ویزای کار دانمارک

ویزای کار دانمارک

توسط : تیم محتوا
1,082

ویزای کار دانمارک به افراد این امکان را می دهد که کارهایی را انجام دهند تا به اقتصاد کشور کمک کنند. قبل از شروع کار در دانمارک، باید بررسی کنید که آیا برای کار کردن به اجازه کار و اقامت نیاز دارید یا خیر. حتی اگر در حال انجام کار بدون مزد یا کار داوطلبانه هستید، باید برای مجوز کار درخواست دهید. برای اینکه بتوانید برای ویزای کار اقدام کنید، باید یکی از انواع ویزای کار را انتخاب کنید و شرایط لازم را داشته باشید.

بررسی اجمالی

یکی از کشورهای محبوب اتحادیه اروپا که از کارگران ماهر در سرتاسر دنیا استقبال می کند، دانمارک است. چندین مهاجر به دلیل زندگی کاری، محیط تجاری ثابت و فرصت های شغلی عالی در زمینه های مختلف مانند IT، مدیریت، بهداشت و پزشکی، مهندسین و غیره به دانمارک مهاجرت می کنند. 

علاوه بر این، برای به دست آوردن مزایای اقامت در این مکان شگفت انگیز، استفاده از یک نوع ویزای کار دانمارک مهمترین کاری است که باید انجام شود. دولت دانمارک تلاش دارد تا با ایجاد طرح های مختلف مجوز دانمارک را به متخصصان ماهر خارجی اعطا کند و اجازه اقامت را برای آنها ساده کند. 

برنامه ویزای کاری در نهایت منجر به ویزای اقامت دائم می‌شود که به مهاجران اجازه می‌دهد وارد دانمارک شده و در این کشور مستقر شوند و قدردان حقوق و حقوق هستند. اقامت دائم مهاجران با استعدادی را انتخاب می کند که توسط هیچ کارفرمایی حمایت نمی شوند و یا هیچ پیشنهاد شغلی قبلی از دانمارک ندارند، اما توانایی های خاص خود را در یک شغل خاص مورد نیاز در کشور دارند.

ویزای کار دانمارک

انواع ویزای کار در دانمارک

ویزای کار دانمارک برای کارگران ماهر بین المللی طراحی شده است که به دنبال رشد شغلی موفق همراه با زندگی آرام هستند. برای کار در دانمارک می توانید هر یک از دسته بندی های ویزا را بر اساس صلاحیت و شغل خود انتخاب کنید. دولت مهاجرت دانمارک انواع مختلفی از ویزاها را برای جذب متخصصان خارج از کشور برای کار در دانمارک ایجاد کرده است. برای دریافت مجوز کار در دانمارک باید به شغل معتبر برسید.

پیشنهاد مطالعه:10 استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت

لیست مثبت دانمارک:

لیست مشاغل دانمارک دارای متقاضیان زیادی است. این مشاغل که دارای کمبود نیرو هستند، تنها به داشتن مدرک لیسانس نیاز دارند.

طرح محدودیت پرداخت:

در صورتی که پیشنهادات پردرآمد در دانمارک داشته باشید، می توانید بر اساس طرح محدودیت پرداخت برای اجازه کار و اقامت درخواست دهید. برای واجد شرایط بودن برای مجوز کار و اقامت در دانمارک تحت این طرح، باید از یک کارفرمای دانمارکی پیشنهاد کاری داشته باشید و این مبلغ نباید کمتر از 375000 کرون کرون در سال باشد.

طرح گرین کارت:

با این طرح فوق العاده می توانید در این کشور کار و زندگی کنید. این سیستم کاملاً مبتنی بر امتیاز است و شما باید حداقل 100 امتیاز در سیستم امتیازدهی بر اساس فاکتورهایی مانند سن، زبان، تحصیلات و غیره کسب کنید تا برای این طرح اقدام کنید.

ویزای کار دانمارک

مراحل ویزای کار دانمارک

برای کار در دانمارک باید اقامت و اجازه کار دریافت کنید. اگر می خواهید در شغلی کار کنید که کمبود پرسنل دارد، گرفتن مجوز کار برای آن شغل خاص آسان تر خواهد بود. می توانید بررسی کنید که آیا شغل شما در لیست ذکر شده است یا خیر. اگر شغل شما در لیست وجود دارد، شانس دریافت مجوز کار دانمارکی زیاد است.

شما می توانید درخواست خود را از طریق آنلاین یا حضوری در دفتر محلی سفارت دانمارک ارسال کنید. شما باید تمام مدارک مورد نیاز، داده های بیومتریک و اثر انگشت را ارسال کنید. باید تمام این موارد را قبل از سفر به دانمارک در سفارت محلی خود تکمیل کنید، با این حال، ممکن است تغییرات خاصی را هنگام دریافت ویزای کار دانمارک تجربه کنید زیرا همه اینها به ملیت و تاریخ ارسال درخواست شما بستگی دارد.

پیشنهاد مطالعه:بهترین وب سایت های خرید و فروش ملک در ترکیه

ویزای کار برای کارگران پاره وقت، طولانی مدت و فصلی

•    دانشجویانی که با ویزای دانشجویی در دانمارک زندگی می کنند و در دوره تحصیلی عالی تحصیل می کنند، مجاز به کار حداکثر 15 ساعت در جلسه و هنگام دوره های تعطیلات در تابستان، کار به شکل تمام وقت را برگزینید.

•    در صورتی که کارشناسی ارشد یا دکتری خود را انجام داده باشید، می توانید برای اجازه اقامت تحت طرح کارت تأسیس برای جستجوی کار درخواست دهید. مدرک در دانمارک شما باید درخواست خود را از طریق فرآیند آنلاین ارسال کنید.

•    می توانید برای گذراندن تعطیلات خود برای ویزای تعطیلات کاری درخواست دهید و در عین حال به دنبال کار بگردید. معیار انتخاب شما به عواملی مانند سن و ملیت شما بستگی دارد. در کنار ویزای کار دانمارک، این ویزای تعطیلات کاری تا 12 ماه اعتبار دارد.

ویزای کار دانمارک

جذابیت های ویزای کار دانمارک 

دانمارک به دلیل فرهنگ پر جنب و جوش و زیبایی شگفت انگیزش، برترین نقطه توریستی برای بسیاری از مهاجران و کشورهای دیگر است. شما می توانید برای اهداف شغلی یا تحصیلات عالی به دانمارک مهاجرت کنید. این امکان را دارید تا برای یک دوره کوتاه مدت یا بلند مدت درخواست دهید.

•    ویزای اقامت کوتاه مدت: شما نمی توانید بیش از 90 روز تحت این ویزا بمانید.

•    ویزای بلندمدت: اگر مجبور به سفر برای مأموریت های تجاری، یکی از اعضای خانواده شهروند اتحادیه اروپا، یکی از اعضای خانواده خارج از اتحادیه اروپا، که در دانمارک زندگی می کند، برای آموزش یا سمینارها، می توانید برای ویزای اقامت طولانی مدت درخواست دهید. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین وب سایت های بلیط هواپیما

زمان پردازش ویزای کار دانمارک 

متوسط زمان پردازش درخواست های ویزا 15 روز کاری است اما ممکن است بسته به موارد فردی متفاوت باشد. با تیم متخصص مشاوران مهاجرتی که در برنامه های مهاجرت دانمارک آموزش دیده اند، می توانید با استفاده از ارزیابی ویزا، شرایط ویزای کاری، زمان پردازش ویزا و هزینه ویزا، اطلاعات دقیقی در مورد برنامه ویزای کار دانمارک از جمله واجد شرایط بودن ویزا کسب کنید. 
 

برچسـب هـا : سایر ، ویزای کار دانمارک
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد