز یابد.

پیشرفت پی پال در زمینه پرداخت های الکترونیکی

این شرکت بزرگ، در سال های گذشته تلاش زیادی کرده است تا از طریق خرید شرکت های دیگر و عقد قرارداد های مالی، مشتریان بیشتری را جذب کند. خصوصا در زمینه پرداخت های موبایلی، کمپانی آمریکایی تلاش های زیادی انجام داد و ظاهرا حالا مزد زحمات خود را گرفته است.

مندز یکی از آنالیزور های اقتصادی، دراینباره می گوید: "این اتفاق برای تمام مدیران ارشد پی پال بسیار خوشایند بود."

پس از اینکه پی پال سود خود را اعلام کرد، دقیقا یک ساعت بعد سهام این کمپانی رشد 3.9 درصدی را تجربه کرد.

پی پال در سال 2015 راه خود را در زمینه بازاریابی آنلاین از eBay جدا کرد و با تمهیدات مالی مناسبی که برای  والدین، کسب و کار های کوچک و دیگر مشتریان در نظر گرفت، باعث شد تا پرداخت های مالی با سهولت و امنیت بیشتری صورت گیرد و اینگونه نام خود را بیش از پیش بر سر زبان ها انداخت.

پی پال در سال های اخیر با شرکت های بزرگی مانند مستر کارت، ویزا، گوگل آلفابت، اسکایپ و فیسبوک قرارداد همکاری امضا کرده است و همین شرکت ها در پرداخت های موبایلی تاثیر به سزایی دارند. به تازگی سهام شرکت سازنده برنامه Venmo نیز توسط پی پال خریداری شده است؛ این برنامه پرداخت های مالی افراد را از طریق تلفن های همراه پردازش و انجام می دهد و به همین دلیل این برنامه محبوبیت روزافزونی بین افراد و خصوصا جوانان دارد.

دن شولمن یکی از مدیران ارشد این کمپانی می گوید:"ما دارای ترازنامه بسیار قوی هستیم و این یک سلاح بالقوه برای ماست زیرا ما به رقابت هایی که در آینده با کمپانی های دیگر خواهیم داشت، فکر می کنیم."

سود تعدیل شده این شرکت آمریکایی در سه ماهه گذشته، 32 درصد رشد داشته است و به عبارتی دیگر هر سهم آن 46 سنت افزایش پیدا کرده است. تحلیلگران بازار پیش بینی می کردند که سهام این شرکت نهایتا 43 سنت افزایش پیدا کند اما آمار و ارقام واقعی حتی از پیش بینی تحلیلگران نیز جلوتر زده است. پی پال بخش بزرگی از این سود را مدیون پرداخت های تلفن های همراه است و حتما در آینده برنامه های بیشتری در این زمینه خواهد داشت.


منبع: سایت Independent.co.uk با عنوان Paypal reports strong third quarter profits thanks to sharp growth in mobile payments

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد