بهترین منابع آزمون PTE

بهترین منابع آزمون PTE

توسط : تیم محتوا
1,538

آزمون PTE Academic یکی از محبوب ترین آزمون های ارزیابی زبان انگلیسی است. این یک گزینه عالی برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود. زیرا توسط اکثریت قریب به اتفاق دانشگاه های انگلستان، ایرلند، استرالیا و نیوزلند پذیرفته شده است. در کانادا و ایالات متحده،PTE Academic  به طور گسترده پذیرفته نشده، اما محبوبیت آن به سرعت در حال افزایش است. در این مقاله، با بیان جزئیات برخی از ابزارهای تمرین PTE، بهترین منابع آزمونPTE  و پلتفرم های آماده سازی آنلاین PTE ، به جزئیات مفیدتری در مورد چگونگی به دست آوردن بهترین دوره تحصیلی خود برای PTE می پردازیم.

بهترین ابزار مطالعه و تمرین PTE

•    دوره آکادمیک PTE

•    کتاب راهنمای مطالعه قابل اعتماد

•    آزمون های تمرینی امتیازی

•    آزمون های آزمایشی  PTE 

•    پلت فرم موفقیت PTE

•    برنامه رسمی تمرین PTE

•    دوره های آنلاین رایگان PTE

بهترین منابع آزمون PTE

دوره آکادمیک PTE

قبل از اینکه حتی برای PTE آماده شوید، یکی از اولین چیزهایی که در خصوص بهترین منابع آزمونPTE  توصیه می کنیم استفاده از PTE Academic Taster است که یکی از بهترین ابزارهای PTE برای درک نحوه عملکرد امتحان خواهد بود.

تست PTE فقط شامل 5 نمونه سوال است که هر کدام با سبک سوالات متفاوتی که در امتحان واقعی با آن مواجه می شوید، می باشد، بنابراین می توانید آن را در عرض چند دقیقه تکمیل کنید. علاوه بر این، بازخورد دریافت می‌کنید تا دریابید که آیا آنها را درست دریافت کرده‌اید یا خیر!

 کتاب راهنمای مطالعه قابل اعتماد

هنگامی که احساسی نسبت به ظاهر و احساس امتحان پیدا کردید، یک ابزار PTE با تکنولوژی بسیار پایین یک کتاب راهنمای مطالعه خوب و قدیمی است. به عنوان بهترین منابع آزمونPTE  ، کتاب مناسب شما را در قالب امتحان راهنمایی می‌کند، فرصت‌های زیادی برای تمرین سؤالات به شما می‌دهد و البته توصیه‌های زیادی در مورد تکنیک‌ها و استراتژی‌های قبولی در اختیار شما قرار می‌دهد. تعداد زیادی کتاب خوب PTE برای انتخاب وجود دارد که می تواند شما را در این آزمون یاری کند.

 آزمون های آزمایشی (PTE)

در هر یک از راهنماهای مفید مطالعه، توصیه می‌ کنیم که تست ‌های تمرینی یا آزمون‌های آزمایشی زیادی را تکمیل کنید تا تجربه‌ای کامل از روز آزمون به شما ارائه دهد. اما انجام یک آزمون تمرینی PTE بدون هیچ ایده ای از نحوه امتیازدهی شما فایده ای ندارد، بنابراین به صورت آنلاین برای تکمیل یک برنامه تمرینی نمره گذاری شده PTE اقدام کنید!

به عنوان بخشی از بهترین منابع آزمونPTE  یک جستجوی سریع در گوگل چند تست آزمایشی عالی PTE را نشان می دهد، در حالی که خود پیرسون تست های تمرینی نمره گذاری شده را در وب سایت خود ارائه می دهد. با این حال یکی از موارد مورد علاقه ما در پلت فرم آنلاین PTE Success است.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی گوگل بارد (Bard)

 پلت فرم موفقیت PTE

پلتفرم موفقیت PTE در یک کلام شگفت انگیز است. یک حساب کاربری ایجاد کنید، وارد شوید و به طیف باورنکردنی از منابع مطالعه PTE و ابزارهای تمرینی دسترسی پیدا کنید. در پلتفرم آنلاین، تست‌های تمرینی امتیازدهی شده، مطالب مطالعه، تجزیه و تحلیل گفتار هوش مصنوعی برای بخش صحبت کردن، و همچنین بیش از 2500 سوال تمرینی وجود دارد!

این یکی از بهترین منابع آزمونPTE   می باشد که به عنوان یک پلت فرم رایگان نیست، اما گزینه های قیمت گذاری بسیار مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این، منابع رایگان زیادی وجود دارد، از جمله یک آزمون آزمایشی PTE رایگان هنگام ایجاد حساب کاربری!

اگر در پلتفرم PTE Success راحت نیستید، PTE Master نیز یک گزینه عالی برای آماده‌سازی آنلاین است.

 برنامه رسمی تمرین PTE

برنامه رسمی تمرین PTE که توسط خود سازندگان آزمون Pearson توسعه یافته است، یک نرم افزار تمرین PTE عالی است که می توانید آن را مستقیماً در تلفن خود نگه دارید. دانلود رایگان است و رابط کاربری آن روان و آسان می باشد. داخل برنامه سوالات تعاملی، منابع مطالعه عالی و راهنماهای چگونگی آزمون و اطلاعات عالی در مورد 20 نوع مختلف سوال  PTE گنجانده شده است.

علاوه بر این، یکی از مفیدترین ویژگی‌ها در یکی از بهترین منابع آزمونPTE   برنامه‌ریزی مطالعه شخصی است که به شما امکان می‌دهد پیشرفت خود را پیگیری کنید و نکات مفید مطالعه را هر روز برای شما ارسال می‌کند.

بهترین منابع آزمون PTE

دوره های آنلاین رایگان PTE

اگر واقعاً می خواهید تمام تلاش خود را برای آماده شدن برای آزمون PTE انجام دهید، چرا پیوستن به دوره آنلاین PTE را در نظر نگیرید؟ هزاران مورد وجود دارد، بنابراین برنامه ها و قیمت های آنها را بررسی کنید! یکی از گزینه های بسیار توصیه شده و مورد بررسی برای مربیگری PTE توسط PTE Tutorials ارائه شده است. 

آنها یک دوره 8 هفته ای را با کلاس های گروهی آنلاین هفتگی ارائه می دهند. کلاس ها توسط کارشناسان PTE هدایت می شوند، و البته زمان زیادی برای بررسی سوالات تمرینی، استراتژی ها و از همه بهتر، بازخورد فوری وجود دارد! اگر نمی توانید به کلاس بروید، خوب است فقط ضبط را در زمان خود تماشا کنید.

بهترین برنامه برای آماده سازی PTE

چندین برنامه از بهترین منابع آزمونPTE    برای تقویت مهارت های شما در نوشتن انگلیسی به همراه سازنده واژگان و نکات گرامر وجود دارد. همانطور که می دانید الگوی آزمون PTE آکادمیک شامل سه ماژول مجزا است: ماژول گفتاری و نوشتاری، ماژول خواندن و ماژول شنیداری.

 برای دستیابی به این بخش ها می توانید از برنامه های زیر استفاده کنید، این برنامه ها در اندروید و iOS موجود هستند.

آموزش  PTE در iOS و Android

این برنامه برای آماده شدن برای آزمون آکادمیک PTE بهترین است. دانلود برنامه آموزش PTE برای اندروید و iOS در دسترس است. این دارای یک رابط عالی و سوالات با کیفیت بالا برای آماده سازی بهتر است. این شامل بخش خاصی برای تمرین واژگان گسترده است. جذابیت کلی این برنامه نشان دهنده یک محیط آموزشی خوب به عنوان بهترین منابع آزمونPTE  است.

پیشنهاد مطالعه:مقایسه ربات های چت هوش مصنوعی

همچنین ویژگی های ذیل را فراهم می کند:

•    ویژگی های ممتاز مانند تخفیف های تست PTE-A

•    آموزش های ویدیویی رایگان PTE

•    بیش از 45 آزمون تمرینی مدل

•    تست تمرین PTE رایگان

•    آماده سازی بخش اسپیکینگ با ضبط

•    سوالات متداول و چت زنده با مربیان PTE

•    نقد های کاربران

PTE Academic Official  توسط Pearson iOS و Android

این یکی از بهترین منابع آزمونPTE  برای آماده سازی این آزمون است. این برنامه توسط پیرسون توسعه یافته است، شامل تمام اطلاعات صحیح در مورد آزمون PTE است. همراه با برنامه ریز مطالعه، پیوندهای ارجاع مختلفی مانند فیلم ها، راهنماها و موارد دیگر را برای آماده سازی فراهم می کند.

همچنین موارد ذیل را ارائه می دهد:

•    سوالات تمرینی فراوان

•    سوالات تمرینی، و به روز رسانی های تست جدید متعدد

•    برنامه ریز مطالعه مجهز برای مدیریت زمان

بهترین منابع آزمون PTE

گوری Gurully

Gurully یک شرکت Edutech است که در سال 2016 تاسیس شد و به متقاضیانی که می خواهند به خارج از کشور مهاجرت یا تحصیل کنند، یک پلت فرم آنلاین تمرین ارائه می دهد. این مربی برای امتحاناتی مانند PTE، IELTS، DUOLINGO و CELPIP ارائه می دهد.

Gurully تست های تمرینی مهارت زبان انگلیسی را در داخل برنامه خود توسعه داده است. به عنوان یکی از بهترین منابع آزمونPTE  ،  امتحانات عملی و آزمون های آزمایشی را برای دانش آموزان و موسسات آموزشی ارائه می دهد.

امکانات:

•    تست آزمایشی تمام طول PTE را ارائه می دهد

•    فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی راه حل های فوری برای سؤالات و مناطق ضعیف تر ارائه می دهد.

•    تست انعطاف پذیر و نتیجه سریع

•    تمرین پرسشی

APEUni  ( Androidو iOS )

APEUni یک برنامه رایگان برای کاربران اندروید و iOS است. APEUni شامل بسیاری از سوالات امتحان واقعی به همراه یک رابط کاربری کاربر پسند است. فناوری هوش مصنوعی توسط این برنامه به عنوان یکی از بهترین منابع آزمونPTE  برای پیش بینی آزمایش PTE  رایگان با تعیین امتیازات استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه:بهترین دوره های آنلاین مهندسی هوش مصنوعی

این برنامه گزینه های بیشتری فراهم می کند:

•    بانک سوالات به روز شده

•    تست آزمایشی APEUni PTE رایگان

•    بررسی گرامر و املا

•    شامل الگوهای خواندن/نوشتن، پیش‌بینی امتحان

بهترین منابع آزمون PTE

PTE  تمرین، امتحانات آزمایشی

این برنامه به عنوان یکی از بهترین منابع آزمونPTE  توسط Fountainhead Prep تاسیس شد. این یک برنامه بسیار کاربر پسند است که به راحتی قابل هدایت است. این یک سیستم مربیگری با هدایت متخصص را فراهم می کند. 

همچنین شامل مواد آماده سازی PTE سفارشی است که این پورتال یادگیری را برجسته می کند. علاقمندان باید این برنامه را دانلود کنند تا به امتیاز PTE بالایی دست یابند.

این بیشتر شامل:

•    تست های تشخیصی فراوان

•    مواد آماده سازی

•    افزایش سرعت دانش آموزان

•    به روز رسانی جدید شامل ویژگی های عالی مانند تست های تمام طول است.

PTE آماده برای امتحان برای اندروید و iOS

PTE Preparation یک برنامه با رتبه مطلوب برای تمرین سوالات واقعی مانند تست های PTE در تلفن همراه است. این که به عنوان یکی از بهترین منابع آزمونPTE  مطرح است، دارای دوره های کاربردی زیادی می باشد. برنامه آماده سازی PTE باعث می شود تمرین آزمون PTE در نوک انگشتان شما باشد. همچنین، با این برنامه می توانید در هر مکان و در هر زمان تمرین کنید.

پیشنهاد مطالعه:بازی متاورسی  Valhalla

این ویژگی شامل:

•    تست های آزمایشی، تحلیل نوشتاری،

•    تجزیه و تحلیل گفتار برای آزمون گفتاری،

•    حالت تاریک برای شیفت شب و غیره

•    فناوری هوش مصنوعی برای پیش بینی امتیازات دقیق

استفاده از برنامه های آماده سازی PTE در حال افزایش است زیرا دانش آموزان بیشتر از دستگاه های تلفن همراه برای مطالعه استفاده می کنند. بهترین منابع آزمونPTE  را می توان در اوقات فراغت برای اتلاف وقت کمتر استفاده کرد. برنامه های فوق نیز توسط کاربران خود رتبه بالایی دارند و ابزارهای موثری برای آماده شدن برای PTE هستند. می توانید برای شرکت در این برنامه و تهیه منابع مفید آنها، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد