آیا هزینه ارسال نمره تافل و گری به دانشگاه ها افزایش دارد؟

آیا هزینه ارسال نمره تافل و گری به دانشگاه ها افزایش دارد؟

توسط : تیم خبری
1,211

کسانی که قصد دارند نمره آزمون های TOFFL یا GRE را به دانشگاه های بین المللی ارسال کنند، باید هزینه ای را پرداخت کنند. این هزینه در سال 2023 با 5 دلار افزایش همراه بوده است. این افزایش هزینه ارسال نمرات، توسط موسسه ETS به صورت رسمی اعلام شده است. بنابراین، متقاضیان تحصیل در دانشگاه های خارجی، باید برای ارسال نمره تافل برای هر دانشگاه 25 دلار و جهت ارائه نمره آزمون GRE 35 دلار پرداخت کنند.

ارسال نمره تافل به دانشگاه

آیا مدرک تافل یا گری گرفته اید و نمی دانید چگونه نمرات خود را به دانشگاه ها ارسال کنید؟ به دنبال آن هستید که بدانید هزینه ارسال نمرات این آزمون ها چقدر است؟ هنگامی که تصمیم دارید امتیاز تافل را ارسال کنید، می توانید حداکثر چهار دانشگاه را انتخاب کنید که نمرات تافل به صورت رایگان برای آنها ارسال خواهد شد.
هزینه ارسال این گزارش امتیازات شامل هزینه ثبت نام شما می شود و این تنها زمانی است که می توانید امتیازات را به صورت رایگان ارسال کنید. اگر پس از ثبت نام در تافل، نظر خود را در مورد اینکه نمره خود را به کدام دانشگاه ارسال کنید، تغییر دادید، می توانید تا ساعت 10 شب روز قبل از امتحان، تغییرات را به صورت رایگان انجام دهید. 

شما این امکان را دارید تا این کار را با ورود به حساب آنلاین خود و انتخاب "مشاهده سفارشات" در صفحه اصلی انجام دهید. تغییر محل ارسال نمرات شما بعد از ساعت 10 شب روز قبل از امتحان و همچنین ارسال نمرات پس از شرکت در تافل یا انتخاب بیش از چهار دانشگاه در طول ثبت نام، پیش از این 20 دلار برای هر گزارش نمره تافل هزینه داشت که با اعلام ETS به 25 دلار رسیده است.

چه مدت طول می کشد تا دانشگاه ها نمرات تافل شما را دریافت کنند؟

بر خلاف بسیاری از آزمون‌ های استاندارد دیگر، گزارش ‌های نمره تافل را فقط می‌توان از طریق پست به دانشگاه ارسال کرد. نمرات رسمی را نمی توان از طریق ایمیل فرستاد. این بدان معنی است که چندین هفته طول می کشد تا نمرات شما به دانشگاه ها برسد.

اگر انتخاب کنید قبل از شرکت در تافل نمرات خود را به کدام دانشگاه ارسال کنید، گزارش نمره شما 11 روز پس از شرکت در آزمون به مراکزی که تعیین کرده اید پست می شود. اگر بعد از دریافت نمرات خود تصمیم به ارسال گزارش نمره به دانشگاه ها را دارید، گزارش نمره تافل شما 3 تا 5 روز کاری پس از دریافت درخواست شما پست خواهد شد.

دریافت نمرات تافل در مهلت تعیین شده

دریافت نمرات تافل در مهلت تعیین شده

مطمئن شوید که نمرات تافل شما در مهلت های درخواست دریافت می شود. حتی اگر ده ها ساعت را صرف مطالعه کنید و نمره عالی تافل را کسب کنید، اگر دانشگاه ها نمرات شما را به موقع دریافت نکنند، همه تلاش شما از بین می رود. 

به یاد داشته باشید که هم زمان لازم برای ارسال امتیازات توسط ETS از طریق پست را در نظر بگیرید. اگر مطمئن نیستید که چقدر طول می کشد تا نمرات تافل شما به یک کشور خاص برسد، می توانید زمان های تخمینی را به صورت آنلاین جستجو کنید. همیشه بهتر است نمرات خود را قبل از مهلت مقرر ثبت کنید.

نحوه ارسال نمرات تافل

فرقی نمی‌کند قبل یا بعد از امتحان، نمرات خود را به کدام دانشگاه ارسال کنید، فرآیند ارسال نمرات تافل بسیار ساده و سریع است. قبل از شرکت در تافل، می توانید حداکثر چهار دانشگاه را انتخاب کنید تا نمرات خود را به صورت رایگان به آنها بفرستید. 

ارسال نمرات تافل به بیش از چهار مرکز، 25 دلار برای هر گزارش نمره هزینه دارد. نمرات تافل شما تا دو سال پس از شرکت در آزمون معتبر خواهد بود. هنگام ثبت نام در تافل، به یاد داشته باشید که تاریخ آزمونی را انتخاب کنید که زمان کافی برای دریافت نمرات شما قبل از مهلت درخواست ارائه دهد. 

هزینه ارسال نمره GRE

هزینه ارسال نمره GRE

GRE  یکی از مهم ترین امتحانات دوره های کارشناسی ارشد است که توسط ETS اداره می شود و هزاران دانشکده تحصیلات تکمیلی و بازرگانی برای پذیرش از آن استفاده می کنند. پس از اتمام آزمون  GRE، می توانید نمرات گری را به کالج های مورد نظر خود ارسال کنید. 

در روز آخر می توانید حداکثر 4 موسسه را به صورت رایگان یا با حامیان جهت کمک هزینه تحصیلی انتخاب کنید تا نمرات خود را به عنوان بخشی از هزینه آزمون بپذیرند. آزمون‌های GRE معیارهای منسجم و عینی هستند که به دانشگاه ها راهی برای مقایسه دانشجویان با سوابق و تجربیات مختلف را می‌دهند.

 ارسال نمرات GRE به دانشگاه ها قبل از پایان مهلت به تصمیم گیری در مورد پذیرش کمک می کند. همچنین دانشگاه ها یا کالج ها را تأیید و حمایت می کند تا مشخص کنند کدام یک از متقاضیان از نظر آکادمیک برای تحصیل در سطح تحصیلات تکمیلی آماده هستند. 

نحوه ارسال نمرات GRE به کالج ها 

نحوه ارسال نمرات GRE به کالج ها 

اگر در آزمون کامپیوتری شرکت کرده باشید، پس از اتمام آزمون، نمرات غیررسمی شفاهی GRE  خود را دریافت خواهید کرد. همچنین نمره رسمی GRE، از جمله نمره نوشتن تحلیلی، 10 تا 15 روز بعد در حساب ETS شما ظاهر می شود.

اگر یک آزمون GRE کاغذی داده باشید، گزارش نمره رسمی شما 5 هفته پس از شرکت در آزمون در حساب ETS  شما قابل رویت می شود. این نوع آزمون، نمرات غیر رسمی را پس از اتمام آزمون ارائه نمی دهد.  دانشجویان بین المللی که برنامه کارشناسی ارشد خود را در خارج از کشور دنبال می کنند، باید برای ارسال نمرات GRE به کالج ها اقدام کنند. پس از تکمیل آزمون، نمرات خواندنی شما در حساب ETS در دسترس خواهد بود. 

آنها ظرف 10 تا 15 روز از تاریخ آزمون شما به همه دانشگاه های منتخب ارسال می شوند. در اینجا روند ارسال نمرات ارائه می‌ شود. توجه داشته باشید که طبق اعلام ETS در سال 2023، هزینه ارسال نمرات گری، به مبلغ 35 دلار تغییر یافته است. برای ارسال نمرات آزمون های TOFFL و GRE، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید و یا مراحل ارسال امتیازات خود را به ایشان بسپارید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد