10 بهترین تم های وردپرس

10 بهترین تم های وردپرس

توسط : تیم محتوا
1,135

هنگام تحقیق در مورد بهترین مضامین وردپرس، باید چندین عامل از جمله سازگاری با افزونه های محبوب و گزینه های سفارشی سازی را در نظر بگیرید. یکی دیگر از مواردی که اهمیت زیادی دارد، سبک تم است. همه تم های موجود در این لیست شهرت خوبی در جامعه دارند، ویژگی های عالی ارائه می دهند و با صفحه سازهای محبوب مانند  Elementor،   Divi Builder و Beaver Builder سازگار هستند. توصیه می شود از بهترین تم های وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه دریافت ویزای تجاری در کانادا

تم وردپرس   DIVI 

بیایید لیست خود را از بهترین تم های وردپرس با Divi شروع کنیم که به طور گسترده به عنوان قابل تنظیم ترین تم در لیست شناخته می شود. Divi مشخصات متنوع و خاصی دارد که باعث شده است از دیگر رقبا متمایز شود. 

به عنوان مثال، یک Visual Builder طراحی بدون کد ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تغییرات طراحی را در قسمت جلویی ایجاد کنید. با این قابلیت به راحتی می توانید برای ویرایش صفحات سایت خود اقدام کنید. با بیش از 200 عنصر قابل تنظیم برای طراحی وب سایت شما، Divi  به عنوان یکی از بهترین تم های وردپرس، انعطاف پذیری کاملی را از طریق ماژول ها فراهم می کند.

10 بهترین تم های وردپرس

تم های وردپرس Hello Elementor 

بعدی در لیست بهترین تم های وردپرس Hello Elementor است که از افزونه صفحه ساز Elementor برای کمک به ایجاد وب سایت های زیبا با ویرایشگر کشیدن و رها کردن استفاده می کند. Elementor کاملاً واکنش گرا است و به شما امکان می دهد پیش نمایشی داشته باشید که دریابیدصفحات شما در همه اندازه های صفحه نمایش چگونه به نظر می رسند.


Elementor همچنین به شما امکان می دهد در صورت ارتقا به نسخه حرفه ای، قالب هایی برای سرصفحه ها و پاورقی ها، طرح بندی پست های وبلاگ و موارد دیگر ایجاد کنید. برای کسانی که به دنبال گنجاندن تجارت الکترونیک در سایت های خود هستند، این سایت، 100 ویجت طراحی، از جمله 24 ویجت برای WooCommerce، ارائه می دهد تا سایت شما را به یک فروشگاه آنلاین درآمدزا تبدیل کند. در واقع، یکی از بهترین تم های وردپرس محسوب می شود.

10 بهترین تم های وردپرس

Astra 

بهترین ورودی بعدی وردپرس Astra  است که یکی از سبک ترین تم های موجود در بازار محسوب می شود. Astra  با تمرکز بر عملکرد، به لطف کد بهینه‌سازی شده، جاوا اسکریپت وانیلی (بدون جی کوئری) و قابلیت میزبانی خودکار فونت‌های گوگل، دارای چندین ویژگی افزایش عملکرد برای سبک و سریع کردن آن است.

 Astra دارای ماژول‌های WooCommerce داخلی است که آن را برای کسانی که به دنبال نمایش محصولات در سایت خود هستند، انتخابی عالی است. با این حال، شایان ذکر است که برای باز کردن کامل پتانسیل تجارت الکترونیک  Astra، به مجوز پریمیوم نیاز است.

10 بهترین تم های وردپرس\

Themify Ultra

بهترین تم های وردپرس بعدی، Themify Ultra، یک تم بسیار قابل تنظیم است که از یک افزونه سازنده اختصاصی، صفحه ساز Themify استفاده می کند. این ویرایش صفحه جلویی را فراهم می کند، بنابراین می توانید تغییرات خود را در حین ایجاد آنها مشاهده کنید. 

شامل بیش از 40 طرح بندی حرفه ای طراحی شده است. همچنین می‌توانید با ماژول‌هایی با بیش از 60 افکت انیمیشن و استایل سفارشی برای پس‌زمینه، متن، فاصله‌گذاری و سبک‌های جهانی، ماژول‌های خود را ایجاد کنید. با این حال، نمی‌توانید تم را با آن ویرایش کنید، زیرا این یک ویرایشگر صفحه است که برای کار در قالب Themify Ultra طراحی شده است.

10 بهترین تم های وردپرس

OceanWP

موضوع بعدی وردپرس، OceanWP، یک گزینه سبک وزن و همه کاره است که با Elementor و Gutenberg  سازگار است. با  OceanWP، می‌توانید به راحتی صفحات خود را از ابتدا ایجاد کنید یا از بین بیش از 220 طرح‌بندی از پیش ساخته شده برای ساخت انتخاب کنید

به عنوان یکی از بهترین تم های وردپرس OceanWP همچنین هفت سبک هدر قابل تنظیم و سه سبک منوی تلفن همراه را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد وب سایت شخصی و متفاوت خود را بسازید. علاوه بر این، شما کنترل کاملی بر پست های وبلاگ خود با 9 عنصر برای عنوان، ابرداده، کادر نویسنده، پست های مرتبط و موارد دیگر دارید.

10 بهترین تم های وردپرس

Hestia by Themeisle 

گزینه بعدی در لیست بهترین تم های وردپرس Hestia by Themeisle است. Hestia یک تم با امکانات کامل است که با صفحه سازهای محبوب مانند Visual Composer، Elementor  عمل می کند و همچنین پشتیبانی بومی Gutenberg ادغام می شود.

سفارشی سازی از طریق سفارشی ساز تم کنترل می شود. می‌توانید سربرگ، پاورقی، تنظیمات صفحه‌آرایی و گزینه‌های سراسری را برای تایپوگرافی، رنگ‌ها و موارد دیگر پیکربندی کنید. برای گزینه های پیشرفته WooCommerce، باید به نسخه حرفه ای Hestia ارتقا دهید. 

پیشنهاد مطالعه:10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

با آن، دو طرح‌بندی فروشگاهی بسیار قابل تنظیم با گزینه‌هایی برای فیلتر محصول و ویجت‌هایی برای محصولات و دسته‌های پرفروش دریافت خواهید کرد. در نهایت، افزونه OrbitFox تشویق می‌شود تا عملکرد Hestia را با ماژول‌های اضافی برای Elementor، دکمه‌ها و نمادهای اشتراک‌گذاری اجتماعی، واردات قالب صفحه با یک کلیک و موارد دیگر گسترش دهد.

10 بهترین تم های وردپرس

تم وردپرسیAvada  

بعدی در لیست بهترین تم های وردپرس، Avada  است، یک تم بسیار قابل تنظیم با گزینه های زیادی برای ایجاد یک وب سایت واقعا منحصر به فرد. با آوادا، می‌توانید مگا منوها، پنجره‌های بازشو، و نوارهای کشویی را با استفاده از سازنده خارج از بوم بسازید، از میان طرح‌بندی‌های سرصفحه و پاورقی متعدد انتخاب کنید و حتی فرم‌های سفارشی بسازید. از طرف دیگر، می توانید از بین بیش از 120 قالب طرح بندی حرفه ای طراحی شده را انتخاب کنید تا سایت خود را بدون زحمت ایجاد کنید.

10 بهترین تم های وردپرس

 قالب وردپرسی Inspiro

بعدی Inspiro است، یک تم وردپرس ایده آل برای وبلاگ ها و وب سایت های نمونه کارها. با استفاده از افزونه WPZOOM نمونه کارها، به راحتی می توانید یک وب سایت خیره کننده برای نمایش عکاسی، پروژه ها و سایر کارهای خلاقانه خود ایجاد کنید. در مورد ویرایش صفحه، می توانید از Gutenberg، Elementor یا هر پلاگین صفحه ساز ترجیحی دیگری استفاده کنید. با این حال، برای نتایج بهینه، استفاده از Elementor را پیشنهاد می شود. باید گفت که این یکی از بهترین تم های وردپرس است.

10 بهترین تم های وردپرس

GeneratePress

قالب بعدی وردپرس GeneratePress یک تم مبتنی بر بلوک است که گزینه های سفارشی سازی بی پایانی را برای وب سایت شما ارائه می دهد در حالی که یکی از سریع ترین تم های لیست ما است. وزن آن در قسمت جلویی تنها 7.5 کیلوبایت است و دارای حداقل ردپایی است که باعث می شود صفحات وب سریع بارگذاری شوند. به لطف

پایه تم بلوکی آن، می توانید از GeneratePress با هر پلاگین صفحه ساز استفاده کنید. با این حال، شما نیازی به این کار ندارید زیرا تمام ویژگی هایی را که برای ساختن یک وب سایت نیاز دارید، دارد.

10 بهترین تم های وردپرس

Neve بهترین تم های وردپرس

آخرین تم وردپرس در لیست بهترین تم های وردپرس، Neve by ThemeIsle است. با پلاگین های محبوب صفحه ساز، از جمله Divi Builder، Elementor، Beaver Builder، Site Origin و Visual Composer  سازگار است. 

علاوه بر این، وزن آن فوق‌العاده سبک است و تنها 28 کیلوبایت برای نصب‌های اولیه دارد و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده‌ای مانند پالت‌های رنگ جهانی را ارائه می‌دهد. Neve چندین طرح ‌بندی وبلاگ و سازنده سرصفحه و پاورقی متنوع دارد که می تواند هنگام طراحی، انعطاف زیادی را به کاربران بدهد.

10 بهترین تم های وردپرس

کدام قالب وردپرس بهترین است؟ 

از بین 10 بهترین تم های وردپرس که برای شما شرح داده ایم، احساس می کنیم Divi یا Elementor بیشترین پیشنهاد را دارند. هر دو سازنده‌های کشیدن و رها کردن، توانایی ایجاد قالب‌های سفارشی و تعداد زیادی طرح‌های از پیش ساخته را ارائه می‌دهند. اگر برای تصمیم‌گیری به کمک نیاز دارید، به دلیل پشتیبانی عالی مشتری، اسناد و گزینه ‌های سبک جهانی گسترده، Divi  را انتخاب کنید. 
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد