نتایج جستجو
8 استراتژی کسب درآمد با ارز دیجیتال
مقالات
توسط : تیم محتوا

با رشد مداوم از سال 2011 در مشارکت توسعه دهندگان، هجوم رسانه های اجتماعی و استارت آپ های رمزنگاری، راه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد. برای کشف نحوه کسب سود از ارزهای دیجیتال این مطلب از 20پیمنت را دنبال کنید.

دانشگاه‌ های ارزان دبی برای دانشجویان بین‌المللی
مقالات
توسط : تیم محتوا

دانشگاه‌ های ارزان دبی برای دانشجویان بین‌المللی که می‌خواهند تحصیلات عالی را در این شهر جهانی دنبال کنند، آرامش بخش است. دبی به دلیل شهرهای پیشرفته، کالج های سطح بالا و زیرساخت های پیشرفته، مقصدی برجسته برای دانشجویان بین المللی بوده است

رشته های تحصیلی ارزان در اروپا
مقالات
توسط : تیم محتوا

دانشگاه‌های ارزان و حتی رایگان در اروپا به دانشجویان بین‌المللی تحصیلات در سطح جهانی، فرصتی برای توسعه مهارت‌های زبانی مفید و البته تجربه‌ای فرهنگی منحصر به فرد و جذاب ارائه می‌دهند. در اینجا برترین دانشگاه های ارزان، رشته های تحصیلی ارزان در اروپا برای دانشجویان بین المللی آورده شده است.

دوج کوین ارزدیجیتال چیست
مقالات
توسط : تیم محتوا

در خواهیم گفت که Dogecoin چیست، چه کاری انجام می دهد، از کجا می آید و چگونه آن را خریداری کنید. در نظر داشته باشید که برای خرید دوج کوین، حتما از کارشناسان این صنعت راهنمایی دریافت کنید.

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

از همین روست که استفاده از سیستم های پرداخت مانند پرفکت مانی پیشنهاد می شود. در اینجا به شما نحوه خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی را خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات جامع تر می توانید از کارشناسان 20پیمنت مشورت بگیرید.

بهترین ارزهای هوش مصنوعی
مقالات
توسط : تیم محتوا

هوش مصنوعی به طور مداوم در حال تکامل است و ادغام آن با بلاک چین راه را برای پروژه های نوآورانه در فضای ارزهای دیجیتال هموار کرده است. در اینجا به بررسی بهترین ارزهای هوش مصنوعی می پردازیم.

چگونه با هوش مصنوعی کسب درآمد کنیم؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

این به کارآفرینان در انجام وظایف مختلف، از تجزیه و تحلیل داده ها تا ایجاد محتوا و توسعه استراتژی های بازاریابی کمک می کند. بنابراین، یک راه عالی برای درآمدزایی ارزی با هوش مصنوعی ظاهر شده است.

ارزهای دیجیتال بانک مرکزی
مقالات
توسط : تیم محتوا

در اینجا به بررسی نقش ارزهای دیجیتال در ارتقای شمول مالی جهانی، نقش آنها در تکامل و رشد اقتصادهای دیجیتال، تأثیرشان بر سیاست پولی و مالی جهانی و چگونگی ایجاد تعامل بین ارزهای دیجیتال توسط فناوران و سیاست گذاران می پردازیم.

کسب درآمد ارزی از Tumblr
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از این شبکه ها Tumblr است که به افراد اجازه می دهد پست های کوتاه، تصاویر و انواع دیگر محتوا را به اشتراک بگذارند و وب سایت ها و وبلاگ های شخصی خود را تبلیغ کنند. بنابراین، سوال این است که برای کسب درآمد از Tumblr چگونه باید عمل کرد؟

خدمات پرداخت ارزی به افغانستانی ها
اخبار
توسط : تیم خبری

سال های زیادی است که شاهد ورود مهاجران افغانستانی به ایران هستیم که با مقاصد کار، تحصیل یا تفریح وارد ایران شده و اقامت دریافت کرده اند. حتی بسیاری از این افراد، در اینجا مشغول کسب درآمد هستند. اما از آنجایی که کشورمان با موانع و تحریم های مالی مواجه است