مدیر ارشد پی پال به فیسبوک پیوست

مدیر ارشد پی پال به فیسبوک پیوست

توسط : تیم خبری
2,426

یگی آلفورد یکی از مدیران اسبق پی پال به کادر مدیریتی کمپانی فیسبوک اضافه شد. وی اولین زن آمریکایی-آفریقایی تباری خواهد بود که به عضویت فیسبوک درمی آید. گفته می شود دلیل انتخاب این مدیر اسبق پی پال، فشار جوامع حقوق بشری برای رعایت حقوق زنان می باشد.

مدیران ارشد پی پال به حوزه های دیگر نیز ورود پیدا می کنند

فیسبوک به تازگی ایم مدیر اسبق اجرایی را استخدام کرده است. پگی آلفورد در گذشته نیز سرپرستی مالی یک موسسه خیریه را برعهده داشت که توسط مارک زاکربرگ مدیر فعلی فیسبوک و همسرش پریسچیلا چان اداره می شد.بنابراین مدیر اسبق پی پال در گذشته نیز به صورت غیر مستقیم با فیسبوک همکاری داشته است.

رید هاستینگز و ارسکین بولزنیز از سمت مدیریتی فیسبوک خارج خواهند شد. هاستینگز در گذشته به عنوان مدیر ارشد، در کمپانی بزرگ نتفلیکس نیز حضور داشته است. هر دو نفر از سال 2011 در کمپانی فیسبوک حضور داشتند.

احتمال ورود پی پال به دنیای ارز های مجازی

برخی دیگر از اعضای کمپانی پی پال نیز به تازگی از این غول بین المللی خارج شده اند و به عرصه های دیگر از جمله ارز های دیجیتالی وارد شده اند. بر اساس شایعات گفته می شود که شرکت پی پال نیز علاقه مند است در آینده به حوزه ارز های دیجیتال وارد شود و حضور مدیران ارشد این کمپانی آمریکایی در این زمینه، شاید زمینه ای برای ورود پی پال به عرصه ارز های مجازی باشد. حتی گفته می شود فیسبوک نیز به دنبال سرمایه گذار است تا بتواند سرمایه گذاری به ارزش 1 میلیارد دلار در حوزه ارز های رمزنگاری شده داشته باشد؛ این کمپانی بزرگ به دنبال سرمایه گذاری بر روی شرکت هایی است که سرمایه گذاری های پُر ریسک و خطرناک انجام می دهند. باید دید که آیا این دو غول بزرگ در زمینه ارز های دیجیتال سرمایه گذاری هنگفتی خواهند کرد یا خیر.

منبع : سایت indianexpress.com با عنوان Facebook names PayPal executive to board

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد