3 برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین

3 برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین

توسط : تیم محتوا
1,153

شرایط اقتصادی کنونی، بار قابل توجهی را بر دوش صاحبان مشاغل کوچک وارد می کند. به همین دلیل است که اکنون بیش از هر زمان دیگری، انتخاب خدماتی با ساختار هزینه ای که متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین معرفی شده اند و مزایا و معایب آنها مطرح شده است.

درگاه پرداخت چیست؟

درگاه پرداخت به بازرگانان اجازه می دهد تا پرداخت های آنلاین را از مشتریان خود بپذیرند. بنابراین، یک درگاه پرداخت، شکاف بین کارت مشتری و حساب بانکی تجاری شما را پر می کند و نقش اساسی در پذیرش پرداخت آنلاین کارت اعتباری یا نقدی دارد.

درگاه های پرداخت با رمزگذاری اطلاعات حساس پرداخت، مانند شماره کارت اصلی، از جزئیات کارت محافظت می کنند. این تضمین می کند که اطلاعات ارسال شده بین مشتری، تاجر، و بانکی که پرداخت را تایید می کند (خریدکننده) امن باقی می ماند.

انتخاب ارائه دهنده درگاه پرداخت

هنگام انتخاب برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین ، بهترین انتخاب شما این است که به دنبال یک نام تجاری مطمئن و قابل اعتماد با هزینه تراکنش مطلوب باشید که می تواند به سود کسب و کار شما کمک کند. بهترین درگاه‌های پرداخت از تحقیقات ما عبارتند از WorldPay، PayPal و Stripe اگرچه راه‌حل ایده‌آل برای تجارت شما ممکن است بسته به نوع تراکنش‌هایی که پردازش می‌کنید متفاوت باشد.

برای دریافت حقوق به یک حساب تجاری و خدمات پردازش کارت اعتباری نیاز دارید، بنابراین وقت آن است که در مورد بهترین‌ها در روش پرداخت آنلاین، آگاهی کسب کنید. سربار کسب و کار در بحبوحه بحران هزینه زندگی فعلی بالاست و برخی از ارائه دهندگان خدمات به طور چشمگیری کارمزد تراکنش ها را افزایش داده اند، بنابراین ضروری است که صاحبان مشاغل از روش های موثر مانند انتخاب برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

ارائه‌دهندگان درگاه پرداخت و ویژگی‌های امنیتی آن

Worldpay

Worldpay  محبوب ترین شرکت پردازش پرداخت در بریتانیا است و برخی از انعطاف پذیرترین برنامه ها را برای مشاغل کوچک دارد. مزایای زیادی برای انتخاب Worldpay وجود دارد. حضور گسترده آن در بازار به این معنی است که طیف گسترده ای از گزینه های پردازش در دسترس است، مانند سیستم های POS، پایانه های EMV، کیف پول های دیجیتال و موبایل، ویژگی های امنیتی گسترده و کارت های هدیه.

با این حال، معامله با Worldpay مانند معامله با هر ارائه دهنده بزرگی است. درگاه پرداخت Worldpay باید به عنوان یک رابط برنامه نویسی برنامه (API) در باطن وب سایت شما ساخته شود. مدیریت کد یا ادغام آن با ابزارهای دیگر، بدون تخصص نرم افزاری پیچیده خواهد بود. به همین دلیل است که ما آن را به مشاغل کوچکی که وب سایت خود را با یک تیم فنی شخص ثالث طراحی کرده اند توصیه می کنیم.

به طور کلی، Worldpay  به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین برای صاحبان مشاغل که می خواهند با یک نام تجاری قابل اعتماد شریک شوند، یک انتخاب مناسب است.

طرفداران:

•    به راحتی صورتحساب منظم را برای پرداخت اشتراک تنظیم کنید.

•    پرداخت های فوق امن به لطف مکانیسم مدیریت ریسک Worldpay (RMM) داشته باشید.

•    نمای داشبورد زنده به شما امکان می دهد سفارشات را در زمان واقعی نظارت کنید.

معایب:

•    گزینه Pay-as-you-go دارای کارمزد تراکنش بالایی 2.75٪ + 20p است.

•    پشتیبانی مشتری برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار ساخته شده است.

هزینه های Worldpay به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین

•    هزینه های ماهانه: طرح استاندارد Gateway 19.95 پوند در ماه هزینه دارد

•    کارمزد تراکنش: 1.5 درصد کارمزد تراکنش برای تراکنش های مسترکارت و ویزا کارت.

/Site/Images/Top-online-payment-gateway-providers01.jpg

کدام کسب و کارها باید از Worldpay استفاده کنند؟

Worldplay یک گزینه عالی برای مارک های تجارت الکترونیکی است که می خواهند در یک راه حل قوی درگاه پرداخت پول سرمایه گذاری کنند. Worldplay مدیریت سفارشات ساده‌شده‌ای را ارائه می‌دهد، به این معنی که بازپرداخت می‌تواند فوراً صادر شود و یک گزینه عالی برای مارک‌های پوشاک است که اغلب باید با بازپرداخت و بازپرداخت سر و کار داشته باشند. 

همچنین یک گزینه عالی برای کهنه‌کاران تجارت الکترونیک است زیرا با طیف وسیعی از سازندگان وب‌سایت تجارت الکترونیک و نرم‌افزارهای صورت‌حساب ادغام می‌شود. به عبارت دیگر، زمانی که تصمیم به دریافت Worldplay دارید، باید زیرساخت نرم‌افزار کسب‌وکار را راه‌اندازی کنید.

حتی اگر قصد صرفه جویی دارید، به خاطر داشته باشید که Worldplay به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین از شما می خواهد که تجربه توسعه نرم افزار داشته باشید، زیرا ساده ترین نرم افزار نیست. همچنین برای ادغام با Worldplay نیاز به یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک دارید.

Worldpay در مقابل درگاه های پرداخت رقیب

Worldpay  از نظر گزینه های سخت افزاری و نرم افزاری از سایر برندهای موجود در این لیست بهتر عمل می کند. برخلاف Stripe دارای روش های گسترده ای از راه حل های پرداخت از جمله دستگاه های کارت و سیستم های POS است.

اگر انتخاب کنید که با این ارائه دهنده همراه شوید، یک رویکرد ساده و قدرتمند برای عملیات دریافت خواهید کرد که می تواند وظایف سرپرست، مانند آشتی، را کاهش دهد. با 19.95 پوند در ماه، Worldpay  از رقبای خود مانند PayPal و Amazon Pay گران‌تر است که هر دو به شما امکان می‌دهند راه‌اندازی کنید و پرداخت‌ها را با هزینه صفر بپذیرید.

بعلاوه، به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین، کارمزد تراکنش بالاتر از حد متوسط 2.75% + 20p به این معنی است که برای مشاغلی طراحی شده است که می خواهند روی راه حل جدید درگاه پرداخت خود سرمایه گذاری کنند. شایان ذکر است که هیچ درگاه پرداختی تمام نیازهای یک شرکت را برآورده نمی کند. به همین دلیل است که باید برنامه های قیمت گذاری آن را با ابزار ساده 🔍 مقایسه هزینه ما بررسی کنید، بنابراین دقیقاً می دانید با پول خود چه چیزی به دست می آورید.

پیشنهاد مطالعه:مجوز LMIA برای کار در کانادا

پی پال: بهترین برای سرعت و راحتی

در حالی که بسیاری PayPal  را راهی آسان برای پرداخت آنلاین می‌دانند، اما برای کسب‌وکارها نیز به همان اندازه کاربرپسند است. درگاه پرداخت آن، Payflow Gateway، بسیار مورد اعتماد است و بیش از 220 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. با کارمزد تراکنش های متغیر، این درگاه پرداخت برای بازرگانان تجاری کوچک خوب و مقرون به صرفه است.

این سیستم دارای اشکالاتی است که مشاغل خاصی را از نرم افزار آن حذف می کند. اگر در خارج از کشور می فروشید، 1.5٪ اضافی برای هر تراکنش برای پرداخت های بین المللی از شما دریافت می شود و این هزینه ها می تواند به سرعت افزایش یابد.

باید اشاره کنیم که  PayPal هزینه تراکنش را پس از بازگشت مشتریان، بازپرداخت نمی‌کند. از طرف دیگر، Square کارمزد بازگشت شارژ ندارد و در صورت بازگشت مشتری، هزینه تراکنش شما را بازپرداخت می کند. با این حال، ما پی پال را به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین گزینه خوبی برای شرکت های داخلی که نیاز به پذیرش پرداخت های فوری دارند، توصیه می کنیم.

طرفداران:

•    برای استفاده از تلفن همراه عالی است اگر مشتریان شما از طریق برنامه ها سفارش می دهند.

•    نام تجاری قابل اعتماد با تشخیص نام خوب، مشتریان را راحت می کند.

•    پی پال برنامه محافظت از فروشنده را برای بازرگانان واجد شرایط ارائه می دهد که برای کسانی که اقلام بسیار با ارزش می فروشند مناسب است.

معایب:

•    برخی از هزینه های پنهان برای بازپرداخت 

هزینه پی پال به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین

•    هزینه های ماهانه: بدون هزینه ماهانه

•    کارمزد تراکنش: کارمزد تراکنش های پی پال بسته به کشور مبدا پرداخت می تواند متفاوت باشد، اما کارمزد تراکنش های داخلی در حال حاضر 2.9٪ + به علاوه 30p است.

3 برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین

کدام کسب و کارها باید از پی پال استفاده کنند؟

سیستم پرداخت آنلاین پی پال به اندازه کافی منعطف و شهودی است که برای کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها حتی برای اولین بار شگفت انگیز است. ما فکر می‌کنیم این برای کسب‌وکارهایی که نیاز به زمان دارند و نیاز به پرداخت سریع دارند، مانند غذاخوری یا شرکت‌های تاکسیرانی، بهتر است.

پی پال به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین در سال 2019 ویژگی انتقال فوری خود را به عنوان توسعه ویژگی های پرداخت خود اعلام کرد. کاربران توانستند ظرف 30 دقیقه پول بین کیف پول تعیین‌شده PayPal و حساب بانکی خود و کارت نقدی منتقل کنند. البته باید اشاره کنیم که مشتریان شما برای استفاده از PayPal Payments Pro به حساب PayPal نیاز نخواهند داشت.

این نرم افزار را می توان با Payflow Gateway ادغام کرد تا یک راه حل پرداخت آنلاین قابل سفارشی سازی ایجاد کند.

پی پال در مقابل درگاه های پرداخت رقیب

نام پی پال یکی از قابل اعتمادترین نام های این لیست است. بسیاری از مشتریان شما احتمالاً قبلاً یک حساب PayPal دارند و بر خلاف گزینه های کم مشخصات مانند Opayo یا Cardstream، هنگام پرداخت فوراً این گزینه پرداخت را تشخیص می دهند.

همچنین پرداخت‌ها را فوراً به حساب شما منتقل می‌کند که اگر نیاز به ارائه محصول حساس به زمان دارید، یک امتیاز بزرگ است. بنابراین، این برای مشاغلی که وعده تحویل در روز بعد را می دهند بهترین است. با این حال، PayPal در مورد پرداخت های بین المللی ضعیف می شود. 

نرخ تراکنش 1.5% Stripe در اتحادیه اروپا در مقایسه با PayPal 2.9% به علاوه 30p بسیار مناسب به نظر می رسد. علاوه بر این، PayPal قوی‌ترین جریان UX را ندارد، زیرا مشتریان ادعا می‌کنند که مشتریان همیشه به سایت خود هدایت نمی‌شوند و سفارش‌ها را در هاله‌ای از ابهام قرار می‌دهند.

3 برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین

 Stripe 

Stripe  یک ارائه دهنده پرداخت کامل است که به کاربران یک درگاه پرداخت و یک حساب تجاری ارائه می دهد. این روش پرداخت که به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین مطرح است، توسط مارک های بزرگ مانند Deliveroo، Booking.com و ASOS استفاده می شود، اما برای مشاغل در هر اندازه طراحی شده است. 

این گزینه یک صفحه پرداخت میزبانی شده (طراحی شده با استفاده از کد)، یا یکپارچه سازی وب سایت، Stripe Payments (با کلیک یک دکمه به وب سایت های تجارت الکترونیک اضافه می شود) را به شما می دهد. البته سیستم دوم احتمالاً توسط مشاغل کوچکتر ترجیح داده می شود. این به این دلیل است که به شما امکان می دهد از طریق وب یا یک برنامه تلفن همراه به فروش خود در داشبورد Stripe دسترسی داشته باشید که به شما امکان می دهد پرداخت ها، بازپرداخت ها و اختلافات را مدیریت کنید.

بزرگترین مزیت Stripe بدون شک ویژگی های پرداخت جهانی آن است. اگر محصولات را به صورت بین المللی ارسال می کنید، Stripe بهترین گزینه شما است.

طرفداران:

•    به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین از طیف گسترده ای از انواع پرداخت و بیش از 135 ارز پشتیبانی می کند.

•    شرکت های Dropshipping می توانند پرداخت های مستقیم بین مشاغل شخص ثالث و مشتریان شما را تسهیل کنند.

•    فرم پرداخت شخصی خود را برای زیبایی بیشتر طراحی کنید.

معایب: 

•    تأخیر هفت روزه تسویه حساب، اگر تجارت شما جریان نقدی ثابتی نداشته باشد مشکلی است.

•    اگر مشتری با ارزی متفاوت از ارز پیش‌فرض شما با کارت پرداخت کند، هزینه تبدیل 2 درصدی بر کارمزد پایه تراکنش اعمال می‌شود.

پیشنهاد مطالعه:5 پلتفرم های دوره های آنلاین کدامند؟

هزینه های استریپ

•    هزینه های ماهانه: Stripe هزینه ماهانه یا هزینه های راه اندازی را دریافت نمی کند.

Stripe  در مقابل دروازه های پرداخت رقیب

Stripe  به عنوان برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین و یک ارائه دهنده رقابتی برای بسیاری از عناصر، از جمله پرداخت های بین المللی و طراحی صاف پرداخت است. به علاوه، بدون هیچ کارمزد ماهانه، از نظر انعطاف پذیری از Opayo و Worldpay پیشی می گیرد.

با این حال، Stripe  فقط یک گزینه پرداخت در محل ارائه می دهد، بنابراین باید ابزارهای جداگانه ای مانند سازندگان تجارت الکترونیک و ارائه دهندگان ماشین کارت را جستجو کنید. در مقایسه، Shopify  محصولاتی را برای هر جنبه ای از چرخه عمر پرداخت ارائه می دهد.

3 برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین

جمع بندی

اگر به پرداخت سریع نیاز دارید، Stripe گزینه خوبی نیست، زیرا ممکن است تا یک هفته طول بکشد تا پول به حساب بانکی کسب و کار شما واریز شود. پی پال در مقایسه (3-5 روز کاری) سریعتر است. می توانید از این خدمات پرداخت آنلاین برای تجارت خود در سطح بین المللی استفاده کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد