درمان های دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان

درمان های دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان

توسط : تیم محتوا
1,272

اگر به دنبال کار دندانپزشکی مقرون به صرفه هستید، برای درمان به دندانپزشک در مجارستان سفر کنید. آیا می خواهید در هزینه های دندانپزشکی صرفه جویی کنید اما همچنان از مراقبت های استثنایی برخوردار شوید؟ مجارستان تعدادی کلینیک دارد که انواع روش‌های مختلف را ارائه می‌دهند و بیماران می‌توانند با سفر به آنجا برای درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان، تا 75 درصد پس‌انداز کنند.

برترین مقاصد گردشگری دندانپزشکی

وقتی صحبت از برترین مقاصد گردشگری دندانپزشکی می شود، مجارستان یکی از بهترین مکان ها برای سفر است. در حالی که گردشگری دندانپزشکی در مجارستان به تازگی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، این کشور دارای سنت طولانی در ارائه خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا با قیمت های مقرون به صرفه است.

رفتن برای کار دندانپزشکی به مجارستان می تواند هیجان انگیز باشد، اما باید مطمئن شوید که آماده هستید. مهم است که قبل از رفتن به همه نکات زیر توجه کنید:

•    چرا در مجارستان درمان دندانپزشکی انجام دهیم؟

•    قیمت دندانپزشکی مجارستان

•    کیفیت مراقبت

•    کدام درمان های دندانپزشکی در مجارستان موجود است؟

•    وقتی آنجا هستید چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

پیشنهاد مطالعه:خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

چگونه یک دندانپزشک معتبر پیدا کنید؟

دلایل زیادی برای انتخاب درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان وجود دارد که چرا افراد زیادی مجارستان را برای دندانپزشکی خود انتخاب می کنند: از هزینه کم و کیفیت بالای درمان ها گرفته تا کارکنان مهربان و حرفه ای، همیشه چیزی برای همه وجود دارد!

آیا به دنبال صرفه جویی در هزینه ایمپلنت دندان در مجارستان هستید؟ یا هر نوع درمان دندانپزشکی دیگری؟ بیایید با برخی از دلایلی که ارزش سفر به مجارستان برای کار دندانپزشکی را دارد آشنا شویم.

هنگامی که به دنبال کلینیک های دندانپزشکی در مجارستان هستید، مهم است که بدانید چه چیزی دریافت می کنید. مجارستان کشوری زیبا با تاریخ و فرهنگ غنی است، اما اگر برای انجام کارهای دندانپزشکی به آنجا می روید، می خواهید مطمئن شوید که دندان هایتان در دستان خوبی هستند.

رایج ترین دلیلی که بسیاری از افراد از سراسر دنیا برای انجام کارهای دندانپزشکی به این کشور سفر می کنند، درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان است. دلایل دیگر عبارتند از:

•    بدون زمان انتظار

•    تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا

•    آموزش و صلاحیت

•    پرسنل حرفه ای

•    دندانپزشکان انگلیسی زبان

•    امکانات

هزینه درمان در مجارستان

هزینه درمان دندان در مجارستان بسیار کمتر از سایر کشورها و در برخی موارد تا 75 درصد کمتر از هزینه های موجود در انگلستان است. قیمت دندانپزشکی مجارستان به نوع خدمات دندانپزشکی مورد نیاز شما و همچنین پیچیدگی آن بستگی دارد.

اگر به دنبال درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان هستید، مهم است که توجه داشته باشید که بوداپست یکی از مقرون به صرفه ترین مکان ها در اروپا برای روش های دندانپزشکی زیبایی مانند روکش یا سفید کردن دندان در مجارستان است.

درمان های دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان

قیمت دندانپزشکی در مجارستان

جدول زیر مقایسه ای از قیمت دندانپزشکی در مجارستان را ارائه می دهد:

•    مشاوره اغلب رایگان 50 تا 170 پوند

•    ایمپلنت و روکش دندان تکی 700 پوند تا 1100 پوند 

•    روکش چینی 300 پوند - 400 پوند 

•    ایمپلنت های کامل دهان 5000 پوند تا 20000 پوند 

•    اقامت از 20 پوند در هر شب N/A

بیمه شامل نمی شود. تمامی قیمت ها نشان دهنده و تابع نرخ ارز می باشد.

بهترین راه برای اطلاع از اینکه چه نوع قیمتی را می توانید برای درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان بپردازید، دریافت قیمت است. 

پیشنهاد مطالعه:ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان

کیفیت درمان در مجارستان

مراقبت از دندان در مجارستان مسلماً بهترین در اروپا است. دندانپزشکان مجارستانی سنت دیرینه ای در کار خوب دارند و در حرفه خود بسیار ماهر هستند. متخصصان پزشکی آنها اغلب در خارج از کشور آموزش دیده اند و انگلیسی را روان صحبت می کنند. بسیاری از دندانپزشکان باتجربه در مجارستان سال‌ها کار خود را پشت سر گذاشته‌اند - حتی به برخی از آنها جوایز معتبر بین‌المللی اعطا شده است!

متوجه خواهید شد که برخی از بهترین دندانپزشکان فعالانه در دوره های آموزش مداوم شرکت می کنند تا بتوانند همیشه از آخرین پیشرفت ها در مورد تکنیک ها و مواد موجود امروزی استفاده کنند. این کار نتایج ایمن را تضمین می‌کند و در عین حال اطمینان می‌دهد که بیماران در طول عمل احساس راحتی می‌کنند، زیرا آنها دقیقاً می‌دانند که همیشه چه اتفاقی می‌افتد.

از هر 10 دندانپزشک در مجارستان یک نفر در دندانپزشکی زیبایی تخصص دارد، بنابراین در هنگام مراجعه به این کلینیک ها انتظار استانداردهای بالایی را برای درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان داشته باشید.

اقامتگاه درجه یک

گزینه های اقامت در مجارستان درجه یک هستند. آنها را تمیز و راحت خواهید یافت، با یک مکان مرکزی که رفت و آمد در اطراف بوداپست را برای شما آسان می کند. به طور کلی، کلینیکی که با آن رزرو می کنید می تواند به شما کمک کند تا محل اقامتی نزدیک به محل درمان خود پیدا کنید. 

حمل و نقل به و از کلینیک نیز برای شما گنجانده شده و سازماندهی شده است. حتی اگر یک کلینیک شامل کمک برای اسکان و حمل و نقل نباشد، یافتن مکانی مقرون به صرفه و خوب برای اقامت در طول مدت درمان و تعطیلات کار سختی نیست.

پرسنل حرفه ای

متخصصان درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان بسیار آموزش دیده و تحصیل کرده اند. آنها دانش و تجربه گسترده ای دارند. می توانید مطمئن باشید که آنها بهترین مراقبت ممکن را برای شما ارائه خواهند کرد.

علاوه بر دندانپزشکان، همه اعضای دیگر کارکنان در مشاغل خود بسیار حرفه ای و کارآمد هستند، از جمله دستیار دندانپزشک، بهداشت دهان و دندان و پرستاران دندانپزشکی. همه آنها نیز متخصصانی آموزش دیده هستند.

درمان های دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان

بدون لیست انتظار

یکی از بارزترین مزایای گردشگری دندانپزشکی در مجارستان این است که شما می توانید در هر زمان که بخواهید یک نوبت رزرو کنید. مانند بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان، هیچ لیست انتظاری وجود ندارد. این بدان معناست که شما می توانید بدون نیاز به هفته ها یا ماه ها منتظر بمانید، دندان های خود را به سرعت و به راحتی انجام دهید یا هر روش لازم را انجام دهید. به لطف استانداردهای بالای تعیین شده توسط دندانپزشکان در مجارستان، می توانید مطمئن باشید که درمان شما با کیفیت عالی خواهد بود.

خدمات زبان انگلیسی

داشتن دندانپزشکی که به زبان انگلیسی صحبت می کند واقعاً می تواند تفاوت را در زمانی که شما در حال انجام عملی مانند گرفتن کانال ریشه هستید، ایجاد کند. در مسیر درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان هرچه بهتر بفهمید چه اتفاقی در حال رخ دادن است، احساس اطمینان بهتری خواهید داشت که به معنای استرس کمتری برای شما و دندانپزشکتان است.

ممکن است متوجه شده باشید که وقتی به خارج از کشور سفر می کنید، مانع زبان می تواند یک مشکل بزرگ باشد. ارتباط خوب می تواند کمک کند که کل فرآیند بسیار روانتر پیش برود.

موقعیت مرکزی در اروپا

اگر به دنبال یک کشور اروپای مرکزی هستید که دسترسی به آن آسان باشد، مجارستان انتخاب مناسبی است. پایتخت بوداپست تنها چند ساعت با قطار از پراگ یا وین فاصله دارد و از بسیاری از شهرهای بزرگ اروپایی فاصله دارد.

مجارستان همچنین یکی از بهترین زیرساخت های حمل و نقل عمومی در اروپا را دارد. دارای شبکه گسترده ای از قطارها، ترامواها و اتوبوس ها است که رفت و آمد در سراسر کشور را ساده و مقرون به صرفه می کند.

پیشنهاد مطالعه:سفر به هندوستان و جاذبه های توریستی آن

ایمپلنت دندان در خارج از کشور

طیف وسیعی از درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان برای شهروندان و گردشگران وجود دارد. برخی از درمان هایی که می توانید در مجارستان دریافت کنید عبارتند از:

•    تاج ها

•    پل ها

•    روکش ها

•    ایمپلنت های دندانی

•    پر کردن

•    کانال های ریشه

•    سفید کردن دندان

مجارستان به دلیل استفاده از فناوری های پیشرفته در دندانپزشکی خود شناخته شده است، به این معنی که چه نیاز به معاینات معمول داشته باشید و چه با روش های جدی تری روبرو هستید، می توانید از دندانپزشک خود در مجارستان انتظار داشته باشید که از پیشرفته ترین ابزارهای موجود برای ارائه بهترین ها به شما استفاده کند. درمان احتمالیاز کارهای عمومی درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان گرفته تا دندانپزشکی زیبایی و هر چیز دیگری، می توانید آن را با هزینه کمتری در مجارستان انجام دهید و تا زمانی که آنجا هستید از تعطیلات لذت ببرید.

چگونه یک دندانپزشک معتبر پیدا کنید؟

هنگام جستجوی آنلاین دندانپزشک، مهم است که بدانید نتایجی که به دست می آورید دقیق و قابل اعتماد هستند. 

درمان های دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان

تحصیل دندانپزشکی مجارستان

دندانپزشکان در مجارستان جزو بهترین آموزش‌دیده‌های دنیا هستند و مدارک جدی برای اثبات آن دارند. قدیمی ترین دانشکده دندانپزشکی مجارستان، دانشکده دندانپزشکی در دانشگاه Semmelweis در بوداپست، مکانی عالی برای تحصیل است. 

با مدارک ارائه شده آن، از جمله مدارک به زبان انگلیسی و آلمانی، برای غیر مجارستانی زبانان قابل دسترسی است. تقریباً نیمی از فارغ التحصیلان دندانپزشکی هر ساله خارجی هستند که گواهی بر کیفیت آموزش آن دارد.پس از اتمام دوره آموزشی، به فارغ التحصیلان مدرک دکترای پزشکی دندانپزشکی (D.M.D.) اعطا می شود.

دندانپزشکانی که مایلند در زمینه های تخصصی مانند ارتودنسی، پریودنتولوژی یا دندانپزشکی پروتز واجد شرایط شوند، باید ابتدا 36 ماه کار را به عنوان کارمند در یک مطب حرفه ای انجام دهند. آنها ممکن است پس از آن برای تکمیل دوره کارشناسی ارشد به دانشگاه بازگردند.

مقررات دندانپزشکی مجارستان

دندانپزشکان مجارستان تحت نظارت وزارت بهداشت هستند. اگر می خواهید مطمئن شوید که دندانپزشک شما مطابق با استانداردهای قابل قبول کار می کند، پس به دنبال دندانپزشکی باشید که در اتاق پزشکی مجارستان (Magyar Orvosi Kamara – MOK) ثبت نام کرده باشد. اگرچه داوطلبانه است، اما این عضویت تضمین می کند که دندانپزشک شما به ارائه مراقبت ایمن و مؤثر اختصاص دارد.

تمام دندانپزشکان و کلینیک‌هایی که ما با آنها کار می‌کنیم دارای اعتبار TEMOS و ISO9001 هستند، بنابراین می‌توانید هنگام انجام کار دندانپزشکی در مجارستان، آرامش بیشتری داشته باشید.

گردش در مجارستان 

اگر در کنار درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان به دنبال بیرون رفتن و دیدن مناظر هستید، بوداپست مکانی فوق العاده برای بازدید است. این شهر مملو از معماری زیبا، غذاهای لذیذ و برخی از بهترین تفریحات شبانه در اروپا است.

در شهر تاریخی بوداپست می توانید مناظر زیادی را ببینید. ساختمان پارلمان مجارستان و کلیسای سنت استفان دو تا از معروف ترین ساختمان های این شهر هستند. مردم همچنین دوست دارند از رودخانه دانوب دیدن کنند و پارک ها و باغ های زیادی وجود دارد که برای استراحت یا انجام ورزش محبوب هستند.

پیشنهاد مطالعه:جاذبه های گردشگری در سفر به قطر

اگر به دنبال کارهای سرگرم کننده و آرامش بخش هستید که در حین انجام درمان دندانپزشکی انجام دهید، به دنبال آن نباشید. در اینجا لیستی از جاذبه های این کشور آمده است:

•    ساختمان پارلمان مجارستان در شب

•    ساختمان پارلمان مجارستان

•    حمام Széchenyi

•    کلیسای ماتیاس

•    بازار بزرگ

•    میدان قهرمانان

اگر بیشتر به فضای باز علاقه دارید، مجارستان دریاچه ها و کوه های زیبای زیادی دارد که برای پیاده روی در تابستان یا اسکی در زمستان عالی هستند. اگر احساس ماجراجویی بیشتری می‌کنید، ورزش‌های آبی را در دریاچه بالاتون امتحان کنید، جایی که سواحل، سفر با قایق و آموزش اسکی روی آب در دسترس است.

 برای کسانی که می‌خواهند چیزی متفاوت از نشستن در کنار استخر در تمام طول روز داشته باشند! و برای اهل غذا، رستوران های زیادی وجود دارد که می توانید غذاهای سنتی مجارستانی مانند سوپ گولش یا شراب مولد (یا هر دو!) را در آنجا تهیه کنید.

نتیجه

با داشتن یک دندانپزشک در مجارستان، می توانید از خدمات درمان دندانپزشکی مقرون به صرفه در مجارستان و همچنین دیدن یک کشور زیبا بهره مند شوید. مجارستان مکانی مقرون به صرفه برای سفر است و دندانپزشکان زیادی وجود دارند که انگلیسی صحبت می کنند. در واقع مجارستان یک مرکز گردشگری دندانپزشکی است و کلینیک های بین المللی زیادی دارد. شما می توانید انتظار داشته باشید که در مقایسه با انگلستان، تقریباً نیمی از هزینه درمان های دندانپزشکی را بپردازید.

پیدا کردن یک دندانپزشک خوب و ارزان در مجارستان آسان است، به خصوص اگر بدانید که باید به دنبال چه چیزی باشید. مهمترین چیز همیشه یافتن دندانپزشکی است که در کنارش احساس راحتی کنید و بتواند بهترین گزینه های درمانی را برای نیازهای خاص شما ارائه دهد. پیشنهاداتی که می توانیم ارائه کنیم باید به شما در تصمیم گیری کمک کند.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد