همه چیز درباره Outschool

همه چیز درباره Outschool

توسط : تیم محتوا
1,468

والدین بیش از هر زمان دیگری وقت خود را در خانه با فرزندان خود می گذرانند و اغلب به دنبال راه هایی برای مشغول نگه داشتن بچه ها در هر سنی و یادگیری هستند. با قدرت کلاس های آنلاین زنده، گزینه های زیادی برای همه سنین برای یادگیری موضوعات مختلف وجود دارد. زبان آموزان آنلاین دوره هایی را در مورد موضوعات مورد علاقه خود انتخاب می کنند. جوامع یادگیری آنلاین مزایای بیشتری را برای بزرگسالان و معلمان ارائه می دهند. آنها علاوه بر کمک به تکمیل آموزش فرزندانشان، راهی مناسب مانند یادگیری  در سایت Outschool می یابند که برای حمایت از یادگیری و کسب درآمد اضافی با آموزش آنلاین به بزرگسالان ارائه می دهند.

Outschool  چیست؟

Outschool یک پلتفرم آموزشی است که معلمان هر موضوعی را با دانش آموزان در سراسر جهان برای انواع کلاس های جذاب گروه های کوچک آنلاین مرتبط می کند. این به بچه ها این فرصت را می دهد تا علایق خود را از طریق ویدیوی تعاملی و زنده توسط مربیان مجرب و مستقل کشف کنند.

محتوا برای انواع مختلف زبان آموزان جذاب است و موضوعات بی شماری وجود دارد. برای نام بردن از چند مورد: مهارت های زندگی (مانند کلوپ آشپزی آینده)، مطالعات اجتماعی (مانند کلوپ مطالعات عجیب و غریب)،  سازماندهی (مانند غلبه بر درهم و برهمی!)، هنرها و یک اردوی آموزشی کلاس اول کلاس اول !

آیا عضویت در Outschool رایگان است؟

می توانید به صورت رایگان به سایت Outschool بپیوندید. اگرچه اکثر دوره ها 10 تا 15 دلار هزینه دارند. دانشجویان می توانند با هزینه های مختلف در کلاس ها ثبت نام کنند. اکثر دوره های یکباره بسته به طول و محتوا حدود 10 تا 15 دلار برای هر دانش آموز هزینه دارند. شما می توانید 10 دلار تخفیف در اولین دوره خود با این کوپن مدرسه ای نیز دریافت کنید.

همچنین دانشجویان می توانند در دوره های ترم و مداوم ثبت نام کنند که قیمت آن ها با دوره های یکباره قابل مقایسه است. کلاس ها و تدریس خصوصی بین 15.00 تا 130.00 دلار در هر جلسه هزینه دارند. 30.29 دلار رایگان برای کالج فرزندتان از Upromise دریافت کنید. Upromise یک برنامه پاداش رایگان است که به خانواده ها کمک می کند برای ثبت نام در کالج پس انداز کنند. 

آیا Outschool یک برنامه معتبر است؟

آیا Outschool یک برنامه معتبر است؟

این برنامه سایت Outschool دارای اعتبار لازم است. می توانید در این برنامه به عنوان مدرس نیز کسب درآمد کنید. یا آنکه از Outschool  به عنوان بخشی از برنامه های آموزشی در خانه استفاده کرد.

Outschool for Organizations همچنین به سازمان‌های آموزشی (برنامه‌های تئاتر، اردوها، موزه‌ها، برنامه‌های بعد از مدرسه و غیره) اجازه می‌دهد تا با استفاده از پلتفرم Outschool برای کلاس‌های Zoom، حتی در مواردی که نمی‌توانند شخصاً در سازمان یا مدارس شرکت کنند، از خانواده‌ها حمایت و ارزش ارائه دهند.

مدارس و سازمان ها در سراسر جهان از سایت Outschool استفاده می کنند. در واقع Outschool.com پذیرای کاربران در بیش از 180 کشور است.

آیا Outschool بستر خوبی است؟

سایت Outschool یک پلت فرم عالی است. می توانید از دستگاه تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ خود به آن دسترسی داشته باشید. و تمام جلسات در زوم برگزار می شود که دانلود یا استفاده از آن در وب سایت زوم رایگان است.

پلت فرم Outschool ایمن است. این قانون با قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین در مورد کودکان زیر 13 سال مطابقت دارد و این محافظت ها را برای همه کودکانی که از سایت استفاده می کنند، گسترش می دهد. حدود 1 و 3 روز کاری طول می کشد تا برای Outschool تایید شود.

 

 پیشنهاد مطالعه: بهترین دانشگاه های دنیا در رشته روانشناسی

تدریس در کلاس های آنلاین با Outschool 

همه می توانند برای تدریس با سایت Outschool ثبت نام کنند. در حالی که هر مربی و کلاس قبل از دسترسی به پلتفرم Outschool بررسی و تأیید می شود، روند تبدیل شدن به یک معلم Outschool ساده است و باعث می شود شما به سرعت تدریس کنید. همه معلمان باید شرایط و صلاحیت های شغلی را داشته باشند که عبارتند از:

•    بررسی پیشینه مدرسه را تکمیل کنید
•    حداقل 18 سال سن داشته باشید
•    هیچ مدرک یا گواهی رسمی تدریس مورد نیاز نیست

چگونه مدرس سایت Outschool شویم؟

درخواست تنها به چند مرحله ساده نیاز دارد:

•    اطلاعات کلی درباره خودتان، مانند اینکه چرا به تدریس با Outschool علاقه دارید، ارسال کنید.
•    یک ویدیوی مقدماتی برای کارمندان ارسال کنید تا بررسی کنند.
•    برای بررسی پیشینه (که سالانه تمدید می شود) ارسال کنید.
•    اولین کلاس خود را برای تایید ارسال کنید.

پس از تأیید درخواست شما، باید ویدیوی مقدماتی دیگری را برای دانش آموزان آینده خود و والدین آنها بسازید.

چرا باید کلاس های آنلاین زنده تدریس کنم؟

چرا باید کلاس های آنلاین زنده تدریس کنم؟

چه به دنبال یک برنامه شغلی با ارزش باشید یا یک شغل تمام وقت انعطاف پذیرتر، آموزش با سایت Outschool مزایای زیادی دارد:

•    کار با یادگیرندگان با انگیزه (کودکانی که می خواهند زبان بیاموزند).
•    برنامه خود را با ساعات کاری انعطاف پذیر توسعه دهید.
•    هر چقدر که می خواهید آموزش دهید.
•    در مورد موضوعی که انتخاب می کنید تدریس کنید.

معلمان همچنین می توانند کلاس درس سنتی خود را با توسعه آموزش مناسب برای گروه های کوچک از طریق چت ویدیویی زنده گسترش دهند.

 پیشنهاد مطالعه: 8 استراتژی کسب درآمد با ارز دیجیتال

درآمد تدریس در سایت  Outschool

سایت Outschool  افتخار می کند که معلمان به طور متوسط 40 دلار در ساعت و میانگین درآمد ساعتی 60 دلار به ازای هر معلم / سازمان دریافت می کنند. برخی از افراد این کار را به شغل تمام وقت خود تبدیل کرده‌اند، بدون اینکه مجبور باشند ساعات کاری تمام وقت خود را انجام دهند. از آنجا که معلمان اندازه گروه و قیمت کلاس خود را تعیین می کنند، می توانند درآمد قابل توجهی با Outschool کسب کنند.

معلمان می توانند کلاس ها را در این سایت به صورت رایگان لیست کنند و می توانند خدماتی را به میزان دلخواه یا کمتر ارائه دهند. آنها قیمت های خود را برای کلاس ها لیست می کنند و بر تعداد شرکت کنندگان کنترل کامل دارند.

سایت Outschool  از ثبت نام 30٪ هزینه خدمات دریافت می کند. شما برای کلاس هایی که رزرو شده اند، یک هفته پس از تدریس کلاس، از طریق PayPal پرداخت می کنید.

راه های کسب درآمد از سایت Outschool

راه های کسب درآمد از سایت Outschool

در حالی که Outschool روشی کم تعهد برای آموزش است، اما هنوز زمان و برنامه ریزی می خواهد. راه های سریع و آسان برای کسب درآمد آنلاین به شرح ذیل است. 

•    نظرسنجی های آنلاین کوتاهی را در Swagbucks یا Upromise انجام دهید.
•    رونویسی
•    دستیار مجازی
•    نویسندگی

برای تمام خریدهایی که قبلاً آنلاین در سایت Outschool انجام داده‌اید، وجه نقد دریافت کنید. 1٪ تا 20٪ پول نقد یا بیشتر دریافت کنید. برنامه‌های پاداش خرید رایگان مانند MyPoints و Upromise این کار را بسیار آسان می‌کنند. با بیشتر سایت‌های پاداش، پول نقد، کارت‌های هدیه یا پی پال کسب می‌کنید. 

Codeyoung

Codeyoung کلاس های آنلاین برنامه نویسی را برای بچه ها ارائه می دهد. دوره ها برای گروه های سنی مختلف توزیع و تنظیم می شود. Codeacademy یک جایگزین مشابه برای زبان آموزان در تمام سنین است.

Udemy

Udemy دارای مجموعه گسترده ای از 183000 دوره ویدیویی آنلاین است که هر ماه اضافه شده است. Udemy با مجموعه‌ای از دوره‌های تجاری و فنی، از شرکت‌ها، دولت‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی پشتیبانی می‌کند. ضمن آنکه در سایت Outschool نیز این امکان را دارید تا درآمدی عالی داشته باشید.

Treehouse

Treehouse دارای کلاس های کدنویسی آنلاین برای یادگیری در خانه است. دارای دوره‌های ویدیویی به رهبری متخصصان برای مبتدیان و سایر سطوح مهارت در موضوعات مورد تقاضا برای توسعه‌دهندگان و طراحان است.

edX

edX آموزش از بهترین موسسات جهان و بیش از 160 دانشگاه عضو ارائه می دهد. تجربه یادگیری edX مبتنی بر علوم شناختی پیشرفته با بیش از دوجین ویژگی یادگیری متمایز است که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک می کند. برای کسب درآمد در سایت Outschool ثبت نام کرده و برای تدریس به این سایت بپیوندید.

برچسـب هـا : سایر ، سایت Outschool
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد