اپلیکیشن Books by AI

اپلیکیشن Books by AI

توسط : تیم محتوا
1,168

کتاب‌های نوشته شده توسط هوش مصنوعی ابزاری است که به کاربران امکان می‌دهد با کمک ChatGPT کتاب‌های جدیدی را با توجه به علایق خود بخوانند و ایجاد کنند. برای ایجاد یک کتاب، کاربران می توانند عنوانی را ارائه کنند و به صورت اختیاری دستورالعمل های اضافی را برای محتوا درج کنند. اپلیکیشن Books by AI یکی از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی است که می تواند در نوشتن کتاب شما را یاری کند.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

روش کار اپلیکیشن Books by AI

این ابزار یک نمای کلی کتاب و فهرست مطالب ایجاد می کند. فصل‌ها و محتوای بخش آن‌ها به‌صورت پویا هنگام خواندن کتاب توسط کاربر ایجاد می‌شوند. اگر کاربران از محتوای تولید شده ناراضی باشند یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشند، می‌توانند با نویسنده محتوا چت کنند.

این ویژگی تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند اطلاعات بیشتری را متناسب با علایق خاص خود دریافت کنند. همه کتاب‌هایی که با استفاده از اپلیکیشن Books by AI ایجاد می‌شوند در حال حاضر عمومی هستند و می‌توان آن‌ها را در صفحه اصلی یافت و بر اساس موضوعات مختلفی مانند هنر و تفریح، تجارت، علوم کامپیوتر، مطالعات فرهنگی و بسیاری دیگر از حوزه ها طبقه‌بندی شده است. 

این ابزار راهی راحت و در دسترس را برای کاربران فراهم می‌کند تا با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی درگیر شوند و موضوعات مختلف مورد علاقه را از طریق ایجاد و کشف کنند. بنابراین، امکان خواندن کتاب های سفارشی وجود دارد.

ایجاد کتاب با ابزار Books by AI

اگر می خواهید کتاب ایجاد کنید، شرحی از کتابی که می خواهید بخوانید را  ارائه دهید و هوش مصنوعی آن را برای شما می نویسد. زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و توضیحات کتاب را به آن زبان بنویسید. هرچه توصیفی تر باشید، نتیجه بهتری خواهید داشت. تنها چیزی که برای ایجاد یک کتاب جدید، متناسب با علایق شما نیاز دارید، شرح مختصری از محتویات آن خواهد بود. عنوان، فهرست مطالب و بقیه کتاب توسط اپلیکیشن Books by AI و هوش مصنوعی برای شما تولید می شود.

اپلیکیشن Books by AI

خواندن کتاب مورد علاقه

از خواندن کتاب موردنظر خود لذت ببرید. این سرویس توسط تیم کوچکی از علاقه مندان به هوش مصنوعی ایجاد شده است. می‌توانید کتاب‌هایی را که دیگران ایجاد کرده‌اند یا کتاب‌های خودتان را ایجاد کرده‌اند، کاوش و جستجو کنید.

هنگام ارائه توضیحات درباره خواندن یا خلق کتاب به همان اندازه دقیق باشید تا بهترین نتایج را به دست آورید.

شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن Books by AI

پذیرش شرایط

در اولین گام برای استفاده از این سایت، با دسترسی یا استفاده از وب‌سایت  booksbyai.app، موافقت می‌کنید که از این شرایط خدمات پیروی کنید و به آن متعهد باشید. اگر با این قوانین موافق نیستید، لطفاً از وب سایت استفاده نکنید.

پیشنهاد مطالعه:بزرگ ترین حراجی بلک فرایدی ترکیه در 2023

تغییرات در  قوانین

آنها در اپلیکیشن Books by AI و سایت خود، این حق را برای خود محفوظ می دارند که هر زمان که بخواهند این شرایط را اصلاح، بازبینی یا به روز کنند. هر گونه تغییر بلافاصله پس از ارسال در وب سایت قابل اجرا خواهد بود. ادامه استفاده شما از وب سایت پس از هر گونه تغییر به منزله پذیرش شرایط بازنگری شده توسط شما است.

 سیاست حفظ حریم خصوصی

استفاده شما از وب سایت نیز توسط سیاست حفظ حریم خصوصی سایت کنترل می شود. لطفاً سیاست حفظ حریم خصوصی را مرور کنید تا متوجه شوید که چگونه اطلاعات شما را جمع آوری، استفاده و محافظت می شود.

 ثبت نام کاربر

برخی از ویژگی های وب سایت ممکن است نیاز به ثبت نام کاربر داشته باشد. در صورت انتخاب ثبت نام، موافقت می کنید که اطلاعات دقیق و کاملی را در طول مراحل ثبت نام ارائه دهید و برای حفظ دقیق و به روز بودن آن، چنین اطلاعاتی را به روز کنید.

اپلیکیشن Books by AI

 محتوای تولید شده توسط کاربر

اگر در اپلیکیشن Books by AI و سایت به کاربران اجازه ارسال محتوا داده می شود، مسئولیت محتوایی که ارسال می کنید به عهده شماست. شما موافقت می کنید که محتوای غیرقانونی، ناپسند، افتراآمیز یا ناقض حقوق دیگران را ارسال نکنید. این سایت، حق حذف یا ویرایش محتوای تولید شده توسط کاربر را بنا به صلاحدید خود محفوظ می دارد.

پیشنهاد مطالعه:خرید PCB از سایت JLCPCB،پرداخت در سایت JLCPCB

 محدودیت مسئولیت

آنها به هیچ وجه مسئولیتی در قبال خسارات مستقیم، غیرمستقیم، اتفاقی، خاص، تبعی یا کیفری ناشی از استفاده یا ناتوانی شما در استفاده از وب سایت ندارند. ضمن آن که بنا به صلاحدید خود، در صورت هر گونه خطایی دسترسی شما به وب سایت را به هر دلیلی، بدون اطلاع قبلی، قطع یا تعلیق خواهند کرد.

جمع بندی

به سادگی می توانید به آدرس booksbyai.app مراجعه کنید و در سایت یا اپلیکیشن Books by AI آنها حساب کاربری خود را ایجاد کنید. سپس برای ایجاد کتاب مورد علاقه خود یا خواندن کتابی که دوست دارید، از این هوش مصنوعی بهره ببرید.

 

برچسـب هـا : سایر ، اپلیکیشن Books by AI
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد