راه های کسب درآمد دلاری عکاسی

راه های کسب درآمد دلاری عکاسی

توسط : تیم محتوا
1,501

اگر به عنوان عکاس حرفه ای فعالیت می کنید، اکنون وقت آن است که از روش و راه های کسب درآمد دلاری عکاسی نیز آگاه شده و در شرایط کنونی، از هنر و تخصص خود برای دریافت درآمد بیشتر استفاده کنید. از آموزش عکاسی گرفته تا فروش عکس ها لیستی از راه های سودآور در مورد نحوه کسب درآمد به عنوان یک عکاس تهیه شده است. شما می توانید برای دریافت درآمد دلاری خود و افتتاح حساب پی پال، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

آموزش عکاسی بصورت آنلاین

یادگیری آنلاین یک بازار پررونق است که هر روزه بر رشد آن نیز افزوده می شود. اگر می خواهید دانش و مهارت های عکاسی خود را به اشتراک بگذارید، این درآمد زیادی را برای شما خواهد آورد.

پیشنهاد مطالعهآزمون دولینگو

ممکن است شما یک عکاس خارق العاده باشید، اما این لزوماً شما را به یک معلم خوب تبدیل نمی کند. درست مانند عکاسی، تدریس نیز یک استعداد و مهارت است. قبل از اینکه این مسیر را طی کنید، از خود بپرسید که آیا انجام این کار برای شما مناسب است و حس خوشایندی از آن دارید. بنابراین به کسب درآمد دلاری عکاسی خواهید رسید.

راه های کسب درآمد دلاری عکاسی

فروش محصولات دیجیتال در Sellfy 

اگر به معنای واقعی کلمه تصاویر دیجیتالی برای فروش دارید، Sellfy مکان مناسبی برای شروع و فروش آن ها است.

نحوه کار آن این است که شما فروشگاه اینترنتی خود را با Sellfy ایجاد می کنید. هر نوع عکسی را که می خواهید بفروشید اضافه کرده و یک شرح کامل و مناسب تهیه کنید. محصول خود را با یک قیمت بسیار مناسب و رقابتی منتشر کنید و هرجا که دوست دارید آن را به اشتراک بگذارید. عرضه یک عکس برای فروش تنها 5 دقیقه طول می کشد.

فروش لباس یا سوغاتی با عکس 

شما می توانید هرچیزی را که به نظر می رسد با عکس خود بفروشید و به کسب درآمد دلاری عکاسی دست یابید. موقعیت های زیادی است که می توانید محصولات عکس را به فروش برسانید. فیس بوک مکان خوبی برای فروش محصولات عکس شماست. یک صفحه کسب و کار برای محصول یا نام تجاری خود ایجاد کنید، از مخاطبین خود دعوت کنید و از آنها بخواهید محصولات شما را گسترش دهند. همچنین سایت Etsy در کنار فروش وسایل دست ساز، کارهای هنری دیجیتال مانند پوستر و عکس های زیبا بسیار مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: درآمد زایی از گیم چگونه است

استفاده از YouTube 

بیشتر ما قبل از خرید، به خصوص هنگام انتخاب فناوری یا سایر محصولات گران قیمت، به صورت آنلاین آن را بررسی می کنیم. اگر دانش فنی خوبی در مورد محصولات عکس دارید، برای تهیه فیلم های بررسی محصول خود از آن استفاده کنید و کسب درآمد دلاری عکاسی را در یوتیوب تجربه کنید.

صنعت عکس متکی به فروش فناوری، تجهیزات و لوازم جانبی مختلف است. دوربین ها، لنزها و ... متداول ترین محصولاتی هستند که می توانید در یوتیوب برای بررسی آن ها اقدام کنید. 

راه های کسب درآمد دلاری عکاسی

وبلاگ نویس عکاسی 

اگر نوشتن را دوست دارید، وبلاگ نویسی می تواند یک مهارت عالی و سودآور در مهارت عکاسی شما باشد. برای برجسته شدن در میان فتو بلاگرهای موجود، یک هدف هیجان انگیز نسبت به وبلاگ خود انتخاب کنید، به عنوان مثال عکاسی ماجراجویی و یا مسافرتی، نکات فنی برای عکاسان، برداشتی فلسفی از عکاسی هنری، عکاسی مد، گرفتن بهترین عکس های غذایی. به عبارت دیگر، در مورد آنچه دوست دارید یا به خوبی می دانید بنویسید. با وبلاگ نویسی می توانید کسب درآمد دلاری عکاسی را تجربه نمایید.

فروش در وب سایت های فروش عکس 

بارگذاری عکس در وب سایت های فروش عکس برای بسیاری از عکاسان یک کار جانبی است. معروف ترین سایت های میکرواستاک ShutterStock ، iStock ، Dreamstime و BigStock هستند. البته مبلغی که برای هر عکس بارگیری شده پرداخت می شود به طور کلی کم است، بنابراین باید روی مقدار زیاد آن وقت بگذارید و مرتباً حجم زیادی از عکس ها را بارگذاری کنید.

پیشنهاد مطالعه: خرید یوسی PUBG

برای افزایش درآمد خود، در طول سال به طور منظم عکس آپلود کنید. یک منطقه کم رقابت و با درخواست بالای خریدار را پیدا کنید. روند عکس را دنبال کنید تا بدانید برای سال آینده چه تقاضایی وجود دارد. بدین ترتیب می توانید یکی از راه های کسب درآمد دلاری عکاسی را بیابید.

سیستم عامل های فریلنسر 

سیستم عامل های فریلنسر مکان خوبی برای یافتن اولین مشتریان شما هستند. برخی از محبوب ترین سیستم عامل های فریلنسر شامل Fiverr ، Upwork و Freelancer هستند. برخی از برنامه هایی که می توانید در سیستم عامل های فریلنسر پیدا کنید شامل ، عکاسی از محصول با مدل یا بدون آن، ارائه غذا با یک ظاهر طراحی شده، دستکاری تصویر ، جمع آوری و ایجاد مجموعه هایی از عکس های عروسی و غیره می باشد.

راه های کسب درآمد دلاری عکاسی

کسب درآمد دلاری با عکاسی سفر 

کسب درآمد هنگام مسافرت آرزوی بسیاری از علاقه مندان به عکس است. برخی از راه ها وجود دارد که می توانید به عنوان یک عکاس سفر درآمد کسب کنید. تبلیغات و پیوندهای وابسته در وبلاگ سفر یا کانال YouTube را تهیه کنید. همچنین راهنماهای شهر را با عکس تهیه کرده و به همراه ارائه راهنمایی در مورد مکان های جالب برای عکاسی بفروشید یا آن که فیلم های سفر را در YouTube منتشر کنید.

پیشنهاد مطالعه: خرید از Godaddy خرید هاست و دامنه

از سوی دیگر عکس های خود را به مجلات مسافرتی یا وب سایت ها بفروشید.  ایده خوب این است که رسانه های محلی خود را هدف قرار دهید زیرا احتمال انتشار تصاویر از نویسنده محلی بیشتر است. برای هتل ها، آژانس های گردشگری یا تابلوهای گردشگری برنامه های عکس و فیلم برگزار کنید. عکس های سفر خود را در فروشگاه آنلاین خود بفروشید.

خبرنگار عکاسی مستقل 

عکاسان مستقل می توانند در مجلات مسافرتی، روزنامه های محلی، رسانه های آنلاین کار کنند یا در آژانس های عکس استخدام شوند. شانس موفقیت شما به اندازه و اقتدار رسانه بستگی دارد. ممکن است رسانه های برجسته سفر، عکس شما را قبول کنند، فقط به این دلیل که آن را درخشان می دانند.
شما می توانید به عنوان فریلنسر، عکس های خود را از روش های متفاوتی به فروش رسانیده و از راه های کسب درآمد دلاری عکاسی برای دریافت درآمد ارزی خود استفاده کنید. در این خصوص و برای افتتاح حساب ارزی و تبدیل درآمد خود به ریال از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد