7 بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک

7 بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک

توسط : تیم محتوا
1,163

حمل و نقل کانتینری از طریق دریا به لطف جهانی شدن و تقاضا برای کالا در نقاط مختلف جهان بسیار حیاتی شده است. این یک روش حمل و نقل محبوب است زیرا ظرفیت بسیار بهتری دارد و بسیار ارزان تر از هواپیما است. اگر کسب و کار کوچک شما درگیر واردات و صادرات محصولات است، باید از شرکت های حمل و نقل برای برآورده کردن خواسته های مشتریان خود استفاده کنید. باید شرکت های مختلف حمل و نقل کانتینری را به خوبی بشناسید. در این مقاله لیستی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک گردآوری شده اند که می توانید بر اساس قیمت، شهرت و کیفیت خدمات از آنها استفاده کنید.

نکات مهم هنگام انتخاب شرکت حمل و نقل 

انتخاب یک شرکت حمل و نقل یک فرآیند مهم در تجارت شما است، زیرا پیامدهای ماندگاری دارد. انتخاب شما به طور قابل توجهی بر عملیات تجاریتان تأثیر می گذارد. بنابراین، شما باید شرکتی را انتخاب کنید که نیازهای زنجیره تامین و نیازهای مشتری شما را برآورده کند. در اینجا عوامل اصلی تصمیم گیری هستند که باید در نظر گرفته شوند:

هزینه

شما باید بودجه مشخصی در مورد آنچه می توانید برای حمل و نقل هزینه کنید داشته باشید و به آن پایبند باشید. قبل از پرداخت هزینه خدمات حمل و نقل، تحقیق کنید تا ببینید کدامیک از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک بهترین معامله را برای شما ارائه می دهد.

هنگام تصمیم گیری در مورد هزینه، به خاطر داشته باشید که خدمات حمل و نقل ارزان تر همیشه بهترین نیستند،  این می تواند زمان تحویل و کیفیت خدمات را کاهش دهد. توصیه می شود از به خطر انداختن کیفیت برای قیمت پایین تر اجتناب کنید. علاوه بر این، می توانید قیمت ها را نیز مذاکره کنید. شرکت های مختلف پیشنهادات متنوعی دارند که می تواند قیمت شما را کاهش دهد.

پیشنهاد مطالعه:7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

خدمات ارائه شده

انتخاب شرکت حمل و نقل شما باید تمام نیازهای تجاری شما را برآورده کند. به عنوان مثال، مشاغل کوچک به خدمات متفاوتی از شرکت های بزرگ نیاز دارند. اگر کسب‌وکار شما به بیش از یک سرویس نیاز دارد، به جای در نظر گرفتن چندین شرکت حمل‌ونقل، ارزان‌تر و آسان‌تر است که با بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک که چندین خدمات ارائه می‌دهد، مذاکره کنید.

 

پیگیری حمل و نقل

آمارها نشان می دهد که حمل و نقل به طور متوسط تقریباً 4.4 روز تاخیر دارد. به همین دلیل، شما نیاز به ردیابی در زمان واقعی حمل و نقل خود دارید تا شما و مشتریانتان را به خوبی مطلع کنید. اطمینان حاصل کنید که شرکت حمل‌ونقلی که انتخاب می‌کنید زیرساخت‌های مناسب مانند داده‌های GPS و فناوری خوراک ماهواره‌ای زنده را دارد که به شما امکان می‌دهد جابجایی کالاهای خود را ردیابی کنید. ردیابی بلادرنگ به شما امکان می دهد انتظارات مشتری را مدیریت کنید و در صورت تاخیر به آنها اطلاع دهید.

7 بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک

ایمنی

حمل و نقل محموله خود با بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک که ایمنی را در اولویت قرار می دهد، می تواند تصویر کسب و کار شما را ایجاد کند. هنگام انتخاب یک شرکت حمل و نقل، توصیه می شود اعتبار، رتبه ایمنی، نرخ تصادفات، پروتکل ها و مسئولیت پذیری آنها را بررسی کنید تا سطح ایمنی آنها را تعیین کنید.
اما باید به خاطر داشته باشید که حمل و نقل ها در هنگام وقوع برخی بلایا مسئولیت محدودی دارند. بنابراین، برای محافظت از کسب و کار خود به بیمه دریایی نیاز دارید.

پشتیبانی اختصاصی

آیا شرکت حمل و نقل شما قابل دسترسی است؟ این یکی از نکات کلیدی است که هنگام انتخاب شرکت باید در نظر بگیرید. شرکت حمل و نقل شما باید پاسخگو باشد، به خصوص اگر نیاز دارید محموله خود را ردیابی کنید یا بازخورد دریافت کنید.

همیشه اطمینان حاصل کنید که دارای پشتیبانی 24/7 زنده، ایمیل و تلفن است. این امر پیگیری هر گونه درخواست و پیگیری محموله های خود را در  بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک آسان تر می کند.

تجربه صنعتی

به عنوان یک تجارت کوچک، باید با یک شرکت حمل و نقل پایدار معامله کنید. انتخاب شرکتی که هنوز ناوگان خود را ایجاد نکرده است یا تجربه صنعت صفر دارد برای کسب و کار شما خطرناک است. شرکت های حمل و نقل را مقایسه کنید و یک مورد قابل اعتماد را انتخاب کنید که بتواند تمام نیازهای تجاری شما را برآورده کند. این مهم است، به خصوص اگر شما در حال حمل و نقل بین المللی هستید. اگر حاملی داشته باشید که بار شما را کاهش دهد و به طور مستقل تر جابجایی کالا را انجام دهد، کمک خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه:10 بهترین تم های وردپرس

نوع حامل حمل و نقل

حامل ها می توانند مبتنی بر دارایی یا غیر دارایی باشند. بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک مبتنی بر دارایی مالک تمام تجهیزات مانند کشتی ها، کامیون ها و انبارهای مورد استفاده برای حمل و نقل و تدارکات هستند. از سوی دیگر، شرکت‌های حمل‌کننده غیرمبتنی بر دارایی، تجهیزات مورد استفاده برای حمل بار شما را ندارند. 

هنگام انتخاب یک شرکت حمل و نقل، خدمات مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. اگر به خدمات اضافی مانند انبارداری، موجودی و بسته بندی نیاز دارید، یک شرکت مبتنی بر دارایی ممکن است بهترین گزینه باشد. استفاده از یک حامل غیر مبتنی بر دارایی، فضای بیشتری برای خطا باقی می‌گذارد، زیرا افراد بیشتری بار شما را اداره می‌کنند. این نوع همچنین می تواند هزینه بیشتری داشته باشد.

ظرفیت کالا

بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک باید ظرفیت پاسخگویی به نیازهای حمل و نقل شما را داشته باشد.

شرکت های برتر بین المللی حمل و نقل و لجستیک 

اگر به دنبال یک شرکت حمل و نقل بین المللی کانتینری هستید تا برای تجارت خود از آن استفاده کنید، در اینجا لیستی از برترین شرکت های حمل و نقلی آورده شده است.

7 بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک

شرکت کشتیرانی مدیترانه (MSC)

MSC یک شرکت سوئیسی ایتالیایی است که در سال 1970 توسط کاپیتان دریانورد Gianluigi Aponte تاسیس شد. این بزرگترین شرکت حمل و نقل خصوصی در جهان است که دارای 600 دفتر در 155 کشور جهان است.

به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک، آپونته اولین کشتی خود را به نام پاتریشیا و کشتی دیگری به نام رافائلا خریداری کرد که از آن برای باز کردن یک خط کشتیرانی بین سومالی و مدیترانه استفاده کرد. با ادامه خرید کشتی های باری مستعمل بیشتر، شرکت تا سال 1977 برای خدمت به اقیانوس هند، آفریقا و

شمال اروپا گسترش یافت. یک دهه بعد، MSC به استرالیا و آمریکای شمالی گسترش یافت.

دارای 700 کشتی است که در بیش از 250 مسیر مختلف در هر زمان معین حرکت می کنند و 500 بندر مکالمه دارد. از زمان تاسیس خود به ارائه انواع محموله برای بخش های مختلف از جمله مواد غذایی و آشامیدنی، مواد شیمیایی، کشاورزی و غیره ادامه داده است. 

در نقش یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک آنها همچنین دارای انواع کانتینر سفارشی هستند تا برای بارهای مختلف از محموله های دریایی، محموله های ویژه، کالاهای خطرناک گرفته تا محموله های خشک مناسب باشند. علاوه بر این، این شرکت همچنین خدمات حمل و نقل بین راهی را از طریق کامیون و راه آهن ارائه می دهد. 

پیشنهاد مطالعه:حواله Wire و مزیت های آن

Maersk Line

Maersk Line  بخشی از گروه A.P. Moller است. این شرکت کشتیرانی که در سال 1904 توسط پیتر مرسک مولر و پسرش تأسیس شد، در دانمارک مستقر است. تا سال 2021، مرسک به عنوان بزرگترین شرکت کشتیرانی تسلط داشت. مرسک که به دلیل ناوگان کشتی های کانتینری خود شناخته شده است، در سطح بین المللی فعالیت می کند و بیشتر عملیات آن بین آمریکای جنوبی و اروپا، آسیا و اروپا و آمریکای شمالی و بریتانیا انجام می شود.

مرسک در نقش یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک با بیش از 100 سال فعالیت، احتمالاً یکی از مشهورترین خطوط حمل و نقل کانتینری در سطح جهان است. به راحتی با رنگ های آبی روشن این برند قابل شناسایی است. مرسک بیش از 730 کشتی کانتینری را مستقر می کند، 67 پایانه در 42 کشور دارد، در بیش از 130 کشور است و بیش از 100000 کارمند در سراسر جهان دارد.

مرسک با دفتر مرکزی خود در کپنهاگ، یکی از یکپارچه ترین شبکه های حمل و نقل، از جمله انبارهای انبار در کشورهای مختلف را ساخته است. طبق وب سایت آنها، آنها بیش از 3 میلیون متر مربع ظرفیت انبار در سطح جهان دارند

گروه CMA CGM

گروه CMA CGM سومین شرکت بزرگ حمل و نقل در جهان و در نقش یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک فرانسه است. این شرکت در سال 1978 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در مارسی قرار دارد. نام آن از مخفف فرانسوی "شرکت حمل و نقل دریایی - شرکت عمومی دریایی" گرفته شده است.

این شرکت نتیجه یک سری ادغام بین چندین شرکت کشتیرانی است. امروزه، گروه CMA CGM خدمات حمل و نقل بین المللی، از جمله تحویل بار، مدیریت ناوگان کانتینری، تدارکات، و سفرهای دریایی باری را ارائه می دهد.

گروه CMA CGM در 160 کشور جهان حضور دارد و دارای 400 دفتر، 566 کشتی، 750 انبار و 130000 کارمند است. این شرکت به 420 بندر از 521 بندر تجاری در سراسر جهان خدمات رسانی می کند و دارای 257 خط کشتیرانی است. علاوه بر این، ظرفیت TEU 22 میلیونی دارد. انبارهای آن حدود 9 میلیون متر مربع است.

به غیر از حمل و نقل، گروه CMA CGM انواع دیگری از حمل و نقل را انجام می دهد. آنها 2.8 میلیون تن را از طریق حمل و نقل زمینی و 0.4 میلیون تن را از طریق حمل و نقل هوایی حمل می کنند. آنها تجربه حمل و نقل کالاهای خشک، یخچال دار، خطرناک و خاص را دارند.

7 بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی و لجستیک

COSCO

COSCO که قبلاً به عنوان شرکت کشتیرانی اقیانوس چین شناخته می شد، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک در سال 1961 تأسیس شد. COSCO به عنوان بزرگترین شرکت حمل و نقل خارج از اروپا در شانگهای چین مستقر است. این شرکت حمل و نقل بزرگترین شرکت حمل و نقل کالای خشک چین و یک اپراتور برجسته حمل و نقل فله خشک در سطح جهان است.

 Hapag-Lloyd

Hapag-Lloyd بزرگترین خط کشتیرانی و حامل آلمان است. این شرکت که در سال 1970 تأسیس شد، به دلیل ادغام بین Lloyd آلمان شمالی و هامبورگ-آمریکن لاین تشکیل شد. این شرکت کشتیرانی دارای 248 کشتی است، در 123 مسیر فعالیت می کند و در 418 مکان در 137 کشور جهان حضور دارد.

باربری انواع مختلفی از محموله ها از جمله قهوه و محموله های دریایی را انجام می دهد. Hapag-Lloyd به عنوان یک برند جهانی کشتیرانی لاینر دارای ظرفیت TEU 11.9 میلیون در سال است. Hapag-Lloyd با حدود 14000 کارمند، یک تیم جهانی اختصاصی داخلی دارد که نیازهای لجستیکی را تامین می کند.

Evergreen Marine

این شرکت حمل و نقل یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک در تایوان مستقر است. شرکت Evergreen Marine که در سال 1968 تأسیس شد، یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل جهان است. امروزه Evergreen دارای 315 مکان خدمات و بیش از 200 کشتی است و 114 کشور را در شبکه حمل و نقل خود پوشش می دهد.

مسیر Evergreen هنگ کنگ، چین، ژاپن و کره را به ایالات متحده متصل می کند، همچنین دریای مدیترانه و اروپا را به ژاپن، کره، سرزمین اصلی چین، آسیای جنوب شرقی و تایوان متصل می کند و آسیا را به آفریقا متصل می کند. علاوه بر پوشش مسیرهای اصلی، خدمات تغذیه در دریای کارائیب و هند را نیز انجام می دهد.
در حالی که کشتی های کانتینری آنها به طور قابل توجهی کوچکتر از رقبا هستند، از آنها برای کاهش مصرف سوخت و همچنین انتشار گازهای گلخانه ای استفاده می کنند. 

Ocean Network Express (ONE)

Ocean Network Express که در سال 2017 تأسیس شد یکی از بزرگترین شرکت های حمل و نقل بین المللی و لجستیک است. ONE  برای تقویت خدمات حمل و نقل در آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا تاسیس شد. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین اتحادهای کشتیرانی در جهان، دارای 240 کشتی، 220 تماس بندری در سراسر جهان و 140 حلقه خدمات هفتگی است.

جمع بندی

اگر برای برنامه های تجاری خود در سطح جهانی فعالیت دارید می توانید از این شرکت های حمل و نقل بین المللی که دارای سابقه فعالیت مفید و اعتبار بالایی هستند، بهره ببرید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد