انواع گیفت کارت پلی استیشن

انواع گیفت کارت پلی استیشن

توسط : تیم محتوا
1,578

گیفت کارت های PS5 هدیه ای عالی برای سال جدید و برای هر گیمر PS5 در هر سنی است. این بدان دلیل است که آنها را می توان فوراً به صورت آنلاین از طریق چندین خرده فروش آنلاین بازخرید کرد و تقریباً همه جنبه های مربوط به کنسول را پوشش داد. انواع گیفت کارت پلی استیشن معمولاً در سه فرمت مختلف در دسترس هستند. کارت‌های هدیه فروشگاه پلی‌استیشن، عضویت‌های PS Plus و اشتراک‌های PS Now که می توانید در این خصوص، از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت ps4

اگر به دنبال چیزی بدون دردسر از راهنمای هدایای PS5 هستید، شاید مستقیم ترین کارت هدیه فروشگاه PlayStation است که همانطور که انتظار دارید عمل می کند. این یک کارت از پیش پرداخت شده است که گیرنده می تواند پول را در فروشگاه پلی استیشن برای بازی، DLC و رسانه خرج کند. 

اگر دنبال یکی از بهترین هدایا برای گیمرها هستید، این یک انتخاب مناسب است. کارت‌های پرداخت فقط از 10 دلار شروع می‌شوند و تا 100 دلار ادامه می‌یابند، که قیمت های 25، 50 دلار، 60 دلار و 75 دلار را نیز در فروشگاه‌های آنلاین مانند آمازون می توان تهیه نمود.

گیفت کارت پلی استیشن نیز به طرح های اشتراک مربوط می شود. PlayStation Plus به کاربران اجازه می دهد تا به صورت آنلاین بازی کنند و به بازیکنان امکان دسترسی به دو گیمر رایگان در ماه، به علاوه تخفیف های انحصاری را می دهد. محبوب ترین کارت های هدیه PS5 برای پلی استیشن پلاس شامل یک اشتراک 3 ماهه و 12 ماهه است که می توانید به ترتیب با 24.99 دلار و 59.99 دلار در خرده فروشی هایی مانند Best Buy دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:فروش صنایع دستی در Etsy

جدیدترین گیفت کارتهای پلی استیشن 

جدیدترین گیفت کارت های موجود PS5 PlayStation Now)) ، سرویس استریم مبتنی بر ابر سونی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به عناوین زیادی از کاتالوگ گسترده این شرکت، از جمله بازی‌های PS2، PS3 و PS4 دسترسی داشته باشند. اشتراک PlayStation Now از 10 دلار در ماه شروع می شود، اما کارت های پیش پرداخت 3 ماهه و 12 ماهه نیز به ترتیب با قیمت 24.99 دلار و 59.99 دلار در دسترس هستند.

همچنین با گیفت کارت پلی استیشن گزینه ای برای دانلود بازی های خاصی در کنسول PS5 به جای پخش جریانی برای برخی از نسخه های جدیدتر نیز وجود دارد. نکته جالب این است که شما فقط به بازی های پلی استیشن روی PS5 خود محدود نمی شوید، زیرا می توانید عناوین را با مشخصات بسیار جزئی به رایانه شخصی نیز پخش کنید.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت PS5 را از کجا بخریم ؟

در مورد گیفت کارت‌های PS5، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما توصیه می شود که اشتراک‌های 12 ماهه بهترین ارزش برای خرید را برای مواردی مانند PlayStation Plus و PlayStation Now ارائه می‌دهند. با این حال، مجوزهای ماهانه و سالانه نیز موجود است.

یک گیفت کارت پلی استیشن در فروشگاه آنها فقط از 10 دلار شروع می شود و به گیرندگان این امکان را می دهد که بازی ها، محتوای قابل دانلود و رسانه های موجود برای PS5 را خریداری کنند. همچنین از Best Buy موجود است. همچنین در مقادیر 25 دلار، 50 دلار، 60 دلار، 75 دلار و 100 دلار در آمازون موجود است.

پلی استیشن پلاس

همچنین، عضویت پلی استیشن پلاس، به این معنی که اگر گیرنده قبلا اشتراکی فعال داشته باشد، هر زمان دیگری که آن را خریداری کنید، پس از منقضی شدن آخرین اشتراک، ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که یک ماه اشتراک پلی استیشن پلاس ، 9.99 دلار در آمازون قابل تهیه است

اشتراک ماهانه گیفت کارت پلی استیشن PlayStation Plus به کاربر امکان دسترسی به حداقل دو بازی رایگان و همچنین بازی آنلاین مربوط به دوره جشن را می دهد. اگر شخصی که برایش خرید می‌کنید قبلاً اشتراک داشته باشد، پس از اتمام برنامه قبلی، این مجوز 1 ماهه شروع می‌شود. بنابراین اشتراک 3 ماه پلی استیشن پلاس ، تنها 24.99 دلار در آمازون است.

لازم به ذکر است که PlayStation Plus تنها راه بازی آنلاین بر روی PS5 است، اما شما همچنین دو بازی رایگان در ماه و تخفیف‌های مختص اعضا در آن برچسب قیمت نیز دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید اشتراک ۱۲ ماهه پلی‌استیشن پلاس را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار دریافت کنید. با قیمت یک بازی استاندارد PS5، اشتراک سالانه PS Plus ، گیرنده یک سال کامل به بازی آنلاین را در اختیار دارید.

پیشنهاد مطالعه:نحوه استفاده از گیفت کارت اپن باکس

پلی استیشن جدید

PlayStation Now حداقل 24 بازی رایگان برای دانلود و بازی در سیستم خود دسترسی داشته باشد. که قیمت آن برای 3 ماه 24.99 دلار است. از طریق گیفت کارت پلی استیشن PlayStation Now، می‌توانید صدها عنوان را از سراسر تاریخ و با سابقه این برند، پخش و دانلود کنید. شما همچنین می توانید نه تنها از TPS5 بلکه از رایانه شخصی نیز استریم کنید. 

اشتراک یک ماهه با قیمت 9.99 دلار در دسترس هستند و می توانید اشتراک 12 ماهه را با قیمت 59.99 دلار نیز دریافت نمایید. دسترسی تمام سال به PlayStation Now به گیرنده امکان دسترسی به طیف گسترده ای از عناوین در تمام نسل های پلی استیشن را می دهد. بازی‌های جدید نیز هر ماه اضافه می‌شوند، بنابراین آنها همیشه چیز جدیدی برای تجربه کردن با قیمت نسخه استاندارد PS5 خواهند داشت.

انواع گیفت کارت پلی استیشن

کدام گیفت کارت PS5 را باید بخرید؟

از بین سه کارت هدیه اصلی PS5 که می توانید از طریق 20پیمنت بخرید، هر کدام نقاط قوت خود را ارائه می دهند تا در این فصل تعطیلات مورد توجه قرار گیرند. مزیت اصلی گیفت کارت پلی استیشن استور این است که گیرنده می تواند از آن برای هر چیزی که دوست دارد استفاده کند، اگرچه با توجه به اینکه این روزها اکثر بازی های مدرن 60 دلار قیمت دارند، تنها می توانند یک بازی جدید یا چند عنوان کوچکتر را از این کارت خریداری کنند. 

پیشنهاد مطالعه:بهترین کلاس های آنلاین آموزش طراحی

جدا از بازی آنلاین، پلی استیشن پلاس با گنجاندن بازی های رایگان هر ماه، ارزش قابل توجهی را ارائه می دهد. با اشتراک PS Plus، می‌توانید بازی‌ها را هر ماه و همچنین بازی‌های جدیدی را که اغلب تا زمانی که عضویت شما فعال است اضافه می‌شوند، نگه دارید.

در همین حال، PlayStation Now به‌جای جدیدترین بازی‌های منتشر شده و دسترسی به بیش از 800 عنوان را در تمامی نسل‌های کنسول‌های پلی‌استیشن، به‌ویژه PS2 و PS3 ارائه می‌دهد. اگر شخصی که قصد خرید برای او را دارید، علاقه‌ای نوستالژیک به بازی‌های قدیمی‌تر تاریخ این برند دارد، اشتراک گیفت کارت پلی استیشن PlayStation Now تجربه‌های زیادی را برای انتخاب ارائه می‌دهد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد