لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا

لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا

توسط : تیم محتوا
1,184

استرالیا به خاطر مناظر زیبا، استانداردهای زندگی بالا و البته فرصت های شغلی فراوان شناخته شده است. در واقع، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، استرالیا را در چندین جنبه مرتبط مانند درآمد و ثروت، شغل و درآمد، نرخ پایین بیکاری، وضعیت سلامت و مسکن در صدر قرار داد. می توانید با کمک لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا، شغلی متناسب با مهارت خود را در این کشور بیابید.

درخواست برای ویزای کار استرالیا

موفقیت استرالیا بدون شک به تعداد فزاینده مهاجرت آن به این کشور در طول سال ها مربوط می شود. مهاجران با پیشینه‌های مختلف مهارت‌ها، ایده‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورند، کسب‌وکارهای بیشتری را باز می‌کنند که فرصت‌های شغلی ایجاد می‌کنند. از طرفی میلیاردها دلار مالیات بر درآمد اضافه می‌کنند که دولت استرالیا را قادر می‌سازد تا بیشتر در جمعیت، مؤسسات دانشگاهی، پزشکی، فناوری و غیره سرمایه‌گذاری کند.

در نتیجه، دولت استرالیا برای حمایت از اقتصاد و کمک به رشد استرالیا به شدت به مهاجرت متکی است. ما اکنون می دانیم که استرالیا یک مقصد برتر برای مهاجران است و می دانیم که دولت استرالیا چگونه با آغوش باز از مهاجرت افراد ماهر سود می برد. اکنون، بیایید به 5 دلیل اصلی که باید بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا درخواست دهید نگاهی بیندازیم:

اقتصاد بزرگ

نمی توان انکار کرد که اقتصاد استرالیا یکی از قوی ترین و باثبات ترین اقتصادهای جهان است و در سال 2019 به عنوان چهاردهمین اقتصاد بزرگ جهان قرار گرفته است. دستیابی به تقریباً 3 دهه رشد مالی ثابت بدون رکود به همین سادگی اتفاق نمی افتد. 

این منعکس کننده توانایی استرالیا برای مدیریت اقتصاد خود است، حتی زمانی که کشورهای اطراف آن در یک بحران مالی قرار می گیرند. این یک واقعیت بسیار امیدوارکننده است به خصوص برای کسانی که می خواهند یک کسب و کار در استرالیا باز کنند.

علاوه بر این، بیش از 70 درصد از جمعیت، در سنین 15 تا 64 سال، دارای شغل حقوقی هستند. سیدنی، پرث، ملبورن، بریزبن و آدلاید از نظر اقتصادی قوی‌ترین شهرها هستند که می‌توانید فرصت‌های شغلی زیادی در بخش‌های مختلف پیدا کنید که از آن جمله فناوری، پزشکی، خدمات مالی، قانون، معدن، مهندسی و غیره را می توان نام برد. درخواست بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا قطعا درهای زیادی را در این منظر باز می کند.

لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا

مزایای بازنشستگی

استرالیا می داند که چگونه با مزایای سخاوتمندانه به جمعیت سخت کوش خود کمک کند. پس از اینکه تصمیم به بازنشستگی گرفتید و واجد شرایط دریافت بازنشستگی سنی شدید، هر دو هفته یکبار به حساب خود پرداخت می‌کنید، همچنین تخفیف‌ها و امتیازاتی برای موارد ضروری زندگی و سلامتی دریافت خواهید کرد.

اگر شرایط بازنشستگی سنی را داشته باشید، کارت امتیاز بازنشستگی را نیز دریافت خواهید کرد که شامل تخفیف های متعدد در دارو، بهداشت و خدمات دولتی است. همچنین می توانید از کارت برای تخفیف های اضافی گاز، آب، برق و غیره استفاده کنید! استرالیا همچنین به افرادی که واجد شرایط هستند کمک اجاره، جبران مالیات و بانکداری کم هزینه ارائه می دهد. درخواست بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا شما را به زندگی بهتر سوق می دهد.

امنیت شخصی

استرالیا از نظر ایمنی مجدداً در جایگاه اول قرار می گیرد. استرالیا دومین کشور امن در شاخص جهانی در نظر گرفته شده است. این کشور به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت در سطح جهانی مطرح است. داشتن ویزای کار استرالیا و فراهم کردن یک محیط امن برای بزرگ کردن کودکان اغلب برای افرادی که به استرالیا مهاجرت می کنند به معنای جهان است. 

در حالی که همیشه مهم است که در هر کجا که می روید اقدامات احتیاطی انجام دهید، می توانید مطمئن باشید که می توانید راحت و با اطمینان در استرالیا زندگی کنید. گزینه دیگر انتقال به سیدنی است. سیدنی به عنوان امن ترین شهر استرالیا و دومین شهر امن در کل جهان رتبه بندی شده است.

کیفیت زندگی

مؤسسات دانشگاهی در سطح جهانی با امکانات برتر، فرصت های شغلی در طیف گسترده ای از بخش ها، دستمزدهای نسبتاً بالا و هزینه های زندگی کم، مزایای بازنشستگی، ایمنی، هوا و آب پاک، فعالیت های منحصر به فرد در فضای باز و موارد دیگر، به استاندارد بالای زندگی کمک می کنند. درخواست بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا راهی موثر برای ارتقا سطح کیفیت زندگی خواهد بود.

بر اساس گزارش OECD، استرالیایی‌ها حس اجتماعی قوی دارند و 91 درصد از جمعیت در انتخابات اخیر رای دادند که نشان می‌دهد آنها احساس می‌کنند تاثیری بر نحوه شکل‌گیری زندگی‌شان دارند. استرالیایی ها همچنین برای رضایت عمومی از زندگی خود در استرالیا نمره 7.3 از 10 را می دهند که بالاتر از میانگین OECD که فقط 6.5 است.

پیشنهاد مطالعه:7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

گزینه های متعدد ویزا

همانطور که قبلاً ذکر شد، استرالیا به شدت به مهاجرت متکی است، بنابراین سیستم‌هایی برای استقبال از مهاجران از همه اقشار وضع شده است. افراد با پیشینه های مختلف فرهنگی، شغلی و تحصیلی، درخواست بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا را ارائه می کنند. بدین ترتیب:

•    حقوق بالایی دریافت خواهید کرد.

•    400000  فرصت شغلی وجود دارد.

•    سیاست های ویزای کار آسان تر

•    با خانواده خود از مزایای اجتماعی بهره مند شوید

مهاجرت با ویزای کار به استرالیا 

داوطلبان می توانند برای یک دوره موقت در استرالیا کار کنند یا به طور دائم مهاجرت کنند. متقاضیان پس از دریافت ویزای کار می توانند در استرالیا زندگی و کار کنند. نامزدها باید بتوانند اقتصاد استرالیا را تقویت کنند. چشم انداز زندگی و اشتغال استرالیا برای مهاجران خارجی جذاب است. استرالیا در حال حاضر 195000 نفر را برای

دریافت اقامت دائم دعوت می کند. در واقع، استرالیا هدف مهاجرت دائمی را از 160000 به 195000 برای 2022-23 افزایش داد.

کاندیداها باید معیارهای واجد شرایط بودن را دنبال کنند و فرآیندهای درخواست بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا را دنبال کنند. برای مهاجرت به استرالیا، داوطلبان باید معیارهای واجد شرایط بودن خود را از طریق سیستم امتیاز مورد بررسی قرار دهند. متقاضیان باید حداقل 65 امتیاز را کسب کنند تا واجد شرایط دریافت ویزا شوند.

لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا

انواع ویزای کار استرالیا

ویزای کار استرالیا انواع مختلفی دارد و متقاضیان می توانند برای کار موقت یا دائم در استرالیا درخواست دهند. اجازه دهید در مورد برخی از این ویزاها به تفصیل صحبت کنیم:

ویزای موقت کمبود مهارت

ویزای موقت کمبود مهارت که به عنوان ساب کلاس 482 نیز شناخته می شود، افرادی که این ویزا را دارند می توانند به مدت چهار سال در استرالیا زندگی و کار کنند. یک کارفرمای استرالیایی برای درخواست این ویزا باید از نامزدها حمایت مالی کند. کاندیداها باید درخواست خود را بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا ارائه دهند. 

آنها باید دارای مهارت‌ها و تجربه‌های حرفه‌ای باشند که باید برای شغلی که برای آن درخواست داده‌اند مرتبط باشد. دارندگان ویزای کمبود مهارت موقت یا ویزای TSS می توانند تحت هر یک از سه جریان زیر در استرالیا کار کنند:

•    جریان کوتاه مدت

•    جریان میان مدت

•    جریان قرارداد کار

ویزای طرح کارفرما

ویزای Employer Nomination Scheme برای آن دسته از کارفرمایان معرفی شده است که مایل به حمایت از کارگران ماهر برای زندگی و کار دائمی در استرالیا هستند. متقاضیان باید دارای مدارک و تجربه کاری مرتبط برای شغلی باشند که برای آن درخواست داده اند. 

شغلی که نامزدها برای آن درخواست داده اند باید در مشاغل ماهر واجد شرایط موجود در فهرست ترکیبی مشاغل ماهر واجد شرایط باشد. نام دیگر این ویزا Subclass 186 است که سه جریان برای این ویزا وجود دارد که عبارتند از:

•    جریان انتقال اقامت موقت

•    جریان ورود مستقیم

•    جریان توافق

ویزای منطقه ای (موقت) با حمایت کارفرمای ماهر

نام دیگر ویزای Skilled Employer Sponsored Regional (Provisional) Subclass 494 است. این یک ویزای موقت است و داوطلبان می توانند تا پنج سال در استرالیا زندگی و کار کنند. مدت اعتبار ویزا از روزی شروع می شود که داوطلبان آن را دریافت می کنند. کاندیداها باید درخواست خود را بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا ارائه دهند. آنها باید در موقعیتی که در کسب و کار حامی مالی وجود دارد کار کنند. این ویزا راهی برای درخواست اقامت دائم استرالیا است.

پیشنهاد مطالعه:7 بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک

توافقنامه مهاجرت منطقه تعیین شده 

بر اساس توافقنامه مهاجرت منطقه تعیین شده (DAMA)، کارفرمایان می توانند کارگران ماهر و نیمه ماهر را استخدام کنند. استخدام برای مشاغلی انجام می شود که کارفرمایان در استرالیا کارگران ماهر دریافت نمی کنند. این توافق برای مقابله با کمبود روزافزون نیروی کار انجام شده است. در حال حاضر چندین مکان وجود دارد که DAMA در آن اعمال می شود که این مکان ها عبارتند از:

•    کیمبرلی شرقی

•    کوئینزلند شمال دور

•    دره گولبرن

•    ساحل بزرگ جنوبی

•    اورانا

•    پیلبارا

•    گلدفیلدز

•    تاونزویل

لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا

شرایط ویزای کار استرالیا

استرالیا ویزاهای کاری زیادی دارد و هر کدام شرایط جداگانه ای دارند. متقاضیان باید درخواست خود را بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا ارائه کنند. برای دریافت ویزای اکار، برخی از الزامات بر اساس سیستم امتیازدهی است. کارفرمایان بسته به نوع کاری که برای آن دعوت شده اند و مدت زمانی که می خواهند در کشور بمانند به ویزا نیاز دارند.

اگر کارمندان برای ویزای ENS درخواست داده باشند، باید مهارت های مورد نیاز برای یک شغل خاص را از طریق ارزیابی مهارت نشان دهند. سایر شرایط برای دریافت ویزای کار به شرح زیر است:

•    تسلط به زبان انگلیسی: داوطلبان باید مهارت زبان انگلیسی خود را از طریق آزمون آیلتس اثبات کنند. این آزمون بر اساس سیستم گروهی است و داوطلبان باید حداقل نمره 6 را کسب کنند تا واجد شرایط درخواست ویزا باشند.

•    شغل در SOL : شغلی که نامزدها برای آن دعوت شده اند باید در لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا موجود باشد.

•    مهارت و تجربه: داوطلبان باید مهارت و تجربه شغلی را داشته باشند که دعوتنامه برای آنها ارسال شده است.

•    ارزیابی مهارت: ارزیابی مهارت ها باید از طریق یک مرجع ارزیابی تایید شده انجام شود که شامل موارد زیر است:

•    پزشکی و PCC : داوطلبان باید گواهی پزشکی و شخصیت ارائه دهند و باید معیارهای هر دوی این گواهی ها را داشته باشند.

معیارهای دیگر

•    داوطلبان باید حداقل سه سال سابقه کار داشته باشند.

•    سن داوطلبان باید زیر 45 سال باشد.

•    داوطلبان باید دفترچه زندگی در استرالیا را مطالعه کنند.

•    نامزدها باید بیانیه ارزش های استرالیا را امضا کنند.

پیشنهاد مطالعه:14 منطقه در ترکیه برای بازدید در 2024

مشاغل پردرآمد در استرالیا

در اینجا لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا که پردرآمد هستند آورده شده است: 

فناوری اطلاعات و نرم افزار

بخش فناوری اطلاعات در هر زمینه ای، از وزارتخانه ها گرفته تا کلاس های درس، برای دستیابی به بهترین نتایج دیده می شود. به عبارت ساده، در حال حاضر، تمام دنیا حول محور اطلاعات و فناوری می چرخد. مشاغل در بخش فناوری اطلاعات در همه جا در حال رونق هستند. 
تقاضای زیادی برای متخصصان فناوری اطلاعات وجود دارد و از این رو افرادی که مایل به اقامت در خارج از کشور با روابط عمومی هستند می توانند بلافاصله مهاجرت کنند. اقدام برای مهاجرت به استرالیا به عنوان یک متخصص فناوری اطلاعات به شما روح تازه ای می دهد. 

نامزدها دوست دارند در استرالیا به عنوان یک مهندس نرم افزار کار کنند زیرا شرکت های فناوری زیادی وجود دارند که برای تازه کارها و کارگران ماهر با تجربه شغل ایجاد می کنند. بر اساس لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا، هزاران شغل مهندس نرم افزار در استرالیا وجود دارد و اگر می خواهید در خارج از کشور مستقر شوید، می توانید اقامت استرالیا را به همراه خانواده خود انتخاب کنید.

لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا

حسابداری و امور مالی

بخش مالی در استرالیا از پیشرفت حرفه ای بالایی در حرفه خود برخوردار است. این بخش در استرالیا بسیار مورد تقاضا است. زیرا این بخش نقش های بسیاری را در زمینه های حسابداری، بیمه و سرمایه گذاری ارائه می دهد.  طبق آخرین نظرسنجی انجام شده بر روی کارمندانی که به عنوان مسئول مالی در استرالیا مشغول به کار هستند سطوح بالاتری از رضایت را به تصویر کشیده اند. 

این میزان رضایت نه تنها بر اساس حقوق، بلکه با در نظر گرفتن پیشرفت حاصل از تجربه در این مشاغل سنجیده می شود. آنها که در لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا قرار دارند با گذشت زمان با مهارت‌های خود ارتقا می‌یابند، به این معنی که در حرفه خود پیشرفت کرده‌اند و به موقعیت‌های برتر مدیریت مالی رسیده‌اند.

مراحل درخواست مجوز کار استرالیا

•    مرحله 1: ارزیابی متقاضی

•    مرحله 2: سنجش مهارت ها

•    مرحله 3: آموزش آیلتس یا PTE

•    مرحله 4:  EOI خود را ثبت کنید.

•    مرحله 5: ITA را دریافت کنید.

•    مرحله 6: درخواست ویزا

•    مرحله 7: پرواز به استرالیا

مجوز کار برای روابط عمومی استرالیا

ویزای PR استرالیا به مهاجران اجازه می دهد تا به مدت 5 سال در استرالیا زندگی، کار و اقامت کنند. متقاضیان می توانند پس از دریافت ویزای PR به همراه خانواده خود به استرالیا مهاجرت کنند. برای درخواست ویزای روابط عمومی استرالیا، نامزدها باید تمام معیارها را داشته باشند. بنابراین، درخواست خود را مطابق با لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا ارائه کنید و زندگی جدیدی را در این کشور وسیع دنبال نمایید.
 

 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد