6 سایت خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما

6 سایت خارجی برتر برای خرید بلیط هواپیما

توسط : تیم محتوا مسافرتی
26,305

در خرید بلیط هواپیما همواره چهار عامل اصلی : شرکت هواپیمایی، هزینه بلیط، کلاس پرواز و زمان پرواز نقش تعیین کننده ای در انتخاب و خرید بلیط دارد. بر همین اساس در ادامه به معرفی پرمخاطب ترین سایت هایی که بهترین اطلاعات را به منظور انتخاب بلیط با بهترین شرایط در اختیار شما قرار می دهند، می پردازیم. این نکته را همواره در نظر داشته باشید که هیچ یک از سایت به طور مداوم پایین ترین قیمت ها را ارائه نمی دهد، پس بهتر پیش از انتخاب و اقدام به خرید به سایت های مختلفی که در ادامه معرفی می گردد سر بزنید و بهترین پرواز را انتخاب نمایید.

برای خرید بلیط از بین سایت های معرفی شده و دیگر سایت های خارجی کافی است پس از انتخاب جهت خرید و پرداخت هزینه با انتخاب یکی از دو روش تهیه مستر کارت و یا پرداخت از طریق سایت های واسط اقدام نمایید. تیم تخصصی بیست پیمنت با فراهم نمودن امکان تهیه مسترکارت و همچنین استفاده از خدمات پرداخت توسط سایت امکان خریدی مطمئن و آسان را برای شما فراهم نموده است. جهت پرداخت مستقیم می توانید به منوی خدمات خرید بلیط هواپیما خارجی مراجعه نمائید.

خرید بلیط از سایت Cheapoair

اصلی ترین خدمتی که در سایت چیپو ایر ارائه می گردد عرضه بلیط هواپیما است. کافی است فرودگاه مبدا و مقصد و  تاریخ رفت و برگشت را در صفحه اول و در بخش Flight وارد نمایید.

پس از آن لیست کاملی از پروازها با ایرلاین های و مختلف و اطلاعات دقیق پرواز در اختیار شما قرار می گیرد.

سریع ترین راه را برای مقایسه و بوک کردن از میان ۴۵۰ پرواز ارزان قیمت هواپیمایی ارائه می دهیم! شعار اصلی چیپو ایر است.

در نظر داشته باشید که گاهی قیمت های اولیه با قیمت های نهایی محاسبه شده در سایت متفاوت است(برای هر خدمت میزان قیمتی در نظر گرفته می شود). پس از تکمیل اطلاعات فردی می توانید شماره صندلی خود را نیز انتخاب نمایید اما در نظر داشته باشید که این خدمت نیز هزینه ای در بر خواهد داشت.

خرید بلیط هواپیما از سایت cheapoair

خرید بلیط هواپیما از Skyscanner

سایت Skyscanner یکی از شناخته شده ترین وب سایت های خرید بلیط در بین مسافران جهان است. سایت اسکای کننر علاوه بر فراهم نمودن امکان یافتن ارزانترین بلیط ها در ایرلاین های مختلف، خدمات دیگری همچون رزرو هتل، اجاره ماشین و ... به 30 زبان مختلف ارائه می دهد. این سایت به صورت مستقیم فروش ندارد، شما پس از یافتن ارزانترین و مناسب ترین پرواز از طریق سایت به صفحه اصلی شرکت هواپیمایی یا هتل هدایت می شوید.

خرید بلیط از سایت skyscanner

خرید بلیط از سایت Momondo

این سایت یک metasearch است و از دیگر موتورهای جستجو نیز برای یافتن بهترین نتیجه استفاده می کند. یکی از مناسب ترین سایت های برای ردیابی و انتخاب بهترین قیمت ها است.

بلیط هواپیما از سایت momondo

خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت Travelocity

این سایت علاوه بر امکان خرید بلیط خدمات دیگری همچون رزرو هتل، رزرو پرواز و هتل، اجاره ماشین، کروز و ... را ارائه می دهد. Travelocity پس از هر خرید یک کوپن تخفیف هواپیما یا هتل (بسته به نوع خرید) را به شما اختصاص می دهد. امکان لغو رایگان پروازها (در اکثر خطوط هوایی) تا 24 ساعت پس از رزرو از جمله مزایای این سایت به شمار می رود. البته در هنگام دریافت خدمات در این سایت در نظر داشته باشید که در برخی موارد هزینه رزرو دریافت می کند.

خرید بلیط هواپیما خارجی بدون واسطه

خرید بلیط هواپیما از Google Flights

گوگل فلایتز یک موتور جستجوی است و هنگامی که پرواز مناسب را یافتید شمارا به شرکت هواپیمایی یا سایت های مرتبط هدایت می نماید. Google Flights امکان ردیابی قیمت ها را در طول زمان با نمودارهای قیمت و یا اراسال ایمیل در زمان کاهش یا افزایش قمیمت برای شما فراهم می نماید.

خرید بلیط هواپیما خارجی از google flights

خرید بلیط از Hopper

Hopper در حقیقت یک اپلیکیشن است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا مناسبترین زمان را برای خرید بلیط پیش بینی کنید. طراحان این اپلیکیشن اعلام کرده اند با استفاده از این اپلیکیشن تا 40% در هزینه پرواز صرفه جویی خوهید داشت.

این اپلیکیشن با محیط کاربری بسیار ساده امکان مشاهده و بررسی لیست قیمت ها را برای یک سفر مشخص یا در طول یک ماه فراهم می نماید. از جمله معایب Hopper عدم امکان جستجو بر روی دسکتاپ و گزینه های محدود فیلتر است.

خرید آنلاین بلیط هواپیما خارجی

سایت های دیگری که می توانید برای مقایسه قیمت و خرید بلیط پروازهای خارجی به آنها مراجعه نمایید:

Priceline
Hotwire
  Easyjet
Expedia
Flypgs
     Vayama

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد