معرفی سایت فریلنسری Mayple

معرفی سایت فریلنسری Mayple

توسط : تیم محتوا
1,221

مهم نیست که محصول یا خدمات شما چقدر عالی است، راز افزایش درآمد شما این است که در زمان مناسب، اخبار مربوط به سرمایه گذاری خود را به افراد مناسب برسانید. در واقع، بازاریابی یک رشته حیاتی برای همه کارآفرینان است. اگر به درستی انجام شود، مشتریان جدید را به کسب و کار شما می آورد و مشتریان فعلی را متقاعد می کند که در کنار شما باشند. علاوه بر این، بازاریابی برند شما را مستحکم می‌کند و به دنیا این امکان را می‌دهد که کسب و کار شما را دریابد. به طور خلاصه، بدون یک برنامه بازاریابی مناسب، کسب و کار شما با تبلیغات شفاهی محدود از بین می رود. سایت فریلنسری Mayple این امکان را فراهم کرده است تا با بهترین بازاریابان در ارتباط بوده و به بهترین راه حل ها در بازاریابی دست یابید.

روش کارکرد Mayple

امروزه اکثر کسب و کارها یک تیم یا شخص بازاریابی داخلی دارند. با این حال، در عصر دیجیتالی در حال تحول، بازاریابی دیگر به سادگی قرار دادن پوستر یا انتشار تبلیغات در روزنامه نیست. درعوض، بازاریابان به چندین ابزار نیاز دارند، از بازاریابی ویدئویی و محتوا گرفته تا درک جزئیات پیچیده سئو.

بنابراین، اگر این تخصص را نداشته باشید، چه گزینه هایی دارید؟ این جایی است که Mayple وارد می شود. Mayple یک راه حل استخدام بازاریابی است که به کسب و کارها کمک می کند تا با بازاریابان در رشته های مختلف همکاری کنند. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت شکاف‌های مهارت‌های مرتبط با بازاریابی خود را بدون هزینه کردن برای یک کارمند دائمی پر کنید.

می توان گفت سایت فریلنسری Mayple  راه حل مناسبی برای استخدام بازاریاب است که برای مشاغل معتبری که به دنبال بهترین ارزش ممکن برای پول برای بودجه بازاریابی خود هستند، مناسب خواهد بود. این یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که در چهار روز مطابق با نیازهای شما پیدا می کند. پس از آن، پشتیبانی مداوم از Mayple، از جمله توصیه‌های رشد و استراتژی را دریافت خواهید کرد.

یک فرآیند بررسی کامل تضمین می‌کند که فقط بازاریاب‌های با عملکرد برتر این کاهش را انجام می‌دهند. با این حال، به دلیل قیمت بالا، بعید است که Mayple برای مشاغل کوچکتر مناسب باشد.

Mayple چگونه کار می کند؟

میپل پلتفرمی است که انواع مختلف کسب و کارها را با بازاریاب هایی با زمینه های مختلف مرتبط می کند. برای انجام این کار به طور موثر، این پلتفرم از انبوهی از داده ها برای ساده سازی و بهینه سازی فرآیند استخدام استفاده می کند و با ایجاد ارتباط شما با کارشناسان مناسب برای کمپین های بازاریابی که می خواهید شروع می شود. 

سایت فریلنسری Mayple  دسترسی به بیش از 600 بازاریاب را باز می کند، که همه آنها به طور کامل توسط عملکرد گذشته آنها بررسی شده اند. بیش از 25 عامل موفقیت تعیین می کند که آیا میپل یک بازاریاب را مناسب برند شما می داند یا خیر.

هنگامی که یک همکاری را شروع می کنید، میپل از نظارت بی طرفانه برای بررسی عملکرد بازاریاب استفاده می کند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید توصیه های استراتژیک را از استراتژیست رشد تعیین شده خود دریافت کنید تا به شما کمک کند تا استراتژی بازاریابی خود را به سطح بعدی ببرید.

برای مشاغل، Mayple انعطاف پذیری عالی را ارائه می دهد. نه تنها به این دلیل که شرکت ها به استعدادهای بازاریابی مورد نیاز خود در کوتاه مدت و بر اساس نیاز دسترسی پیدا می کنند.

 پیشنهاد مطالعه:بهترین مناطق خرید ملک در امارات

Mayple چه کاری انجام می دهد؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، خدمات اصلی سایت فریلنسری Mayple شما را با بازاریابان مناسب برای پروژه شما مطابقت می دهد و بر همکاری نظارت می کند. اما، علاوه بر آن، این پلتفرم دارای طیف وسیعی از ویژگی های ارزشمند دیگر است که شامل موارد ذیل می شود:

بررسی مبتنی بر داده

فرآیند بررسی Mayple تضمین می کند که فقط با بازاریابانی کار می کنید که می توانند تخصص خود را نشان دهند. بازاریابان در بیش از 141 نقطه در ده دسته بررسی آزمایش می شوند. در واقع، روند بررسی آنقدر سخت است که تنها 12 درصد از بازاریابانی که درخواست می کنند واجد شرایط هستند. برخی از معیارها عبارتند از:

سابقه اثبات شده نتایج 

میپل درخواست دسترسی فقط مشاهده به حساب‌های بازاریابان می‌کند تا نتایج آنها را برای مارک‌های مختلف در جایگاه‌هایشان بررسی کند. فقط کسانی که به نتایج بالاتر از معیار دست یابند می توانند واجد شرایط تبدیل شدن به بازاریاب میپل شوند.

میپل فهرستی از بهترین شیوه ها را در هر مهارت بررسی می کند تا حرفه ای بودن نامزد را تعیین کند. آنها کار گذشته خود را با بیش از 100 معیار، مانند روش‌های تست A/B یا ساختار حساب مقایسه می‌کنند. سایت فریلنسری Mayple یک مصاحبه عمیق رو در رو با هر متخصصی انجام می دهد.

معرفی سایت فریلنسری Mayple

تطبیق مبتنی بر هوش مصنوعی

همانطور که فرآیند بررسی Mayple مبتنی بر داده است، مطابقت آن نیز انجام می شود. این سایت  برندها و بازاریابان را بر اساس بیش از 25 عامل مطابقت می دهد، از جمله:

•    موقعیت مناسب، جایگاه

•    استراتژی

•    شخصیت

•    مخاطب هدف

•    مرحله کسب و کار

•    بودجه

•    کانال ها

میانگین زمان تطبیق سه روز است و میانگین میزان موفقیت یک مسابقه بیش از 92٪ است. با این حال، پس از شروع کار با متخصص سایت فریلنسری  Mayple، بررسی‌ها در پس‌زمینه اجرا می‌شوند. این تضمین می کند که اگر اولویت های شما تغییر کند، می توانید به دنبال یک متخصص جدید برای رشد خود باشید. فرآیند تطبیق واقعی در پنج مرحله انجام می شود:

•    Mayple 25-50 عامل تطبیق را بر اساس خلاصه شما تجزیه و تحلیل و شناسایی می کند.

•    در طول جلسه استراتژی رشد، شما و استراتژیست Mayple اطلاعات بیشتری را تکمیل می کنید.

•    الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی عوامل موفقیت را با پایگاه داده بازاریابان Mayple مقایسه می کند.

•    سه تا پنج بازاریاب برتر مطابق با معیارهای شما شناسایی می شوند و تیم برای تأیید نهایی به آنها نزدیک می شود.

•    شما و میپل بهترین تطابق را انتخاب می کنید و آنها بلافاصله شروع به ایجاد یک برنامه بازاریابی برای خلاصه شما می کنند.

 پیشنهاد مطالعه:قوانین جدید یوتیوب

نظارت بر عملکرد

قبلاً گفته‌ایم که سایت فریلنسری Mayple به نظارت بر همکاری شما ادامه خواهد داد تا اطمینان حاصل شود که بهترین منافع شما همیشه برآورده می‌شود. این فرآیند بی‌طرفانه، باز هم مبتنی بر داده است. از 180 پارامتر با در نظر گرفتن بیش از 50 عامل استفاده می کند. در زیر فقط چند نمونه را فهرست کرده ایم:

•    روش تست A/B

•    ساختار حساب

•    قراردادهای نامگذاری

•    رویکرد هدف گذاری

•    روش شناسی تبلیغات خرید

•    مدل های اسناد

•    درآمد و ROAS

•    KPI ها

•    گزارش تغییر پروژه

با این حال، برای اینکه نظارت Mayple مؤثر باشد، باید دسترسی به حساب‌های خود را به اشتراک بگذارید و میپل را از اهداف بازاریابی خود در جلسه و خلاصه اولیه آگاه کنید. سپس، میپل تلاش خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که کار متخصص خود با بهترین شیوه ها مطابقت دارد. 

آنها همچنین معیارهای کلیدی را دنبال می کنند تا مطمئن شوند از بودجه شما به خوبی استفاده می شود. فرض کنید هر یک از پارامترهای بهترین عمل شکسته شده است. در آن صورت، سایت فریلنسری Mayple  برای بررسی با بازاریاب تماس می گیرد و در صورت نیاز برای رفع آن اقدام می کند.
در صورت وجود هرگونه تغییر، میپل از طریق داشبورد شما را مطلع می کند. بنابراین شما همیشه می دانید چه اتفاقی در زمان واقعی می افتد.

معرفی سایت فریلنسری Mayple

استراتژیست های اختصاصی رشد

هر زمان که با Mayple کار می کنید، این پلتفرم همچنین یک استراتژیست رشد اختصاصی از تیم خود را در اختیار شما قرار می دهد. این استراتژیست به شما کمک می کند فرصت ها، اهداف و KPI های بازاریابی را شناسایی کنید. 

عمدتاً، آنها فرصت‌هایی را برای رشد با بررسی مداوم معیارهای کسب‌وکار و فعالیت‌های بازاریابی برای شناسایی کارهایی که می‌توانید برای بهبود کمپین‌های خود انجام دهید، توصیه می‌کنند. جلسات با استراتژیست رشد شما به صورت ماهانه برگزار می شود، بنابراین می توانید به سرعت استراتژی های خود را با پیشرفت سال دوباره تنظیم کنید. در طول جلسات مذکور:

•    به دنبال شکاف های احتمالی در قیف های خود باشید.

•    تجزیه و تحلیل فرصت را انجام دهید.

•    آیتم های اقدام و تکالیف را آماده کنید.

•    توصیه های رشد را ارائه دهید.

قیمت Mayple

قیمت گذاری سایت فریلنسری Mayple پیچیده است؛ زیرا به بودجه ماهانه شما، کانال هایی که می خواهید بازاریابی کنید و رشته های بازاریابی که علاقه مند به استفاده از آنها هستید بستگی دارد. بازاریابی با Mayple یک سرمایه گذاری قابل توجه است. 

با توجه به آن، توصیه می‌کنیم از صفحه قیمت‌گذاری Mayple دیدن کنید و حتی با تیم تماس بگیرید تا بر اساس نیازهای خود قیمت دقیقی دریافت کنید. پر کردن فرم اولیه برای دریافت پیشنهاد حدود دو دقیقه طول می کشد.

گفته می شود، هر بسته خدمات و محدودیت های تضمین شده خود را دارد، که مشخص می کند چه چیزی شامل و چه چیزی ممکن است هزینه اضافی داشته باشد. شما پس از تایید کارشناس خود ماهانه پرداخت می کنید و هیچ هزینه ای برای راه اندازی وجود ندارد.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، در اینجا یک مرور سریع از بسته های مختلف سایت فریلنسری Mayple و قیمت های اولیه آنها آورده شده است:

 پیشنهاد مطالعه:دلایل مسدود شدن اکانت ChatGPT

رسانه پولی: 

ترافیک باکیفیت را با استفاده از تبلیغات پولی هدایت کنید. این بسته از 2000 دلار در ماه شروع می شود و برای افرادی که بودجه ماهانه 5 تا 10 هزار دلار دارند مناسب است.

بازاریابی ایمیلی: 

یک متخصص برای تجزیه و تحلیل محتوای ایمیل فعلی خود، نوشتن و طراحی ایمیل های جدید و ایجاد فرم های جذب سرنخ در سایت خود پیدا کنید. قیمت از چهار ایمیل در ماه برای هر ایمیل 463 دلار شروع می شود.

رسانه های اجتماعی: 

بسته به تعداد کانال ها و صفحاتی که می خواهید یک متخصص مدیریت کند و تعداد پست ها، داستان ها یا حلقه هایی که می خواهید هر هفته پست کنید، از بین سه طرح رسانه اجتماعی مختلف انتخاب کنید. قیمت ها از 2313 تا 4938 دلار در ماه متغیر است.

اینفلوئنسر مارکتینگ: 

یک متخصص در سایت فریلنسری Mayple ، سفیران برند را برای تبلیغ کسب و کار شما شناسایی می کند. این شامل ممیزی مخاطبان و ایجاد یک طرح کمپین می شود. قیمت گذاری از 2781 دلار در ماه برای دسترسی به 10-20 تأثیرگذار برای ایجاد حداکثر پنج توافق تخمینی شروع می شود.

آمازون: 

یک متخصص برای بهینه سازی لیست های خود، بررسی های حسابرسی، راه اندازی تبلیغات و موارد دیگر پیدا کنید. قیمت ها از 3687 دلار در ماه برای 1-10 ASIN شروع می شود.

استراتژی بازاریابی: 

از یک متخصص بازاریابی برتر استفاده کنید تا استراتژی بازاریابی شما را با یک برنامه استراتژیک واضح و گام به گام برای شش ماه آینده برنامه ریزی کند. شروع هزینه ها از 6000 دلار. خواهد بود.

معرفی سایت فریلنسری Mayple

خلاقیت ها: 

در سایت فریلنسری Mayple  گرافیک های سفارشی را برای تبلیغات خود دریافت کنید، از جمله درخواست ها و بازبینی های نامحدود. قیمت بستگی به این دارد که آیا شما فقط به تصاویر، ویدیو یا هر دو نیاز دارید. هزینه ها از 449 دلار در ماه برای گرافیک و 549 دلار در ماه برای ویدیو شروع می شود.

سئو: 

خدمات سئو در سه طرح مختلف از 3575 دلار در ماه تا 9000 دلار در ماه در دسترس است و شامل بهینه سازی صفحه، بهینه سازی کلمات کلیدی، ممیزی سایت، تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر می شود.

CRO یا نرخ تبدیل: 

نرخ تبدیل خود را بهینه کنید. حسابرسی تک صفحه ای 1813 دلار و حسابرسی وب سایت 3950 دلار هزینه دارد. همچنین می توانید بهینه سازی مداوم را انتخاب کنید.

مشاوره: 

ساعات مشاوره منعطف را با کارشناسان برتر سایت فریلنسری Mayple  دریافت کنید تا مشاوره استراتژیک دریافت کنید یا برای یکی از کارمندان خود یک مشاور دریافت کنید. قیمت ها از هشت ساعت در ماه و 200 دلار در ساعت شروع می شود.

نکات مهم در بازاریابی میپل

همچنین اگر تازه شروع کرده اید و می خواهید تبلیغات را در پلتفرم های مختلف بررسی کنید، می توانید یک بسته شامل برخی از خدمات فوق رزرو کنید. بسته پولی Starters شامل خدمات رسانه ای پولی برای Google، Facebook، TikTok و غیره است. 

به آگهی‌های تبلیغاتی نامحدودی که با در نظر گرفتن مخاطبانتان طراحی شده‌اند، دسترسی خواهید داشت. هزینه این بسته 2565 دلار در ماه است. بسته برتر رسانه های اجتماعی شامل رسانه های پولی، مدیریت رسانه های اجتماعی و خلاقیت های بازاریابی با مبلغ 4415 دلار در ماه است.

یک بسته رشد کامل قیف با رسانه های پولی، خلاقیت های بازاریابی، بازاریابی ایمیلی و ( CRO بهینه سازی نرخ تبدیل) با قیمت 8365 دلار در ماه ارائه می شود.

پشتیبانی مشتری Mayple

با دسترسی به یک متخصص رشد اختصاصی، پشتیبانی مشتری سایت فریلنسری Mayple  به طرز شگفت انگیزی درگیر است. جلسات با متخصص شما یک بار در ماه برگزار می شود و می توان از آنها برای رفع نگرانی ها و برنامه ریزی استراتژی هایی برای رشد بیشتر استفاده کرد. 

در بین این جلسات، نظارت مداوم Mayple تضمین می کند که هر گونه مشکلی به سرعت علامت گذاری شده و رسیدگی می شود. البته، در صورت بروز سوال فوری، می توانید در طول همکاری از طریق ایمیل با متخصص خود تماس بگیرید.

علاوه بر این، طیف قابل توجهی از منابع خودیاری وجود دارد، از جمله وبلاگی مملو از راهنماهای بازاریابی مفید، نکات و ترفندها، و بهترین شیوه ها. همچنین می توانید یک الگوی طرح بازاریابی را دانلود کنید، یک حسابرسی CRO و چک لیست را برای امتیاز دادن به وب سایت خود تکمیل کنید، اطلاعات به روز در مورد بهترین شیوه های بازاریابی و موارد دیگر را دریافت کنید.

مزایا و معایب Mayple

در اینجا برجسته ترین مزایا و معایب سایت فریلنسری Mayple  را ذکر کرده ایم:

 پیشنهاد مطالعه:بهترین اپلیکیشن های مترجمی آنلاین

مزایای  Mayple 

•    Mayple  تمرکز منحصر به فرد خود را بر بازاریابی دارد، که تضمین می کند تمام خدمات آن در جهت ارائه تخصص بازاریابی با کیفیت بالا به شما است.

•    تقریباً در هر رشته بازاریابی می توانید یک متخصص پیدا کنید.

•    نظارت مستمر تضمین می‌کند که از بهترین شیوه‌ها بهره می‌برید و از پولتان برای رشد کسب‌وکارتان به خوبی استفاده می‌شود.

•    هر متخصص Mayple به طور کامل بررسی می شود، بنابراین شما فقط با افراد برتر کار خواهید کرد.

•    میپل از استخدام یک فریلنسر از حدس و گمان استفاده نمی کند، زیرا آنها در تطبیق افراد با متخصصان مناسب مهارت دارند.

•    جلسات ماهانه با استراتژیست رشد اختصاصی شما به شما کمک می کند تا از بازاریابی خود بهره بیشتری ببرید.

•    پشتیبانی مشتری و همچنین طیف وسیعی از منابع خودیاری موجود عالی است.

معرفی سایت فریلنسری Mayple

معایب  Mayple

•    در سایت فریلنسری Mayple  خلاصه اولیه ای که باید پر کنید بسیار مفصل است و ممکن است کمی طول بکشد. با این حال، این تضمین می کند که بیشترین بهره را از این تجربه ببرید.

•    افزودن کانال های بازاریابی اضافی به ترکیب به سرعت هزینه های اضافی بالایی را به همراه دارد.

•    بسیاری از بسته های آنها بسیار گران هستند، و Mayple را به گزینه ای مشکل ساز برای مارک های کوچکتر تبدیل می کند که باید مراقب بودجه خود باشند.

•    شما نمی توانید خیلی درگیر فرآیند بررسی و تطبیق باشید. داده‌ها را برای شما انتخاب می‌کند، و سپس Mayple بهترین کارشناس خود را به شما ارائه می‌دهد.

•    Mayple برای پروژه‌های کوچک ایده‌آل نیست، زیرا اکثر بست

برچسـب هـا : سایر ، سایت فریلنسری Mayple
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد