10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024

10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024

توسط : تیم محتوا
1,149

اگر می خواهید بدانید که چگونه از رقبای خود پیشی بگیرید، ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی خود در موتورهای جستجو ضروری است. این به شما امکان می‌دهد موقعیت صحیح، جهتی را که باید حرکت کنید، کلمات کلیدی که باید با آنها نشان داده شوید و اینکه چگونه موقعیت ‌های شما در طول زمان تغییر می‌کند، شناسایی کنید. خوشبختانه، شما مجبور نیستید رتبه های خود را به صورت دستی پیگیری کنید. با بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه می توانید بخش خوبی از فرآیند را خودکار کنید.

ویژگی های مشترک ابزارهای ردیاب رتبه بندی

اما شما می خواهید از ابزاری کارآمد استفاده کنید متوجه خواهید شد که بهترین ردیاب های رتبه بندی کلمات کلیدی در بازار دارای ویژگی های مشترک زیر هستند:

•    نتایج رتبه‌بندی به‌روز، در میان سایر داده‌ها: آنها داده‌های تازه را روزانه در دسترس شما قرار می‌دهند و به شما اجازه می‌دهند آن‌ها را از مکان‌ها، موتورهای جستجو و دستگاه‌های مختلف بیرون بکشید.

•    ردیابی گرانول و فیلتر رتبه بندی: این شامل ردیابی محلی، به معنای در یک محله یا شهر خاص، در موتورهای جستجوی مختلف (گوگل، بینگ، یاهو و غیره) و در دستگاه‌های خاص (رومیزی، موبایل و تبلت) است.

•    ویژگی های همه کاره فراتر از ردیابی کلمات کلیدی: به عنوان مثال، آنها پیشنهادات کلمات کلیدی و محتوا را به شما می دهند، تحقیقات رقابتی را آسان تر می کنند و به شما اجازه می دهند صفحات را برای کلمات کلیدی انتخابی خود بهینه کنید.

برنامه های اشتراک انعطاف پذیر ویژگی‌هایی که بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه ارائه می‌دهند برای افراد، تیم‌های بازاریابی، آژانس‌ها و کسب‌وکارهای سازمانی قابل اجرا هستند (با قیمت‌گذاری که بر این اساس مقیاس می‌شود). این ابزارها در صورت نیاز می توانند در کنار کسب و کار شما مقیاس شود.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

10 ردیاب برتر رتبه برای نظارت بر رتبه بندی کلمات کلیدی

با ابزارهای بسیار زیادی برای ردیابی کلمات کلیدی که در دسترس شما هستند، انتخاب یکی از آنها می تواند دشوار باشد. بنابراین، با این گردآوری 10 تا از بهترین راه حل های ردیاب رتبه در بازار، به جلوی خط برش دهید.

 رتبه بندی SE

رتبه‌بندی SE مدت‌هاست که به‌خاطر ردیاب رتبه‌اش، که قبلاً ویژگی پرچم‌دار این پلتفرم بود، تحسین شده است. از امروز، اکثر بررسی‌های کاربران، رتبه‌بندی SE را به دلیل توسعه آن به یک مجموعه سئو در مقیاس کامل با ابزارهای تحلیلی و نظارتی جامع برای هر کار SEO قابل تصور، تحسین می‌کنند. 

این پلتفرم در میان بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه می‌تواند به شما در تحقیقات رقابتی، ممیزی وب‌سایت، نظارت بر بک لینک، بهینه‌سازی درون صفحه و هزاران کار دیگر سئو کمک کند. از امروز، رتبه بندی SE هنوز یکی از بهترین ابزارهای ردیابی رتبه در بازار را ارائه می دهد. 

این در ارائه داده های قوی در مورد موقعیت کلمات کلیدی شما، مشتریان و رقبای شما عالی است. حتی می توانید برای مقایسه آسان و بدون هزینه اضافی، کلمات کلیدی رقبا را به موازات کلمات خود دنبال کنید. داده‌ها به‌روز و دقیق هستند و در تمام موتورهای جستجوی اصلی، از جمله گوگل که شامل Google Mobile، Google Local Pack و رتبه‌بندی Google Ads می‌شود، Yahoo، Bing و YouTubeدقیق هستند.

با کمک ردیاب رتبه بندی SE

•    می توانید پیدا کنید کدام کلمات کلیدی و صفحات بیشترین ترافیک را به وب سایت ها می آورند.

•    به محض اینکه انجام شود، رتبه بندی نقطه کاهش می یابد.

•    از یک نمودار ساده برای تراز کردن تغییرات در رتبه بندی خود با به روز رسانی های الگوریتم گوگل استفاده کنید.

•    صفحاتی را شناسایی کنید که برای یک کلمه کلیدی با هم رقابت می کنند.

•    ویژگی‌های SERP Google را برای کلمات کلیدی هدف خود ردیابی کنید و هنگامی که یکی از آنها را کسب کردید، اعلان‌های به موقع دریافت کنید.

•    کلمات کلیدی و صفحات با بیشترین پتانسیل را شناسایی کنید.

•    رتبه های خود را در مکان های مختلف مقایسه کنید.

•    قابلیت مشاهده جستجوی خود را برای کلمات کلیدی ردیابی شده بررسی کنید و آن را با رقبای اصلی خود مقایسه کنید.

10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024

ذخیره داده‌های قبلی

پس از راه‌اندازی ابزار، رتبه‌بندی SE شروع به ذخیره داده‌های تاریخی برای شما می‌کند و تا زمانی که اشتراک خود را دارید، در دسترس خواهد بود. همچنین می‌توانید با این برنامه به عنوان بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه داده‌های تاریخی را از هر ابزار ردیاب رتبه دیگری که قبلاً استفاده کرده‌اید وارد کنید، رتبه‌بندی SE بدون هزینه اضافی به شما در مهاجرت کمک می‌کند.

حتی می‌توانید رتبه‌بندی SE را با حساب کنسول جستجوی Google خود ادغام کنید تا کلمات کلیدی را که شروع به رتبه‌بندی برای آنها کرده‌اید و هنوز در لیست هدف شما نیستند، پیدا کنید. سپس آنها را تنها با یک کلیک به پروژه رتبه‌بندی SE خود اضافه کنید.

پیشنهاد مطالعه:بزرگ ترین حراجی بلک فرایدی ترکیه در 2023

سفارشی سازی با کمک نرم افزارهای ردیابی

سفارشی‌سازی و گزینه‌های فیلتر پیشرفته از جمله مناسب‌های قوی رتبه‌بندی SE هستند و توسط متخصصان سئو ارزش زیادی دارند. با آنها، می توانید ردیاب موقعیت را بر اساس نیازها و اهداف منحصر به فرد خود تنظیم کنید، فرکانس و عمق اسکن را انتخاب کنید و رابط را تا زمانی که از آن راضی باشید تغییر دهید. همچنین ساده کردن رابط کاربری به همان اندازه که می خواهید بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه آسان است.

آژانس ها به طور خاص علاقه مند هستند که چگونه رتبه بندی SE مقادیر زیادی از داده ها را به روشی آسان ارائه می دهد. شما می توانید کلمات کلیدی را گروه بندی و برچسب گذاری کنید تا نوسانات رتبه بندی خوشه های کلیدواژه جداگانه را تجزیه و تحلیل کنید، بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که مستقیماً بر KPI شما تأثیر می گذارد و موارد دیگر.

اگر لازم است سلامت رتبه‌بندی خود را در یک نگاه بررسی کنید، داشبورد ابزار یک نمودار کلی ارائه می‌دهد که میانگین رتبه‌بندی، پیش‌بینی ترافیک، نمایان بودن جستجو، حجم ترافیک و درصد رتبه‌بندی کلمات کلیدی را در 10 موقعیت برتر نشان می‌دهد. می توانید دوره تاریخ را تغییر دهید و این داده ها را برای هر پروژه در یک صفحه یا روی یک پروژه به صورت جداگانه مشاهده کنید.

تجزیه و تحلیل

این نوع نمودار می تواند برای تجزیه و تحلیل استفاده شود و به گزارش های مشتری اضافه شود. شما همچنین می توانید با ایجاد یک لینک مهمان، به مشتریان خود اجازه دسترسی به داده های خام را با یک کلیک بدهید. آخرین اما نه کم اهمیت، رتبه بندی SE یک ویژگی ادغام آسان Looker Studio را ارائه می دهد تا بتوانید داده های رتبه بندی را در کنار سایر پارامترهای اصلی تجزیه و تحلیل کنید و تصویر بزرگتر را ببینید. انبوهی از ویژگی های پیشرفته این ابزار، آن را به بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه در بازار تبدیل می کند.

10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024


قیمت گذاری

Rank Tracker در هر اشتراک رتبه بندی SE، همراه با ده ها ابزار SEO دیگر که می توانید برای تحقیقات رقابتی، تجزیه و تحلیل بک لینک، ممیزی وب سایت و موارد دیگر استفاده کنید، گنجانده شده است. بسته Essential SE Ranking  برای استفاده شخصی طراحی شده است و شامل تمام ابزارهای مستقل پلتفرم است، در حالی که اشتراک Pro و Business برای تیم های بزرگتر که به محدودیت های داده بالاتری نیاز دارند مناسب تر است.

برنامه های قیمت گذاری استانداردی که SE Ranking ارائه می دهد عبارتند از:

•    ضروری (55 دلار در ماه): 750 کلمه کلیدی قابل ردیابی در 10 پروژه

•    حرفه ای (109 دلار در ماه): 2000 کلمه کلیدی بدون تقلید در تعداد پروژه ها

•    تجارت (239 دلار در ماه): 5000 کلمه کلیدی و تعداد نامحدود پروژه

همچنین در این برنامه به عنوان بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه می‌توانید با هر یک از طرح‌های اشتراک سالانه رتبه‌بندی SE، 20 درصد تخفیف دریافت کنید. هر کلمه کلیدی هدف را می توان در 5 ترکیب از موتورهای جستجو و مکان ها بدون هزینه اضافی ردیابی کرد. این بدان معنی است که محدودیت های ردیابی موقعیت شما را می توان در پنج ضرب کرد.

برای ردیابی کلمات کلیدی حتی بیشتر، می توانید محدودیت های ردیابی موقعیت خود را در برنامه فعلی خود افزایش دهید تا 750 کلمه کلیدی در برنامه Essential و 3500 در بسته  پرو داشته باشید. تمام داده های رتبه بندی روزانه و بدون هزینه اضافی برای شما به روز می شوند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کدنویسی

Sitechecker

Sitechecker  یکی دیگر از ابزارهای استثنایی ردیابی کلمات کلیدی برای ممیزی مرتبط با سئوی فنی است. این می تواند به شما در کشف مسائل فنی و در صفحه کمک کند و ابزارهای اختصاصی برای نظارت بر نتایج سئو، از جمله اطلاعات مربوط به بک لینک ها و موقعیت های سایت، ارائه می دهد. قابلیت‌های کلی SEO Sitechecker  محدود است، اما دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مناسب برای ردیابی موقعیت است.

Sitechecker می‌تواند به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه موقعیت‌های شما را در گوگل، بینگ، یاهو و یاندکس، هم در دستگاه‌های موبایل و هم در دستگاه‌های دسکتاپ و در هر شهر یا کشوری ردیابی کند. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌ها، امکان دریافت ایمیل‌های روزانه حاوی کلمات کلیدی برتر است که در موقعیت خود قرار گرفته‌اند، و همچنین ایمیل‌های هفتگی برای کلمات کلیدی با بیشترین پتانسیل برای بهبود.

ردیابی موقعیت سایت چکر

یکی از ویژگی های راحت Sitechecker توانایی آن برای نمایش پویایی برای هر کلمه کلیدی در یک داشبورد است که تغییرات موقعیت را در یک، هفت، 30 یا 90 روز گذشته نشان می دهد. همچنین می توانید داده ها را بر اساس این ستون ها مرتب کنید.

علاوه بر این، Sitechecker چندین گزینه فیلتر مفید از جمله حجم جستجو، صفحات هدف، گروه‌ها، موقعیت و متن را ارائه می‌دهد تا به شما در یافتن و تجزیه و تحلیل داده‌هایتان کمک کند. این سایت با معرفی ایده های جدیدی که ممکن است در غیر این صورت کشف نکرده باشید، دید 360 درجه بیشتری به شما می دهد. در اینجا روش کار این سایت به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه چگونه است؟

•    نمودارهای بصری آن روند کلی همه کلمات کلیدی شما را نشان می دهد.

•    ویژگی پیشرفت Indexation آن مشخص می کند که چه تعداد از صفحات شما در نتایج جستجو نشان داده می شوند.

•    نمودار دید آن به شما کمک می کند پتانسیل خود را برای دریافت ترافیک بیشتر از کلمات کلیدی با رتبه بالا بسنجید.

•    Sitechecker از لحظه ای که شروع به ایجاد پروژه می کنید، وارد کردن همه این داده ها را آغاز می کند و از آن به بعد، داده ها را روزانه به روز می کند.

10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024

کشف ایده های جدید کلمات کلیدی

در حین ایجاد پروژه، Sitechecker به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه به شما این فرصت را می دهد که ایده های جدید کلمات کلیدی را کشف کرده و آنها را به لیست خود اضافه کنید. به جای وارد کردن لیست کلمات کلیدی خود، می توانید بررسی کنید که سایت شما در حال حاضر در چه کلمات کلیدی رتبه بندی شده است و بلافاصله شروع به ردیابی آنها کنید.

 به‌علاوه، می‌توانید مترادف‌ها، انواع و سایر اصطلاحات مرتبط معنایی را برای رتبه‌بندی پیدا کنید که مرتبط با کلیدواژه اصلی شما هستند. همچنین به شما این امکان را می دهد که به راحتی هر کلمه کلیدی را که ترافیک را برای رقبای خود ارسال می کند، کشف کنید.

کارآفرینان متوجه خواهند شد که داشبورد برای پیمایش و سفارشی سازی ساده است و آژانس ها می توانند از این ابزار به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه برای ردیابی کلمات کلیدی برای صدها و هزاران موقعیت و ارسال گزارش های مارک به مشتریان استفاده کنند. بازاریاب‌های داخلی می‌توانند معیارهای بی‌پایانی را که ارائه می‌کند بررسی کنند و آنچه را که رقبای خود انجام می‌دهند، زیر نظر داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه:اپلیکیشن Books by AI

قیمت گذاری

برنامه‌های قیمت‌گذاری Sitechecker تقریباً مجموعه‌ای از ویژگی‌ها دارند و عمدتاً با محدودیت‌های داده متفاوت هستند. ارتقای اشتراک Sitechecker به شما پروژه ها و کلمات کلیدی بیشتری برای ردیابی، صفحات و ممیزی های بیشتر و بک لینک های بیشتری برای نظارت می دهد. 

با اشتراک  Basicاین سایت، به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه داده های شما فقط به مدت 12 ماه ذخیره می شود، در حالی که طرح Premium به شما امکان دسترسی به داده های تاریخی 36 ماهه را می دهد. همچنین، با شروع از طرح استاندارد، می توانید گزارش های خود را برندسازی کنید.

برخی از ویژگی‌هایی که به برنامه‌های قیمت‌گذاری گران‌تر ارزش اضافه می‌کنند، هنوز در حال توسعه هستند، از جمله دسترسی تیم به ابزار. تا کنون، هر اشتراک برای استفاده شخصی توسط یک متخصص سئو طراحی شده است. قیمت ها به شرح زیر است:

•    پایه (39 دلار در ماه): 750 کلمه کلیدی را برای حداکثر 3 وب سایت دنبال کنید

•    استاندارد (149 دلار در ماه): 1500 کلمه کلیدی را در 10 سایت دنبال کنید

•    Premium (249 دلار در ماه): 3000 کلمه کلیدی را ردیابی کنید و تعداد نامحدودی از سایت ها را نظارت کنید.

10نرم افزار برتر ردیاب رتبه در سال 2024

خرید اشتراک نرم افزارهای ردیابی رتبه 

با توجه به اهمیت اجرای سئو و بهینه سازی سایت، لازم است تا از میان بهترین نرم افزارهای ردیابی رتبه، گزینه ای مناسب را انتخاب کنید تا بتوانید با استفاده از این ابزارهای قدرتمند، برنامه توسعه و ارتقا فروش و برند خود را سازماندهی کنید.

 

 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد