پرداخت هزینه آزمون علمی PTE پی تی ای

پرداخت هزینه آزمون علمی PTE پی تی ای

توسط : تیم محتوا
2,122

آزمون PTE Academic ، مبتنی بر رایانه بوده و یک آزمون زبان انگلیسی به شمار می آید که در سرتاسر جهان به عنوان یک مدرک زبان انگلیسی دارای اعتبار است. آن دسته از دانشجویان و متقاضیانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور یا مهاجرت به یک کشور اصلی انگلیسی زبان هستند، ملزم به شرکت در آزمون PTE برای اثبات صلاحیت زبان انگلیسی خود هستند.

این آزمون سه ساعته مبتنی بر رایانه، بر زبان انگلیسی روزمره تمرکز دارد تا زبان انگلیسی سطح بالا و توانایی دانش آموز را در درک موثر زبان سنجش کرده و نحوه صحبت آن را در فعالیت های روزانه ارزیابی می نماید. سیستم درجه بندی چند سطحی، درک بهتری از مهارت دانش آموز در زبان انگلیسی را تضمین می کند.

پیشنهاد مطالعهآزمون PTE چیست؟

آزمون PTE

عوامل زیادی وجود دارد که PTE Academic را از دیگر آزمون های مهارت انگلیسی متمایز می کند. اولین و مهمترین وجه تمایز همان الگوی امتیازدهی و نتایج است. از آنجا که آزمایشات کاملاً کامپیوتری هستند، نتایج و نمرات PTE بسیار سریعتر و معمولاً در 2 روز کاری اعلام می شود. این باعث می شود که برای دانش آموزانی که کمی عجله دارند مناسب باشد. داوطلبانی که می خواهند برای رزومه خود در این آزمون شرکت کنند، لازم است که شرایط و تاریخ آزمون ، نحوه ثبت نام و هزینه آزمون PTE ، همچنین الگوی امتحان آن را باید بررسی کنند.

البته باید در نظر داشته باشید که لازم است همواره آخرین تحولات پیرامون PTE Academic را که در سایت به روز رسانی می شود، بررسی کنید. به دلیل همه گیر شدن ویروس COVID-19 ، تمام آزمایش های آکادمیک PTE در برخی از کشورها متوقف شده است.

PTE Academic هنوز گزینه ای برای حضور در آزمونPTE  از خانه معرفی نکرده است. داوطلبانی که آزمون PTE Academic خود را رزرو کرده اند، می توانند امتحان خود را به صورت کامل لغو کنند و هزینه پرداخت شده را دریافت نمایند. همچنین می توانند تاریخ آزمون خود را بدون هیچ هزینه ای تغییر دهند. 

پرداخت هزینه آزمون علمی PTE

چرا در آزمون آکادمیک PTE شرکت کنیم؟

PTE  آزمونی معتبر در سطح جهانی است  مخصوص داوطلبانی است که انگلیسی زبانان غیر بومی بوده و تصمیم دارند برای تحصیل یا کار به خارج از کشور مهاجرت کنند. این مهارت خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن داوطلبان را آزمایش می کند. این آزمون به گونه ای طراحی شده است که هر سوال به طور کلی دو مهارت را با هم آزمایش می کند، مانند خواندن و صحبت کردن یا گوش دادن و خواندن.

چه کسی مدرک تحصیلی PTE را می پذیرد؟

آزمون PTE توسط هزاران موسسه آموزشی در سراسر جهان پذیرفته شده است. به غیر از این ، PTE Academic نیز برای اهداف ویزا توسط دولتهایی همچون استرالیا پذیرفته می شود. کسانی که تمایل دارند برای تحصیل در خارج از کشور برای تحصیل در یکی از کشورهای انگلیسی زبان اصلی مانند انگلستان، استرالیا ، ایالات متحده و کانادا بروند، برای اثبات توانایی زبان انگلیسی خود در آزمون PTE Academic شرکت می کنند.

پیشنهاد مطالعهمنابع آزمون تافل Toefl

انواع آزمون PTE

آزمونهای زبان Pearson Language واحد گروه Pearson PLC مسئول انجام دو قالب آزمون مهارت انگلیسی برای ارزیابی مهارتهای زبان انگلیسی افراد غیر بومی زبان انگلیسی است که شامل دو آزمون PTE Academic و PTE Academic UKVI هستند.

آزمون علمی PTE

امتحان آکادمیک PTE در تمام طول سال برای دانشجویانی که به دنبال اخذ پذیرش در دانشگاه یا موسسه هستند، برگزار می شود. این آزمون شامل چهار بخش خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن است. نمرات آزمون PTE Academic به مدت دو سال معتبر است.

PTE Academic UKVI

این در حالی است که نوع دیگر این آزمون، PTE Academic UKVI است که توسط وزارت خانه انگلستان و جهت ویزای این کشور، درخواست می شود که شامل چهار آزمون برای سنجش مهارت زبان صورت می گیرد. بدین ترتیب داوطبانی که برای کار یا زندگی و تحصیل در این کشور اقدام می کنند، با استفاده از این مدرک زبان، می توانند با سرعت بالاتری به نتیجه برسند. البته داوطلبان باید توجه داشته باشند که هیچ تفاوتی در محتوا یا قالب آزمون PTE Academic UKVI در مقایسه با نوع PTE Academic وجود ندارد. تنها تفاوتهای جزئی در روند ثبت نام وجود دارد.

پرداخت هزینه آزمون علمی PTE

معیارهای آزمون PTE 

به این ترتیب ، هیچ معیار خاصی توسط گروه Pearson PLC تعیین نشده است. با این حال، طبق اعلام این مرکز، داوطلبان می بایست حداقل شانزده سال سن داشته و برای شرکت در آزمون، لازم است که رضایت والدین خود را نیز که مطابق با فرم رضایت نامه است، همراه داشته باشند.

هزینه آزمون PTE

هزینه استاندارد آزمون PTE Academic  در زمان های مختلف، تفاوت دارد که برای این کار می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری گرفته و برای اطلاع از هزینه آزمون PTE و نحوه پرداخت آن اقدام کنید. در صورتی که داوطلب در مدت 48 ساعت از تاریخ آزمون PTE ، آزمون خود را رزرو کند، باید هزینه رزرواسیون دیرهنگام را بپردازد. 

پیشنهاد مطالعهچگونه در آزمون تافل TOEFL iBT ثبت نام کنیم؟

اگر نمی خواهید در آزمون PTE Academic شرکت کنید، می توانید 14 روز قبل از تاریخ آزمون، درخواست بازپرداخت کنید. لغو یا تغییر زمان آزمون را می توان در وب سایت رسمی PTE انجام داد. داوطلبان می توانند آزمون PTE 2021 را به هر تاریخ دیگری به روش آنلاین برنامه ریزی کنند. 

داوطلبانی که پس از رزرو آنلاین آزمون خود ، تصمیم به ادامه ندادن آزمونPTE  خود می گیرند، تا 14 روز تقویمی قبل از تاریخ آزمون خود می توانند بازپرداخت کامل را مطالبه کنند. داوطلبانی که با کمتر از 14 روز تقویمی و حداقل 7 روز قبل از تاریخ آزمون، آن را لغو می کنند، 50 درصد هزینه آزمون پرداخت شده را به طور جزئی بازپرداخت می کنند. با این حال، هیچگونه بازپرداختی به داوطلبان برای لغو امتحان در کمتر از 7 روز تقویمی قبل از امتحان ارائه نمی شود. 

داوطلبانی که قصد دارند آزمون را مجدداً برنامه ریزی کنند، با کمتر از 14 روز تقویمی و حداقل 7 روز کامل قبل از تاریخ آزمون خود، باید 50 درصد هزینه آزمون را پرداخت کنند. در صورت تغییر زمان آزمون کمتر از 7 روز قبل از امتحان، هیچگونه بازپرداختی ارائه نمی شود. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد