صورت حساب مالیات شرکت پی پال بیش از 2.7 میلیون پوند افزایش می یابد

صورت حساب مالیات شرکت پی پال بیش از 2.7 میلیون پوند افزایش می یابد

توسط : تیم خبری
2,415

شرکت paypal بریتانیا، پس از بازبینی توسط سازمانHMRC، موافقت کرد که مالیات 3.1میلیون یورویی(2.7میلیون پوند) را پرداخت نماید.

تحقیقاتی که توسط طرح Wake up to Moneyشبکه ی بی بی سی انجام شده است، نشان می دهد که مالیات های شرکت های پرداخت های الکترونیکی، از میزان 181,000 یورو در سال 2016 تا مقدار 4.7 میلیون یورو افزایش داشته است.

پی پال دراین خصوص، در حساب های تازه ایجاد شده و تازه واردین خود می گوید که:سازمان HMRC وضعیت مالیات مستقیم شرکت را بررسی کرده است.

"در نهایت، این شرکت با این بازبینی و میزان مالیات موافقت کرده و بدهی های مورد نظر را پرداخت کرده است و در نتیجه درحال حاضر هیچ گونه تحقیقی در مورد این شرکت انجام نمی شود".

نظر فیلیپ هموند در مورد پی پالصدراعظم فیلیپ هموند،چشم انداز مالیاتی جدیدی را برای شرکت های بزرگ فناوری مطرح کرد چرا که این شرکت ها دائما از فرایند فروش در کشورهای دیگر و پرداخت مقدار جزیی مالیات در انگلیس انتقاد می کردند و دراین باره شکایت داشتند.

سازمان همکاری و توسعه ی اقتصادی در تلاش است که بتواند راهی برای مقابله با این مشکل پیدا کند، اما دراین باره باید به بحث با همه 36 عضو بپردازد تا بتواند موافقت آنها را بدست آورد.

آقای هموند در طول سخنرانی خود در میان حزب محافظه کار گفت که:" زمان صحبت و گفتگو رو به اتمام است، باید دست از طفره رفتن برداریم.اگر که نتوانیم به یک توافق همه جانبه دست پیدا کنیم، انگلستان خودش به تنهایی، به سراغ مالیات خدمات دیجیتالی می رود."

توییتر بریتانیا نیز بر اساس حساب های خود نشان می دهد که مالیات این شرکت از 815,000 پوند در سال 2016 به 2.4 میلیون پوند در سال گذشته رسیده است.

با این حال این شرکت اعلام داشته است که این شرایط نشان دهنده ی تغییرات مربوط به سال گذشته،به دور از هرگونه دخالت سازمان HMRC می باشد.

درآمد  بریتانیا با کاهش2.5 درصدی،درآمد به 77.4 میلیون پوند رسیده است و درنتیجه سود حاصله از این درآمد هم با کاهش3.7 درصدی به 2.5 میلیون پوند رسیده است.

افزایش سود پی پال

درآمد شرکت پی پال بریتانیا که از خدمات این شرکت برای گروه ها و کمپانی های دیگر فراهم می شود،چیزی فراتر از درآمد حاصله از دیگر معاملات بریتانیا می باشد.

تقسیمات درآمد نشان می دهد که درسال گذشته، درآمد با افزایش 8 درصدی به 36.7 میلیون یورو رسیده است، درحالی که سود بدست آمده از مالیات، از 1.2 میلیون یورو به 7.78 میلیون یورو رسیده است.

مالیات اضافی نیز با استفاده از 4.5 میلیون یورو پرداخت توسط یک شرکت وابسته، پوشش داده می شود.

در همین سال، شرکت مادر یعنی شرکت Pay Pal Inc، که در لیست بورس اوراق بهادار در نیویورک قرار گرفته بود، گزارش داد که درآمد این شرکت حدود13میلیون دلار بوده است و مالیات پرداخت شده ی این شرکت نیز 2.2میلیارد دلار بوده است.

که این مقدار حاصل از درآمد تفکیک نشده ی انگلستان و اروپا بوده است.

درپاسخ به بررسی مالیاتی شرکت پی پال، سخنگوی سازمان HMRC اعلام کرده است که:"ما درمورد مالیات دهندگان قابل شناسایی اظهار نظر نمی کنیم".

"ما مطمئن هستیم که کسب و کار های بزرگ،درست مانند هرکس دیگری،مالیات تعیین شده براساس قوانین بریتانیا را می پردازند و ما نیازی به تعیین کردن میزان کمتر نداریم"

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد