خرید PCB از سایت JLCPCB،پرداخت در سایت JLCPCB

خرید PCB از سایت JLCPCB،پرداخت در سایت JLCPCB

توسط : تیم محتوا
1,284

هدف کمپانی JLC تسریع نوآوری سخت افزار با ارائه خدمات الکترونیکی یکپارچه به میلیون ها شرکت، مؤسسه تحقیقاتی و مهندسان از جمله نرم افزار EDA، تولید PCB، مونتاژ PCB، چاپ سه بعدی و ماشینکاری CNC است. JLC تولید انعطاف پذیر را از طریق ادغام فناوری دیجیتال، پلت فرم سفارشی خود، تولید خودکار و انبارداری هوشمند توانمند می سازد. این آنها را قادر می‌سازد تا خواسته‌ های مشتری برای نمونه‌ های اولیه را به اجرا درآورد و به صورت سفارشی و با کیفیت بالا، PCB ها را به سرعت تحویل دهد. می توانید برای خرید PCB  از سایت JLCPCB از طریق 20پیمنت اقدام کنید. پرداخت در سایت JLCPCB نیز از طریق کارشناسان 20پیمنت بسیار آسان خواهد بود.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

خدمات کم ‌هزینه و سریع JLCPCB به شما اجازه می‌دهد تا فرصت ‌های طراحی مختلف را تکرار کنید. قدرت کارخانه های هوشمند پیشرفته و تجهیزات تمام اتوماتیک این شرکت اعتبار بالایی به آن بخشیده است. آنها سفارش مشتریان را در کمترین زمان تولید کرده و به سرعت مونتاژ می کنند. در حالی که کیفیت PCB ها در سطح بالایی قرار داد. بدین ترتیب، آنها به تحویل سریع و به موقع شناخته می شوند و اغلب سفارشات را به موقع می فرستند.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

سفارشی کردن PCB

سفارش PCB در JLCPCB بسیار آسان است. اگر قصد خرید PCB  از سایت JLCPCB را دارید می توانید  به صورت آنلاین سفارش برد خود را ثبت کرده و درخواست خود را به صورت فایل در این سایت آپلود کنید. این سایت تمامی روند کار از ثبت سفارش تا آماده سازی و ارسال را اطلاع رسانی می کند. بنابراین هر مرحله را می توان در JLCPCB ردیابی و اطلاع رسانی کرد.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

پشتیبانی کارآمد JLC

اگر در هر مرحله از کار، نیاز به دریافت راهنمایی و مشاوره دارید، می توانید با تیم پشتیبانی مشتریان به صورت 24 ساعته از طریق تلفن، چت زنده یا ایمیل تماس بگیرید. پرسنل پشتیبانی مشتری آموزش دیده و ماهر هستند و همیشه می توانید از آنها کمک و حمایت موثر آنها بهره ببرید.

تیم حرفه ای JLC به خوبی می داند که بسته های داده ای که ارسال می شود، حاوی عناصر یا ویژگی هایی هستند که نیاز به توضیح دارند. هنگام خرید PCB  از سایت JLCPCB یک فرآیند طولانی سوالات مهندسی تاثیر منفی بر تحویل و هزینه کل خواهد داشت. تکنسین های این مجموعه به طور سیستماتیک برای روشن کردن ابهامات کار می کنند. این روش کارآمدتر است و به تکمیل سریعتر فرآیند دریافت پاسخ سوالات مهندسی کمک می کند و زمان تولید را کاهش می دهد.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

کوتاه بودن ساخت نمونه اولیه

تیم حرفه ای JLCPCB به راحتی می تواند نمونه اولیه PCB را به مدت 24 ساعت بسازد، زیرا فناوری‌ های هوشمند و تجهیزات کاملاً اتوماتیک در خطوط تولید آنها اعمال می ‌شوند. پلت فرم هوشمند آنها به طور خودکار داده های جمع آوری شده توسط حسگرها و دستگاه های نظارتی روی تجهیزات را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند.

این روند هنگام خرید PCB  از سایت JLCPCB به JLC کمک می کند تا اقدامات اصلاحی را برای افزایش کارایی انجام دهد. آنها از بالاترین ظرفیت موجود شبکه کارخانه ‌های خود بهره می برند تا سیستم بتواند سفارشات مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهد.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

تحویل سریع سفارشات در JLC

با پرداخت در سایت JLCPCB، در کوتاه ترین زمان می توانید PCBهای خود را دریافت کنید. شما این امکان را دارید تا از طریق روش پرداخت آنلاین پی پال یا کارت های اعتباری صورت حساب خرید خود را بپردازید. در صورتی که برای پرداخت ارزی مساله دارید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کرده و از خدمات پرداخت این مجموعه بهره ببرید.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

اعمال تغییرات در نمونه ساخته شده

این احتمال وجود دارد که پس از نهایی کردن برد خود از طریق نمونه سازی، به طور یکپارچه آن را به تولید PCB ارتقا دهید. JLC در کارخانه های خود که دارای ظرفیت تولید 8 میلیون در سال است، به آنها این امکان را می دهد که نیازهای تولیدی در مقیاس بزرگ را با حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت و سازگاری برآورده کند.  آنها دارای گواهینامه  ISO 9001:2015، ISO 14001:2015  و IPC-6012E هستند که معیارهای این صنعت را برآورده و تضمین می کند. این می تواند خرید PCB  از سایت JLCPCB را ایمن تر کند.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

تعهد کیفیت انواع پی سی بی

JLCPCB  تمام تلاش خود را برای بهبود محصولات، خدمات و فرآیندهای خود به کار می گیرد تا انتظارات مشتریان خود را برآورده کند. برای اینکه به مشتریان وعده محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت را بدهد، سیاست تعهد کیفیت با بهبود مستمر در نوآوری محصول، پیگیری فعالانه کیفیت و قابلیت اطمینان و افزایش رضایت کلی مشتریان را دارد.

در واقع، هدف آنها محصولات با کیفیت بالا در راستای جذب مشتریان راضی بیشتر است. بنابراین، کنترل کیفیت بخش مهمی از فرآیند تولید آنها خواهد بود. تضمین کیفیت در همه جنبه ها اجرا می شود، از جمله:

پیشنهاد مطالعه:میزبانی سایت های غیرمتمرکز

بررسی فایل قبل از تولید

پس از خرید PCB  از سایت JLCPCB، هر سفارشی که ارسال می ‌شود، ابتدا فایل ‌های Gerber قبل از ارسال به تولید، توسط مهندسان بررسی می‌شوند. مهندسان تأیید می‌کنند که طراحی امکان پذیر است. وقتی مهندسان مشکلاتی را در فایل ‌ها پیدا کنند، سیستم اطلاعیه ‌ای را به مرکز فهرست سفارش مشتریان و ایمیل ارسال می ‌کند. جایی که مشتریان می ‌توانند برای جلوگیری از تاخیر در تولید، این را به موقع بررسی کنند.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

تجهیزات پیشرفته در تولید پی سی بی

برای اطمینان از بهترین کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات  PCB، JLCPCB  در تجهیزات پیشرفته سرمایه گذاری کرده است که از آن جمله می توان به ماشین آلات تمام اتوماتیک نوردهی،  خطوط تولید ماسک لحیم کاری تمام اتوماتیک،  ماشین های تست PCB تمام اتوماتیک،  ماشین ‌های کاملاً خودکار در معرض قرارگرفتن در معرض CCD، تجهیزات لیزرPCB تمام اتوماتیک، خطوط تولید چاپ صفحه تمام اتوماتیک تست چندگانه قبل از حمل و نقل اشاره کرد.

تست AOI  (بازرسی نوری خودکار)

هنگام خرید PCB  از سایت JLCPCB، خوب است با مراحل تست این بردها نیز آشنا باشید. تست AOI بعد از آبکاری الگو انجام می شود. این روش بازرسی بصری تمام اتوماتیک برای بررسی و کنترل کیفیت PCB است. در این روش، برای اسکن برد و جزئیات آن به صورت دقیق، از یک دوربین استفاده می کنند تا هر گونه خرابی و نقصی را تشخیص دهند. در نهایت پس از تشخیص سلامت برد، کار لحیم کاری صورت می گیرد.

خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی

آزمایش کاوشگر الکترومکانیکی

این آزمایش الکتریکی از کاوشگرهای الکترومکانیکی کنترل شده برای دسترسی به قطعات روی برد، مشابه ICT استفاده می کند. حرکت دقیق می تواند نقاط روی PLCC، SOIC، PGA، SSOP، QFP  و موارد دیگر را بررسی کند.

بررسی کیفیت نهایی قطعه به قطعه قبل از حمل و نقل نیز صورت می گیرد. سیستم هوشمند و مرکز داده قدرتمند به کارکنان کمک می کند تا به راحتی علت را در زمان بروز خطای PCB در تولید ردیابی کنند. 

گواهینامه ها

خوب است هنگام خرید PCB  از سایت JLCPCB، گواهی نامه های این مجموعه را نیز در نظر داشته باشید. JLCPCB برای به دست آوردن و حفظ بالاترین استانداردها سخت کار می کند. گواهی ‌های ارائه شده به JLC، تأیید می‌کند که آنها به طور مداوم محصولات و خدمات با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ارزهای هوش مصنوعی

جمع بندی

تضمین کیفیت و بهبود مستمر آن، دو دستورالعمل اصلی شرکت است. فناوری پیشرفته PCB به گروه JLCPCB اجازه می دهد تا بردهای با دقت بالا را برای کاربردهای صنعتی، نظامی، هوافضا و پزشکی تهیه کنند. آنها به طور مداوم در حال سرمایه‌گذاری مواد پایه سطح بالا و تجهیزات پیشرفته برای خطوط تولید کاملاً خودکار هستند.

 همین امر به آنها امکان می ‌دهد توان عملیاتی بالا را همراه با کیفیت عالی در محصولات خود در نظر بگیرند و آنها را به مشتریان خود ارائه دهند. برای خرید PCB و پرداخت در سایت JLCPCB، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، رید PCB از سایت JLCPCB
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد