امکانات و ویژگی های revoicer

امکانات و ویژگی های revoicer

توسط : تیم محتوا
1,150

Revoicer یک برنامه متن به گفتار پیشرفته است که به کاربران اجازه می دهد متن را به فایل های صوتی در زمان واقعی تبدیل کنند. این پلت فرمی را فراهم می کند که در آن می توانید صدای انسان یا صدای هوش مصنوعی را از میان صداهای مختلف موجود انتخاب کنید. سایت Revoicer برای ایجاد پادکست، ویدیوهای یوتیوب، ویدیوهای توضیحی، دوره های آموزش الکترونیکی، کتاب های صوتی و محتوای رسانه های اجتماعی عالی است.

هزینه Revoicer 

در حالی که نسخه رایگان Revoicer وجود دارد که طیف محدودی از ویژگی ها را ارائه می دهد، برای مجموعه کاملی از قابلیت ها، یکی از بسته های پولی آنها را در نظر بگیرید. قیمت دقیق می تواند متفاوت باشد، بنابراین بهتر است وب سایت آنها را برای آخرین هزینه ها بررسی کنید.

نحوه نصب و استفاده از Revoicer 

نصب Revoicer ساده است، چه در مک، اندروید یا سایر سیستم عامل ها. شما به سادگی می توانید وارد سایت Revoicer شوید، نسخه سازگار را دانلود کنید و دستورالعمل های نصب را دنبال نمایید. برای استفاده از این برنامه مراحل ذیل را دنبال کنید.

مرحله 1: متن خود را جایگذاری کنید.

فقط متنی را که می خواهید به صدا تبدیل شود در برنامه Revoicer جایگذاری کنید.

امکانات و ویژگی های revoicer

مرحله 2: یک صدای تبدیل متن به گفتار هوش مصنوعی را انتخاب کنید.

این پلتفرم بیش از 80 صدای هوش مصنوعی را به چند زبان ارائه می دهد تا شما از بین آنها یکی را برگزینید. می‌توانید پیش‌نمایش هر صدا را برای شنیدن و پیدا کردن صدایی که به بهترین وجه با نام تجاری شما مطابقت دارد، ببینید.

امکانات و ویژگی های revoicer

مرحله 3: برای تولید و گوش دادن، روی Generate کلیک کنید و تمام!

می‌توانید صداگذاری را مستقیماً از سایت Revoicer پخش کنید تا ببینید آیا آن را دوست دارید یا می‌خواهید صدای دیگری را امتحان کنید. پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که صدای جدید خود را دانلود کنید و از آن برای پروژه های خود استفاده کنید.

امکانات و ویژگی های revoicer

احساسات واقعاً انسانی در هر صدایی ایجاد می شود و زندگی را به صدای شما می بخشد. صداهای هوش مصنوعی این برنامه دارای عناصری هستند که صدا را طبیعی می‌سازند و تمام عبارات و لحن‌های مورد نیاز برای درگیر کردن بیشتر مردم در محتوای شما را دارند!

ویژگی های کاربردی در یک نگاه

•    بیش از 80 صدای انسان‌ساز از متن به گفتار دارد.

•    به زبان انگلیسی و بیش از 40 زبان دیگر کار می کند.

•    نوع صدا، زیر و بم و سرعت را سفارشی کنید.

•    احساسات را در لحن صدای هوش مصنوعی اضافه کنید. 

•    توسط موتور تبدیل متن به گفتار، احساسات مبتنی بر هوش مصنوعی  جدید

•    برنامه 100% آنلاین 

سایتRevoicer  مناسب چه کسانی است؟

بازاریابان

با سایت Revoicer نه تنها سریع‌تر کار می‌کنید، بلکه هوشمندتر هم می‌شوید. دیگر نیازی به برون سپاری و روزهای انتظار برای فایل های صوتی شما نیست. شما می توانید چشم انداز خود را تنها با چند کلیک عملی کنید. 2-3 صدای مختلف را برای هر پروژه تست کنید و بالاترین نسخه تبدیل را پیدا کنید.

معلمان و دانش آموزان

با Revoicer می توانید به راحتی هر درس را به صوتی یا تصویری جذاب تبدیل کنید. درس‌های شما جذاب‌تر و آسان‌تر خواهد شد. دانش آموزان می توانند در هر کجا که هستند، در سفر به محل کار یا استراحت در خانه، به درس گوش دهند.

نویسندگان

از زمان سپیده دم، مردم دور آتش جمع می‌شدند و به داستان ‌ها گوش می‌دادند. ما انسان ‌ها به شنیدن داستان ‌ها عادت کرده‌ایم. دلیل اینکه کتاب ‌های صوتی روز به روز محبوب ‌تر می‌شوند نیز همین است. با استفاده از سایت  Revoicer، ایجاد کتاب‌های صوتی جذاب به سادگی انتخاب یک کتاب صوتی است. 

پشتیبانی مشتری

با  Revoicer، می توانید صداهای از پیش ضبط شده را برای سؤالات متداول خود در پلتفرم میز پشتیبانی یا وب سایت خود ایجاد کنید. مشتریان شما احساس می کنند که شما شخصاً به آنها پاسخ می دهید و این باعث می شود که کل تجربه پشتیبانی مشتری برای همه افراد درگیر رضایت بخش تر شود.

عملکردهای سایت 

80+  صداهای هوش مصنوعی:

شگفت انگیزترین مجموعه از AI متن به گفتار صداهای آنلاین! این برنامه دارای صدای مردانه، زنانه و کودکان است.

تغییر سرعت گفتار:

صحبت کردن سریع تر،. آهسته تر، فریاد زدن یا حتی زمزمه کردن، مشکلی با موتور AI سنتز کننده صدای Revoicer  وجود ندارد!

احساسات صوتی:

گاهی اوقات به یک لحن جدی نیاز دارید و در موارد دیگر به لحن شادتری برای صداهای هوش مصنوعی خود نیاز دارید، با سایت Revoicer می توانید طبیعی ترین متن را برای صدای انسان ایجاد کنید!

امکانات و ویژگی های revoicer

بیش از 40 زبان

آلمانی، فرانسوی، هلندی، اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، عربی، ماندارین، دانمارکی، انگلیسی، ایسلندی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، رومانیایی، روسی، سوئدی، ترکی، ولزی و غیره

لهجه های چندگانه

Revoicer  دارای چندین لهجه انگلیسی مانند: آمریکایی، بریتانیایی، کانادایی، استرالیایی، هندی، آفریقای جنوبی و لهجه ایرلندی است. از این لهجه‌ ها برای افزودن لایه‌ ای خاص به متن خود به صداهای گفتاری استفاده کنید. 

کلمات و مکث ها

تنها با چند کلیک روی کلمات خاص یا حتی عبارات کامل تأکید کنید. برای ایجاد تنش و تنظیم لحن مناسب، مکث هایی با طول های مختلف به صداهای خود اضافه کنید.

تبدیل متن به گفتار آنلاین

صداگذاری در سایت Revoicer اجرای احساسی و متقاعد کننده ای را ارائه می دهد که از یک صداپیشه سنتی انتظار دارید، اما برای کسری از زمان و هزینه صورت می گیرد. صداهای مبتنی بر گفتار هوش مصنوعی به شما این توانایی را می‌ دهد که تعامل ایجاد کنید، ویژگی ‌ها را ارائه دهید، علاقه‌ مندی ایجاد کنید یا مشتریان را از طریق گزینه‌ های هیجان ‌انگیز تنها با چند کلیک راهنمایی کنید.

در بسیاری مواقع، شما نیاز به فروش نرم یا سخت دارید. صدای مناسبی را که متناسب با نیازهای خود باشد در Revoicer پیدا خواهید کرد. استفاده ساده، اما با ارائه سفارشی سازی بی پایان، Revoicer  را به بهترین انتخاب برای هر ویدیوی فروش تبدیل کرده است.

پیشنهاد مطالعه:اخذ تاییدیه ICF و پرداخت هزینه آن

ایجاد صدای صوتی دمو

با سایت  Revoicer، توسعه دهندگان محصول می توانند به راحتی صداهای صوتی برای دموها ایجاد کنند و به ویدیوها برای آموزش کارمندان یا مشتریان جدید کمک کنند. خواه برای بهبود تجربه کاربر یا توضیح ویژگی های جدید باشد، نسخه آزمایشی و ویدیوهای کمکی بخش ضروری یک محصول خوب هستند.

Revoicer ایجاد صداهای صوتی را آسان و سریع می کند، بنابراین می توانید روی ساخت محصولات عالی تمرکز کنید.

تهیه فایل های صوتی جذاب 

Revoicer  تغییر دروس خود را برای مربیان آسان می کند. اطلاعات مهم را به ویدیوهای جذاب تبدیل کنید، صدا را به نمایش اسلاید اضافه کنید، به دانش‌آموزان درس‌های گوش دادن در حال حرکت بدهید یا ترجمه‌هایی را به چندین زبان برای دسترسی بهتر ارائه دهید. دانش‌آموزان می‌توانند در حین دویدن، در اتوبوس یا مترو یا حتی در حین بازی به درس‌های صوتی گوش دهند.

آگهی های بازرگانی  videoDotTV

وقتی آماده هستید که تلاش های بازاریابی خود را به سطح بعدی ببرید، تبلیغات تلویزیونی اغلب انتخاب هوشمندانه ای هستند. سایت Revoicer  به شما این امکان را می دهد که متن صوتی را به صحنه هایی که بازیگران اضافه کنید، بنابراین می توانید گزینه های تبلیغاتی خود را گسترش دهید و حتی به بودجه خاص تری پایبند باشید. این می تواند برای مشاغل مختلف مناسب باشد.

امکانات و ویژگی های revoicer

صداهای خاص با هوش مصنوعی

اگر صدایی می خواهید، در Revoicer می‌توانید تعداد زیادی از متن به صداهای گفتاری هوش مصنوعی را برای آن‌ها پیدا کنید. Voiceover  برای یک مستند قدرتمند بسیار مهم است. برای انتقال اطلاعات مهم، به روایتی نیاز دارید که توجه مخاطبان شما را جلب کند و آن را حفظ کند.

خواه برای موضوعات تجاری یا آموزشی باشد، Revoicer  به گسترش توانایی شما برای گفتن یک داستان منسجم کمک می کند. ضمن آنکه Revoicer  به شما امکان می دهد آثار مکتوب خود را به کتاب های شنیداری حرفه ای تبدیل کنید که می توانید از آنها در خانه، ماشین یا حتی در حال حرکت لذت ببرید.

موتور مبتنی بر احساسات نوشتار به گفتار هوش مصنوعی سایتRevoicer   فقط متن را به طور واضح و طبیعی منتقل نمی کند. همچنین احساسات را به آهنگ صدا اضافه می کند و آن را برای ایجاد کتاب های صوتی عالی خواهد کرد. این نکات حتی در تجارت الکترونیک بسیار مهم است که بینندگان شما بتوانند با صدای ویدیو شناسایی شوند.

پیشنهاد مطالعه:چگونه با هوش مصنوعی کسب درآمد کنیم؟

پادکست های جذاب

حدود 60 درصد از مصرف کنندگان از گوش دادن به پادکست ها به صورت روزانه لذت می برند. اگر به دنبال رشد نام تجاری پادکست خود با تبلیغات سفارشی، محتوا یا قطعات صوتی هستید، Revoicer  به شما پشتیبانی بیشتری می‌کند تا واقعاً مردم را هیجان زده کنید. مهمتر از آن، این امکان را به شما می دهد تا یک تجربه پادکست حرفه ای تری ایجاد سازید.

تبلیغات ویدیو دات ویدیو

اگر می‌خواهید صداگذاری تبلیغات ویدیویی خود را به صورت جداگانه آزمایش کنید، اما به این نتیجه رسیدید که نمی‌توانید این کار را انجام دهید زیرا هزینه آن بسیار زیاد است، سایت Revoicer  برای شما مناسب است. صداها، لهجه‌ها، سرعت‌ها و احساسات مختلف را انتخاب کنید تا ببینید کدامیک برای مخاطبان شما بهتر عمل می‌کند.

امکانات و ویژگی های revoicer

 تفاوت بین Revoicer و سایر نرم افزارهای متن به گفتار چیست؟

برخلاف بسیاری از راه‌ حل‌های آنلاین متن به گفتار، سایتRevoicer  صدایی با کیفیت بالاتر و صدایی شبیه تر به صدای انسانی ارائه می‌دهد. این فناوری از طیف گسترده ای از زبان ها پشتیبانی می کند. ویژگی‌های تبدیل متن به گفتار فعال‌شده با صدا نیز تمایزهای کلیدی آن هستند.

در حالی که ابزارهای متعدد TTS مانند  Speechelo، NaturalReader  و نرم افزار صوتی متن به گفتار وجود دارد، بهترین راه حل هوش مصنوعی به نیازهای خاص شما بستگی دارد. Revoicer به دلیل صدای با کیفیت بالا و گزینه های سفارشی سازی متمایز است.

واقعی ترین صدای TTS چیست؟

سایتRevoicer  با تولید کننده صدای هوش مصنوعی خود به دلیل تولید یکی از واقعی ترین و طبیعی ترین خروجی های صوتی مشهور است. با این حال، Text-to-Speech Google و TTS Microsoft Azure نیز کیفیت های صوتی رقابتی شبیه به انسان را ارائه می دهند.

البته باید گفت، چندین برنامه متن به گفتار رایگان مانند Murf و NaturalReader Free وجود دارد. به یاد داشته باشید، اینها اغلب محدودیت‌هایی دارند و ممکن است سطح کیفیت یا گزینه‌های سفارشی‌سازی مشابه نسخه‌های پریمیوم را ارائه ندهند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ارزهای هوش مصنوعی

بهترین صداهای متن به گفتار 

بهترین نوع صدا به نیازهای خاص شما بستگی دارد. برخی از برترین صداهای TTS از آمازون، اپل و گوگل می آیند. با این حال، سایت Revoicer به شما امکان می دهد صدای خود را تولید کنید و امکانات بی پایانی برای شخصی سازی در اختیار شما قرار می دهد. 

مزایای متن به گفتار فعال شده با صدا چیست؟

TTS فعال شده با صدا، مانند سایت Revoicer، دسترسی بیشتری را ارائه می دهد. این به سازندگان محتوا اجازه می‌دهد تا برای ویدیوها روایت کنند و زیرنویس بسازند و به ویرایش ویدیو برای پلتفرم‌هایی مانند TikTok و YouTube کمک کنند.

در نتیجه، Revoicer یک ابزار متن به گفتار چشمگیر با کاربردهای متنوع است. چه مبتدی باشید که به دنبال ایجاد آموزش هستید، یا یک تولید کننده محتوای با تجربه که مایل به کنترل بیشتر بر روی نوع صدا است، Revoicer یک نکته ارزشمند است.
 

 

برچسـب هـا : سایر ، سایت Revoicer
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد