خرید با مسترکارت در بلک فرایدی

خرید با مسترکارت در بلک فرایدی

توسط : تیم محتوا
1,568

Mastercard یکی از چهار شبکه پردازشی است که فناوری را برای تسهیل پرداخت های الکترونیکی بین مصرف کنندگان، مشاغل و سازمان ها ارائه می دهد. علاوه بر این، مسترکارت محصولات پرداختی مانند کارت های اعتباری و بدهی را ارائه می دهد که موسسات مالی می توانند به مصرف کنندگان و مشاغل ارائه دهند. از همین روست که یکی از کارت های محبوب برای خرید از سایت های خارجی است و شما می توانید خرید با مسترکارت در بلک فرایدی را تجربه کنید.
بسیاری از مردم مسترکارت را تنها به عنوان شرکتی با آرم کارت اعتباری و بدهی قابل تشخیص می شناسند. با این حال، شبکه پرداخت، نقش عمده‌ای در کارت‌های اعتباری و نقدی ارائه شده، نحوه پذیرش کارت‌های اعتباری کسب ‌وکارها و تکمیل تراکنش ‌ها دارد. می توانید برای تهیه مسترکارت و شارژ آن ، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

خرید با مسترکارت در بلک فرایدی

مسترکارت چیست ؟

مسترکارت یک شرکت فناوری پرداخت جهانی است که بستری را برای مصرف کنندگان برای انجام پرداخت های الکترونیکی فراهم می کند. شبکه پردازش پرداخت آن کارت های اعتباری، بدهی، تجاری و پیش پرداخت را نیز ارائه می دهد. Mastercard با بیش از 150 ارز و در بیش از 210 کشور و منطقه کار می کند که خرید با مسترکارت در بلک فرایدی را برای بسیاری از کاربران جذاب می کند.

کسب و کار مسترکارت تا حدی به هزینه های مصرف کننده و انتخاب پرداخت های الکترونیکی به جای تراکنش های نقدی و چک بستگی دارد. یکی از جریان‌های درآمد اصلی آن از کارمزدهای پردازشی است که از مشاغلی دریافت می‌شود که تراکنش‌های انجام‌شده با کارت‌های Mastercard را می‌پذیرند، که شامل Maestro و Cirrus می‌شود.

مسترکارت تراکنش‌های پرداختی را که با انواع کارت‌های اعتباری انجام می‌شود را مجاز دانسته و تسویه می‌کند. شما به راحتی می توانید کارت های اعتباری و نقدی Mastercard را با لوگوی آن در جلو یا پشت کارت شناسایی کنید. شماره کارت 16 رقمی در جلوی کارت های اعتباری Mastercard با 5 یا 2.2 شروع می شود.

پیشنهاد مطالعه: همه چیز درباره کیف پول Payeer

Mastercard چگونه کار می کند؟

مسترکارت انواع مختلفی از محصولات پرداخت را به موسسات مالی مانند بانک ها و صادرکنندگان کارت اعتباری ارائه می دهد. مؤسسه مالی کار واجد شرایط بودن و تأیید صاحبان حساب، جمع آوری سپرده ها یا پرداخت ها و تصمیم گیری در مورد قیمت را انجام می دهد. پس از تأیید، مصرف کنندگان می توانند از این محصولات برای خرید با مسترکارت در بلک فرایدی با مشاغلی که مجاز به پذیرش پرداخت الکترونیکی هستند، استفاده کنند.
فرآیند جابجایی پول

شبکه اصلی Mastercard تراکنش های پرداخت را هدایت می کند و تبادل اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل تراکنش پرداخت را تسهیل می کند. اکثر تراکنش‌ها شامل چهار بازیگر کلیدی می‌شوند که شامل دارنده حساب، صادرکننده کارت، تاجر و خریدار است. بدین ترتیب مصرف کننده از یک تجارت خرید می کند.

از سویی دیگر، صادرکننده کارت اجازه تراکنش را می دهد، ارزش تراکنش را منهای کارمزد مبادله به گیرنده می پردازد و تراکنش را به حساب دارنده کارت، پست می کند. خریدار نیز پس از خرید با مسترکارت در بلک فرایدی ، مبلغ خرید را منهای نرخ تعیین شده به تاجر می پردازد.

تاجرانی که کارت های پرداخت مسترکارت را تایید می کنند، باید همه مستر کارت ها را بپذیرند. آن‌ها می‌توانند درخواست کنند، اما نمی‌توانند از مشتریان بخواهند که مدارک شناسایی ارائه کنند، مگر اینکه برای تکمیل تراکنش لازم باشد. بازرگانان نیز نمی توانند حداقل و حداکثر مبالغ تراکنش را اعمال کنند.

انواع محصولات مسترکارت

مسترکارت چندین محصول را ارائه می دهد که بانک ها به نوبه خود می توانند به مصرف کنندگان ارائه دهند.

خرید با مسترکارت در بلک فرایدی

اعتبار مصرف کننده

با محصولات اعتبار مصرف کننده مسترکارت، صادرکنندگان کارت اعتباری می توانند به مصرف کنندگان اجازه خرید و به تعویق انداختن پرداخت را بدهند. با پیشنهادات مزایای مسترکارت، صادرکنندگان کارت می توانند محصولات کارت اعتباری را برای بخش های مختلف سفارشی کنند. صادرکنندگان عمده کارت اعتباری که Mastercard را ارائه می دهند عبارتند از Capital One، Chase و Citi که خرید با مسترکارت در بلک فرایدی را ممکن می سازند.

بدهی در خرید با مسترکارت در بلک فرایدی 

محصولات بدهکار مسترکارت به مصرف کنندگان امکان دسترسی به وجوه در حساب های بانکی خود را می دهد. برخی از برنامه‌ها همچنین به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که خرید کنند و از شعبه بانک، دستگاه خودپرداز یا محل فروش پول نقد دریافت کنند.

پیشنهاد مطالعه:کسب درآمد از سایت Domestika

کارت های پیش پرداخت

با کارت های پیش پرداخت، مصرف کنندگان می توانند برای خرید بدون حساب بانکی یا سابقه اعتباری پیش پرداخت کنند. برنامه پیش پرداخت مسترکارت به کسب و کارها و سازمان ها اجازه می دهد تا کارت هایی را برای موارد مختلف ارائه دهند که شامل پرداخت قبوض، ارسال پرداخت های همتا به همتا، دریافت حقوق و دستمزد، دسترسی به حساب های پس انداز یا حتی دریافت مزایای بیکاری یا پرداخت های تامین اجتماعی است. همچنین خرید با مسترکارت در بلک فرایدی را نیز شامل می شود.

خرید با مسترکارت در بلک فرایدی

اعتبار تجاری و بدهی

محصولات اعتباری و بدهی تجاری مسترکارت برای مشاغل با هر اندازه و سازمان های دولتی طراحی شده اند تا پرداخت ها را ساده تر کنند، اطلاعات و هزینه ها را مدیریت کنند و هزینه های اداری را کاهش دهند.

وفاداری و پاداش

صادرکنندگان کارت می توانند از پلتفرم پاداش مسترکارت برای ارائه مزایا و خدمات به دارندگان کارت استفاده کنند. امتیازات می تواند شامل دسترسی به بلیط های هواپیمایی ، خدمات بیمه، تعویض کارت اضطراری و پیش پرداخت نقدی اضطراری باشد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی سایت Scribendi و تصحیح متون انگلیسی با آن

مزایای خرید با مسترکارت در بلک فرایدی

در کنار جذابیت های خرید با مسترکارت در بلک فرایدی ، در برنامه وفاداری و پاداش این روش پرداخت، سه سطح از مزایا را ارائه می‌کند که می توان آن ها را به استاندارد، جهانی و جهانی نخبگان نامید. هر سطح مزایایی را ارائه می دهد که بر پایه سطح قبلی است. مزایای دیگر ممکن است شامل بازپرداخت تاخیر بار، گارانتی تمدید شده، بازپرداخت چمدان های گم شده و محافظت هایی باشد که شامل تلفن های همراه خودروهای کرایه ای، لغو سفر و تاخیر در سفر می شود.
در حالی که مستر کارت ممکن است این مزایا را برای صادرکنندگان کارت در برنامه های خود ارائه دهد، اما همه صادرکنندگان کارت تمامی مزایا را ارائه نمی دهند. اگر در حال خرید کارت اعتباری هستید، کارت خود را بر اساس صادرکننده کارت و جوایز، مزایا و قیمت کارت اعتباری به جای شبکه کارت انتخاب کنید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت می توانند خدمات لازم را برای شما فراهم کنند تا بتوانید به آسانی برای خرید با مسترکارت در بلک فرایدی از آن استفاده کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد