رزرو 3 دقیقه ای هتل در بوکینگ (Booking.com)

رزرو 3 دقیقه ای هتل در بوکینگ (Booking.com)

توسط : تیم محتوا مسافرتی
5,646

امروزه Booking.com همچون تریپ ادوایزر (TripAdviser) از غول‌های گردشگری مجازی به شمار می‌رود.در سال 1996 میلادی توسط Geert Jan Bruinsma در آمستردام هلند تاسیس شد. Geert پلی ارتباطی بین هتلداران و مسافران زد و با ایجاد دفتری در آمستردام و درست کردن سایتی به اسم Bookings.nl کارش را شروع کرد. در سال 2005 سایتش بهترین مرجع رزرو هتل در اروپا شد. در همین سال کمپانی آمریکایی The Priceline Group امتیاز این شرکت را خرید و از آن تاریخ به بعد Bookings.nl تغییر نام داد و با عنوان جدید Booking.com به فعالیت خودش ادامه داد.

سایت بوکینگ با 42 زبان مختلف کشورها و ارزهای متفاوت قابل مشاهده است و از طریق 198 دفتر در 70 کشور بین المللی پشتیبانی می شود.

در صورتی که می‎خواهید از بوکینگ.کام استفاده کنید، در نخستین گام ضروری است تا در سایت از طریق حساب جی میل (Gmail) و یا فیسبوک (Facebook) به صورت رایگان عضو شوید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل، لینک تایید عضویت برایتان ارسال می‌شود که باید آن‌ را Confirm کنید تا اکانت فعال شود. از نرم افزار موبایل سایت بوکینگ هم می‌توانید بهره برداری کنید.

هرکسی که هستی، هر آنچه که دنبالش هستی، بوکینگ برای شما مناسب است.

از 28,463,239 لیست ثبت شده در سایت booking شامل 5,762,799 لیست خانه ها، آپارتمان ها و دیگر مکان های منحصر به فرد برای اقامت است و در 144,431 مقصد در 229 کشور و مناطق سراسر جهان واقع شده است. هر روز بیش از 1.550.000 اتاق شبانه در وب سایت بوکینگ رزرو می شود.

تاکنون 13000 نفر در سراسر دنیا برای بوکینگ دات کام (Booking.com) کار می‌کنند و هدف اصلی آنها فراهم نمودن اقامتی مناسب با بودجه‌ی افراد، دسترسی راحت و بیشتر لذت بردن از سفرشان است. امکان رزرو محل اقامت در 28 میلیون مقصد گردشگری در 229 کشور دنیا، فرصتی است که بوکینگ با ارائه فهرست متنوع فرصت اقامت در اختیار گردشگران دنیای مجازی قرار داده است. همچنین امکان بررسی ۹۷ میلیون نظر ثبت شده در پرتال هم در دسترس بوده تا پیش از انتخاب خدمات محل اقامت یا هر سرویس دیگری که در سایت ارائه شده است، کاربران بتوانند از پیشنهادات و نقطه نظرات دیگران هم استفاده کنند.

سایت Booking.com علاوه بر فراهم نمودن امکان رزرو محل اقامت، امکانات دیگری را در اختیار کاربرانش قرار داده است که شامل معرفی رستوران و رزرو صندلی، کرایه‌ی ماشین و رزرو بلیط هواپیما است.

بیشتر بخوانید : راهنمای رزرو در بوکینگ Booking.com

استفاده از خدمات این سایت بسیار آسان است و کلیه خدمات آن از طریق امکانات پرداخت الکترونیک  20payment  قابل دریافت خواهد بود. امکان reservation conformation که همراه کد رهگیری الکترونیکی برای مخاطبان صادر می شود، فرصتی است که یک مکان اقامتی را برای مدتی برای شما رزرو نگه می‌دارد و در صورت تایید نهایی شما، می‌تواند آنجا را با قیمت اعلام شده رزرو کنید. در هنگام خرید هم، با پرداخت الکترونیک 20payment ، فرآیند تکمیل می‌گردد.

همچنین کسانی که جهت أخذ وقت سفارت و مصاحبه، لازم است حتما واچر رزرو هتل به سفارت ارائه کنند می توانند از خدمات رزرو هتل سایت ما استفاده نمایند. در این حالت در صورت عدم موفقیت در أخذ ویزا، رزرو هتل هزینه ی زیادی ندارد و روشی بسیار مناسب است.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
5 سال قبل

سلام وقت بخیر اول ممنون بابت سایت خوبتون. من از ایران در وب سایت booking برای نوروز 98 می خوام هتل رزرو کنم اما برای پرداخت پول هتل با کارت عضو شتاب گزینه ایی وجود ندارد لطف می کنید من را راهنمایی کنید چطور پرداخت کنم .متشکرم

avatar

سلام و عرض ادب ؛ شما می توانید به دو روش هزینه هتل خود را پرداخت نمائید. یک. خرید مسترکارت. دو. پرداخت هزینه رزرو هتل شما توسط ما، می توانید از قسمت خدمات به بخش هتل مراجعه و سفارش خود را ثبت نمائید. کارشناسان ما بعد از بررسی نسبت به پرداخت و رزرو هتل انتخاب شده توسط شما اقدام کرده و رسید آن برای شما ارسال می گردد.باتشکر