10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

توسط : تیم محتوا
1,249

تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی امروزه فرصتی مناسب برای آزمایش سطح مهارت زبان انگلیسی شما خواهد بود. شما می توانید آنها را به صورت آنلاین، در راحتی در خانه انجام دهید. پس از شرکت در یکی از این آزمون های زبان انگلیسی، می توانید مهارت های زبان خود را به کارفرمایان یا دانشگاه های معتبر در هر جای دنیا ثابت کنید. اگر به تنهایی زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید و می‌خواهید روشی قابل اعتماد برای آزمایش سطح انگلیسی خود داشته باشید، در اینجا چند آزمون آنلاین عالی مهارت انگلیسی وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید.

آزمون های رسمی مهارت انگلیسی 

آزمون‌های انگلیسی متفاوت و شناخته شده ای در سطح بین المللی وجود دارند. حتی می توانید برای تعدادی از آنها آماده شوید. با این حال، هر آزمون یک هدف خاص دارد و برخی کشورها یا مدارس معمولاً ترجیح می دهند از آنها استفاده کنند.

بسیاری از این آزمون ها بسیار گران هستند، بنابراین قبل از انجام آنها، باید به درستی برای آنها آماده شوید تا بتوانید موفقیت خود را به دست آورید. تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی مطمئناً به شما کمک می‌کند تا برای این آزمون‌های بزرگ و «رسمی» آماده شوید که شامل موارد ذیل می شود:

آزمون آیلتس

مخفف سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی، آیلتس یکی از معتبرترین و پرکاربردترین آزمون های زبان انگلیسی است و برای مهاجرت به اکثر کشورهای انگلیسی زبان ضروری است.

آزمون زبان انگلیسی تافل

این آزمون بسیار شبیه آیلتس است. با این حال، برخلاف سایر آزمون‌ها، شامل تعامل متقاضی صرفاً با رایانه در طول آزمون می‌شود. نمره 90 یا بالاتر نمره خوبی در نظر گرفته می شود، اما مکان های مختلف ممکن است شرایط متفاوتی برای ویزا، درخواست دانشگاه و غیره داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه:7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

تست مهارت کمبریج

زبان انگلیسی ارزیابی کمبریج معمولاً در سراسر بریتانیا پذیرفته می‌شود و طبق چارچوب مشترک اروپایی مرجع برای زبان‌ها (CEFR) نتایج را از A1 مبتدی تا C2 تسلط پیشرفته ارائه می‌کند. با استفاده از تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی می توانید در آزمون ارزیابی کمبریج موفقیت خود را محک بزنید.

آزمون TOEIC

این آزمون زبان به طور خاص جهت ارتباطات بین المللی در نظر گرفته خواهد شد. تافل می تواند مهارت های روزمره انگلیسی شما را در محیط های مختلف به ویژه محیط کار ارزیابی کند. مدرک این آزمون از سوی بسیاری از مراکز دانشگاهی و کاری مورد قبول بوده و اعتبار دارد

تست سطح زبان

تست سطح انگلیسی این سایت شامل یک آزمون رایگان و کوتاه است که بر روی واژگان و گرامر شما تمرکز دارد. از شما فقط 15 سوال پرسیده می شود که بسته به پاسخ شما سخت تر یا آسان تر می شود. پس از تکمیل آن، سطح انگلیسی خود را از A1 تا C2 می دانید. بر اساس این اطلاعات، به شما می گوید که احتمالاً نمره شما در یک آزمون رسمی انگلیسی مانند آیلتس یا تافل چقدر خواهد بود.

این تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی مخصوصاً برای کسانی که می خواهند در دوره زبان انگلیسی ثبت نام کنند عالی است اما مطمئن نیستند که از کدام سطح شروع کنند.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

مطالعات زبان ESL در خارج از کشور

تست سطح زبان انگلیسی این وب سایت شامل یک آزمون دقیق تر مهارت انگلیسی با 40 سوال چند گزینه ای است. این فقط به حدود 20 دقیقه از وقت شما نیاز دارد. در پایان مسابقه، پاسخ‌های صحیح را خواهید دید، بنابراین اگر اشتباهی مرتکب شدید، می‌توانید نحوه رفع آن‌ها را بیاموزید.

این آزمون برای کسانی که با مسائل مربوط به مدیریت زمان دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال یک آزمون زبان انگلیسی کمی چالش برانگیز اما جامع هستند بسیار مناسب است.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

TrackTest

تست سطح انگلیسی این آزمون آنلاین مهارت انگلیسی با گزینه های رایگان و پولی ارائه می شود. نتایج آزمون با سطوح CEFR از A1 تا C2 مطابقت دارد و حتی می‌توانید هر ماه آزمایش را تکرار کنید تا ببینید چقدر پیشرفت کرده‌اید. 

بهتر از همه، پس از گذراندن این تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی حتی یک گواهی دریافت می کنید که می توانید آن را به رزومه یا درخواست شغلی خود پیوست کنید تا به کارفرمایان خود اطلاع دهید که مهارت های انگلیسی شما چقدر خوب است.

گزینه رایگان یک آزمون گرامر انگلیسی 10 دقیقه ای را ارائه می دهد، اما گزینه پولی شامل گوش دادن و خواندن است، گواهی را ارائه می دهد و به شما بازخورد برای زمینه های بهبود می دهد. آنها همچنین گزینه هایی برای تست مهارت های گفتاری و نوشتاری شما دارند و حتی می توانید نسخه چاپی گواهی را درخواست دهید.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

BridgeEnglish

این تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی اکثر آزمون‌های سطح انگلیسی فقط بر روی بخش‌های خاصی از زبان مانند گرامر یا واژگان تمرکز می‌کنند و این ممکن است برای کسانی که می‌خواهند ارزیابی طولانی و کامل داشته باشند ناامیدکننده باشد. در این صورت، آزمون آنلاین Bridge English بهترین انتخاب شما برای تست سطح انگلیسی است.

این برنامه دارای 100 سوال است و باید در 65 دقیقه تکمیل شود. علاوه بر گرامر و واژگان، مهارت های شنیداری و درک مطلب را نیز آزمایش می کند. پس از اتمام، بلافاصله نتایج خود را دریافت خواهید کرد. اگر برای یک آزمون بین المللی مانند آیلتس یا تافل آماده می شوید، شرکت در این آزمون شما را برای آن آماده می کند.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

مراکز مطالعاتی بریتانیا

با این تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی اگر به دنبال آزمونی هستید که صرفاً بر گرامر متمرکز باشد، خوش شانس هستید. آزمون گرامر انگلیسی مراکز مطالعات بریتانیا شامل 40 سوال چند گزینه ای است که در 10 تا 15 دقیقه تکمیل می شود و پس از آن نتایج برای شما ایمیل می شود.

اگر گرامر زبان انگلیسی را مرور می‌کنید یا حتی با آن مشکل دارید، این آزمونی است که باید انجام دهید تا ببینید اوضاع چگونه پیش می‌رود.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

انگلیسی اتحادیه اروپا

تست سطح انگلیسی این گزینه دیگری برای تست سطح انگلیسی شما در حدود 20 دقیقه است. این مسابقه با سوالات آسان قبل از رفتن به سوالات دشوار شروع می شود. پس از اتمام آن می توانید در تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی پاسخ های صحیح را مشاهده کنید و نقاط ضعف و قوت خود را بیابید. اگر به دنبال یک آزمون سطح معمولی با بازخوردهایی در مورد عملکرد خود هستید، این امتحان انتخاب خوبی است.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

استافورد هاوس بین المللی

آزمون سطح زبان انگلیسی این یک آزمون زبان کوتاه دیگر است که تنها با 25 سوال در تشخیص سطح انگلیسی شما بسیار خوب است. با این حال، چیزی که این تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی را متمایز می‌کند این است که به جای ارائه گزینه‌های صحیح یا نادرست، یک سوال ممکن است بیش از یک پاسخ درست داشته باشد، اما گزینه ای که درست‌ترین پاسخ را دارد حداکثر امتیاز را دریافت می‌کند.

بنابراین، این آزمون عالی برای اطلاع از سطح تسلط واقعی انگلیسی شماست. اگر نمی‌دانید که آیا می‌توانید تفاوت‌های ظریف مکالمات یا نزدیک‌ترین مترادف یک کلمه را بفهمید، در این امتحان شرکت کنید و متوجه سطح مهارت خود شوید.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

کالج زبان انگلیسی کانادا

در میان تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی این آزمون مهارت انگلیسی منحصر به فرد است زیرا فرمت سؤالات سنتی چند گزینه ای را به همراه یک بخش نوشتاری ترکیب می کند. می تواند در عرض یک ساعت تکمیل شود و پس از آن نتایج و سطح انگلیسی مربوطه برای شما ایمیل می شود.

اگر به دنبال آزمونی هستید که مهارت های نوشتاری شما را در میان سایر مهارت های ضروری مورد توجه قرار دهد، این آزمون بهترین گزینه است.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

FluentU

FluentU  ویدیوهای دنیای واقعی را می گیرد، مانند موزیک ویدیوها، تریلرهای فیلم، اخبار و گفتگوهای الهام بخش و آنها را به درس های یادگیری زبان شخصی تبدیل می کند. FluentU  در میان تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی تماشای ویدیوهای انگلیسی را واقعاً آسان می کند. زیرنویس هایی وجود دارد که تعاملی هستند. یعنی می توانید روی هر کلمه ای ضربه بزنید تا تصویر، تعریف و مثال های مفید را ببینید. 

این برنامه دارای انواع محتوای جذاب از برنامه های گفتگوی محبوب، مستندهای طبیعت و تبلیغات خنده دار است، همانطور که می توانید در اینجا مشاهده کنید:

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

آزمون دقیق انگلیسی Linguaskill

Linguaskill  یک آزمون آنلاین سریع و راحت برای کمک به سازمان‌ ها برای بررسی سطح انگلیسی افراد و گروه‌ های داوطلب است که توسط فناوری هوش مصنوعی ارائه می ‌شود. این هر چهار مهارت زبان از جمله صحبت کردن، نوشتن، خواندن و گوش دادن را در ماژول ها آزمایش می کند.

نتایج دقیق را در عرض 48 ساعت ارائه می دهد و مدیریت آن آسان است. شما می توانید آزمون را در هر زمان یا مکانی انجام دهید، حتی برای داوطلبان در خانه. نتایج با چارچوب مرجع مشترک اروپایی (CEFR)، استاندارد بین‌المللی برای توصیف توانایی زبان، همسو می‌شوند.

Linguaskill  از تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی است که در میان دیگر سایت ها و ابزارها در این حوزه، نتایج قابل قبولی داشته است.

10 تست آنلاین رایگان سطح انگلیسی

سطوح مختلف مهارت در زبان انگلیسی

برای تست سطح زبان انگلیسی، موارد ذیل در نظر گرفته می شود:

سطحA1  ابتدایی

شما می توانید عبارات آشنای روزمره و عبارات بسیار اساسی را با هدف رفع نیازهای مشخص روزمره درک کرده و استفاده کنید. می‌توانید خود و دیگران را معرفی کنید و درباره جزئیات شخصی، مانند محل زندگی‌تان، افرادی که می‌شناسید و چیزهایی که دارید، سؤال کنید و به آنها پاسخ دهید. شما می توانید به روشی ساده تعامل کنید، مشروط بر اینکه طرف مقابل به آرامی و واضح صحبت کند و آماده کمک باشد.

سطح A2  پیش متوسط

شما می توانید جملات و عبارات پرکاربرد مربوط به حوزه های مرتبط را درک کنید (مثلاً اطلاعات اولیه شخصی و خانوادگی، خرید، جغرافیای محلی، شغل). ضمن آنکه در کارهای ساده و معمولی که نیاز به تبادل ساده و مستقیم اطلاعات در مورد مسائل آشنا و معمولی دارند، ارتباط برقرار کنید. همچنین به زبان ساده جنبه هایی از پیشینه، محیط نزدیک و مسائل مربوط به حوزه های نیاز اولیه فوری خود را شرح دهید. برای ارزیابی این سطح، تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی کمک کننده است.

سطحB1  متوسط

شما می توانید نکات اصلی ورودی استاندارد واضح در مورد مسائل آشنا را که به طور مرتب در محل کار، مدرسه، اوقات فراغت و غیره با آنها مواجه می شوید، درک کنید. ضمن آنکه متن متصل ساده را در مورد موضوعات آشنا یا مورد علاقه شخصی تولید کنید. می توانید تجربیات و رویدادها، رویاها، امیدها و جاه طلبی ها را توصیف کنید و به طور خلاصه دلایل و توضیحاتی برای نظرات و برنامه ها ارائه دهید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه دریافت ویزای تجاری در کانادا

سطحB2  متوسط بالا

شما این امکان را دارید تا ایده های اصلی متون پیچیده را در موضوعات عینی و انتزاعی، از جمله بحث های فنی در زمینه تخصصی خود درک کنید. همچنین با درجه ای از روان و خودانگیختگی تعامل داشته باشید که تعامل منظم با زبان مادری را بدون فشار برای هر یک از طرفین کاملاً ممکن می کند. 

برای تشخیص سطح خود، تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی موثر هستند. ضمن آنکه شما می توانید متون واضح و دقیقی را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات تولید کنید و دیدگاهی را در مورد یک موضوع موضوعی توضیح دهید که مزایا و معایب گزینه های مختلف را ارائه می دهد.

سطحC1   پیشرفته

شما می توانید طیف وسیعی از متون طولانی تر را درک کنید و معنای ضمنی را تشخیص دهید. ضمن آنکه خود را روان و خود به خود و بدون جستجوی واضح برای عبارات بیان کنید. از زبان به طور انعطاف پذیر و موثر برای اهداف اجتماعی، تحصیلی و حرفه ای استفاده می‌کنید. 

همچنین متنی واضح، با ساختار دقیق و با جزئیات در مورد موضوعات پیچیده تولید می‌کنید که استفاده کنترل شده از الگوهای سازمانی، رابط ها و دستگاه های منسجم را نشان می دهد. تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی این سطح را سنجش می کنند.

سطحC2   مهارت

تقریباً می توانید هر چیزی را که شنیده یا خوانده اید به راحتی درک کنید. می‌توانید اطلاعات منابع گفتاری و نوشتاری مختلف را خلاصه کنید، استدلال‌ها و گزارش‌ها را در یک ارائه منسجم بازسازی کنید. شما می توانید خود به خود، بسیار روان و دقیق خود را بیان کنید و سایه های ظریف تری از معنا را حتی در پیچیده ترین موقعیت ها متمایز کنید.

برای آنکه با خیالی آسوده در آزمون های بین المللی شرکت کنید و بتوانید برای مهاجرت کاری یا تحصیلی خود برنامه ریزی کنید، بهتر است ابتدا از تست های آنلاین سطح زبان انگلیسی بهره ببرید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد