نتایج جستجو
برترین بورسیه های تحصیلی در روسیه
مقالات
توسط : تیم محتوا

علاوه بر 315000 نفری که در حال حاضر در این کشور زندگی می کنند. انتظار می رود که این تعداد به طور تصاعدی افزایش یابد و بسیاری از آنها تحصیل در رشته های پزشکی، مهندسی و فناوری اطلاعات را در دانشگاه های روسیه انتخاب کنند.

تحصیل در روسیه
مقالات
توسط : تیم محتوا

تحصیل در روسیه یکی از انتخاب های سودمند و معتبر است. می توانید مطمئن باشید که تمام دانش مورد نیاز خود را در موضوع انتخابی به دست خواهید آورد. روسیه دانشگاه های زیادی دارد

تحصیل در روسیه
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای تحصیل در خارج از کشور فکر می کنند به ذهن متبادر می شوند. با این حال، تحصیل در روسیه تجربه ای است که شما را بسیار فراتر از مقاصد گردشگری شناخته شده آن خواهد برد.

تحصیل در رشته پزشکی در روسیه
مقالات
توسط : تیم محتوا

رقابت شدید است و بسیاری از دانش آموزان با نمرات برجسته نمی توانند موقعیتی در دانشکده های پزشکی محلی کسب کنند. از همین روست که تحصیل در رشته پزشکی در روسیه دارای اهمیت بالایی است.

برترین دانشگاه ها و کالج های روسیه
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر به دنبال تحصیل در دانشگاه های برتر دنیا هستید، می توانید بهترین دانشگاه های روسیه را جستجو نمایید. تعداد زیادی از دانشگاه های معتبر و برجسته در روسیه یافت می شود

هزینه های دانشگاهی در روسیه
مقالات
توسط : تیم خبری

با بیست پیمنت همراه باشید تا درباره هزینه های زندگی دانشجویی نظیر هزینه خوراک و خوابگاه و ... در روسیه و شهریه دانشگاه های معتبر این کشور در زمینه پزشکی و مهندسی بیشتر بدانیم.

آشنایی با کشور روسیه
مقالات
توسط : تیم مهاجرتی

روسیه به عنوان یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین کشور های دنیا شناخته می شود که در حال حاضر سیاست های متنوعی را برای جذب گردشگران و حتی مهاجران در دستور کار قرار داده است. در این مطلب با کشور روسیه آشنا شوید...

راهنمای جامع تحصیل در روسیه
مقالات
توسط : تیم آموزشی

همه آنچه می بایست درباره باید ها و نباید ها، راه کار ها و چگونگی تحصیل در روسیه بدانید را مطالعه کنید. محدودیت ها و دیگر موانع موجود را بخوانید و درباره ساختار نظام آموزشی روسیه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

روسیه سناریوی قطع کردن اینترنت بین المللی خودش را آزمایش کرد!
اخبار
توسط : تیم خبری

روسیه اینترنت بین المللی را قطع می کند؛ در این هفته روسیه اقدام به آزمایش های زود هنگام برای بررسی اینترنت ملی خودش نمود تا مطمئن شود در زمان بروز مشکلات احتمالی شبکه ای امن و کاربردی را برای فعالیت اینترنت در دل خود خواهد داشت.