بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در قطر

بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در قطر

توسط : تیم محتوا
2,125

اگر به دنبال بهترین هتل های قطر هستید، می توانید در این جا بهترین هتل ساحلی دوحه با اتاق های روی آب را پیدا کنید و یا آنکه یک آپارتمان آرام و دنج را برای خود رزرو کنید. در این خصوص می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شده و برای سفر به قطر و رزرو بلیط و هتل خود، از تخصص این گروه استفاده کنید. 

هتل های قطر

شاید برای بسیاری جذاب باشد بدانند که Banana Island Resort دوحه بهترین مکان برای اقامت است اگر می خواهید درست روی آب باشند. ویلای 3 خوابه روی آب آنها یکی از مجلل ترین اتاق ها برای گروه ها و خانواده ها است. شما یک استخر خصوصی، یک تراس بزرگ با تکیه‌گاه‌ها و منظره آب از همه اتاق‌ها خواهید داشت. در اینجا لیستی از بهترین هتل های قطر آورده شده است: 

پیشنهاد مطالعه:بهترین جاذبه های گردشگری عمان

1. Souq Al Wakra Hotel Qatar By Tivoli

این واحه لوکس 5 ستاره چند قدمی ساحلی است که هم مرز با خلیج فارس است. اتاق‌های اینجا با الهام از ساحل و دریا، با رنگ‌های گرم پاستلی در داخل طراحی شده‌اند. هتل سوق الوکرا قطر بای تیوولی در مجموع 101 اتاق دارد. سوئیت سوپر ritzy دارای فضای نشیمن بزرگ، حمام اختصاصی، و تخت کینگ راحت برای زوج‌ها است. 

تعطیلات خود را با داشتن مرکز تناسب اندام، امکانات اسپا و باغی که در اختیار دارید، در نهایت آرامش بگذرانید. در هر اتاق، یک دستگاه قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، و پایه آی پاد برای پخش آهنگ های مورد علاقه خود به گرمی از شما استقبال می شود. این از بهترین هتل های قطر است.

آدرس: خیابان 891 Al Loulou، دوحه، قطر

بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در قطر

2. هتل چهار فصل دوحه

هتل فور سیزن دوحه در ساختمانی مرتفع، درست در کنار دریا واقع شده است. اگر به دنبال تجمل گرایی هستید، این نقطه مناسب در دوحه می باشد. برای اوقات فراغت، از 5 استخر انتخاب کنید یا در ساحل خصوصی هتل استراحت نمایید. در مرکز آبگرم تجربه‌ای جوان‌کننده را داشته باشید، جایی که می‌توانید از طیف وسیعی از درمان‌های مختلف لذت ببرید.

اتاق‌های روشن و جادار همگی دارای چشم‌انداز عالی به دریا یا شهر هستند. حتی در اتاق ها هم خسته نخواهید شد، زیرا برخی از امکانات شامل یک تلویزیون بزرگ با دی وی دی، بازی های ویدیویی و کنسول است. در صورتی که می خواهید در بهترین هتل های قطر ورزش کنید، Four Seasons یک سالن بدنسازی بزرگ دارد و تمرینات شخصی نیز ارائه می دهد.

آدرس: The Corniche, P.O. جعبه 24665 دوحه، قطر

3. هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention

هتل Sheraton Grand Doha Resort & Convention در ساختمانی فوق مدرن در قسمت شمالی دوحه واقع شده است. به لطف اتاق‌های دارای بالکن، استخر، و ساحل خصوصی، می‌توانید از چشم‌اندازهای باشکوه خلیج لذت ببرید.

تفرجگاه دارای تعداد زیادی اتاق مختلف است که همگی دارای مینی بار، تلویزیون، و حمام مرمرین با وان هستند. وقتی سوئیت پرزیدنت را رزرو می‌کنید، از یک چای عصرانه رایگان و چشم‌انداز عالی از بالاترین طبقه بهره‌مند خواهید شد. برای غذا، اصلا لازم نیست واحد خود را ترک کنید. می‌توانید در بهترین هتل های قطر، از بین ۷ غذاخوری مختلف، از غذاخوری ایتالیایی در فضای باز تا استیک‌خانه سرپوشیده، انتخاب کنید.

آدرس: خیابان ال کورنیش، دوحه، قطر

پیشنهاد مطالعه:سفر با AirBnB

4. Sharq Village & Spa، هتل ریتز کارلتون

Sharq Village & Spa, a Ritz-Carlton Hotel یک هتل 5 ستاره با طراحی زیبا در قسمت شرقی دوحه است. برای فرار از گرمای قطر، از ساحل خصوصی هتل یا استخر بی نهایت عظیم به دریا بپرید. اتاق‌های اینجا با عناصری به سبک سنتی عربی، مانند مبلمان چوبی و فرش‌های شگفت‌انگیز تزئین شده‌اند.

هر اقامتگاه دارای ناهار خوری در فضای باز و حمام جداگانه با وان است. ویلای عظیم رویال بهترین مکان برای ارتقای بازی سفر شماست. از یک باشگاه ورزشی خصوصی، استخر سرپوشیده، اتاق‌های اسپا، و حمام مجلل با جکوزی لذت ببرید. علاوه بر این، شما یک پیشخدمت شخصی خواهید داشت که تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

آدرس: راس بو عبود، دوحه، قطر

سایت رسمی Check Rooms

بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در قطر

5. هتل اینترکانتیننتال دوحه

هتل اینترکانتیننتال دوحه که بهترین هتل های قطر است، یک آسمان خراش در مرکز شهر را اشغال کرده است. تعطیلات خود را در 5 ستاره لوکس، از جمله گزینه های ناهار خوری عالی و درمان های آبگرم دلپذیر جشن بگیرید. می‌توانید در ۲ استخر، یک ساحل خصوصی و یک زمین تنیس به تفریح بپردازید.

هتل اینترکانتیننتال دوحه دارای 375 اتاق است که همگی با مبلمان چوبی دست ساز خیره کننده و کفپوش های فوق العاده طراحی شده اند. اگر در سوئیت‌های سطح بالا اقامت کنید، چای بعد از ظهر، کاناپه‌های عصرانه، و نوشیدنی‌های با طراوت رایگان در طول روز نیز دریافت خواهید کرد. برای فعالیت های بیشتر، تیم دربان آماده است که تورهایی را در دوحه و سایر نقاط قطر برگزار کند.

آدرس: دوحه، قطر، جاده استقلال

6. Banana Island Resort Doha توسط Anantara

Banana Island Resort Doha by Anantara در جزیره موز در شرق شهر دوحه واقع شده است. این ملک 5 ستاره دارای 141 اتاق است که از اتاق های دو نفره دلپذیر تا ویلاهای حماسی روی آب را شامل می شود. از این فکر که تعطیلات خود را در یک جزیره کوچک می گذرانید نگران نشوید، زیرا استراحتگاه می داند چگونه از مهمانان پذیرایی کند.

در زمین گلف خصوصی به یک توپ ضربه بزنید، مهارت های رانندگی مجازی خود را در شبیه ساز F1 آزمایش کنید و یک فیلم را در سینمای VIP تماشا کنید. انواع دیگر سرگرمی ها عبارتند از استخر تالاب، استخر موج سواری و سالن بولینگ نیز وجود دارد. در بهترین هتل های قطر، همه اتاق ها دارای تراس یا بالکن اختصاصی مبله هستند. ویلاهای بزرگ روی آب دارای بیشترین امکانات لوکس مانند میزبان ویلا خصوصی برای پاسخگویی به نیازهای شما و استخر بی نهایت شما هستند.

آدرس: جزیره موز، دوحه، قطر

پیشنهاد مطالعه:سفر با AirBnB

7. سنت رجیس دوحه

این بهشت مجلل در منطقه القصار و در نزدیکی ساحل خلیج فارس واقع شده است. سنت رجیس دوحه دارای 336 اتاق است که در دو برج مسطح یکسان واقع شده اند. خود را در اتاق خود راحت کنید، اتاقی که هر کدام یک دستگاه قهوه ساز و پنجره های کف تا سقف برای مناظر عالی دارند.

در اتاق ورزش عرق کنید، با یک آبگرم استراحت کنید، یا دورهای روزانه خود را در استخر وسیع روباز انجام دهید. سنت رجیس دوحه گزینه های زیادی برای غذاخوری در زیر یک سقف دارد. غذاهای محلی سفارش دهید و از فضایی دل انگیز لذت ببرید.

آدرس: Westbay، دوحه، قطر

8. Simaisma A Murwab Resort

این تفرجگاه خیره کننده در شمال دوحه و مستقیماً در ساحل خلیج فارس واقع شده است. ویلاهای این ملک دارای حداقل 2 اتاق خواب، آشپزخانه کاملاً مبله و یک پاسیو در فضای باز برای استراحت هستند. ویلاها با آثار هنری و فرش های رنگارنگ تزئین شده اند.

در استراحتگاه، فعالیت هایی مانند بسکتبال، تنیس، باشگاه بدنسازی و زمین بازی برای ماجراجویان کوچک نیز وجود دارد. ذائقه خود را در یکی از رستوران های توچال با منظره دریا یا استخر خاطره سازی کنید. برای آوردن سوغاتی به خانه، از فروشگاه هدیه بهترین هتل های قطر برای خرید یادگاری اقدام کنید.

آدرس: Sumaysimah Seafront, 2640 Sumaysimah, Qatar

بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در قطر

9. مارسا ملااز کمپینسکی، مروارید

The Pearl در جزیره لوکس Marsa Malaz Kempinski قرار دارد. همه اتاق ها دارای اتاق هایی با سلیقه و پر از جزئیات چوبی و چرمی هستند. در مرکز اسپا منحصر به فرد رویاپردازی کنید، در پارک آبی در دریا سرگرم شوید و در یکی از استخرهای متعدد شیرجه بزنید.

این استراحتگاه با 11 رستوران خود تضمین می کند که مهمانان می توانند شکم خود را با غذاهای سراسر جهان پر کنند. برای مسافران فعال، Marsa Malaz Kempinski، The Pearl یک باشگاه ورزشی و یک زمین تنیس ارائه می دهد. اگر با بچه‌ها می‌روید، هتل با یک اتاق بازی پر از اسباب‌بازی و میز فوتبال، مهمانان جوان را خوشحال می‌کند.

آدرس: Costa Malaz، Marsa Malaz Island، The Pearl، دوحه، قطر

پیشنهاد مطالعه:هاستل های معروف دبی

10. هیلتون دوحه

هیلتون دوحه در منطقه خلیج غربی در دوحه، بخش جدیدی از شهر واقع شده است. به لطف طراحی هوشمندانه، تمام 309 اتاق هیلتون دوحه مناظر دریای باورنکردنی دارند. هر اتاقی را که انتخاب کنید، می توانید از حمام با وان مجزا، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت استفاده کنید.

هیلتون دوحه به مهمانان امکان دسترسی به یک استخر بزرگ در فضای باز و دسترسی به ساحل خصوصی، از جمله صندلی‌های درازکش و چتر را می‌دهد. در داخل، این استراحتگاه 5 ستاره 6 سالن غذاخوری مختلف ارائه می دهد.غذاهای لذیذ از منطقه مدیترانه بخورید یا در بار ساحلی برگر میل کنید.

آدرس: منطقه دیپلماتیک، دفنا، دوحه، قطر

بهترین هتل ها و اقامتگاه ها در قطر

11. هتل و ویلاهای گرند حیات دوحه

هتل و ویلاهای مجلل گرند حیات دوحه که از بهترین هتل های قطر است،  در نزدیکی جزایر مصنوعی مروارید واقع شده است. با داشتن 249 اتاق و 91 ویلا، هنگام رزرو اقامت خود از انتخاب خود لذت خواهید برد. این ملک از بیرون شبیه یک قصر به نظر می رسد و اتاق های داخل آن تمام امکانات رفاهی را دارند که می توانید آرزو کنید.

از حمام های راحت، لوازم آرایش رایگان، دستگاه قهوه ساز، و تلویزیون عالی بهره مند شوید. در خارج از اتاق، این استراحتگاه با تجربه‌های غذایی بی‌عیب و نقص از مهمانان پذیرایی می‌کند. از غذاهای ایتالیایی، غذاهای خاورمیانه ای میل کنید یا در بار Dunes یک نوشیدنی خنک میل کنید.

آدرس: West Bay Lagoon، دوحه، قطر

می توانید برای دریافت خدمات بهتر و ایجاد یک سفر زیبا و خاطره انگیز در قطر، از امکانات 20پیمنت استفاده کنید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد