موسسه مالی نیویورک خواستار تسهیل خرید ارز مجازی است!

موسسه مالی نیویورک خواستار تسهیل خرید ارز مجازی است!

توسط : تیم خبری
1,000

اداره خدمات مالی نیویورک در یک خبر رسمی در روز چهارشنبه (11 دسامبر) اعلام کرد: اداره خدمات مالی نیویورک مقررات اصلاح شده ای را برای فهرست ارز های مجازی جدید پیشنهاد کرد و همینطور اساسنامه دولت را در این باره بررسی می کند.

DFS سرپرست خدمات مالی لیندا اعلام گفت: قوانین جدید اولین گام در بازبینی سیاست های نیویورک در قبال ارز های دیجیتال هستند تا همه بتوانند تغییرات متعدد در این صنعت را از سال 2015 تاکنون بهتر مشاهده کنند.

لاکول گفت: نیویورک مرکز نوآوری و حمایت از مصرف کننده است پس می بایست تلاش شود تا به سرعت به بازار سروسامانی داده شود و خدمات ایده آلی در این بخش ارائه گردد تا صنعت مذکور با خدمات مالی سازگار شود.

وی افزود که هدف این است افراد امکان اضافه کردن راه های پرداخت از طریق ارز های دیجیتال را در کسب و کار های خود داشته باشند.

DFS از مردم به ویژه کسانی که با ارز های دیجیتال درگیر هستند، تقاضا می کند با توجه به تغییرات در برنامه ریزی های اخیر، همکاری های لازم را برای پیگیری و پاسبانی از این صنعت بکنند.

یکی از تغییرات مذکور اینکه هر نوع ارز دیجیتالی که برای تنظیم ارائه شود و توسط اداره خدمات مالی نیویورک تایید گردد، می تواند از طریق صرافی ها چنج شود و به صورت عمومی در دسترس افراد برای تسهیل در فرایند خرید و استفاده قرار بگیرند. دیگر تغییر پر اهمیت اینکه ارز ها می بایست طی چهارچوب تعیین شده این اداره معامله شوند و طی آن مورد استفاده قرار بگیرند.

نظرات و تاییدیه های نهایی در 27 ژانویه منتشر خواهند شد. هر چند چنین اقداماتی به صورت رسمی از طرف دولت ها معقول نیست اما امیدواریم که استفاده از ارز های مجازی به رسمیت شناخته شود.

صرافی های ارز دیجیتالی در سال 2015 برای اولین بار در نیویورک رونمایی شدو در آن زمان با توجه به اینکه ارز های دیجیتال آنطور که باید و شاید مقبولیت عمومی نداشتند اما رویترز گزارش داد: این دسته از ارز های دیجیتالی در حال حاضر آینده صنعت فین تک هستند و مراکز مالی زیادی قصد جذب آن ها را دارند.

DFS از سال 2015 تاکنون 24 مجوز و منشور برای شرکت های ارز مجازی صادر کرده است.

منبع: pymnts

برچسـب هـا : ارز دیجیتال ، ارز مجازی ،
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد