7 بهترین وب سایت با تست شنیداری

7 بهترین وب سایت با تست شنیداری

توسط : تیم محتوا
1,187

آیا می خواهید انگلیسی را به عنوان یک زبان مادری درک کنید و از حدس زدن در مورد معنای برخی کلمات دست بکشید، روان صحبت کنید، فیلم های اصلی را تماشا کنید و همه چیزهایی را که گروه های مورد علاقه تان درباره آن می خوانند را درک کنید؟ ما بهترین منابع را برای شما انتخاب کرده ایم. می توانید از آنها استفاده کنید یا آنها را برای خودآموزی یا آمادگی برای امتحانات آیلتس، تافل یا کمبریج به کار بگیرید. برای اینکار بهترین وب سایت ها با تست شنیداری را در نظر بگیرید.

سایت های ارتقا سطح شنیداری

این روزها مکالمه زبان انگلیسی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه است. در برنامه های تکمیلی تحصیل و یا مهاجرت به دیگر کشورها، تسلط به زبان به ویژه از نظر شنیداری اولویت بالایی دارد. با کمک این وب سایت ها که تمرکز بر تست شنیداری دارند، می توانید به راحتی از پس تعامل با دیگران برآیید.

به دیالوگ ها، سخنرانی ها و داستان ها گوش دهید، فیلم ها، تریلرها، اخبار و برنامه های گفتگو را تماشا کنید و پس از گوش دادن به این منابع عالی، تست بزنید! به طور منظم تمرین کنید و به زودی خواهید توانست تمامی مکالمات را درک کنید. در این جا برخی از سایت ها با تست شنیداری را معرفی کرده ایم.

پیشنهاد مطالعه:7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

انگلیسی کمبریج

وب‌سایت انگلیسی کمبریج فعالیت‌های آموزشی رایگان، از جمله بخش Listening با درس‌هایی را برای دانش‌آموزان در تمام سطوح انگلیسی ارائه می‌دهد. به برنامه‌های گفتگو درباره موسیقی و تئاتر از رادیو، دیالوگ‌ها در کالج و مغازه‌ها، جلسات در دفتر گوش دهید، چیز جدیدی در مورد آسیا یاد بگیرید... و پس از گوش دادن، به سراغ تست‌ها بروید. این یکی از بهترین وب سایت ها با تست شنیداری است.

Exam English

این یک منبع عالی برای آماده شدن برای تمام آزمون های پیشرو بین المللی انگلیسی با وظایف رسمی سال های گذشته است. از جمله، در وب سایت می توانید به وظایف بخش های Listening گوش دهید، مانند امتحانات تست بزنید و پاسخ های صحیح را بررسی کنید. 

British Council 

وب‌ سایت شورای بریتانیا همچنین تمرین‌ها و تست‌هایی برای توسعه مهارت‌های شنیداری برای سطوح A1-C1 دارد. با کمک بهترین وب سایت ها با تست شنیداری به صداهای ضبط شده گوش دهید، به سوالات پاسخ دهید و پاسخ های صحیح را بررسی کنید.

7 بهترین وب سایت با تست شنیداری

Test English

در اینجا، نه تنها تست‌ها را خواهید یافت، بلکه می‌توانید از منابع برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای مواردی مانند آزمون آیلتس، تافل و ... استفاده کامل کنید. دانش آموزان دوست دارند کارهای آنلاین را انجام دهند، زیرا نه تنها جالب هستند، بلکه به طور کلی، استفاده از سایت بسیار راحت است. برای هر سطح آزمون هایی وجود دارد:  A1، A2، B1، B1 +، B2.

دانش‌آموزان می‌توانند پس از ارسال پاسخ‌های خود به تکالیف، رونوشت‌های صوتی ضبط شده را مشاهده کنند. موضوعات متون برای شنیدن و خواندن متنوع، خسته کننده نیست، هنوز مطالب در بهترین وب سایت ها با تست شنیداری مدرن و مرتبط با واقعیت های امروزی است.

Oxford Online English 

حتی تمرین های شنیداری بیشتر همراه با تست را در بخش با درس های رایگان در این وب سایت خواهید دید. گفت و گو در مورد امتحانات، سلامت، فوتبال، خرید، کمک های اولیه و سایر موضوعات رایج روزمره با تست هایی در پایان هر درس همراه است.

پیشنهاد مطالعه:مجوز LMIA برای کار در کانادا

Engexam

این منبع به عنوان یکی از بهترین وب سایت ها با تست شنیداری مجموعه ای از تست های تمرین گوش دادن را برای FCE ارائه می دهد. بنابراین، می توان از آنها برای آماده سازی دانش آموزان برای ZNO استفاده کرد. 

پس از قبولی در آزمون، دانش آموزان یک امتیاز (تا 190 امتیاز) و امتیاز شنیداری FCE خود را دریافت می کنند. همه آزمون ها دارای کلید پاسخ و رونوشت هستند. وظایف را می توان به صورت آنلاین انجام داد، چاپ کرد یا در قالب PDF ذخیره کرد. این تست های شنیداری برای خودآمادگی عالی هستند!

English Listenings

این صفحه وب منحصراً به تمرین گوش دادن اختصاص داده شده است. در اینجا می توانید انواع تمرین های شنیداری را بیابید که به دانش آموزان کمک می کند مهارت های خود را بهبود بخشند. تمرین ها بر اساس مدت زمان، موضوعات و پیچیدگی به دسته هایی تقسیم می شوند. 

بنابراین، می توانید در بهترین وب سایت ها با تست شنیداری با توجه به سطح، موضوع مورد نیاز یا نوع امتحانی که دانش آموزان خود را برای آن آماده می کنید، تکلیف را انتخاب کنید.

7 بهترین وب سایت با تست شنیداری

فعالیت ها برای تمرین برای تست شنیداری

در این مقاله، برخی از فعالیت های مفید را برای توسعه مهارت های شنیداری دانش آموزان خود توصیه می کنیم. امیدواریم موارد جدید و جالبی را بیابید که دوست دارید در تمرینات آموزشی خود پیاده سازی کنید. 

جای خالی متن آهنگ را پر کنید.

آهنگی با کلمات خوش بیان انتخاب کنید و شعر آن را در اینترنت بیابید. متن اشعار را تایپ کنید، برای برخی از کلمات فضاهای خالی بگذارید (برای یک چالش اضافی، می تواند عبارات کامل باشد) و نسخه هایی را برای خود چاپ کنید. آهنگ را چندین بار پخش کنید در حالی که جاهای خالی را با آنچه می شنوید پر می کنید. 

در بهترین وب سایت ها با تست شنیداری به صورت جفت یا با گروه برای پاسخ های صحیح بررسی کنید. می توانید بعد از آن آهنگ را با هم بخوانید.

 آنچه را که می شنوید بنویسید.

متن یا فهرستی از جملات را تهیه کنید و با صدای بلند برای دانش آموزان خود بخوانید. آنها باید آنچه را که می شنوند بنویسند. این شبیه به املا است که در آن از شرکت کنندگان خواسته می شود تا گزینش وسیعی از کلمات را بنویسند، معمولاً با درجه سختی متفاوت، اما آنها کلمات را املا نمی کنند بلکه جملات کامل می نویسند. میزان سختی را در بهترین وب سایت ها با تست شنیداری با سطح خود تنظیم کنید:

•    برای سطوح پایین تر، آهسته تر صحبت کنید و کلمات را واضح تلفظ کنید.

•    برای سطوح بالاتر، می توانید با پیچاندن زبان آزمایش کنید.

یک داستان کوتاه، پادکست یا یک TEDTalk را خلاصه کنید.

در اینجا می توانید با برنامه های صوتی یا تصویری مانند YouTube، Apple Podcasts، Music Video Player، Spotify، Google Podcasts و غیره کار کنید. یک مکالمه، یک داستان کوتاه، یک پادکست یا یک TEDTalk را چندین بار پخش کنید.

میتوانید در حین گوش دادن یادداشت برداری کنید که به آنها کمک می کند اطلاعاتی را که شنیده اند خلاصه کنند. این فعالیت را می توان در خانه نیز انجام داد. هر فرد می تواند به فایل های صوتی مختلف گوش دهد و مطالب را با کلاس به اشتراک بگذارد.

وبلاگ نویسی صوتی

برای این فعالیت، با کمک وب سایت ها یا برنامه های کاربردی رایگان و هر گوشی هوشمند، مجلات صوتی مربوط به هفته خود را ضبط کنید. همچنین می‌توانید سؤالات جالبی را برای تشویق صحبت کردن به کار ببرید.

می توانید برای بررسی به سوابق خود و همچنین به سوابق اطرافیان خود گوش دهید و به یکدیگر بازخورد بدهید. این امکان را دارید تا نظرات مثبتی ارائه دهید که به ایجاد ارتباط قاطعانه و همکاری مؤثر در یک گروه کمک می‌کند، نه به رشد مهارت‌های گوش دادن.

7 بهترین وب سایت با تست شنیداری

 عبارت پنهان

در این مرحله مطابق با بهترین وب سایت ها با تست شنیداری، می توانید به صورت گروهی و در قالب سرگرمی آن را انجام دهید. افراد باید دیالوگ بسازند و عبارت را در آن پنهان کنند تا برای دیگر افراد گروه قابل توجه نباشد. 

هر فرد می تواند دیالوگ خود را ارائه می دهد و مخاطبان با دقت گوش می دهند و سعی می کنند عبارت پنهان را پیدا کنند. گروهی که عبارت را پیدا می کند یک امتیاز می گیرد. اگر کسی عبارتی را پیدا نکرد، جفتی که یک دیالوگ ارائه می‌کنند، امتیاز را دریافت می‌کنند.


 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد